استودیو های داخلی و معرفی نشده مایکروسافت در حال کار بر روی بازی های انحصاری هستند

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
Phil Spencer اعلام کرد، چند استودیوی داخلی (First Party) و معرفی نشده مایکروسافت در حال کار بر روی بازی های انحصاری هستند.
Phil Spencer گفت، او هنوز هم معتقد است که بازی های انحصاری کلید موفقیت کنسول ها هستند و مایکروسافت زمانی استودیوهای داخلی را گسترش می دهد که آن ها ایده های خوبی برای ساختن داشته باشند، او ادامه داد: "این زمان فرا رسیده و ما این کار را با چند ایده جدید به تازگی انجام داده ایم."

45250602642201899777.jpg


استودیو های داخلی
جدید مایکروسافت در حال ساخت بازی های انحصاری برای Xbox One هستند. این استودیو ها شامل Team Dakota که در حال ساخت Project Spark است و استودیو Black Tusk که اخیرا اعلام شد، ساخت شماره جدید Gears Of War بر عهده دارد، می شوند. Spencer همچنین اشاره کرد استودیو Lift London یکی دیگر از استودیو های فرست پارتی است، که در حال کار بر روی عنوان جدیدی است. در آخرین خبر ها گفته شده بود، این استودیو در حال کار بر روی 4 عنوان Free 2 Play برای "پلتفرم های متصل" است و در آخر Spencer گفت، چند استودیوی داخلی معرفی نشده دیگر هم وجود دارد.

منبع
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
او هنوز هم معتقد است که بازی های انحصاری کلید موفقیت کنسول ها هستند
ااا چجوری به این نتیجه رسید؟ تنهایی؟ تا نسل قبل که ما مدیون x360 بودم و لید پلتفرممون اون بود به خاطر قدرت اجرای بازی های مالتی پلتفرمش این فکرها رو نمیکردن، الان که کنسول دیدن داره عقب میفته به این نتیجه رسیدن؟!
 

19Rodar

کاربر سایت
Dec 28, 2011
2,876
نام
فرشاد
ااا چجوری به این نتیجه رسید؟ تنهایی؟ تا نسل قبل که ما مدیون x360 بودم و لید پلتفرممون اون بود به خاطر قدرت اجرای بازی های مالتی پلتفرمش این فکرها رو نمیکردن، الان که کنسول دیدن داره عقب میفته به این نتیجه رسیدن؟!

حالا چیزی که مهمه به این نتیجه درست رسیدن مگه بده؟مایکروسافت فقط با یه بازی انحصاری Titanfall کلی خودشو بالا کشید و این خیلی روشون تاثیر گذاشته و مطمئنا اگر مایکرو همین روال رو ادامه بده و این نسل بخواد بیشتر انحصاری بسازه کاملا موفق خواهد بود.
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
حالا چیزی که مهمه به این نتیجه درست رسیدن مگه بده؟مایکروسافت فقط با یه بازی انحصاری Titanfall کلی خودشو بالا کشید و این خیلی روشون تاثیر گذاشته و مطمئنا اگر مایکرو همین روال رو ادامه بده و این نسل بخواد بیشتر انحصاری بسازه کاملا موفق خواهد بود.
آخه فن های شرکت تو نسل قبل به این گفته ها اعتقاد زیادی نداشتن :-/
 

XsmokeX

کاربر سایت
Sep 24, 2012
2,970
نام
احمد
آخه فن های شرکت تو نسل قبل به این گفته ها اعتقاد زیادی نداشتن :-/
فن های اون یکی شرکت هم به شمارش پیکسل های تصویر و اندازه گرفتن فریم ریت با دقت نانو فریم برثانیه و ... اعتقاد نداشتن :d
کلا این نسل همه معتقد به یک چیزی شدن :d ( کمونیست جماعت رو ریشه کن کردن این دو شرکت)
 

19Rodar

کاربر سایت
Dec 28, 2011
2,876
نام
فرشاد
آخه فن های شرکت تو نسل قبل به این گفته ها اعتقاد زیادی نداشتن :-/

به نظر من که انحصاری خیلی مهمه .نسل قبل سونی کاملا از لحاظ انحصاری سرتر بود.حالا شاید یکی بیاد بگه که نه نسل قبل مایکرو هم انحصاری های خوبی داشت از جمله GeOW و Halo و Forza و ... اما تعدادشون واقعا به انحصاری های سونی نمی رسید.با این حال این نسل گویا بخصوص با رئیس شدن Phil Spencer همه چیز داره واسه مایکروسافت و Xbox عالی میشه و این خیلی خوبه.
 

arnino

کاربر سایت
Jun 15, 2012
1,495
نام
آرمین ریاضی
آخه فن های شرکت تو نسل قبل به این گفته ها اعتقاد زیادی نداشتن :-/

شما معیار سنجش و قیاس نظر فن بویاس آیا!؟ :D
دیگه همه میدونن کنسول وابسته اس به انحصاری و گرنه اگه مولتی پلتفرم بودن جفتشون که خب خیلی ببخشید , آدم مگه مغز خر گاز زده بود بره کنسول بخره :D , پی سی جمع میکردیم خیلی فضایی تر بازی میکردیم :-"

بالاخره هر نسلی , هر کنسولی معایب خودشو داره , نسل قبل بخاطر سادگی سخت افزارش چندان نیازی نداشت به انحصاری روی بیاره (از دیدِ اونا البته) و میتونست با همون 3 4 تا جوابگوی ملت باشه , این نسل چون با سیاست غلط وارد شدن , قیمتشون بالاتر و سخت افزارشون پایین تر و پیچیده تر مجبورن اینکارُ بکنن چه بخوان چه نخوان...چون انحصاریه که نمایانگر قدرت واقعی کنسولِ بنظرم...اینهمه متاهای بازیای X360 تو مولتی پلتفرما بالاتر بود ولی انحصاریای سونی رو ببین خودت دیگه , همه از دم GOty بودن و هستن :D
 
آخرین ویرایش:

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
تو E3 2013 گفت 5تا استدیوی جدید داریم برای ساخت بازی روی Xbox One .
Team Dakota ، Black Tusk ، Lift London سه تاشون . . . LXP هم یکی دیگه که مثلا معرفی نشده ! بازی یکی میمونه این وسط ! :d
پ.ن : بعید می دونم اون یکی توی ژاپن باشه !
 

Dark PS

کاربر سایت
Mar 14, 2014
59
ااا چجوری به این نتیجه رسید؟ تنهایی؟ تا نسل قبل که ما مدیون x360 بودم و لید پلتفرممون اون بود به خاطر قدرت اجرای بازی های مالتی پلتفرمش این فکرها رو نمیکردن، الان که کنسول دیدن داره عقب میفته به این نتیجه رسیدن؟!

کنسول عقب نیافتاده که هیچ در ادامه ی کار جلو هم میفته.شما منتظر باش اون هیولای پیچیده ESRAM رو رامش کنند اونوقت میبینیم کی عقب می افته.;)
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
به نظر من نسل هفتم هم XBOX به لحاظ انحصاري بد نبود.شايد به لحاظ تنوع و كيفيت به انحصاري هاي PS نمي رسيد ولي خب به طور كلي عملكرد مايكرو در اين زمينه خيلي هم ناراضي كننده نبود.

تنها ايرادي كه من به شخصه ميديدم تاكيد بيش از حد و عرضه شماره هاي مختلف از يك IP بود.يعني مثلا سوني سه تا Uncharted را توسط ND ساخت و عرضه كرد و نهايتا با يك IP جديد كه TLOUS باشه پايان نسل خاطره انگيزي رو آفريد.در مقابل مايكرو بعد از عرضه سه نسخه از Gears مي تونست به جاي Judgment يك IP جديد بده Epic براش بسازه.

ولي خوب تا اواسط نسل قبل از لحاظ تنوع هم حتي مايكرو خوب بود .Too Human،Kameo،Viva Piniata،Crackdown،Lost Odyssy،Blue Dragon ويك سري بازي هاي ديگه داشت كه چون از نيمه دوم نسل اين روند رو فراموش كرد خيلي ها هم اين بازي ها رو فراموش كردن و وقتي از انحصاري هاي 360 حرف به ميون مياد همه ياد Halo,Gears,Froza فقط ميفتند.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر