نمی خوام بحثو ادامه بدم و دلیلی هم برای اینکار نمی بینم ولی چند تا نکته هست که بد نیست بدونی من سنم از تو خیلی بیشتره و شاید قدیمی ترین بازیباز این سایت باشم و اگه سنمو نگفتم تا حالا برا این بوده که راحت باشم تو سایت و کسی ملاحظه منو نکنه درسته که من زیاد از مسائل حرفه ای کامپیوتر سر در نمیارم ولی برای یاد گرفتن هیچ وقت دیر نیست من ده سال پیش مدرک کارشناسی فیزیک گرفتم ولی عشقم کامپیوتر و بازی بود امیدوارم دیگه فکر نکنی با یه بچه داری بحث میکنینوشته شده توسط Darkfie1d:عزیز من من نه با شما پدر کشتگی دارم، نه اینجا میام که با کسی جر و بحث بیخودی کنم. شما سنتون هرچقدر هست (که البته من بعید میدونم از 23-24 بیشتر باشه) وقتی قابل احترام هستی که خودت به حرفی که میزنی پایبند باشی. اگر من با بعضی ها برخوردم تند بوده بخاطر این بوده که خودشون جوری بحث رو ادامه دادن که من مجبور به ادامه اون بصورت خسمانه بودم. از نظریات کج و غیرمنطقی خوشم نمیاد. خیلی اوقات من هم اشتباه کردم و عذر خواستم. کم هم نبوده. شما هم اگر فکر میکنی جائی من به شما بی احترامی کردم اون قسمت رو بیار (چیزهائی رو هم که خودت قبلش نوشتی بیار) اگر من زیاده روی کرده باشم از شما عذر خواهی میکنم!! من هم مثل بقیه هستم و هیچ فرقی با بقیه ندارم همونطور که به بقیه تذکر داده میشه به من هم داده میشه! من تعجب میکنم، ماها که روزی 10 دقیقه نمیتونیم باهم تو این فروم باشیم توی اجتماع چه وضعیتی داریم!! من اخلاقم تنده قبول دارم. حسن هم نیست یک عیب! عیب کوچکی هم نیست! اما قطعاً تا احساس نکنم کسی قصد داره به طریقی چه از روی تعمد و چه بطور سهوی من رو به تمسخر f'dvi! جلوش با تمام قدرت می ایستم. همین. من نه از درگیری خوشم میاد نه سرم برای جر و بحث و دعوا و کتک کاری درد میکنه.. من حتی دوران شر و شوری دبیرستان با کسی (بجز یک مرتبه) درگیری نداشتم! من هم مثل شما و بقیه، شما هم اگر احساس کنی کسی بهت چیزی بگه که در شان و شخصیت تو نباشه قطعاً ساکت نمیشینی. من به جملهء زیر بسختی اعتقاد دارم:
Eye For The Eye.
پس از حالا سعی کنیم نه با هم بد حرف بزنیم نه به هم بد و بیراه بگیم.. نه جو فروم بهم بریزه نه کدورتی پیش بیاد. نه کسی بن بشه ... اینجا هم یک جمع کوچیکه. خانواده ای از گیمرهای ایرانی. در هر خانواده ای کدورت پیش میاد. اما این کدورت تبدیل به کینه نمیشه. من از کسی کینه ای بدل ندارم حتی از Sepul اون به اقتضای سن خودش چیزی گفت و البته من در اون لحظه بشدت عصبانی شدم. اما با این حال از کسی کینه ای ندارم. امروز من و شما اینجائیم. یک روزی هم بالاخره میریم. من نه قصد نصیحت دارم و نه ادعای کدخدا منشی.. من هم مثل شما اینجا یک کاربر معمولی. هیچ کس نسبت به هیچکس برتری نداره. اینجا یک محیط دوستانه است باید همه سعی کنیم که دوستانه نگهش داریم. همه اشتباه میکنن اما این اشتباهات اشتباهاتی نیست که نشه بخشید.
باز هم از مدیران عذر میخوام که بحث رو پیگیری کردم..
مثل اینکه اینجا بعضی ها حق دارن هر چی میخوان بگن و بقیه حتی حق اعتراض هم ندارن این دیگه واقعا بی عدالتیه اگه قراره کسی جریمه بشه باید دو طرف دعوا باشن فکر کنم یه مدیر باید بی طرف و عادل باشه مثل اشکان جان.........
تو این سایت تا حالا به خود من بارها توهین شده ولی یه مدیر به خاطر خدا هم چیزی نگفته ولی کافیه به یه مدیر یا یکی از دوستهای اونا کسی اعتراض کنه فورا همه مدیرها شمشیر از رو میبندن و میفتن به جون کاربر بیچاره
شایعه شده که نسخه XBOX360 و احتمالا PC بازی Oblivion از فروشگاهها جمع آوری شده دلیلش معلوم نیست. شاید دلیلش این باشه که این بازی باعث خرابی خیلی از X360 ها شده و شاید یه جورایی مشکل داشته باشه. شاید هم به خاطر همون Nudity mode باشه.
فکر نکنم که به غیر از تصاویر دوم و پنجم بقیه از گیم پلی باشه یعنی تقریبا مطمئنم اما باز هم دلیل نمیشه که اون کیفیت و گرافیک رو در بازی شاهد نباشیم. راستش من هم هر چی تصاویر رو نگاه میکنم میبینیم نظیر اون رو (از لحاظ کیفی) قبلا در تریلر MGS4 دیدم. تازه خدایی همیشه SC یک قدم از MGS از لحاظ گرافیکی جلوتر بوده :cheesygri تازه همه اینا به کنار Gears Of War به راحتی این رو قورت میده! هر چند این چیزی که گفتم اصلا مقایسه جالبی نبود :cheesygriحمید جان هز طوری میخوام قبول کنم که این عکس ها از خود گیم پلی بازی باشه باورم نمیشه
این بیشتر شبیه یه تریلر از بازی هست تا خود بازی
حالا شاید این یوبی این قدر قدرت پیدا کرده توی ساخت بازی های نسل بعد که داره همنچین
چیزی درست میکنه ....
Zero Point Software A/S announces official game name INTERSTELLAR MARINES™, formerly codenamed “Project IM. A new trailer has been launched at www.interstellarmarines.com
The concept
At the dawn of the 22nd century, man’s lust for resources has taken him beyond Earth and into space. This new frontier has brought new challenges and opportunities, dangers and rewards, and out there, in the dark, awaits the ultimate discovery: another sentient species.
A next-generation FPS, INTERSTELLAR MARINES puts the player in the role of an Interstellar Marine soldier and lets him experience the thrill of a tour of duty in outer space where his decisions can affect the future of mankind.
INTERSTELLAR MARINES is an AAA, FPS, Sci-fi, action and adventure game with an original and unpredictable storyline featuring single and cooperative gameplay, with heavy focus on realism. It is a trilogy, with a target audience that is estimated to be 17+ and aimed at the next generation PC, Xbox 360 and Playstation 3 platforms. It is intended to utilize Epic Games “Unreal Engine 3” technology.
Key features
• Singleplayer or up to four players cooperative
• Custom game modes featuring arcade, RPG and tactical elements
• Captivating storyline with heavy focus on realism
• Advanced weapons simulation
• Randomized and non-linear gameplay
• Character growth and specialization
• Fully interactive environments
INTERSTELLAR MARINES combines its unique features with the highest quality in visuals and animation to deliver an experience unlike any other: a serious, well-researched science fiction FPS that gives a realistic vision of what “first contact” might be like.
کاملا درسته! در اون تیزر هم هیچ چیز خاصی نشون داده نشد به غیر از مدل کاراکترها !من یه چند تا بک گراند ازش دارم و فکر کنم یه تریلر خیلی
کوتاه هم ازش دیدم که فقط سرباز ها رو نشون میداد
درسته ...!!!!؟؟؟؟؟
The world of Shadowrun is obviously a shameless ripoff of William Gibson's work such as the great book Neuromancer. Instead of being flattered he was somewhat offended and thought the addition of magic was silly. But that's what really makes it different from traditional cyberpunk: this world combines the best of science-fiction and the best of fantasy and mixes them together. You can be a troll magician fighting a dragon with guns and magic arrows.
The first Shadowrun video game was created by Beam Software and published by Data East for SNES and came out in 1993. This was an isometric RPG game that is fondly remembered for ahead of its time real time shootouts and magic battles. Beam Software would become Melbourne House, still one of Australia's only software houses.
The second Shadowrun video game was created by BlueSky Software and Sega and came out in 1994. http://www.skygames.com/ This game was even more unique in that it captured the feel of the pen and paper RPG by allowing you to distribute "karma points" to specific attributes, something which would later be copied by games like Duex Ex but with more of a "Grand Theft Auto" style addiction for running quests to earn more karma points to run that much faster/shoot that much quicker/take more of a beating. It was a free roaming world and part-RPG part-action part-adventure game. It's no wonder people are so eager to see this franchise rise from the ashes 12 years later!
The third Shadowrun video game was released only in Japan for Sega CD by a largely still mysterious Group SNE. It was more of a Where is Carmen Sandiego clone than an RPG, and wasn't very successful, but fans of Snatcher or Policenauts would probably dig it.
The fourth Shadowrun video game is where things start going awry. FASA was successful in working with Zipper on MechWarrior 3 so ended up handing them Shadowrun: Assassins intended to be released on Win98 PCs in about 1997 or 1998. What was the most popular game in 1997? Tomb Raider. What did the game turn out to be? A Tomb Raider clone, complete with a female lead. It wasn't a very good clone either, because tombs tend to be more interesting than corporate hallways. The game wasn't looking or playing very good so it got abrubtly cancelled, even though it was starting to generate a lot of hype and games like Quake 2 were also rising in popularing. I still have a flyer from GenCon where they handed out announcements about it (nice thing about being a fan of PC games for 10+ years you tend to keep stuff like that and Monkey Island wheels).
It's been a long time since then, and FASA for the most part seems to have been focusing on Mech games instead - there is a huge and stable fanbase for MechWarrior and MechCommander and these folks were kept happy. Rumors about a Shadowrun Xbox game started to pop up several years ago when Xbox was gaining popularity. This rumor continued to pop up about every E3 since then. Most people thought this was just a ridiculous rumor, but hey! Where there's smoke there's fire.
You can assume that FASA has been working on Shadowrun for a long time now, but also remember that Microsoft Games Studio has also gone through some major growing pains over the last 4 years.
If you've seen it there's an infamous video of the Crimson Skies team getting hammered by Ed Fries and other top management. It seems like there was a shakeup and that things are a lot better since those days, but during that shake up several teams and projects were undoubtedly affected. It's in a way a miracle that a Shadowrun game is still alive when a whole studio with a long and successful history like Digital Anvil got shut down. What happened was that Microsoft realized they needed to focus on a fewer set of titles, and pump out the best quality Triple AAA titles and nothing else. So with a background of publishing things like Sneakers and Blood Wake it's obvious they wanted to pick and choose a few franchises to make their big blockbuster franchises.
Why Shadowrun? Why indeed. It's 12 or 13 years old, the RPG itself has faded in popularity along with all pen and paper RPGs (most of those fans are currently living inside one or more of MMORPG worlds). Continuing popularity in Europe (especially Germany where fanpro.de is) and a loyal fanbase of nostalgic Genesis/SNES Shadowrun fans aside, there has to have been folks inside and outside the company who believe it is a world that hasn't fulfilled its potential.
If it is a FPS (and all signs and signals are pointing it to being anything but an ordinary FPS) you have to put some faith into the folks at FASA who believe in the Shadowrun world and want to reignite it. If the game is as big of a hit as I think it will be, it would be a no brainer to expand into RPG and MMORPG spaces with the franchise. Since all MGS teams are working on triologies it would be stupid to assume that this will be the only Shadowrun game ever.
If you're a fan of the game world my recommendation would be to suck up your personal expectations about the game you've been imagining for 13 years and try to imagine how fun it's going to be to see the Shadowrun world come back into popularity. If it's fun enough to become popular, and it's in the Shadowrun world, that's good enough for me, and I'm about as die hard of a fan of the Genesis game as they come.
نوشته شده توسط Restricted Area:چند وقت پیش یک بازی معرفی شد با نام Projecect IM و یک تیزر کوتاه هم از آن منتشر شد حالا تصاویری از این بازی که دیگر Interstellar Marines نامیده میشود منتشر شده که معلوم نیست آیا واقعا Real Time رندر شده اند یا خیر.
تریلرش هم خیلی خوفه:
حمید این عکس که گرافیک نداره به نظر من ولی قبلیاش شاهکار بودنوشته شده توسط Restricted Area:فکر نکنم که به غیر از تصاویر دوم و پنجم بقیه از گیم پلی باشه یعنی تقریبا مطمئنم اما باز هم دلیل نمیشه که اون کیفیت و گرافیک رو در بازی شاهد نباشیم. راستش من هم هر چی تصاویر رو نگاه میکنم میبینیم نظیر اون رو (از لحاظ کیفی) قبلا در تریلر MGS4 دیدم. تازه خدایی همیشه SC یک قدم از MGS از لحاظ گرافیکی جلوتر بوده :cheesygri تازه همه اینا به کنار Gears Of War به راحتی این رو قورت میده! هر چند این چیزی که گفتم اصلا مقایسه جالبی نبود :cheesygri
حالا میخوام یک عکس که مطمئنا از گیم پلی هست رو هم واستون بذارم تا ببینید اون گرافیکی که در عکسهای بالا مشاهده میکنید غیر ممکن نیست.
چند وقت پیش یک بازی معرفی شد با نام Projecect IM و یک تیزر کوتاه هم از آن منتشر شد حالا تصاویری از این بازی که دیگر Interstellar Marines نامیده میشود منتشر شده که معلوم نیست آیا واقعا Real Time رندر شده اند یا خیر.
تریلرش هم خیلی خوفه:
MT3691 جان میشه بهم سنتا بگی ؟ + اسمتنمی خوام بحثو ادامه بدم و دلیلی هم برای اینکار نمی بینم ولی چند تا نکته هست که بد نیست بدونی من سنم از تو خیلی بیشتره و شاید قدیمی ترین بازیباز این سایت باشم و اگه سنمو نگفتم تا حالا برا این بوده که راحت باشم تو سایت و کسی ملاحظه منو نکنه درسته که من زیاد از مسائل حرفه ای کامپیوتر سر در نمیارم ولی برای یاد گرفتن هیچ وقت دیر نیست من ده سال پیش مدرک کارشناسی فیزیک گرفتم ولی عشقم کامپیوتر و بازی بود امیدوارم دیگه فکر نکنی با یه بچه داری بحث میکنی
به نظر من در اخر مطلبت اگه می خوای معذرت خواهی کنی بهتره از همه کابرها بکنی چون فکر کنم همه تو سایت به طور مساوی سهم دارن چه یه پست زده باشه چه هزار تا چه مدیر باشه کاربر معمولی
در اخر از همه دوستان چه مدیر چه کاربر چه مهمان معذرت می خوام که تاپیک رو منحرف کردم
خوب وقتی که من میگم حاضرم باهات بازی کنم یعنی 1v1 نه این 5v5 .تو 1v1 شوتینگ مهم هست دیگه !ولی باشه Halo2 هم میزنیم!من تا قبل پیش دانشگاهی خدایی کانتر رو سرویس کرده بودم ولی از اون موقع تا حالا اصلا طرفش هم نرفتم! درسته که کانتر شوتر هست ولی چیزی که توش مهمتر از شوتینگ هست استراتژی و برنامه هست که خب احتیاج به تمرین زیاد داره تا با مپ ها و سوراخ سمبه هاش آشنا بشی.