از Blades تا NXE، تجربه ی جدید داشبورد با "Twist Control"

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
952
نام
امید
پس از اولین نسخه ی داشبورد با نام Blades و سپس New Xbox Experience، مایکروسافت جدیدترین نسخه از داشبورد کنسول خود را،(Twist Control (TC نام گذاری کرده است.

xbox-360-logo-300x202.jpg


TC که انتظار میرود قبل از تعطیلات کریسمس سال جاری میلادی، توسط مایکروسافت عرضه شود، از ارتباطی وسیع با کینکت و بسیاری از ویزگی های ریز و درشت که مایکروسافت در E3 از آنها پرده برداشت، بهره خواهد برد. این ویژگی ها شامل قابلیت voice search یا تشخیص صدا برای جست و جو با موتور بینگ، live TV، یوتیوب، قابلیت cloud storage ِ پروفایل و سیو بازی ها، Beacons و همچنین قابلیت های اظافی در ارتباط با فبس بوک، میشود.

در این بین، Beacons قابلیتی جالبی به نظر میرسد. طوری که به شما این اجازه را میدهند که وقتی در حال انجام کار (یا بازی) دیگری هستید، بازی مورد علاقه خود را مشخص کنید.

دادن پست در فیس بوک نیز از قابلیت های جدیدیست که TC از آن بهره بیبرد که با آن میتوانید بازی های مورد علاقه ی خود را like کنید، دیگران را از اچیومنت هایی که دریافت کردید باخبر کنید و از قابلیت cloud storage برای ذخیره ی پروفایل و سیو بازی ها استفاده کنید.

نام جدید داشبورد، Twist Control، در جریان GamesCom توسط آقای Robin Burrowes، مدیر بخش بازازیابی مناطق اروپا، خاورمیانه و آفریقا، اعلام شد. وی در مورد افزایش روزافرون محتویات موجود در Xbox Live - که به 20000 آیتم رسیده - و مشکل در دسترسی به آیتم ها و محتویات مد نظر کاربران خبر داد و اذعان داشت داشبورد جدید، با هدف از میان برداشتن موانع و مشکلات در این راستا، عرضه خواهد شد.

TC و دیگر امکانات اظافی آن، بخشی از برنامه "games plus more than games" که تمرکز زیادی روی موزیک، فیلم و live TV دارد میباشد. Burrowes، اظهار داشت :"امید داریم که ماهیت TC، فراتر از بازی برود، البته که ما هیچ گاه تمرکز خود را روی مخطبان {صرف} گیم از دست نخواهیم داد و در واقع، سرمایه گذاری روی زیربنا و شالوده ی این سیستم و اقدام به ساخت ویژگی هایی چون cloud storage، Facebook posting و beacons، مثال هایی از ادامه ی سرمایه گذاری ما روی این نوع مخاطبان خواهد بود."

هنوز زمان مشخصی برای عرضه ی داشبورد جدید اعلام نشده و آخرین بازبینی اساسی مایکروسافت برای داشبورد مربوط به NXE در تاریخ 19ـُم نوامبر 2008 است.

موتونید ویدئوی مربوط به TC رو در سایت 1UP مشاهده کنید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر