اخبار QuakeCon 2012 [به روز رسانی شد]

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد



quakecon.jpg

ایا QuakeCon امسال شاهد به نمایش در امدن Doom 4 خواهد بود؟


درود.


تا چندی دیگر شرکت بزرگ id Software همایش QuakeCon 2012 خود را در تاریخ‌های 2 اگست تا 5 اگست در شهر دالاس ایالت تگزاس برگزار خواهد کرد. این همایش بزرگ که تاریخچه بس طولانی دارد نزدیک به 16 سال است ادامه دارد و هر سال میزبان هواداران خود می‌باشد.

در همین راستا تایپیک را در این خصوص ایجاد کردیم تا بیشتر و بهتر با رویدادآی 5شنبه شب این همایش اشنا شویم. استودیو Bethesda در طی ایمیلی اذعان کرده است مسابقات گروهی بزرگ بین شرکت کنندگان برگزار خواهد شد و در همین خصوص شرکت‌های بزرگ تجاری و سرگرمی همچون:

Ventrilo, AT&T, Intel, Nvidia, PNY, Fatal1ty Gaming Gear, Air Force Reserve, Cooler Master, Diamond Multimedia, inWin, Plantronics, Bethesda Softworks و بسیاری دیگر در QuakeCon 2012 حضور خواهند داشت تا به معرفی جدیدترین کارهای خود دست بزنند.

بی‌شک امسال بیش از پیش گیمر‌های علاقمند به id Software خواهان نشان دادن بازی Doom 4 در این کنفرانس هستند تا بعد از مدت‌ها اطلاعاتی از این بازی کسب نمایند؛ در همین راستا نیز شایعات بسیار جالبی مبنی بر معرفی شدن بازی Quake 5 در این همایش به گوش می‌رسد که باید دید تا چقدر درست می‌باشد. اخرین عنوان از این بازی در سال 2010 برای 360 منتشر شده بود.

بی‌شک با توجه به خبرهای زد و نقیضی که از Rage 2 به گوش می‌رسد نباید از معرفی این بازی نیز قافل بود هر چند قسمت اول بازی مشکلات فراوانی داشت ولی باید امید داشت تا سری دوم این عنوان مشکلات قبل را جبران نماید.

در همین همایش همچنین تی‌شرت‌های مخصوص QuakeCon 2012 و کوله پشتی‌هایی به همین منظور در دسترس عموم قرار خواهد گرفت که برخی از انها فروشی می‌باشند.

در حال حاضر اطلاعی مبنی بر اینکه چه عناوینی قرار است در QuakeCon امسال به نمایش در آید در دسترس نیست، ولی امیدواریم بازی‌های معروفی چون Doom 4, Rage 2 و حتی Quake 5 را در این همایش شاهد باشیم.

بی‌شک با شروع شدن این کنفرانس طبق زمان مقرر این صفحه با توجه به خبرها منتشر شده به روز خواهد شد.

با تشکر.

[به روز رسانی]


آپدیت اول:
در طی مراسم دیروز اقای John Carmack در شرکت Id به روی صحنه رفت و در صحبت‌ها اغازین خود از هواداران خود پوزش خواست. این پوزش بابت بازی RAGE بود زیرا وی نیز در صحبت‌ها خود تصریح کرد که این در ورژن PC و دیگر پلتفرمها دچار مشکلات بود و به خاطر همین از طرف خود به خاطر اینکه نتوانسته ایم ان عملکرد ممکن را در بازی ایجاد کنیم از شما پوزش میخواهم. وی در ادامه نیز اذعان کرد. از مشکلات ایجاد شده در RAGE درس گرفتیم و سعی خواهیم کرد در اینده از این امیخته خود به نحو احسنت استفاده نماییم و قول داد که دیگر این گونه مشکلات را دیگر هواداران شاهد نباشند.

آپدیت دوم:

در مراسم دیروز که بسیار هم شلوغ برگزار شد، اقای John Carmack بحث بعدی خود را پیرامون موتور جدید این شرکت یعنی id Tech 5' کشاند و اذعان کرد:

این موتور بسیار قدرتمند به راحتی قادر می‌باشد با پلتفرم Vita نیز هماهنگ شود و برای ان بازی ساخته شود. برای ساخت بازی DOOM4 نیز با این موتور، از تمام منابع انسانی و قدرت انها استفاده بر روی ساخت این عنوان تمرکز کرده‌ایم.

آپدیت سوم:
کارمک اعلام کرد که هر وقت doom 4 اماده شد، عرضه خواهد شد. او گفته که بازی درحال ساخت هست و زمانی که پروژه ساخت Doom 3: BFG Edition تموم بشه تمام استودیو تمرکزش را روی عنوان doom 4 معطوف خواهد کرد.
در ادامه تریلر جدید از عنوان Doom 3: BFG Edition
87634914262965959115.jpg

HD
SD



آپدیدت چهارم:
در دیگر خبری که دیشب در همایش QuakeCon منتشر شد، استودیو Bethesda اعلام کرد پروژه جدید این شرکت یعنی Dishonored برای پیش فروش بر روی شبکه استیم قرار گرفته است.
البته کسانی که به پیش فروش بازی دست بزنند از سوی سازنده بازی یعنی Arkane Studios جایزه دریافت خواهند کرد، و ان چیزی نیست جز یک "Arx Fatalis" به صورت مجانی از سوی این استودیو می‌باشد. id نیز قول داد، یک باندل QuakeCon نیز با تخفیف بسیار ویژه به ان‌ها اهدا گرداند. برای اطلاعات بیشتر برای پیش سفارش بازی کلیک کنید.


آپدیدت پنجم:
استودیو Bethesda در همایش دیشب نیز به امدن DLC جدید بازی Skyrim یعنی dawnguard برای PC اذعان کرد و افزود این DLC به صورت دانلودی هم اکنون بر روی Steam Store قرار گرفته شده است. البته این DLC هنوز برای کنسول PS3 منتشر نشده است و دارندگان این پلتفرم باید صبر کنند. قیمت این DLC حدودا 20 دلار تخمین زده شده است.
شرکت Bethesda در مورد این که چرا این DLC هنوز برای PS3 منتشر نشده است اذعان کرد؛ دوست داریم Dawnguard را همگان بازی کنند، ولی در حال حاضر نمی‌توانیم این DLC را برای PS3 عرضه کنیم چون نمی‌خواهیم گیمرهای این کنسول بازی Skyrim را به عنوان یک بازی بد ببینند.

آپدیدت ششم:

در راستای پیش فروش شدن بازی Dishonored بر روی استیم تصاویر جدید این بازی نیز منتشر شد:




آپدیت هفتم:
دیشب دو استودیو id Software و Bethesda اعلام کردن کسانی که بازی دیشنورد را پیش خرید بکنن می‌توانن از خرید یک باندل این دو استودیو با قیمت بسیار عالی بهره‌مند شوند. در طی جدیدترین خبر ااعلام شده، این باندل شامل 20 عنوان می‌باشد. باندل QuakeCon با احتساب عناوین داخل ان بیش از 456.59 دلار ارزش دارد ولی دو شرکت برای جلب توجه کاربران خود قیمت ان را فقط 99.99 دلار گزاشته‌اند.
در باندل ذکر شده بازی‌ها زیبایی چون QUAKE 1-4, Skyrim, Doom 3, Rage, Fallout: New Vegas, Oblivion GOTY Deluxe و Brink موجود می‌باشد. برای دیدن محتوای بیشتر این باندل کلیک کنید.
 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
به به اسم quake که میاد دلم شاد میشه :d ولی احتمالش کمه.(یعنی از نظر من کلا بعیده) RAGE 2 به نظرم محتمل تره چون id توی quake con پارسال گفته بود که RAGE 2 برای نسل بعد کنسول ها ساخته میشه پس به احتمال زیاد اخبارو حواشی ای خواهد داشت.(احتمال عرضه ی dlc هم برای شماره ی 1 هست) DOOM 4 هم که دیگه شده خواب و رویا واسمون تا اینا یه رونمایی درست ازش بکنن :) ولی اگه همه چی منطقی بره جلو باید امسال نمایشش بدن.
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
ممنون فرهاد جان.

فكر نكنم Doom IV رو معرفي كنن بيشتر اين احتمال رو ميدم كه Quake جديد رو معرفي كنن ولي مطمئن هستم حتي شده يدونه آرت هم از DOOM نمايش ميدن تا ملت رو به فكر فرو ببرن.
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
Dark War :
DOOM 4 که احتمالش خیلی بیشتر از QUAKE هستش :d به قول دوستمون هنوز یه شات هم از doom 4 نشون ندادن پس عملا quake رو باید بی خیال بشیم هر چند واسم خیلی سخته :d.
دوست دارم اگه اینا یه روزی خواستن quake رو بسازن یه نسخه تو حال و هوای نسخه ی 1 بسازن یدونه از اینرو هم بزارن توش تا صفا کنیم>:)
Quake18.png
 
آخرین ویرایش:

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
اینم اضافه کنم شایعاتی که مبنی Quake 5 بر معرفی هست بیشتر روی این پیام که در صفحه Twitter هست بیان شده.متن زیر:

Going to QuakeCon? We'll be revealing the revival of a much-loved classic PC shooter at the show. What could it be?
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
DOOM 4 که احتمالش خیلی بیشتر از QUAKE هستش :d به قول دوستمون هنوز یه شات هم از doom 4 نشون ندادن پس عملا quake رو باید بی خیال بشیم هر چند واسم خیلی سخته :d.
حالا حتما دليلي نداره كه Doom قبل از QUAKE معرفي بشه داداش گلم:d
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
درسته، DOOM 4 دیگه قاعدتا باید توی نمایشگاه امسال رونمایی بشه. همون سال پیشم برای اینکه RAGE رو تحت الشعاع قرار نده نمایشی نداشت. دیگه الان تمام تیم id رفتن روی پروژه ی DOOM پس اگه مشکلی پیش نیاد باید خودمونو آماده کنیم واسش .
 

Molana

کاربر سایت
Nov 21, 2009
1,975
نام
آکام سیستم ویانا
کاملا موافق هستم
کلا مخصوصا بعد از اون باز یکه به اسم rageبیرون داد
حسین یعنی این Rage به قدری حال من یکی رو گرفت که دیگه به DOOM 4 هم هیچ امیدی ندارم ...
کارمک و به طور کلی id software اگر بخواد توی این نسل مثل نسل های گذشته حرفی برای گفتن داشته باشه باید برای داستان بازیهاش هم فکری بکنه ! DOOM3 با اینکه داستان فوق العاده ای نداشت ولی باز صد برابر می ارزید به این RAGE که هیچ سرو تهی نداشت !
در حال حاضر هیچ انتظاری برای بازی های آینده ی این شرکت نمی کشم ... !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر