اخبار داغ کنسول ها

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
تاریخ عضویت
Sep 22, 2005
ارسال ها
5,824
سلام به همگی

من اون تاپیک قبلی و همچنین تاپیک XBOX 360 News رو به اشتباه پاک کردم !

ببخشید دیگه پیش میاد ...

در هر صورت اخبار بازیهای نسل بعدی رو در همین تاپیک بنویسید و دنبال کنید ...

با تشکر
 

xboy

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Oct 22, 2005
ارسال ها
98
نوشته شده توسط amir_amd:
ibm نسخه 2 core از سل رو ساخته . ولی کلا با تعداد core یا تعداد cpu نمیشه قدرت رو محاسبه کرد.
اون مدل دو كره كه فرموديد اصلا منظور دو كره نيست بلكه مولتي چيپ هست كه از وصل كردن دو چيپ سل از طريق باس فليكسو كه هر چيپ سل داره اون رو به صورت دو چيپ سل دوقلو توليد كردن به وصيله در گاه فليسو كه بر روي چيپ سل وجود داره مي شه به راحتي تعداد زيادي چيپ سل رو به هم متصل كرد ويك مولتي چيپ چند كوره ساخت پردازنده rsx هم از طريق همين باس به چيپ سل متصل مي شه
 

xboy

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Oct 22, 2005
ارسال ها
98
نوشته شده توسط ehsan_62:
اون مشکلی که شما در موردش صحبت میکنید در مورد Cpu های Pc هستش
زمانی که یک بازیساز یک بازی را تحت 3 هسته ای Xbox 360 تعریف می کنه
وضیفه ی هر هسته مشخص هست
در ضمن این هسته ها همانطور که گفته شد به صورت موازی ولی مستقل عمل میکنند
یعنی نیروی وارد بر هر هسته مساوی میباشد ، این نیست که بگیم 3 هسته ای Xbox 360 هر کاری دلشون خواست بکنند
اتفاقا همین گزینه باعث شده که من به این 3 هسته تاکید کنم
ما در مورد اجرای بازیها احتیاج ندادیم که هر هسته کاری غیر از هدف اصلی را انجام بده
ما انتظار داریم که در بازی شاهد فرمهای Smooth باشیم

پس نگران این نباشید که در Xbox 360 عملیات پردازش در حجم بالا بر دوش 1 هسته باشه
كسي نگفت پردازنده 360 ضعيف من قول ميدم تا 8 سال ديگه ملت خواب يه همچين پردازنده اي روي كامپيوتر(حال گير ندين يكي دو سال كمتر يا بيشتر) ببينن من داشتم در باره ساختار صحبت مي كردم فقط همين در مقابل 360 فوق العاده بازي سازي راحت تري داره چون معماريش متعارف هست وپيچيده نيست وهنوز پتانسيل هاش مشخص نشده چون همه مي خوان با هزينه كم بازي بسازن اين شعار ماكروسافته و فعلا همه روي مد سه رشته اي كار ميكنند نه 6 رشته اي
 

mt3691

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Dec 10, 2005
ارسال ها
740
Cell Processor
PowerPC-base Core @3.2GHz
1 VMX vector unit per core
512KB L2 cache
7x SPE @3.2GHz
7x 128b 128 SIMD GPRs
7x 256KB SRAM for SPE
* 1of 8 SPEs reserved for redundancy
total floating point performance: 218 GFLOPS

دوستان طبق گفته خود سوني cell يك هسته دارد ولي من خيلي از تو ضيحات بالا بلد نيستم از كساني كه بلدند خواهش مي كنم توضيح بدهند كه

spe, vmx, simd,GPR يعني چه؟ براي ياد گيري كدام سايت را پيش نهاد مي كنيد .
 

Hodor

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Sep 26, 2005
ارسال ها
10,109
من به خدا نمیگیرم تو چی میگی ممد

این نتیجه سرچ برای Unreal 2007 توی سایت گیم اسپات

http://www.gamespot.com/search.html...type=11&type=11

من هرچی به این صفحه نگاه میکنم فقط اسم PC رو میبینم و اسمی از PS3 یا 360 نمیبینم
عمادم نگاه کرد مثه من دید !

اینم لیست بازیهای PS3 توی گیم اسپات که با حرف U شروع میشن و هیچ اسمی از UT2007 نیست

http://www.gamespot.com/games.html?...=U&dlx_type=all


سایت GS بازی UT2K7 رو فقط برای PC اعلام کرده و از نسخه های کنسولی حرفی نزده
اینو تو هر 2 تا پست قبلیم هم گفتم ولی نمیدونم چرا نمیخونیش !
نتیجه :
توی هیچ قسمتی از سایت بازی UT2007 رو توی لیست PS3 نذاشتن GameSpot
ولی توی خیلی از سایتهای دیگه که لینکشم دادم هم برای PS3 و هم برای X360 اسم بازی نوشته شده و معنیش اینه که UT2007 هم برای PS3 و هم برای X360 میاد
من دیگه نمیدونم چجوری نتیجه گیری کردی که بازی برای 360 کنسل شده و فقط برای PS3 میاد
اگه همين حالا يه نگاه به اين صفحهhttp://www.gamespot.com/ps3/index.html بندازيد ميبينيد كه نوشته آنريل برا لانچ پي اس3 هست!
پس ديگه راجبه چيزي كه اطلاعي راجبش نداريد حرفي نزنيد!
 

ChaosTheory

مدیر سابق
کاربر سایت
تاریخ عضویت
Sep 23, 2005
ارسال ها
775
اگه همين حالا يه نگاه به اين صفحهhttp://www.gamespot.com/ps3/index.html بندازيد ميبينيد كه نوشته آنريل برا لانچ پي اس3 هست!
پس ديگه راجبه چيزي كه اطلاعي راجبش نداريد حرفي نزنيد!

این موضوع همین 4 5 روز پیش اعلام شد.
 

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
تاریخ عضویت
Sep 22, 2005
ارسال ها
5,824
اگه همين حالا يه نگاه به اين صفحهhttp://www.gamespot.com/ps3/index.html بندازيد ميبينيد كه نوشته آنريل برا لانچ پي اس3 هست!
پس ديگه راجبه چيزي كه اطلاعي راجبش نداريد حرفي نزنيد!

مگه من گفته بودم Unreal 2007 برای PS3 نمیاد ؟

یه دور برو از اول اون چیزایی که خودت گفتی و اون چیزایی که من گفتم رو بخون تا هم خودت بفهمی چی به چیه هم انقدر پست الکی نزنی ... من خلاصشو برات مینویسم اگه خواستی مطمعن شی میتونی بری صفحات قبلی رو بخونی

تو اومدی گفتی Unreal 2007 برای 360 کنسل شد.

من گفتم نه کنسل نشده.

بعد تو گفتی پس چرا اسمش توی لیست گیم اسپات نیست.

منم گفتم اسم نسخه PS3 هم تو لیست گیم اسپات نیست و این دلیل نمیشه که بگیم بازی برای 360 نمیاد.

از خیلی وقت پیش همه میدونستن که Unreal 2007 برای PC و XBOX 360 و PS3 میاد

اگه بری همون جواب اول منو بخونی میبینی که نوشتم بازی برای هر 3 تا سیستم میاد

اینکه Unreal 2007 لانچ تایتل PS3 شده دلیل نمیشه که برای 360 کنسل شده باشه

پس بیخودی سعی نکن قضیه رو بپیچونی ... یه اشتباهی کردی تموم شد و رفت حالا دیگه نمیخواد هی دنبالشو بگیری بگی اینجوری نیست اونجوریه
 

xboy

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Oct 22, 2005
ارسال ها
98
نوشته شده توسط mt3691:
Cell Processor
PowerPC-base Core @3.2GHz
1 VMX vector unit per core
512KB L2 cache
7x SPE @3.2GHz
7x 128b 128 SIMD GPRs
7x 256KB SRAM for SPE
* 1of 8 SPEs reserved for redundancy
total floating point performance: 218 GFLOPS

دوستان طبق گفته خود سوني cell يك هسته دارد ولي من خيلي از تو ضيحات بالا بلد نيستم از كساني كه بلدند خواهش مي كنم توضيح بدهند كه

spe, vmx, simd,GPR يعني چه؟ براي ياد گيري كدام سايت را پيش نهاد مي كنيد .
دوست عزيز من قبلا درباره تك تك اينها توضيح دادم ديگه هم حوصله ندارم اما برم جالب بود چطور از اينها نتيجه گرفتين كه تك هسته اس هست اگه توضيح بدي خوشحال ميشم
يك عدد اي بي ام پاور پي سي كه نقش هسته مديريت داره به نام ppe سرعتشم 3.2 گيگاهرتزه و64 بيتي هست
هشت هسته همكار داره به اسم spe كه هر كدوم 256 كيلو بايت اس رم به عنوان كش ال2 دارن
128 بيت حافظه فوق سريع سيمد بجاي كش ال1 داره وبه صورت 128 بيتي كار ميكنند
يكي از هشت تا spe رزو شده به عنوان نيروي زيادي كه وظفش تعرف نشده هست وبرنامه نويس مي تونه ازش استفاده كنه
داراي توان 218 گيگا فلاپ هست كه اگر توان spe رزرو شده رو بهش اضافه كنيم به 256 گيگا فلاپ ميرسيم اينها هم سوني اعلام نكرده بلكه توسط اي بي ام منتشر شده برو به سايت 128 بيت كه متعلق به اي بي ام هست
 
آخرین ویرایش:

xboy

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Oct 22, 2005
ارسال ها
98
فرمتهای نسل بعد وانتخاب ما
بچه ها من می خواستم با سه سوال در رابطه مدیای نسل بعد ابهامات شما رو ÷اسخ بدم
سوال 1 ایا بلو ری شکست خواهد خورد؟
سوال 2 اگر بلوری در این جنگ شکست بخوره چه اطفاقی برای ÷یل استیشن می افته؟
سوال 3 ایا ماکرو سافت از اچ دی دیویدی در 360 حمایت خواهد کرد؟
من جواب این سه تا سوال رو می نویسم وحرفام هم صد در صد مستند هست لطفا نظرتون رو بدید

سوال 1 ایا بلو ری شکست خواهد خورد؟

در این مورد می توان با قاطعیت ÷اسخ داد که احتمالش خیلی کمه وشما نمی تونید این دو فرمت رو با بتماکس(ودیو نوارکوچیک) ووی اچ اس(ویدیو نوار بزرگ) مقایسه کنید چون در اون زمان سونی تصمیم داشت که تولید ودیوهای تیسیون (که قابلیت ÷خش نوارهای بتاماکس رو داشتند)رو به صورت انحصاری به دست بگیره در حالی که توشیبا در فکر تولید این ویدیو ها با شرکتهای دیگر مثل سامسونگ و.. غیره بود وامروز دیگه ورق به نفع سونی برگشته واین بار اکثریت با سونی هستند وسونی از اون ماجرا درس خوبی گرفته

100% کم÷انیهای فیلم سازی هالیودی از بلوری ÷شتیبانی می کنند در حالی که این مقدار برای اچ دی دیویدی خیلی کمتره
از بعد سخت افزاری بلوری خیلی توانمتر هست در حالی که نهایت توان ذخیره سازی بری روی اچ دی دیویدی 2 لایه به 25 گیگ می رسه نوع چهار لایه بلوری که از اواخر 2006 تولید خواهد شد حدود 200 گیگ ظرفیت داره که باور نکردنی هست
بلو ری امکاناتی بهتون ارایه می ده که تا به حال وجود نداشتند اکثر ستهای صوتی بلوری قابلیت انلاین دارند ومی توانند اخرین زیر نویسها و دوبله های فیلم رو از سرور برای هر فیلمی دانلود کنند از بابت اخلاقی خاصت لاک کردن صحنه های ترسنا ک خشن و... دارند طول موج لیز انها 3 برابر کمتر از اچ دی دیویدی هست وعلا وه بر بالا بردن ظرفیت عمر لنز سرعت اون رو در خواندن دیودی عادی افزایش میده و همین طول موج باعث میشه قطر الومینیوم دیسک کاهش ÷یدا کنه وهزینه تولید مدیای خام اون از یک دیویدی عادی هم کمتره بشه البته فقط برای مواد اولیه
بلوری برای اولین بار در طول زندگی دیسکها به شما امکان میده که در یک زمان هم از دیسک بخونید وهم بنویسید که واقعا کار امد هست وهمچنین دولایه محافظتی ضد خش داره
اما ایراد اصلی اون ساخت خط تولید مدیای خام بلوری هست با اینکه بلوری از دیویدی عادی به مواد خام کمتری احتیاج داره ولی باید برای تولید اون یک کارخانه جدید تاسیس کرد واین با عث میشه در سال اول تولید قیمت ها بالا بره ولی بعد از اینکه تولید به صورت انبوه اغاز بشه و ضرر کارخانه ها جبران بشه قیمتش به حالت استاندار در میاد هم اکنون یک دیسک خام بلوری که ریرایت نباشه وکیفیت متوسطی داشته باشه(دیودی های توی بازار ایران واقعا اشغالند) 8 تا 10 دلاره ویک اچ دی دیویدی 3 تا 5 دلاره والبته نوع سنعتی بلو ری برای تولید فیلم و بازی قیمت ÷ایین تری داره....
در نظر سنجی که مجله اش÷یگل انجام داده حدود 80 درصد خوانندگان از بلوری حمایت کردند وتنها 10 درصد از اچ دی دیویدی حمایت کردند که در این نظر سنجی مهمترین فاکتور علاوه بر قیمت و..... ÷شتیبانی توسط کنسول ÷لی استیشن بود
اخرین برگه برنده بلو ری کنوانسون بین المللی بلو ری هست که در اون 15 شرکت اصلی تولید کننده دیویدی در جهان بلوری رو برای نسل بعدی دیودی در نظر گرفتن وسخت مشغول تولیدشن وبه زودی غیمتش ÷ایین می یاد این در حالی که اچ دی دیودی فقط توسط توشیبا وشرکت نه چندان مطرح ان ای سی حمایت میشه
بیل گیتس رییس افسانه ای ماکرو سافت : بلو ری رو بیش از انتی مشتری معرفی کرد
در حالی که رییس دل حرفها ی ماکروسافت رو از تنگ نظری ورقابت با سونی می دونه و معتقده که بلوری برنده این جنگه.....


سوال 2 اگر بلوری در این جنگ شکست بخوره چه اطفاقی برای ÷یل استیشن می افته؟

قبل از این ÷رسش لازمه توضیح بدم ÷لی استیشن 3 از طیف وسیعی از مدیای خام حمایت میکنه ودر بدترین حالت می تونه مانند ایکس باکس 360 از دیویدی عادی استفاده بکنه و به احتمال زیاد بازی های ابتدایی ÷لی استیشن بر روی دیویدی های عادی ساخته می شوند تا وقتی که قیمت بلو ری ÷ایین بیاد
نکته دوم اینکه طول موج لیز بلو ری سه برابر باریکتر از اچ دی دیویدی هست وبه طور عملی یک درایو بلوری می وتونه یک دیسک اچ دی وی دی رو بخونه اما هنگامی که یک دیسک اچ دی دیویدی درون یک بلوری درایو قرار بگیره چی÷ ست موجود بر روی بلوری اطلاعات کارخونه دیسک رو میخونه و÷یغام خطا میده که قادر به خوندن دیسک اچ دی دیویدی نیست اما این مشکل هم قابل حله چون سونی اعلام کرد که چی÷ ست بلوری ها ی اولیه رو مثل بایس های کام÷یوتری قابل برنامه ریزی مجدد قرار میده که اگر در اینده توافقی با توشیبا به عمل اومد دوباره بتونند اونها رو به وسیله نرم افزاری ا÷دیت کنند واین نشون میده که در اینده اگر بلوری شکست بخوره میشه اون قادر به خوندن اچ دی دیویدی کرد اما اگر اچ دی دیویدی شکست خورد باید بندازیدش دور درست مثل ویدیوهای تیسیون..
این رو هم بگم یکی از دلایل ÷یروزی سونی در جنگ کنسولها استفاده از فورمتهای روز بوده وهمیشه کنسولهای رقیب سونی در طبلیقاتشون فورمتهای موجود در ÷لی استشن بی مصرف می دونستند(مثل نینتندو 64 در مقابل درایو سی دی ÷لی استیشن 1 ودریم کست در مقابل درایو دیویدی ÷لی استیشن 2) اما سونی همیشه ثابت کرده که این حرفها بی اساسه این حرف رو هم قبول نکنید که بلو ری یا امکانات بالای ÷لی استیشن 3 بدرد ایران نمی خوره چون تجربه ثابت کرده اگر کنسولی در جهان شکست بخوره در ایران هم از رده خارج میشه یادمه که تا وارد شدن ÷لی استیشن 2 به ایران تعداد زیادی دریم کست فروخته شده بود وسی دی هاش به علت استفاده از سی دی معمولی هم جا ÷ر بود با ورود ÷لی استین 2 و شکست دریم کست همه جا ÷ر از دویدی شد و تکثیر کننده ها مجبور شدند دستگاه تکثیر دیودی عادی رو وارد کنند وهزاران درم کستی که توی ایران فوش رفته بود(که یکیشم این جانب تهیه کرده بودم) به درو ریخته شد


سوال 3 ایا ماکرو سافت از اچ دی دیویدی در 360 حمایت خواهد کرد؟

اینکه ماکرو از اچ دی دیویدی در 360 حمایت کنه یا نه هنوز زوده وممکنه فعلا جنبه طبلیق برای توشیبا دا شته باشه
اما در عمل تقریبا غیر ممکنه که یک سری 360 تولید بشوند که با اچ دی دیویدی کار کنند در حالی سری قبلی با دیویدی عادی کار می کنند بعضی از دوستان می فرمایند که ماکرو دیویدی دستگاه های عادی رو ا÷دیت میکنه که این غیر ممکنه کی می تونه یک دیویدی رو به اچ دی دیویدی تبدیل کنه در صورت تعویض باید گفت که 360 برای دیویدی طراحی شده و اصلا خدا می دونه که چه مشکلاتی توی کد دهی حافظه ÷یش بیاد وقتی این کار صورت بگیره
÷س با این حساب ماکرو فقط می تونه یک قطعه جانبی به عنوان اچ دی دیویدی برای 360 طراحی کنه که برای اون حدود 200 تا 400 دلار باید ÷رداخت کنید وبه علت همه گیر نشدنش به احتمال خیلی زیاد از طرف بازی سازها مورد قبول نخاهد بود مشتری هم می تونه بجای خرید این قطعه یک ویدیوی بلوری یا اچ دی دیویدی با امکانات کامل خریداری کنه از بعد تاریخی هم این لوازم جانبی همیشه شکست خوردند مثل دراو سی دی نینتندو ودرایو دیودی دریم کست که در حد طراحی باقی موند ومگادرایو سگا....
این رو فراموش نکنید که یکی از دلایلی که مشتریها کنسول می خرند اینکه ا÷دیتش نکنند
 

Dinosaur

Loyal Member
تاریخ عضویت
Sep 29, 2005
ارسال ها
17,092
سلام

به نظرتون مايكروسافت يه ذره در مورد هاردديسك 360 نامردي نكرده؟

اون طوري كه توي خيلي از سايتها و فورمها خوندم به جاي 20 گيگابايت 13 گيگابايت هارد قابل استفاده در اين كنسول وجود داره و 7 گيگابايت ديگه براي سيستم عامل و پشتيباني از بازيهاي Xbox 1 و ... هست.
---------------------------------------------
---------------------------------------------
در مورد فرمت Blu-Ray هيچ نگراني اي براي سوني و كنسول PS3 وجود نداره.چرا؟ به ليست زير نگاه كنين :
Blu-Ray Players :
Mitsubishi
Panasonic
Philips
Pioneer
Samsung
Sony

Blu-Ray Recorders :
Hitachi
JVC
LG
Mitsubishi
Panasonic
Philips
Pioneer
Samsung
Sharp
Sony
Yamaha
Zenith
Blu-Ray Drivers :
BenQ
Hitachi, LG
HP
Panasonic
Philips
Pioneer
Samsung
Sony

Blu-Ray Media :
JVC
LG
Maxell
Panasonic
Philips
Samsung
Sony
TDK
Verbatim

علاوه بر موارد بالا اين ها رو هم داشته باشين :
شركتهاي EA Games , Vivendi Universal از فرمت Blu-Ray پشتيباني مي كنند.
شركت Apple از اين فرمت پشتيباني ميكنه.
كمپاني فاكس قرن 21 هم از اين فرمت پشتيباني ميكنه.
پارامونت و وارنر هم به جمع استفاده كنندگان از اين فرمت اضافه شدند.
MGM هم از فرمت Blu-Ray پشتيباني ميكنه.
فكر نميكنم ديگه جاي شكي براي موفقيت اين فرمت استثنايي باقي بمونه.پس از اين نظر سوني هيچ مشكلي نداره و نگران نباشين.
چند تا عكس از پخش كننده هاي Blu-Ray :

Mitsubishi :
mitsubishi_tn.jpg


Panasonic :
panasonic_tn.jpg


Sony :
sony_tn.jpg


Philips :
philips_tn.jpg


ركوردهاي Blu-Ray :

Hitachi :
hitachi_tn.jpg



LG :
lg_tn.jpg



Mitsubishi :
mitsubishi_tn.jpg



JVC :
jvc_tn.jpg


درايورهاي Blu-Ray :
BenQ :
benq_tn.jpg


Panasonic :
panasonic2_tn.jpg


Pioneer :
pioneer_tn.jpg


Samsung :
samsung_tn.jpg



Sony :
sony_tn.jpg


ديسكهاي Blu-Ray :

JVC :
jvc2_tn.jpg


Sony :
sony2_tn.jpg


Maxell :
maxell_tn.jpg



Philips :
philips2_tn.jpg



TDK :
tdk5_tn.jpg



Samsung :
samsung_tn.jpg







موفق و پيروز باشين.

آريا
 
آخرین ویرایش:

xboy

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Oct 22, 2005
ارسال ها
98

Blue-Ray Region Coding Announced - Japan and US Same Region Code




jvc_2Ddisc.jpg



Here is some Christmas Day good news for you! IT Media has announced some details on the Blu-Ray region coding and it holds a nice surprise. Japan, North America, and East Asia will all be sharing one region code. This potentially means that American gamers will be able to import Japanese PS3 Blu-Ray games, and will definately be able to import Japanese Blu-Ray Anime/Movie titles without any hassle. Europe unfortunately will be sharing a region code with Africa so likely not much cross-gaming there. Sorry Europe, looks like you will be getting the gaming bone again. Oh and Merry Christmas and Happy Holidays to all from all of us here at GR!

Masakazu Honda @ ITMedia reports about the final review version of the AACS contents management system for HD formats such as Blu-ray Disc and HD-DVD. AACS LA consists of IBM, Sony, Toshiba, Warner, Intel, Microsoft, Matsushita, and Disney

Source: Gamersreports
 
آخرین ویرایش:

xboy

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Oct 22, 2005
ارسال ها
98
ليست ميان افزارهاي پي اس 3

البته همونطور كه مي دونيد نرم ازار اسپيد3 فقط بر روي موتور انريل كار ميكنه اما مدير اين شركت قول داره ورژن بعدي اسپيد 3 بر روي پي اس 3 به صورت اختصاصي بسازه و هر موتوري بتونه از اون استفاده كنه كه بسياري معتقدند از اولين بازيهايي كه از اين نرم افزار استفاده مي كنه gta4 هستلازم به توضيحه نرم افزا اسپيد تري براي شبيه سازي طبيعت جنگل وكوهستان بكار ميره

واقعا با پي اس 3 روياها به واقعيت مي پيونده

http://www.ruxp.net/newimg/posts/speedtree.jpg




SpeedTree

speedtree.jpg

liiCaePvPMO9s.jpg


speedtree3.jpg


speedtree1.jpg




NovodeX

liH8dSkZigfT2.jpg

List of Tools and Middleware Licensees for PLAYSTATION®3
As of September 27th 2005
Alias Systems Corp.
Autodesk Inc.
Avid Technology Inc.
CRI Middleware Co., Ltd.
Emergent Game Technologies Inc. (who recently merged with Numerical Design, Ltd.)
Epic Games Inc.
Firelight Technologies Pty Ltd.
Havok (Telekinesys Research Ltd.)
Interactive Data Visualization Inc.
Metrowerks Games Team
Pixelux Entertainment Inc.
RAD Game Tools Inc.
SiliconStudio Corp.
Web Technology Corp

ps-meeting-2005-fun-with-slides-part-iii-20050722101612899.jpg
.

4HEAD Studios, B-Alive, Bethesda Softworks, Big Huge Games
Bizarre Creations, Castaway Entertainment, Custom Play Games
Cyanide Studio, Enigma, Envisage Reality, Expresso Fitness
Gravity Corp., Imaginary Numbers, Insomniac Games,
Larian Studios, Magic Hat Software, Monte Cristo, Mythic Entertainment
NCSoft, Nexon, Perfect World, Perpetual Entertainment, Phenomic
Piranha Bytes, Playnet, Real Time Worlds, RedBedlam
Running Games, Second Life, Sigil Games, Silent Dreams
Silicon Knights, Simutronics, Smiling Gator, Ternary Software
Ubisoft, Volition / THQ, Webzen

To address the problem of skyrocketing video game production costs, Pixelux Entertainment has created a unique real-time physical simulation technology called Digital Molecular Matter (DMM) that will greatly reduce the cost of creating video games.

DMM provides:

Multiple game assets automatically derived from a single archetype
Ability to manipulate assets while highly compressed
Automated Level of Detail Generation
Integrated Physics with Material Destructibility and Fracture
Soft-body or "floppy" Materials
DMM Pipeline allows Assets to be generated in real-time or offline
Implicit use of 3D Shader Hardware
Tools to integrate into existing Asset Production Pipelines
Ability to utilize multiprocessor hardware
 

Hodor

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Sep 26, 2005
ارسال ها
10,109
پس بیخودی سعی نکن قضیه رو بپیچونی ... یه اشتباهی کردی تموم شد و رفت حالا دیگه نمیخواد هی دنبالشو بگیری بگی اینجوری نیست اونجوریه
بابا به پير به پيغمبر من 3 ماهي هست كه هر چي سرچ ميكنم اين بازي برا پي اس3 هم هست! حالا نميدونم شما چه جوري سرچ كردي
مطمين هم باش اگه دروغ گفته بودم ديگه دنبالشو نميگرفتم!
اشتباه؟؟!
ميشه به من معني درسته اشتباه رو بگي؟ من اول گفتم اين بازي تو ليسته پي اس3 هست(گيم اسپات)كه آخرشم حرفه من اثبات شد.
 

{ehsan}

کاربر سایت
تاریخ عضویت
Nov 29, 2005
ارسال ها
2,177
محمد جان ممنون میشم اگر نتایج اون همه Search کردنا را اینجا هم منعکس کنید
تا دیگران هم از اطلاعات شما سود ببرند و اطلاعات عمومی هم بالاتر بره
این که نمیشه عزیز
شما حرف عجیبی در مورد کنسل شدند Ut 2007 برای Xbox 360 گفتید
خیلی هم با اطمینان !!!
و در عرض 10 دقیقه اثبات شد که همچین چیزی نیست
در ضمن مگه ما گفتیم که Ut 2007 برای Ps3 کنسل شده ؟
فکر کنم شما با Xbox 360 سخت در گیر باشید
و ظاهرا در قسمت Search از کلمات Xbox 360 Fail، Frame Rate ،
Xbox 360 Problem .... استفاده میکنید ؟
یه پستره Bill Gates بدم بزنید به دیوار هر دفعه از جلوش رد میشید با دارت بزنید وسط کلش ؟
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر