اخبار داغ کنسول ها

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
سلام به همگی

من اون تاپیک قبلی و همچنین تاپیک XBOX 360 News رو به اشتباه پاک کردم !

ببخشید دیگه پیش میاد ...

در هر صورت اخبار بازیهای نسل بعدی رو در همین تاپیک بنویسید و دنبال کنید ...

با تشکر
 

Death Knight

کاربر سایت
کاربر سایت
Sep 22, 2005
1,100
نام
امید
پدر Shooter ایران رو دست کم گرفتینا!
به به پدر Shooter ایران :D
حمید حاضرم انلاین باهات CS بزنم تا ببینم پدر Shooter ایران چی کار میکنه:devil:
چون قدرت در Shooter رو در این بازی های می سنجن نه بازیی مثل Halo.
 

sepul

کاربر سایت
Apr 26, 2006
132
اما حالا که داری میگی بهتره اینو بگم تا از اشتباه در بیای. قیمت گرفتن لیسانس موتور دوم (نه سوم) آنریل 350 هزار دلار هستش و برای هر پلتفرم اضافی هم باید 50 هزار دلار اضافه تر بدی که از قیمت یک Dev Kit بسیار بیشتره. تازه این موتور یک موتور از رده خارجه که در ساخت بازیهای نسل آینده هیچ حرفی برای گفتن نداره.
امیدوارم که هر کسی راجع به مسائلی بحث کنه که ازش سررشته داره نه اینکه فقط بیاد و یک چیزی بگه.

اشتباه نکن ، منظور من اين بود قيمت اون نزديک به قيمت يک موتور حرفه ای هست، نه اينکه اين دو تا رو مقايسه کنم.
البته در مورد Dev-kit حق با تو هست، قيمت Dev-kit ارزون هست.
در ضمن يک ذره مودب تر صحبت کنی و اينقدر سريع جو گير نشی بهتره !

این موضوع که نیاز به ذخیره کردن اطلاعات نیست بعنوان یک جوک در نظر میگیرم
نمی دونم دقيقا چيه جريان! يا خودت رو می زنی به اون راه و احساس باحالی می گيری يا واقعا اصلا نمی دونی که همين الان هم خيلی ها فيلم و موزيک رو بصورت streaming از روی اينترنت می بينند.

این پست رو هم حتما یادم میمونه تا زمانی که بازیهایی با بیش از 20 گیگا بایت حجم عرضه شدند برگردم اینو ببینم و ...
آره حتما يادت بمونه ! چون همين الان هم جز بعضی بازی های RPG ژاپنی که فيلم های زياد دارند بيشتر از 3-4 gb نيستند، يک نگاهی به بازی های PC بندازيد متوجه می شيد، چون بازی های PC ديگه پر حجم ترين بازی ها هستند به دليل کيفيت تکستچر و صدا و تصوير نامحدودی که سخت افزار PC ارائه می ده.

آخرین رکوردی که بصورت رسمی و توی مسیر طولانی زده شده همونی هست که گفتم. این لینکی که دادی اصلا نه مشخصه توی چه فاصله ای این اطلاعات انتقال پیدا کرده و نه مشخصه چه زمانی اینکار صورت گرفته.
ببين اصلا دليل نداره هر چی اينجا هست رو رد کنی، چون نتيجه عکی می ده. هيچ اشکالی نداره که کسی توی يک مورد اشتباه کنه.

در ضمن توی اون لینکی هم که دادی اولین کلمه اشو بهتره یکبار دیگه ببینی. نوشته Rumours ، حتما معنیش میدونی چیه.
اين مورد هم تا هفته ديگه که E3 هست قطعی خواهد شد، يادمه قبل از اينکه سونی توليد PS3 که اويل بهار قرار بياد، عقب بندازه، شايعه های قوی شده بود که اين کنسول تاريخش عقب ميافته و همينطور هم شد. در ضمن خودت هم می دونی که احتمال همچين چيزی بسيار زياد هست، بهتره به جای اينکه قاط بزنی بگی "آره ، احتمالش زياده"
ما اينجا داريم روی رقابت اين دو تا کنسول بحث می کنيم ، نمی خواهيم تيز تر بودن رو به هم ديگه ثابت کنيم .

لطفا راجع به چیزی که نمیدونی بحث نکن چون باعث میشه جو رو بهم بریزی. نمیدونم چه دلیلی داره که هر کسی میاد بدون اینکه اطلاعات داشته باشه بحث میکنه و بدتر از اون همچین با قاطعیت حرف میزنه که انگار سالها داشته راجع به اون موضوع تحقیق میکرده. من تا حالا نشده برم توی تاپیکی که سررشته ندارم نظر بدم (مثلا بازیهای PC چون خیلی وقته که بازی نکردم و دنبالشم نبودم) اما اینجا ظاهرا همه میان و بدون اطلاعات میخواهن صحبتهای غلطشون رو هم به همه بقبولونند.
تعداد کاربرای آنلاین PS2 خیلی بیشتر از Xbox هستش. اگه راجع به درصد صحبت میکردی ، یعنی اینکه چند درصد از دارندگان کنسول از سرویس آنلاین استفاده میکنند ، آره برای Xbox از نظر درصدی بالاتره اما وقتی داری میگی 2 میلیون داری راجع به تعداد حرف میزنی و تعداد دارندگان PS2 که از سرویس آنلاین استفاده میکنند خیلی بیشتر از 2 میلیون نفر هستش.
من جز فحش هايی که دادی بقيش رو نفميدم ، اول گفتی Xbox درصد بالاتری داره، بعد گفتی که تعداد کاربران آنلاين ps2 بيشتر از 2 ميليون هستند.
در مورد اون رقم که اين همه فحش بار ما کردی اين هم يک منبع : http://arstechnica.com/journals/thumbs.ars/2005/7/21/778

در ضمن من فکر می کنم کسی که داره جو رو به هم می ريزه شما هستی !

خوب بود حداقل خودت میدونستی داری راجع به چی حرف میزنی. مایکروسافت و سونی هر دوشون کنسولهاشون رو بعنوان multimedia hub عرضه میکنند که انواع امکانات در زمینه سرگرمی رو در اختیار مشتریان میگذاره
فکر می کنم اينجا هم نقل قول XANTAR و مقاله های اون رو راجح به سيساست اينها گذاشتم، دوباره بخون اونهارو

آدم بعضی وقتها از دیدن جوابهای بیربطی مثل این شاخ در میاره !!
lol، خيلی حرفهات باحاله ، از اول بدون هيچ دليل منطقی فقط از اينجور حرفها زدی ، انگار داری راجح به تيم فوتبال محبوبت حرف می زنی ، صرفا طرف رو کوبوندی که نشون بدی حرفهای تو درست بوده و حرفهای طرف احمقانه ! بدون هيچ دليل کامل منتطقی و آوردن منبع برای حرفت!

راستی یادم رفت بگم که اون مقاله هم مال سال 2004 هستش که لینکش رو دادی[/
QUOTE]
مقاله های جديد تر هم هست که نشون داده HD-DVD چقدر از نظر توليدی و اقتصادی به صرفه تر از BD هست اگر می خوای لينک اونهارو هم می تونم بگذارم، توليد HD حدودا 10% گرونتر از DVD معمولی در مياد در حالی که توليد BD بسيار گرونتر در مياد.
مهم اينه که 20GB اضافی که BD نسبت به HD-DVD به قيمت تموم شده اش می ارزه يا نه !!!
با توجه به اينکه سيستم anti-piracy ديسک های Blu-ray بسيار پيچيده تر و مشکل زا تر از HD-DVD هست ! فکر نکنم تا حالا Audio-CD های موزيک شرکت سونی رو تاحالا ديده باشی که چه دردسری داره پخششون و روی خيلی از audio-player های قديميتر نمی خونه ! و جتی نمی شه از رو اونها mp3 ساخت

کلا حرفهات زياد جالب نبود برای بحث کردن ، من هم اميدوارم که الان بری دست و صورت رو بشوری و بری بيرون يک دوری بزنی و برگردی ببينی که اين چيزها ارزش شاکی شدن و فحش دادن نداره !

من هم اونقدر که فکر می کنه از موتور و اين چيزها شوت نيستم، ولی خوب به فحش خوردن تو بحث ها عادت دارم ، فکر می کنم اينجا يکی دو نفر من رو بشناسند !
مصطفی رو هم که من سر قضيه linux بهش گير دادم خودش می دونه که من هر کمکی که در زمينه Game programming بتونم براش انجام می دم.
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
دیگه واقعا بعضی از صحبت های اینجا خیلی زننده و خارج از اخلاقه. بهتره همینجا این بحث تموم بشه. دیگه حالا درسته مدیرا هم کمی سخت گیری نمی کنن و تا حد امکان دست افراد رو در نوشتن باز می زارم ولی دیگه توهین به قیافه طرف مقابل و استفاده از کلمات نامناسب فکر نمی کنم جایی در اینجا داشته باشه!!
در ضمن در مورد بعضی توهین ها که مستقیم می باشد درسته خصوصی است ولی فکر می کنم بهتره طرف جوابی برای این کار داشته باشد و یا حداقل یک عذر خواهی از طرف مقابل بکند.
 

Konami

Administrator
Sep 22, 2005
1,048
نام
Hamed
سلام ...
ديگه يواش يواش داره بعضي از صحبت ها خيلي نامربوط و دور از ادب ميشه از اين به بعد برخورد جدي تري انجام خواهد گرفت ...

كاربر sepul به مدت 10 روز از سايت اخراج شد.
 

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
من نمیدونم اصلا چه لزومی داشت این بحث پیش بیاد که بعدم کار به اینجا بکشه ! اصلا این بحث شما به این تاپیک چه ربطی داشت ؟؟!! بحثی که صدها بار در تاپیک های دیگه دربارش بحث شده رو دوباره اینجا تکرار کنید...من 3 صفحه پیش گفتم , گفتم این بحثا رو بیخیال بشید که همینجور ادامه پیدا میکنه که همینجور هم شد.
نمیدونم چی بگم والا...
کاربر sepul هم زیاد مقصر نبود (البته ببخشید که رو حرف مدیرا حرف میزنم) ولی خب طفلک بد باهاش صحبت شد خودتون اگه نگاه بندازید چند صفحه قبل متوجه میشید !
-----------------------------------------------------------------------
این عکس Brothers in Arms 3 رو داشته باشید فعلا :

corrionwall1we1146753684.jpg


اینم از Colin McRea rally 2007 : ( مثل اینکه قراره برای کنسول Wii هم منتشر بشه !)

screen2large1as1146754230.jpg
 

Restricted Area

کاربر سایت
Sep 24, 2005
407
ZOMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تصاویری جدید از بازی Heavenly Sword عنوان انحصاری ps3 منتشر شده که واقعا حیرت انگیز هستند. همونطور که قبلا گفتم این بازی یکی از 3 دلیل من برای خرید ps3 است (البته 3 دلیل واسه انجام این کار خیلی خیلی کمه) و حدس میزنم که با یک شاهکار روبرو باشیم. واقعا که عالیست:

heavenly3ak4ib.JPG
 

mt3691

کاربر سایت
Dec 10, 2005
740
نام
محمد
نوشته شده توسط Konami:
سلام ...
ديگه يواش يواش داره بعضي از صحبت ها خيلي نامربوط و دور از ادب ميشه از اين به بعد برخورد جدي تري انجام خواهد گرفت ...

كبر sepul به مدت 10 روز از سايت اخراج شد.
مثل اینکه اینجا بعضی ها حق دارن هر چی میخوان بگن و بقیه حتی حق اعتراض هم ندارن این دیگه واقعا بی عدالتیه اگه قراره کسی جریمه بشه باید دو طرف دعوا باشن فکر کنم یه مدیر باید بی طرف و عادل باشه مثل اشکان جان.........
--------------------------------------------
تو این سایت تا حالا به خود من بارها توهین شده ولی یه مدیر به خاطر خدا هم چیزی نگفته ولی کافیه به یه مدیر یا یکی از دوستهای اونا کسی اعتراض کنه فورا همه مدیرها شمشیر از رو میبندن و میفتن به جون کاربر بیچاره
من از یه جمله اقا بهزاد خیلی خوشم اومد که گفت اینجا تو این سایت از این بچه بازیها نیست ولی مثله اینکه .....
---------------------------------------------
اقای دارکفیلد ممکنه من بابا بزرگ تو نباشم ولی مطمئن باش سنم از تو خیلی بیشتره و اگه هم تو این سایت اومدم واسه اینه که تا حالا بچه بازی اینجا کمتر از جاهای دیگه بوده...
--------------------------------------------
اگه میخواین منم بن کنین اصلا عیب نداره
 

Restricted Area

کاربر سایت
Sep 24, 2005
407
داداش يه خورده راجع به اين sHADOW rUN توضيح ميدي؟
چشم در اولین فرصت یک توضیح مفصل راجع به این بازی میدم چون ضروری هست!
قرار بود در مورد Forza هم توضیحاتی بدم که متاسفانه فراموش کردم اون هم در اولین فرصت دربارش توضیح میدم! الان اینقدر سرم شلوغه که حد نداره. یک شنبه هم امتحان معادلات دارم که حکم مرگ و زندگی رو واسم داره :cheesygri

به به پدر Shooter ایران
حمید حاضرم انلاین باهات CS بزنم تا ببینم پدر Shooter ایران چی کار میکنه
چون قدرت در Shooter رو در این بازی های می سنجن نه بازیی مثل Halo.
:cheesygri من تا قبل پیش دانشگاهی خدایی کانتر رو سرویس کرده بودم ولی از اون موقع تا حالا اصلا طرفش هم نرفتم! درسته که کانتر شوتر هست ولی چیزی که توش مهمتر از شوتینگ هست استراتژی و برنامه هست که خب احتیاج به تمرین زیاد داره تا با مپ ها و سوراخ سمبه هاش آشنا بشی.
ولی Halo 2 چون هیچ کدوم درست و حسابی بازی نکردیم (من خودم حدود 20-30 تا یک ربع بازی کردم Halo 2 رو اونم خونه دوستم چون قبل کنکور XBOX رو فروختم به دوستم و نتونستم Halo 2 رو درست و حسابی بازی کنم) شرایط منصفانه تر هست و هر وقت اومد با هر کس خواست میزنم :cheesygri
ببینم کی میتونه عنوان پدر Shooter ایران رو از آن خودش بکنه :cheesygri
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
نوشته شده توسط mt3691:
اقای دارکفیلد ممکنه من بابا بزرگ تو نباشم ولی مطمئن باش سنم از تو خیلی بیشتره و اگه هم تو این سایت اومدم واسه اینه که تا حالا بچه بازی اینجا کمتر از جاهای دیگه بوده...
--------------------------------------------
اگه میخواین منم بن کنین اصلا عیب نداره

عزیز من من نه با شما پدر کشتگی دارم، نه اینجا میام که با کسی جر و بحث بیخودی کنم. شما سنتون هرچقدر هست (که البته من بعید میدونم از 23-24 بیشتر باشه) وقتی قابل احترام هستی که خودت به حرفی که میزنی پایبند باشی. اگر من با بعضی ها برخوردم تند بوده بخاطر این بوده که خودشون جوری بحث رو ادامه دادن که من مجبور به ادامه اون بصورت خسمانه بودم. از نظریات کج و غیرمنطقی خوشم نمیاد. خیلی اوقات من هم اشتباه کردم و عذر خواستم. کم هم نبوده. شما هم اگر فکر میکنی جائی من به شما بی احترامی کردم اون قسمت رو بیار (چیزهائی رو هم که خودت قبلش نوشتی بیار) اگر من زیاده روی کرده باشم از شما عذر خواهی میکنم!! من هم مثل بقیه هستم و هیچ فرقی با بقیه ندارم همونطور که به بقیه تذکر داده میشه به من هم داده میشه! من تعجب میکنم، ماها که روزی 10 دقیقه نمیتونیم باهم تو این فروم باشیم توی اجتماع چه وضعیتی داریم!! من اخلاقم تنده قبول دارم. حسن هم نیست یک عیب! عیب کوچکی هم نیست! اما قطعاً تا احساس نکنم کسی قصد داره به طریقی چه از روی تعمد و چه بطور سهوی من رو به تمسخر f'dvi! جلوش با تمام قدرت می ایستم. همین. من نه از درگیری خوشم میاد نه سرم برای جر و بحث و دعوا و کتک کاری درد میکنه.. من حتی دوران شر و شوری دبیرستان با کسی (بجز یک مرتبه) درگیری نداشتم! من هم مثل شما و بقیه، شما هم اگر احساس کنی کسی بهت چیزی بگه که در شان و شخصیت تو نباشه قطعاً ساکت نمیشینی. من به جملهء زیر بسختی اعتقاد دارم:
Eye For The Eye.

پس از حالا سعی کنیم نه با هم بد حرف بزنیم نه به هم بد و بیراه بگیم.. نه جو فروم بهم بریزه نه کدورتی پیش بیاد. نه کسی بن بشه ... اینجا هم یک جمع کوچیکه. خانواده ای از گیمرهای ایرانی. در هر خانواده ای کدورت پیش میاد. اما این کدورت تبدیل به کینه نمیشه. من از کسی کینه ای بدل ندارم حتی از Sepul اون به اقتضای سن خودش چیزی گفت و البته من در اون لحظه بشدت عصبانی شدم. اما با این حال از کسی کینه ای ندارم. امروز من و شما اینجائیم. یک روزی هم بالاخره میریم. من نه قصد نصیحت دارم و نه ادعای کدخدا منشی.. من هم مثل شما اینجا یک کاربر معمولی. هیچ کس نسبت به هیچکس برتری نداره. اینجا یک محیط دوستانه است باید همه سعی کنیم که دوستانه نگهش داریم. همه اشتباه میکنن اما این اشتباهات اشتباهاتی نیست که نشه بخشید.

باز هم از مدیران عذر میخوام که بحث رو پیگیری کردم..
 
آخرین ویرایش:

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
نوشته شده توسط Restricted Area:
ولی Halo 2 چون هیچ کدوم درست و حسابی بازی نکردیم (من خودم حدود 20-30 تا یک ربع بازی کردم Halo 2 رو اونم خونه دوستم چون قبل کنکور XBOX رو فروختم به دوستم و نتونستم Halo 2 رو درست و حسابی بازی کنم) شرایط منصفانه تر هست و هر وقت اومد با هر کس خواست میزنم :cheesygri
ببینم کی میتونه عنوان پدر Shooter ایران رو از آن خودش بکنه :cheesygri


حالا از این حرفا بگذریم کی میاد؟! اصلاً قابلیت LAN داره که ما داریم دعوا میکنیم؟ :)
 

Restricted Area

کاربر سایت
Sep 24, 2005
407
حالا از این حرفا بگذریم کی میاد؟! اصلاً قابلیت LAN داره که ما داریم دعوا میکنیم؟
چون گفتن به عنوان Launch title ویندوز ویستا هست پس حدودا کمتر از یک سال دیگه. 100% هم قابلیت LAN داره :cheesygri

همونوطر که میدونید بازی F.E.A.R برای XBOX360 عرضه خواهد شد. ابتدا شایعه شد این بازی بهار امسال وارد بازار میشود ولی در یک اعلام رسمی تاریخ عرضه آن پاییز اعلام شد. اولین تصویر از نسخه X360 هم منتشر شده که به نظر میرسه با حالت تنظیمات MAX روی PC یکسان باشه:

fear_1293.jpg


تصویر بزرگتر:
http://images.xboxyde.com/gallery/public/3186/1037_0001.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر