خبر رسمی استودیو From Software حق امتیاز Elden Ring را از Bandai Namco خرید

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,621
نام
alireza
eldenring.jpg

استودیو From Software حقوق کامل علامت تجاری بازی Elden Ring را از کمپانی Bandai Namco به دست آورده است. بر اساس سند واگذاری دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده که اخیراً افشا شده است، مالکیت علامت تجاری در مارس 2023، حدود 13 ماه پس از انتشار بازی، بین شرکت‌ها تغییر کرده بود. در این سند آمده است: اختصاص دهنده [Bandai Namco] بدینوسیله تمامی حقوق، عنوان و منافع مربوط به علامت تجاری و نسبت به آن را به همراه حسن نیت تجاری که نماد آن علامت تجاری و ثبت مشخص شده آن است و کلیه ادعاهای ناشی از آن و هرچه مربوط به استفاده از مالکیت علامت تجاری را به گیرنده [From Software] واگذار می کند.

طبق گفته های From Software و Bandai Namco، بازی Elden Ring در فوریه 2022 منتشر شد و در اولین سال آن 20 میلیون نسخه فروخت. در حالی که توسعه دهنده بازی، From Software، ناشر Elden Ring در ژاپن بود، شرکت Bandai Namco این بازی را در سطح بین المللی منتشر کرد.

استودیو FromSoftware قصد دارد فعالانه در توسعه بازیهای قدرتمندتر برای خود سرمایه‌گذاری کند تا قابلیت‌های توسعه FromSoftware را تقویت کند و به دنبال ایجاد چارچوبی است که امکان گسترش دامنه انتشار خود را به میزان قابل توجهی در بازار جهانی فراهم کند.

همچنین بسته الحاقی Elden Ring، Shadow of the Erdtree، سه روز پس از اولین سالگرد این عنوان معرفی شد. شرکت Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، در گزارش مالی خود گفت: ما در حال حاضر سخت روی توسعه DLC برای Elden Ring کار می کنیم، اما در حال حاضر تاریخ انتشار آن را اعلام نکرده ایم. همچنین در این ماه گزارش شد که Tencent در حال توسعه نسخه موبایل Elden Ring است.
 

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,839
نام
شیخ صدرا
سونى بايد يه قرارداد كارى سفت با اينا ميبست بعد از بلادبورن.
حتى قبل بعد از ديمونز سولز!
يعنى نميتونم هضم كنم دو تا ip سولزلايك از فرام سافتور داشته باشى و انقد مثل بچه يتيم باهاشون برخورد كنن :D
 

jdepp

کاربر سایت
May 29, 2021
825
به به
خیلی هم عالی
واقعا این فرام سر بعضی آی پی هاش مظلوم واقع می شه. زحمت بسیار زیادی سر هر آی پی می کشن و عناوین خارق العاده ای تحویل این صعنت می دن بعد نونش رو کمپانی دیگه ای باید بخوره. سر بلادبورن هم باید همینکارو می کرد.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,389
نام
مــاکــان
بلادبورن هم باید بخره، الکی داره خاک میخوره :-"
دقیقا.
اگه به دست خود FS ساخته نشه واقعا چیزی جز یه هایپ زودگذر برای طرفدارها نمیتونه باشه.
استودیوهای دیگه میفتن تو چاه بزاریم امضای خودمون رو هم پای کار بزاریم.
اینجا و اونجا تغییرات میدن و اصلا به این فکر نمیکنن که ممکنه کوچکترین تغییر میتونه کلیت زبان بازی رو از لحاظ مفهوم تغییر بده.

مثل تغییرات محدودی که بلوپوینت تو ریمیک DS داد و اصلا دنبال این نرفته بودن که ببینن چرا FS اون تصمیمات رو گرفته بوده.
که کامل برمیگشت به داستان بازی و گذشته شخصیتهای بازی.
==========
البته ادامه گیم پلی دارک سولز/بلادبورن الان دیگه برای میازاکی یکجورایی عقبگرد به گذشته خودش حساب میشه.
فکر نکنم حتی اگه خود FS بخواد بسازه میازاکی علاقه ای داشته باشه که بالاسر پروژه باشه.

ولی من به همین هم قانعم.
باقی استودیوها حتی 80-70 درصد تیم دوم فرام سافتور هم نمیتونن همچین دنیاهایی رو خلق کنن.
 

jdepp

کاربر سایت
May 29, 2021
825
البته ادامه گیم پلی دارک سولز/بلادبورن الان دیگه برای میازاکی یکجورایی عقبگرد به گذشته خودش حساب میشه.
فکر نکنم حتی اگه خود FS بخواد بسازه میازاکی علاقه ای داشته باشه که بالاسر پروژه باشه.
دارک سولز رو کار ندارم ولی اتفاقا گیم پلی بلادبورن یونیکه و به نظرم هنوز هم تازگی داره. درسته الدن رینگ از نظر جامپ و بیلد هایی که می شه ساخت خیلی گسترده شده اما در گیم پلی بلادبورن به هیچکدوم از اینا نیاز نیست یعنی فضای بازی و داستانش ایجاب می کنه که نیازی به جامپ و تنوع زیاد در ساخت بیلد نداشته باشه بنابراین بنظرم عقب گرد به حساب نمیاد چون علاوه بر اینا سیستم فوق العاده پری با گان و سرعت بالا در حملات و همینطور lore خفن هم داره که اینا امضای بلادبورن هستن و اگه با یه طراحی مراحل فوق العاده دیگه همراه بشه قطعا دوباره مثل الدن رینگ باعث جذب مخاطب های جدید زیادی می شه.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,389
نام
مــاکــان
دارک سولز رو کار ندارم ولی اتفاقا گیم پلی بلادبورن یونیکه و به نظرم هنوز هم تازگی داره. درسته الدن رینگ از نظر جامپ و بیلد هایی که می شه ساخت خیلی گسترده شده اما در گیم پلی بلادبورن به هیچکدوم از اینا نیاز نیست یعنی فضای بازی و داستانش ایجاب می کنه که نیازی به جامپ و تنوع زیاد در ساخت بیلد نداشته باشه بنابراین بنظرم عقب گرد به حساب نمیاد چون علاوه بر اینا سیستم فوق العاده پری با گان و سرعت بالا در حملات و همینطور lore خفن هم داره که اینا امضای بلادبورن هستن و اگه با یه طراحی مراحل فوق العاده دیگه همراه بشه قطعا دوباره مثل الدن رینگ باعث جذب مخاطب های جدید زیادی می شه.
نه آقا من عاشق گیم پلی و طراحی مراحل مجموعه دارک سولز و بلادبورنم.
واقعا هیچکدومشون قدیمی نشدن.

من از دید میازاکی گفتم که بعد از ساخت الدن رینگ و توسعه بازی تو اون وسعت دوباره نخواد به گذشته خودش برگرده و روی اون بازیها که جمع و جورترن کار کنه.

میازاکی از اون سازنده هاست که این شانس رو داشته که بتونه هر چند سال روی یک بازی جدید کار کنه.
به نظرم این براش جذابتره.

حالا از اینکه الدن رینگ موفق ترین ساختشه چیزی نگیم.
جهان باز ساختن تو این وسعت خودش مثل تله میمونه.
به نظرم سخته برگردی به طراحی بازیهای با وسعت کمتر.

اما خب به نظرم تیم دومیه دستش بازتره.
این از بازیهایی که ساختن مشخصه.

ببینیم که تو سال جدید سونی سفارش بازی جدید یا ادامه بلادبورن رو بهشون داده یا نه.
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
لطفا DS4 با حال و هوای DS1 بسازید:Dمن مپ تو در تو، با کلی جای مخفی، کلی نردبون، کلی تله و دالون های تاریک میخوام. دیگه اگه زیر پای کاراکتر پیدا نباشه و روی هوا باشیم و یا محیط سیاهی محض باشه هم عالیهB-) دشمنای خر زور میخوام. باسای رقاص میخوام. سقوط از ارتفاع میخوام. ته اش هم یه شمشیر فرو رفته تو آتیش میخوام ته یه کریدور. برم بشینم آروم شم. برامم مهم نیست بمیرم و مجبور باشم یه ربع پیاده راه برم تا برسم اون ور مپ.
 

PsychoX

کاربر سایت
Oct 28, 2018
782
لطفا DS4 با حال و هوای DS1 بسازید:Dمن مپ تو در تو، با کلی جای مخفی، کلی نردبون، کلی تله و دالون های تاریک میخوام. دیگه اگه زیر پای کاراکتر پیدا نباشه و روی هوا باشیم و یا محیط سیاهی محض باشه هم عالیهB-) دشمنای خر زور میخوام. باسای رقاص میخوام. سقوط از ارتفاع میخوام. ته اش هم یه شمشیر فرو رفته تو آتیش میخوام ته یه کریدور. برم بشینم آروم شم. برامم مهم نیست بمیرم و مجبور باشم یه ربع پیاده راه برم تا برسم اون ور مپ.
من DS4 اینطوری میخوام:

1000014976.jpg
 
آخرین ویرایش:

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
فکر کنم فقط من از اتمسفر و محیط های دارک سولز 3 و الدن بیشتر از محیط دارک سولز 1 خوشم میاد
دقیقا فقط خودت تنهایی:D طراحی مراحل دارک سولز 1 گاده خود میازاکی هم دیگه نتونست تکرارش کنه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر