اخبار داغ کنسول ها

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
سلام به همگی

من اون تاپیک قبلی و همچنین تاپیک XBOX 360 News رو به اشتباه پاک کردم !

ببخشید دیگه پیش میاد ...

در هر صورت اخبار بازیهای نسل بعدی رو در همین تاپیک بنویسید و دنبال کنید ...

با تشکر
 

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
:birthday: :camera: :hug: :phone: :toot: به به بالاخره لوگو COD 4 هم رو سايت IGN نمايان شد
البته فعلا براي 360 و PS3 اعلام شده اما همانطور كه اشكان جان گفت بعد ها براي PC نيز به احتمال زياد ريليز ميشود;)
View attachment 2417
336x280_50k_1177490149.jpg


اين عكس ها بايد ديده بشن :eek:
TheDarkness_logo.jpg


View attachment 2418
View attachment 2419
View attachment 2420

كنترلر تفنگ WII هم اكنون آماده فروش;)
نام اين كنترلر كه ما رو ياد ميكرو ميندازه W14 Gun نام داره كه از هم اكنون بر روي سايت كنسول WII قابل خريد ميباشد;)
View attachment 2421
36453_hs.jpg
 
آخرین ویرایش:

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
خوب يه عكسي از بازي halflife2 قسمت دوم سريال ديدم كه نديدم كسي بزاره اين عكس مربوط به همون ماشين جديد گوردن فريمن بدبخت است چرا كه ببينيد چه ماشيني دادن بهش !:biggrin1:

932149_20070420_embed001.jpg

http://image.com.com/gamespot/images/2007/109/reviews/932149_20070420_screen001.jpg



وقتي يكي از افراد gamespot در مورد گرافيك و فزيك و ديدگاه بصري اين بازي از والو سوال ميكنن اونها در جواب ميگن كه خوب ما سرمايه خيلي زيادي رو episode2 پياده كرديم و حتي خيلي بيشتر از دو عنوان half life2 و episode1 پس در نتيجه ما در episode two ميخوايم يك فزيك سينمايي خلق كنيم !!! و فزيك يك بازي را دوباره تعريف كنيم و در مورد گرافيك بازي ميگه ما يك گرافيك high end خلق خواهيم كرد !!! و به بهترين شكل از پردازنده هاي چند هسته استفاده خواهيم كرد .

خودم : پس بايد دوباره منتظر يك شاهكار بزرگ و به يادماندني ديگه از شركت والو بود .
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,073
نام
آریا
سلام
یک ماه بعد از اینکه پروژه Folding @ Home برای صاحبان کنسول PS3 در دسترس قرار گرفت , دانشگاه استنفورد از دارندگان این کنسول به عنوان افرادی فوق العاده و محشر یاد کرده , به طوری که از ماه مارس به این طرف 250000 نفر از صاحبان PS3 در این پروژه بزرگ ثبت نام کردن ! گفته میشه محاسباتی که در طول یک سال باید انجام میشده به کمک دارندگان PS3 تنها در عرض چند هفته انجام میشه.همچنین Update جدیدی برای Folding @ Home فردا عرضه میشه که شامل بهبودهایی در سرعت محاسبات , بهتر نمایش دادن مناطقی که افراد در اونجا هستن و امکان انتخاب اسامی بلندتر برای تیمها هست. برای کسایی که هنوز نمیدونن این پروژه چیه : این پروژه برنامه ای هست که به وسیله PC ها و Mac ها و PS3 ها ابررایانه ای بزرگ رو تشکیل میده و به مبارزه با آلزایمر و بیماریهای بافتی و سرطانهای مختلف کمک میکنه. سونی اعلام کرده که در آینده از برنامه های بیشتری در رابطه با مسایل پزشکی و اجتماعی و محیطی پشتیبانی میکنه.
پ . ن . سونی اگه توی این نسل شکست بخوره , حداقل برای اون دنیاش یه کار مفیدی کرده ! :biggrin1:
----------------------------------------------
رییس Crytec یعنی Cevat Yerli در صحبتهای خودش در مورد بازی Crysis گفته که شما با ترس و شوکهای زیادی در این بازی روبرو خواهید شد. همچنین گفته وقتی برای اولین بار با بیگانه های بازی (Aliens) روبرو میشین , شلوارتون رو خیس میکنین !!
در خبر دیگه ای اومده که Crysis حالت Co-op نداره و Zero Gravity Mode هم در بازی نهایی نخواهد بود. ( این دومی رو نمیدونم چیه ؟! )
----------------------------------------------
Dave Karraker از شرکت سونی در مصاحبه کوتاهی که انجام داده رسمآ اعلام کرد که شرکتهای Sony و Immersion در حال مذاکره روی دسته های PS3 هستن که در آینده ای نزدیک قابلیت شوک (Rumble) هم داشته باشه. البته قبلآ هم بحثهایی در این زمینه بوده ولی رسمی نبوده.
----------------------------------------------
تکمیل خبر بازی Tom Clancy`s End War :
گفته میشه این بازی تفاوتهای زیادی با استراتژی های دیگه داره و در اون رهبری دسته های بسیار عظیمی از سربازها رو برعهده دارین که در مناطق واقعی میجنگن. همچنین بازی روی حالت Online تآکید خیلی زیادی داره و بعید نیست بیشتر Online باشه تا Offline .
----------------------------------------------
مجله EGM در خبری از تشکیل شدن یک تیم سازنده بازیهای آنلاین در شرکت Bioware برای ساختن بازی Knights Of The Old Republic Online برای کنسولها خبر داده که البته هنوز معلوم نیست خبر واقعیه یا نه !
----------------------------------------------
گویا طول عمر بازیهای زیرشاخه Final Fantasy XIII چیزی حدود 10 سال خواهد بود که احتمالآ کنسولهای زیادی رو شامل میشه.

موفق باشین.
 

PXG

La Belle Époque
کاربر سایت
Jan 2, 2006
1,200
نام
پوريا
3zas9ra.jpg

مجله game informer شماره گذشته در مورد بازی UNCHARTED:DRAKE'S FORTUNE عنوان انحصاری کنسول PS3 اطلاعات جالبی داده بود که خلاصه ان به شرح ذیل است:
- اسم شخصیت اصلی بازی ناتان دریک(nathan drake) هست که همواره در پی جستجوی اشیای گمشده است و ناخواسته وارد یک بازی موش و گربه با شکارچیان گنج ,قاچاقچیان اسلحه و مقادیری هم دزدان دریایی و هوایی مدرن میشه .خط اصلی داستان بازی در مورد این هست که ناتان فکر میکنه یکی از نوادگان مکتشف بزرگ فرانسیس دریکه و به دنبال کشف و بررسی نشانی هست که به صورت سیاه قلم در حلقه نقره ای هفت جد اندر جد خانواده دریک وجود داشته و حالا به ان رسیده (احیانآ شما رو یاد چیز خاصی نینداخت که)
35mqhio.jpg

- دو شخصیت مهم دیگه هم در این بازی در کنار ناتان حضور دارند یکی النا فیشر که مستند ساز تاریخه و مجله صراحتآ از ان به عنوان انگل یاد کرده که البته در اکثر جاهای بازی در کنار ناتان حضور داره و دیگری ویکتور سالیوانه که به نوعی نسخه کهنه کارتر ناتان البته با کمی علایق متفاوت تر محسوب میشه.
2wn75z6.jpg

-بازی از جایی شروع میشه که ناتان و النا چیزی شبیه به تابوت غرق شده فرانسیس دریک را پیدا میکنند و به جای جسد در ان نشانه ای را می بینند که انها را به سمت امازون هدایت میکنه در اینجاست که ناتان به وسیله ایل و تبار دزدان مورد حمله قرار میگیره.
- داستان و همچنین خود شخصیت اصلی بازی از شخصیتهایی مثل رابرت لانگدون کتاب the da vinci code بنجامین فرانکلین فیلم national treasure و ایندیانا جونز به وام گرفته شده.
- از قابلیت sixaxis دسته کنسول ps3 برای حفظ تعادل شخصیت بازی در هنگام راه رفتن بر روی لبه ها استفاده شده
4dwav76.jpg

- NAUGHTY DOG سازنده و ناشر بازی بر روی انیمیشنها و حرکات شخصیتهای بازی به خصوص ناتان توجه فراوان داشته و از تکنیک motion capture به منظور هر چه بیشتر طبیعی جلوه دادن تحرکات شخصیتها برای نمایش حرکات انها استفاده وافر شده به طوریکه تا به حال حدود 1200 انیمیشن متفاوت برای ناتان در نظر گرفته شده و در محصول نهایی این عدد به 3000 افزایش پیدا میکنه این درحالی است که شخصیت jak محصول دیگری از naughty dog در کنسول ps2 دارای حدودآ 200 حرکت مجزا بود.عکسی که در پایین مشاهده میکنید نحوه موضع گیری ناتان با حالتهای متمایز رو در یک مکان یکسان با سلاحهای متفاوت نشان میده
30secsk.jpg

*********************
49kvnd5.jpg

مجله GAME INFORMER در هفته گذشته از هواداران بازی GTA خواسته بود که سوالات خودشون رو دررابطه با بازیGrand Theft Auto IV از جناب Andrew Reiner تنها فرد مجله که دموی خود بازی را از نزدیک دیده در میان بگذارند که در اینجا به ذکر تعداد محدودی از انها که بعضآ دارای نکات جالبی هم هستند بسنده میکنم:
*من شنیدم که توی این شماره در Liberty City اصلآ نمیشه پرواز کرد مگه پرواز توی شهر چه اشکالی داره؟
این اصلآ صحیح نیست.دربازی نهایی هواپیمایی وجود نداره ولی دلیل نمیشه که پروازکردن هم به معنای مطلق نباشه به عبارت دیگه در بازی هلیکوپتر(بالگرد!!) وجود داره چون همانطور که DAN اشاره کرد در بازی فقط یک شهر وجود خواهد داشت و ممکنه که حضور و کنترل هواپیما برای ان انچنان خوشایند یا به گونه ای متناسب نباشه ولی در هر صورت پروازکردن هنوز جز قابل توجهی از بازی خواهد بود.

*شما نشانه ای هم از تغییر فصل در بازی دیدید؟
متاسفانه ROCKSTAR ففط یک دموی 15 دقیقه ای به ما نشان داد که در ان فقط تغییر وضعیت شبانه روزی مشهود بود ولی تغییرجزییات فصلها در طول ماههای متمادی چیزیه که ما هنوز از ان خبر نداریم.
2v1xduu.jpg

*هوش مصنوعی بازی چطور بود؟ دشمنای بازی نسبت به شماره های پیشین باهوشتر بودن مثلآ میتونستن سنگر بگیرن؟
اینم باز جز نکاتیه که ROCKSTAR در برابرش سکوت اختیار کرده ولی چیز جالبی که ما دیدیم این بود که در جایی که ما در بازی راه میرفتیم ناگهان کامیونی منحرف شد و به سمت پیاده رو امد که این مورد حتی موجب تعجب خود نماینده ROCKSTAR هم شد درست مثل این بود که راننده مست کرده باشه یا اینکه برای رسیدن به جایی عجله داره!!!
*با بقیه افراد توی پیاده رو هم می شد صحبت کرد؟
به نظر میرسید که niko کارهای مهمتری داشت تا اینکه با مردم عادی صحبت کنه ولی میتونم بگم مردمانی که از کنار انها گذشتیم خیلی با هم صحبت میکردند
4cxj29z.jpg

*ما هیچ قایقی در تریلر بازی ندیدیم در این مورد چی میتونید بهمون بگید؟
Dan در این زمینه چیز خاصی به ما نگفت ولی تنها وسیله نقلیه ای که حضورش در این شماره منتفی شد فقط هواپیماها بودند در نتیجه در بازی نهایی قایقها هم برای حمل و نقل وجود خواهند داشت.

*ایا در بازی میشه مثل sanandreas دوست دختر هم گرفت یا مثلآ باهاش ازدواج کرد؟
بله در بازی این مورد هم وجود داره ولی در مورد ازدواج دیگه یادم رفت بپرسم

*ایا این حقیقت داره که در بازی هیچ load وجود نخواهد داشت؟
ما در سراسر دمو که شامل بازدید دو تا محیط داخلی سرپوشیده هم بود حتی یک load هم ندیدیم
2ql51kn.jpg

*ایا امکان بالا رفتن از نردبان هم وجود داره؟
به شخصه ندیدم که NIKO از نردبان بالا بره ولی دیدم که از یک تیرک تلفن بالا رفت تا شهر را از بالا در مقیاس بزرگتر ببینه البته منظورم این نیست که مثل یه گوریل از تیر بالا رفت بلکه خودشو با گذاشتن پاهاش روی میله های تیرک بالا میکشید.

*ROCKSTAR گفته که خودروها در این نسخه از فیزیک جدیدی بهره میبرند و دوربین در لحظه رانندگی به ماشین نزدیکتر از شماره های گذشته میشه تا نمای بیشتری از شهر مشخص باشه میشه در این مورد هم توضیح بدید؟
خب از چیزی که ما دیدیم یکی از عناصر جدید اضافه شده به بازی شکستن شیشه ماشینها برای سوار شدن انها بود که انیمیشن طراحی شده برای این حرکت بسیار عالی ساخت و پرداخت شده و رانندگی ها هم در جاده های مختلف به علت جزییات راه ها مثل چاله ها با هم مغایرت دارند در مورد دوربین هم میتونم بگم که خیلی شبیه به دوربین سری بازیهای MIDNIGHT CLUB شده نزدیکتر از قبل که به کاربر اجازه دیدن هم جزییات بیشتری از ماشین و هم افق وسیعتری از نمای شهر رو میده.
44034fk.jpg

*ممکنه که شخصیتهای GTA پیشین هم در این شماره حضور داشته باشند؟
حتمآ خودتون حدس میزنید که ROCKSTAR در این مورد نباید حرف خاصی زده باشه ولی از لبخندی که DAN موقع پرسیدن این سوال از ان بهم تحویل داد میتونم بگم که احتمالش بسیار زیاده.

*ظاهر تلفن همراه مورد استفاده NIKO در بازی چطوری بود؟
از نظر گرافیکی هنوز طراحی تلفن تمام نشده بود و از این نظر وارد جزییات ان نمیشم ولی طراحی صفحه اصلی ان شبیه تلفنهای همراه معمولی بود.
timessquareflatscreenshot.jpg

*در حومه شهر LIBERTY CITY چه چیزی وجود داره؟
انطور که به من گفته شده در این نسخه دیگه مثل SANANDREAS چیزی به نام حومه وجود نداره و تصور هم نمیکنم نسخه های اضافه ای که ROCKSTAR خیال داره برای XBOX LIVE بده شامل همچین چیزی باشه به نظر من بیشتر میتونه بخش پنجم شهر LIBERTY CITY باشه

*بازی رو از نظر فاکتورهای هنری و گرافیکی چطور دیدید؟
کیفیت بصری بازی واقعآ فوق العاده است و در این زمینه جز بهترینهای سبک خودش هست و کاملآ مشخص بود که از تریلر بازی بهتره چیزی که یک کمی ترسناک به نظر میرسه اینه که Rockstar North همچنان مشغول بهبود این بخش از بازیه که ممکنه روی اجرای روان بازی تاثیربگذاره.از نظر draw distance هم شخصآ هیچ ماشین, شخص , لامپ کنارخیابان یا ساختمانی رو ندیدم که مثل شماره های قبل POP UP در انها صورت بگیره فریم های بازی هم کاملآ نرم اجرا میشند و از حیث نورپردازی هم به نظر من بازی هیچ کم و کسری نداره.
2ij2olh.jpg

*GTA IV در مقایسه با نسخه های قبل چقدر بزرگتر هست؟
من قبلآ هم در این رابطه توی مجله توضیح دادم پس اگر اشکالی نداشته باشه این سوال رو به این صورت در نظر میگیریم که اتمام تمام موارد نسخه نهایی بازی چقدر ممکنه طول بکشه خدممتتون باید بگم که DAN به من گفت از انجاییکه ساخت بازی هنوز به پایان نرسیده دقیقآ خودشون هم نمیدونند زمان مفید انجام بازی چقدر ممکنه باشه همچنین صحبتهایی هم در مورد وجود مود چند نفره که نمونه ازمایشی ان در SANANDREAS وجود داشت هم در این نسخه زده شده که بی شک روی این موضوع بی تاثیر نیست.
****من فقط میخوام بدونم GTA IV نسخه XBOX 360 کی در استان کبک(در مشرق کانادا) به فروشگاههاعرضه میشه؟
اتفاقآ ROCKSTAR شخصآ به من اطلاع داده که شهر کبک تنها مکان در سطح کره زمین هست که ما این بازی رو برای انجا نمی فرستیم .عملآ هیچ اطلاعی ندارم شما میتونید با نزدیکترین فروشگاه منطقه مسکونیتون هماهنگیهای لازم رو انجام بدید.
rockstararticlethumbnail.jpg

***********
ace.jpg


ACE TEAM اعلام کرد که بیش از 60% ساخت بازی Fires of Liberation:Ace Combat 6 به پایان رسیده و فقط بخشهای تنظیم صدا و فریم های بازی هنوز ناتمام هستند.
ace6map03003screenshotvie.jpg

****************************************************
i2361_0423devilmaycry4thumbarticlethumbnail.jpg

DEVIL MAY CRY 4
-DMC 4 طولانی ترین نسخه DMC خواهد بود
- در بازی هم شخصیت Dante و هم شخصیت Nero قابل بازی کردن هستند ولی از انجاییکه تمرکز اصلی سازنده های بازی در این شماره بیشتر حول شخصیت NERO بوده انیمیشنها و حرکات dante به جز چند مورد خاص که به روز رسانی شده همگی از همان سیستم DMC 3 گرفته شده اند.
- هر کدام از غولهای بازی باید به صورت خاصی نابود بشند که البته ربطی بهgod of war / shenmue هم نداره و منظور از این صورت خاص برمیگرده به استفاده های مختلف از دست شیطانی nero که باید در حالت های مختلف مورد استفاده قرار بگیره.
wdemo00screenshotviewerme.jpg

- سنdante در این شماره نزدیک به 40 سال هست!!
- قدرت dante در این شماره بسیار بیشتر از همه نسخه های قبل خواهد بود به همین خاطر سازندگان بازی نمی خواستند که شخصیت اول بازی dante باشه چرا که حس مبارزه و رقابت جویی بازی را از بین میبرد.
- DMC 4 ترکیبی از بهترین بخش های شماره اول و نسخه SPECIAL EDITION شماره سوم است
- دشمنانی در بازی وجود دارند به نام FROST که هم میتونند خودشون رو غیب کنند و هم با کمی غفلت کاربر بازی در صورت ضربه خوردن جونشون رو با سردکردن بدنشون به همون حالت اول برگردونند که بهترین راه مقابله با این جک و جونورها همان DEMON ARM شخصیتNERO هست
image17.jpg

- انتخاب حالت "accelorator" بهتر از حرکت های دیگه در نبردها جواب میده و باعث داغ شدن و فوران شعله از شمشیر میشه.
- Hideaki Itsuno کارگردان بازی معتقده با این که ps3 دستگاه خوب و قدرتمندی هست ولی این کنسول هنوز نتونسته تمام انتظاراتشو براورده کنه.
wberial14screenshotviewer.jpg

- مثل اینکه شخصیت Variel در این شماره به نام Berias شناخته میشه.
- تعدادی از حرکت های NERO در بازی:
Grim Grip: قابلیت دراز کردن دست برای گرفتن اشیای دور درست مثل bendy در فیلم fantasic four
The Red Queen: در نسخه PS3 اگر در هنگام مبارزه دکمه R2 را بگیرید شمشیر موتور مانند NERO قرمز میشه و بعد از چند ثانیه شروع به زبانه کشیدن میکنه که با حرکت شمشیر به اطراف شعله پرتاب میشه.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*
image15.jpg

- career بخش بازی خیلی به قسمت TREE بازی Ridge Racer 6 شباهت داره
- منحرف کردن رقبا با ضربه زدن به عقب ماشین انها توی این نسخه خیلی سخت تر شده
- نزدیک به 200 مسیر در بازی وجود داره
- منوهای بازی مثل PGR 3 خشک و ساکن نیستند و در رنگهای بین سفید و قرمز حالتی مثل منو های سری SSX به خودشون گرفتند
- ویدیوی ابتدایی بازی خیلی کوتاه تر ولی از طرفی پویا تر شده.
- بسته به رانندگی کاربر در بازی سه کلمه Sweet, Dude, Awesome در صفحه بازی پدیدار میشند.
- هر ماشین از 70k-100k چند ضلعی تشکیل شده
- از انجاییکه PGR عنوان launch title کنسول XBOX و در pgr3 همین عنوان برای xbox 360 را باخودشون یدک میکشیدند واز جهت دیگه PGR2 هم موقع راه اندازی Xbox Live طراحی شد PGR 4 تقریبآ اولین نسخه از این بازیه که تیمBizarre میتونند نگاه خودشون رو بیشتر معطوف به بخش گیم پلی بازی کنند تا وجوه تکنیکی و فنی ان.
- تعداد تماشاچیان در این شماره بیشتر از قبل شده و نسبت به شماره گذشته حواسشون به محیط اطراف بیشتر است و حتی میتونند یکی دو تا پرچم هم برای شما تکان بدن
- در بازی مه به طور کامل طراحی شده و گودالهای سطح خیابان در مواقع بارندگی اب جمع می کنند یا ممکنه یخ بزنند و در شیشه جلو اتومبیل هم امکان جمع شدن برف و قطرات باران وجود داره.
pgr4.jpg

مطالب بالا به ترتیب برگرفته از اخرین شماره مجله PSM3 انگلیس و یک مجله لهستانی بود که رضا جان در چند صفحه قبل اسکن هایی از هر دو رو مجله گذاشتند.
********************************************************
91462340714.jpg

بنا به گفته نماینده استودیو Codemasters در طی تاریخ دو ساله پیش تولید بازی Operation Flashpoint 2 درصد زیادی از توجه و تمرکز تیم طراح بازی معطوف به قسمت AI ان بوده و این بازی طبیعی ترین هوش مصنوعی ممکن را در بین بازیهای هم سبک خودش برای یک عنوان در ژانرModern Tactical Shooter به ارمغان خواهد اورد.
flashpoint2.jpg

*******************************************
image10.jpg


با نزدیک شدن به تاریخ اکران Harry Potter and the Order of the Phoenix پنجمین فیلم از سری داستانهای هری پاتر EA هم مثل همیشه در حال اماده سازی عرضه بازی ان بر روی کنسولهای بازی اعم از دستی و قدیم و جدید تا کامپیوترهای خانگی است ولی سوالی که در این مورد شکل میگیره این هست که ایا علت ساخت این شماره هم صرفآ به خاطر دلایل اقتصادی و مالی است یا اینکه سازندگان واقعآ در پی این بودند که اثری درخور توجه به دنیای بازیهای ویدیویی ارایه کرده باشند در هر صورت مصاحبه ای که در پایین این مطلب تقدیم حضورتون میشه از طرف سایت IGN با Justin Manning (دستیار تهیه کننده) و Harvey Elliott(تهیه کننده) بازی صورت گرفته که قسمتهایی از ان به اختصار بدین شرح بودند:
orderofthephoenix83a.jpg

**در Order of the Phoenix مسلمآ هری, ران و هرمیون از قبل بزرگتر شده اند این موضوع چگونه به نسخه جدید منتقل شده؟
خب طبیعتآ اولین چیزی که در بازی کاملآ مشخصه رشد ظاهری شخصیتهای بازی است در اصل ما ازصورت شخصیتهای اصلی فیلم اسکن گرفتیم تا ظاهر انها دقیقآ شبیه به شخصیتهای فیلم باشه و از انجایی که اکثر بازیگران فیلم مسولیت اجرا و ادای دیالوگهای نقش خودشون در بازی رو هم به عهده گرفتند منش و صفات هر کدام از شخصیتهای بازی هم شباهت انکارناپذیری به همان کاراکترهای فیلم خواهد داشت.
i2360_BGF.jpg

**این نسخه از بازی تاچه حد به فیلم مجموعه شباهت خواهد داشت؟
ما تا انجاییکه میتوانستیم سعی کردیم که بازی شبیه به فیلم باشه.از انجاییکه بخش اعظم فیلم در هاگوارتز میگذره مجبور شدیم که تمام قسمتهای این مدرسه رو از فیلم به بازی بیاریم که واقعآ وقت گیر بود.کار ما به این صورت بود که به کمک طرحهای اولیه استودیوی سازنده فیلم و عکسهای مختلف یه هاگوارتز سه بعدی مجازی طراحی کردیم.در کتاب های هری پاتر مکانهایی وجود داره که هنوز به فیلم های مجموعه راه پیدا نکرده در این جور مواقع به ناچار مجبور بودیم که با همکاری تیم ایده های متفاوت رو روی هم ریخته و در نهایت به طرز قابل باوری انها را در بازی پیاده کنیم.همانطور که اشاره کردم قلعه هاگوارتز با جزییات متفاوت که شامل اتاقها و راهروها و نقاشیهای روی دیوار و.. هست در بازی به طور کامل طراحی شده که برای دستیابی به این هدف از هزاران عکس مختلف فیلمهای هری پاتر استفاده فراوان شده.
screen3large.jpg


**ایا شما هم مثل بقیه عقیده دارید که خط داستانی این قسمت از داستان هری پاتر تاریکتر از شماره های قبل هست؟
بله طبعآ داستان بازی هم مثل فیلم Order of the Phoenix تیره تر از مثلآ Goblet of Fire یاPrisoner of Azkaban است.بازگشت ولدمورت به اریکه قدرت و اینکه هیچکس حرف هری و دامبلدور رو در این مورد باور نمیکنه و وزارت جادو و جادوگرهای دیگه به دلایلی روی حقیقت سرپوش میگذارند و از طرف دیگه حضور پروفسور امبریج که اساسآ مدرسه رو با کارهای خودش دچار هرج و مرج میکنه همگی مصداقی برای اثبات این ادعا هستند.در بازی وقتی که هری به مدرسه برمیگرده همه معلمها و دانش اموزهای مدرسه(البته شاید لغت جادو اموز کلمه مناسبتری باشه!!) با اون طوری برخورد میکنند که در مورد بازگشت ولدمورت به انها دروغ گفته ولی همینطور که دربازی پیشرفت میکنید و حقایق بیشتری فاش میشند نحوه برخورد انها هم دچار تغییر میشه...بعد از مدتی هری از بازی کوییدیچ توسط پروفسور امبریج تحریم میشه و در پایان هم که یکی از شخصیتهای داستان میمیره خب از انجایی که هدف اول ساخت بازی سرگرمی هست ما با عوض کردن برخی از قسمتهای گیم پلی بازی مثل اضافه کردن شخصیتها و جادوهای جالب بیشتردرصدد ایجاد نوعی تعادل در وجه اصلی این شماره یعنی تیرگی داستان بودیم.به طور کلی داستان فیلم پنجم کاملآ پر تنش تر و تلخ تر از چهار شماره گذشته است.
image2.jpg

**ایا هاگوارتز در این نسخه به صورت یک دنیای وسیع باز و ازاد طراحی شده؟
خب طراحی بازی کاملآ به این صورت که شما فرمودید واقعآ کار سنگینی هست ولی ما تا انجاییکه در توانمون بود برای تحقق این هدف تلاش کردیم و سعی کردیم بازی خیلی خطی نباشه یا حداقل شبیه عناوین خطی سنتی قدیمی نشده باشه.حضور لودها هم دربین مناطق بازی بسیار کم خواهد بود.ما به هیچ وجه نمیخواستیم که به علت ساده تر شدن طراحی هاگوارتز از حجم جزییات ان کم کنیم و همانطور که گفتم این مدرسه را با توجه به عکسهای فیلم شبیه به ان طراحی کردیم به همین منظور بازی را از نظر گرافیکی برای کنسولها تا حدی بالا بردیم و این حرفم در مورد کنسول ps2 هم صدق میکنه راستی این رو هم بگم که به دلیل وسعت بیشتر مدرسه نسبت به نسخه های قبل در بازی نوعی سیستم هدایت گر را به کمک نقشه معروف هری به وجود اوردیم که نحوه کار ان به این صورته که مکان مورد نظر را در نقشه انتخاب کرده و نقشه با ایجاد نوعی ردپاهای جادویی در مسیر شما رو به ان مکان که ممکنه مثلآ تا به حال به انجا نرفته باشید هدایت میکنه
image12.jpg

**در مورد نسخه WII بازی چی میتونید بگید؟از نحوه کار با کنترل این کنسول راضی هستید؟
در مورد این نسخه از بازی باید بگم که کنترل WII دقیقآ مثل یک چوب جادو عمل میکنه و همانطور که کاربر بازی دسته رو به حرکت درمیاره خود بازی از نحوه حرکت کنترل نوع افسون رو تشخیص میده و ان نوع بخصوص از جادو رو پخش میکنه.از نظر من با اجرای جادو با چوب واقعی هیچ فرقی نمیکنه و برای این کنسول واقعآ عالیه به عنوان مثال اگر که میخواید شی خاصی را از زمین بلند کنید و در هوا به صورت شناور نگه دارید باید دسته و نانچاک رو با هم بالا ببرید که بازی نوع ورد رو که wingardium leviosa هست شناسایی و ان را در شی مورد نظر اعمال میکنه و بعد با حرکت دسته میتونید ان جسم خاص را در هوا حرکت بدید.

**چه قسمتهایی از فیلم در بازی وجود دارند؟
تمامی قسمتهای کلیدی داستان از حمله دیمنترها در ابتدای داستان تا فرار فرد و جورج از هاگوارتز و نبرد معروف در وزارت جادو ما حتی تعدادی مراحل اضافه در مورد اتاق نیازمندی ها هم به بازی اضافه کرده ایم.
hpophscrnwwscreenshotview.jpg

**ایا گیم پلی بازی به همان صورت GOBLET OF FIRE طراحی شده؟
با توجه به نظر اکثر طرفداران نسخه های گذشته در Order of the Phoenix بیشتر بر روی قسمت تک نفره بازی تاکید داشتیم تا روند چند نفره نسخه جام اتش به همین منظور اکثر مراحل بازی با یک فرد خاص انجام میگیره که در بعضی از قسمتهای مهم بازی شامل فرد و جورج ,سیریس بلک و دامبلدور هم خواهد بود. در بازی حدودآ برای هر شخصیت 7 جادو برای نبردها و 6 جادو برای قسمتهای جستجویی بازی مثل باز کردن راهها و مناطق مخفی در نظر گرفته شده.
hpophscrnww10screenshotvi.jpg

**ما واقعآ مراحل on-rail مثل خوان اول و دوم شماره گذشته که شامل تعقیب اژدها و شنا بود را دوست داشتیم ایا در این شماره هم این گونه قسمتها حضور دارند؟
در Order of the Phoenix بیشتر سعی شده که بازی حالت mission-based داشته باشه و کاربر بازی خودش تصمیم بگیره که کجا بره و ماموریت خاصی را در چه وقتی از زمان انجام بده تنها قسمتهایی از بازی که ممکنه حالتی که مد نظرتون هست را داشته باشند میتوانند مراحلی مثل فرار فرد و جورج از هاگوارتز باشند.
hpophscrnwwgrandstaircase.jpg

**به نظر شما از انجاییکه مدرسه درOrder of the Phoenix و هم دربازی BULLY نقش مهمی را ایفا میکنه این دو بازی چه شباهت هایی میتونند به هم داشته باشند؟
اکثرطرفداران بازی خواستار این بودند که در این شماره برخلاف نسخه قبل قادر به جستجوی ازاد در مناطق مختلف مدرسه باشند در زمینه ماموریت ها هم ما شخصیتهایی را در قسمت های بازی قرار دادیم که جزییات و نحوه انجام انها را برای شما شرح میدهند و مورد دیگه ماهیت جادویی و طلسم شده خود مدرسه هاگوارتز است که میتونید توانایی جادوییتون رو در قسمتهای مختلف ان ازمایش و یا حتی تقویت کنید.

**در مورد تفاوتهای نسخه های نسل بعد بازی با نسخه کنسولی مثل PS2 چه صحبتی دارید؟
در واقع تمرکز اصلی ما بر روی نسخه کنسول PS2 بوده چرا که مصرف کنندگان اصلی ما روی این کنسول هستند از نظر ما در نسخه ها ی PS3 و IL XBOX 360بیشتر کیفیت ظاهری غنی شده تری را تجربه خواهید کرد و در نسخه WII هم که به نظرم یکی از جالب ترین نسخه های بازی هست برای اولین بار میتوانید حس در دست گرفتن یک چوب جادو رو در دستنانتون تجربه کنید.

استعاره های فاشیستی, سرکوبی سیاسی, تروریسم بین المللی و... به دنیای سیاه و اشفته کننده هری پاتر جادوگر جوان خوش امدید
harrypotter5.jpg
harrywii.jpg
harry.jpg

***************
مقایسه کیفیت بصری دو کنسول PS3 و XBOX 360 در حالت 1080P بین سه تا از محصولات EA

مقایسه دو نسخه PS3 و XBOX 360 بازیه SPLINTER CELL DOUBLE AGENT

***************
RATCHET & CLANK TOOLS OF DESTRUCTION
ratchetclankfuturetoolsof.jpg

***************
نمایی از یک MANTEL Shadow Trooper در بازی HAZE

***************
الان نزدیک به دو سال از انتشار خبر ساخته شدن بازی WARDEVIL میگذره ولی هنوز جزییات خاصی از بازی فاش نشده با توجه به عکسهای تقریبآ جدیدی که ناشر بازی IGNITION منتشر کرده یکی از سایتها پیش بینیی به این صورت از این بازی انجام داده
wardevilannotatedscreensh.jpg

1- کاملآ مشخصه که با بازیی سر و کار داریم که عامل تیراندازی در ان حرف اول و اخر رو میزنه و از انجاییکه به نظر میرسه اسلحه طرحی فضایی و به سبک مدرن داره باید منتظر سلاحهای لیزری مختلفی هم در بازی باشیم!!
2- این افراد دسته دشمنان بازی رو تشکیل میدن ولی از ظاهر صورت و لباس زره مانندشون میشه گفت که نباید جز مهاجمان فضایی باشند(معلوم نیست که نویسنده چطور تونسته همچین نتیجه ای بگیره؟!)
3- نحوه نگاه این دوستمون به اطراف میتونه نوید این رو بده که بازی دارای هوش مصنوعیی در حد نسل بعد هست!
4- محل انجام بازی به احتمال قوی در کره زمین نیست و بازی به احتمال زیاد یک زمان فانتزی در اینده رو تصویر کشیده و شخصیتی هم که در تصویر اسلحه به دست گرفته نمیتونه یک انسان باشه و حتمآ از نژاد دیگه ای هست.
5- از نحوه ارایش و لباس و اندازه موی این فرد میشه تشخیص داد که موسیقی اصلی بازی احتمالآ به صورت راک از نوع گوش خراش خواهد بود!!!!
6- با توجه به اینکه این دیوار و طرح روش تنها قسمتی از تصویره که رنگ روشنی داره ممکنه که داستان بازی در مورد یک پیشگویی سوپر کلیشه ای باستانی باشه که براساس ان یک شخصیت برگزیده قراره دنیا را از شر موجوداتی مثل عکس بالا نجات بده.
---------------------------------------------------
تصاویرجدید از ninja gaiden sigma

---------------------------------------------------
مقایسه ای بین عکسهای قدیم و جدید بازی HEAVENLY SWORD
2jbmcsn.jpg

----------------------------------------------------------------
small2008.jpg

جمع بندی نکات مهم مصاحبه با یکی از اعضای اکیپ طراحان سری بازی های فیفا در مورد FIFA 2008:
~هدف اصلی سازنده های بازی برای سری بازیهای fifa در نسل بعد وجود 100 تا 200 ساعت گیم پلی متفاوت در بازی است به صورتی که کاربر در هر مسابقه شاهد یک اتفاق متفاوت باشه.
fifa2.jpg
fifa.jpg
2w70shz.jpg

~fifa 2008 دومین بازی بعد از fifa 07 است که از موتور انحصاری EA برای این سری بهره میبره.این موتور فیزیک جداگانه ای رو فقط به توپ بازی اختصاص میده و اجرای قابلیت هایی مثل تصمیم گیری های مجزا برای هر بازیکن در موقعیت های گوناگون را توسط بازی برعهده میگیره.
2008.jpg

~ طراحان بازی درصدد ساخت و طراحی نوعی AI پیشرفته برای تماشاچیان بازیها هستند که پروژه ان از پارسال شروع شده وهمچنان هم ادامه داره نحوه عملکرد این سیستم بر مبنای عمل بازیکنان توی زمین طراحی شده به گونه ای که تماشاچی های بازی در مقابل اعمال بازیکنان از خودشون واکنش نشان میدند و عکس العمل انها بر روی خلق وخو و روحیات بازیکنان زمین تاثیر میگذاره, به نظر نمیرسه که این سیستم بتونه به FIFA 2008 برسه و کار بر روی ان همچنان ادامه داره.
*-*-*-*

به دلیل اینکه بنده برای مدت مدیدی از بازیسنتر دور بودم و متاسفانه موفق به دیدن تمامی صفحات گذشته این تاپیک نشدم لذا اگر مطالب بالا قبلآ توسط دوست دیگه ای گذاشته شده صمیمانه عذر میخوام.
موفق باشید
 
آخرین ویرایش:

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
3zas9ra.jpg

مجله game informer شماره گذشته در مورد بازی ...


ميشه خواهش كنم رنگ متون اصلي رو بگذاريد همون Default باشه، اون اشخاصي كه مثل من از قالب تيره يعني afterdark استفاده ميكنن يا بايد كه قالب رو عوض كنن و يا كلاً بيخيال بشن. شما كه زحمت ميكشيد لطفاً اين مسئله رو هم لحاظ كنيد ممنون.

endwar اکشنه استراتژي نیست یه چیزایی در موردش تو gamespot نوشته

اين گفته من نيست، خيلي جاها نوشته بود البته گفته بودن استراتژي، يعني از لفظ ديگري در كنارش استفاده نكرده بودن، يكي از اين سايتها هم Xbox Addict بود، در ضمن فكر ميكنم دوست خوبمون Dinosaur اشاره كردند كه استراتژي هست ولي گويا سبك جديدي از استراتژي هست.
 

AAKH1361

کاربر سایت
Feb 14, 2007
581
قابليت اجرا بازي هاي PC بر روي PS3
امروز در يكي از سايت ها ويدئو 15 دقيقه اي به نمايش گذاشته شد مبني بر اينكه قابليت اجراي Windows XP بر روي PS3 امكان پذير است و اعلام شده قابليت اجراي بازي هاي PC نيز وجود دارد
لينك مشاهده ويدئو
این ویندوز رو با استفاده از شبیه ساز QEMU در لینوکس اجرا کردن
نصب مستقیم ویندوز رو پلی امکان پذیر نیست چون معماری پلی 3 PowerPC و X86 با هم فرق دارن
این خبر هم مال 2-3 ماه پیش هست !
 

James Bond 007

کاربر سایت
Sep 26, 2005
1,373
Assassin's Creed , Wii Gun , EndWar , New XBOX

سلام،

اخبار جدید از Assassin's Creed

بالاخره بعد از چند وقت سکوت بالاخره Ubisoft چیزای جدیدی در مورد بازی Assassin's Creed گفته:

طبق مصاحبه ای که مجله ی Xbox World 360 انجام داده و آخر این خبر گذاشتم مسئولان Ubisoft دارن سعی می کنن تا همه ی جزئیات رو دقیقا همونطوری که واقعا وجود داشته درست کنن و الان با چند تا مورخ در تماس هستن تا جزئیات دقیقی در مورد جنگ صلیبی سوم و نقشه ی اورشلیم در اون موقع بدست بیارن.

متن مصاحبه:

زیاده ولی بعضی جاهاش چیزای جالبی در مورد بازی داره!

Q. So, Cory, tell us about the main story to kick things off...
Our game takes place at the height of the Third Crusade. Crusader forces (under Richard the Lionheart) are fighting to regain the region from Saladin. The city of Jerusalem is their ultimate destination (having been conquered by Saladin several years prior to the start of our game). As the Saracens and Crusaders battle one another for control - the Assassins are working to find a way to end the hostilities. They see the war as pointless. There is no reason Crusaders and Saracens should not co-exist in peace. The Assassins are not allied with either side of the conflict, nor are they driven by a desire for profit or power. They are also not interested in furthering a religious agenda. In fact, they are generally opposed to most forms of organised religion (subscribing to the philosophy that "Nothing is true, everything is permitted.").

This means that the Crusaders (and the Saracens) are not the Assassin's true enemy. War is - as are those who exploit it. So to sum up: The Assassins are fighting to end the Third Crusade. Along the way they will discover a mysterious group that stands to gain a great deal by prolonging and intensifying the war. Once this enemy is discovered, it will be up to Altair and his Assassin brothers to stop them.

Q. What attracted you to the Middle Ages as a setting?
I think it's safe to say that the Crusades are an area we've wanted to explore for a long time, but we've been waiting for technology to reach a point where we can do it justice. It's not enough for us to simply set the game here - we needed to capture the experience of living during this tumultuous time (especially) the fusion of European and Middle Eastern art and architecture; the hustle and bustle of medieval city life; the intrigue and political machinations of regional leaders; the gritty nature of ancient combat; the air of mystery that surrounds the secret societies that rose to power around this time.

We contacted a historian early in the conception phase of development to help us build a foundation of research. We have used the web, documentaries, old medieval encyclopaedias, paintings and novels. The historian helped us with some harder to find information such as original city plans of Jerusalem, Damascus and Acre that date back to the 3rd crusade. There is one book called "The Third Crusade 1191: Richard the Lionheart, Saladin and the Battle for Jerusalem" that has been especially helpful because it covers the year in which our game takes place.

Q. Going back to "nothing is true, everything is permitted", then... er, explain more...
The phrase itself defines the Assassins. The Assassins function with knowledge and information being given to members only as they move through the organisation's ranks. To understand the true meaning of this phrase, you'll have to play the game - and gain Assassin knowledge alongside Altair. To say more would be to give away some rather exciting plot twists and betray the Assassins' secrets!

You can also apply the creed to the game itself - traditional game design rules that enforce linear level design and restricted gamplay are being thrown away. Previous action/adventure standards are abolished ("Nothing is true") - and the player is given the freedom to experience this adventure in a manner that fits their individual play style ("Everything is permitted.")

Thus this concept influences all levels of the game - story, structure, and design. It's all incredibly exciting!

Q. So, you've based the game on some serious historical fact. What advantage does this give you?
By grounding a story in reality, you increase its credibility. Suspension of disbelief becomes easier because it's happening in our world. You're exploring cities that still exist today, encountering infamous individuals whose names everyone knows, witnessing battles that really occurred.

At the same time, because our setting is far removed in time (this is nearly 1000 years ago), there's plenty of freedom to tweak people's personalities and motivations. It's fun to explore the idea that something else was happening beneath the information gleaned from historical textbooks. People are also fascinated by history's mysteries and the Templar Treasure was ripe for exploring. What did the Templars find beneath Solomon's Temple? Why did they want it? Where is it today?


The same can be said for the Assassin's themselves. We know a little bit about them, but their very nature made them a secretive, manipulative bunch. Most of what's known comes from third hand accounts. These were very likely orchestrated events, carefully planned by the Assassins to ensure a specific, controlled image was portrayed. Who were they really? What motivated them? What secrets were members given access to as they rose through the ranks? These were all questions we get to play with in the story. And the answers are pretty interesting.

Q. We bet. So, given all the questions you're raising, and the various factions at work, presumably you're driving at producing characters we gamers really care about?
It's a tragedy that videogames have largely failed to illicit real emotional responses from their players. This is something that cinema has been able to do very well thanks to great writing, acting and directing.

But it should be easier for games than it is for a movie. When you watch a movie you're watching an actor fall in love on the screen or kick someone's ass, or be afraid - so there's a bit of a disconnection between the audience and the story. In videogames, you are that person. You are the one up there on the screen. Since the physical connection between character and player is strong (through the controller), the emotional connection should be even stronger.

The problem is that most games don't take advantage of this potentially powerful emotional connection. Most games have focused solely on graphics and gameplay and never made any room for an emotionally powerful story. This stuff isn't mutually exclusive, so we aim to change that. Games can (and should) have it all.

Q. Tell us how development started...
Patrice Desilets our Creative Director, as well as some other key members of our Creative team, read a book about the Assassins and then started to do a lot of research about the clan and the 3rd Crusade. The more we discovered about these people, the more we wanted to make the game. Even the Assassin Motto "Nothing is True, Everything is permitted" fits the game medium perfectly. We developed our main character, Altair as a forward thinking missionary of sorts, on a mission to end the 3rd crusade.

Q. So where's he fit in?
At the start of our game, Altair is a disgraced Master Assassin sent to end the Third Crusade. To do so, he must seek out those responsible for leading and exacerbating the conflict. The targeted murder of immoral individuals is his primary method of achieving his goal.

تفنگ Wii

Piranha Accessories که یه شرکت تولید کننده ی وسایل کنسول هست اولین محصولش رو برای Wii که یک تفنگ هست عرضه کرده.
screenshot_177719.jpg


Nintendo قبلا یک اسلحه ی Shotgun مانند برای Wii رو بصورت نمونه در نمایشگاههای مختلف قرار داده بود اما این تنفگ چیز متفاوتیه!
2ufsplc.jpg

این تفنگ که قیمتش حدود 19.99$ هست و به اسم W14 Gun بفروش میره به اینصورت کار می کنه که شما Wii mote رو بالای تفنگ در جای مخصوص قرار می دین و تفنگ رو به سمت صفحه ی تلویزیون نشونه می گیرید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت رسمی Piranha Accessories برین:

http://www.contactdata.nl/piranha/index.php?action=5#69

اخبار کامل Tom Clancy's EndWar
2z3qfph.jpg

خب Ubisoft اطلاعاتی از سری جدید بازی های Tom Clancy منتشر کرده و اسم این بازی جدید EndWar هست.

این بازی یک بازی استراتژی در زمان جنگ جهانی سوم هست.

در حال حاضر EndWar در استودیوی شهر شانگهای Ubisoft توسط Michael de Plater که روی بازیهای Tom Clancy کار می کنه در حال ساخت هستش و قراره یا امسال یا سال دیگه فقط برای کنسولهای نسل بعد(البته فعلا) عرضه بشه!

گفته میشه بازی که در زمان آینده اتفاق میفته گرافیک و فیزیک خیره کننده ای داره که تاحالا تو هیچ بازی دیده نشده!

شایعاتی هم هست مبنی بر اینکه در این بازی از خصوصیاتی که در Splinter Cell و Ghost Recon هستش هم استفاده کنید و شاید هم R6 (البته بعید بنظر میرسه)

Serge Hascoët از مسئولان ساخت این بازی هم رسما صحبتهایی درباره ی این بازی کرده و گفته EndWar میتونه یک بازی عالی دیگه در کنار سری عالی Tom Clancy باشه که به شما اجازه میده ارتش خودتون رو بسازین و در جنگ جهانی سوم اونا رو رهبری کنید!

منتظر اخبار بعدی این بازی در مجله ی EGM باشید!

ثبت Xbox جدید!!!
AppFThdr.gif

یکی از مسئولان مایکروسافت در " اداره ی ثبت علائم و اختراعات آمریکا " یا US Patent and Trademark Office چیز کاملا پیچیده ای ثبت کرده که هنوز کسی ازش چیزی متوجه نشده.

این کنسول(!؟!) بعنوان یه Multi-Component Gaming System یا کنسول چند جزئی (!!) ثبت شده و توضیحاتی هم که در موردش دادن اینه:

A gaming system including handheld devices and console devices has variable functionality and processing performance as determined by the number of components in the system. Gaming components can be combined wirelessly, by wired connections (e.g., via a docking station), or a combination thereof. The processing capabilities and functionality of each gaming component in a combination are augmented by the processing capabilities and functionality of other gaming components in the combination. To take advantage of another gaming components processing capabilities and memory capacity, each gaming component is capable of utilizing another gaming component to process gaming applications. Further, each gaming component is capable of rendering audio and/or video information provided by another gaming component. Also, a gaming component is capable of utilizing another gaming component as an adjunct processor.

این اختراع(!!) در 14 اکتبر 2005 توسط مایکروسافت ثبت شده ولی فعلا مایکروسافت چیزی دربارش نگفته. چیز عجیب و مسخره ای بنظر میاد!

http://appft1.uspto.gov/netacgi/nph...30".PGNR.&OS=DN/20070087830&RS=DN/20070087830
 

fade2black

کاربر سایت
Feb 14, 2007
392
نام
امين
تمام چيزي كه از end war فعلا وجود داره (ترجمه خودم اگه ايراد داره شرمنده):

tom clancys end war با تركيبي از ميدان جنگ battlefields و عيده جنگ جهاني بعدي پايه ريزي شده. end war يك بيس و مقدمه جديد از تكنولوژي، نمايش هوش مصنوعي، گرافيك و فيزيك منحصر بفرد است كه بدون حضور سيستمهايي با سخت افزار جديد وبه روز امكان launch اون وجود ندارد. tom clancys با اين بازي يك انقلاب جديد در زمينه جنگهاي استراتژيكي براي كنسولهاي نسل بعدي رو فراهم آورده.
"با پيشرفت تيممان، ما به اين قدرت دست پيدا كرديم كه بتونيم براي اولين بار اين گيم رو 100% متناسب با قدرت كنسولهاي نسل جديد و با برند tom clancys بسازيم"serge hascoet (رئيس ارشد بخش توليد ubisoft نيز يادآور شد) " ما تونستيم با tom clancy حق انتخاب حيرت آوري را به گيمرها در بين انبوه بازيهاي حاضر بديم. يه بازي استراتژيك كه شبيه قبليها نيست، end war به گيمرها اين امكان رو ميده كه بتونن مانند يك leader واقعي نيروهاي نظامي ما رو در يك ميدان عظيم نبرد در جنگ جهاني سوم رهبري كنند."
ubi soft گرافيك و گيم پلي بازي رو در بين بازيهاي حال حاظر تحسين بر انگيز قلمداد كرد.Tom Clancy's Rainbow Six®, Tom Clancy's Splinter Cell® and Tom Clancy's Ghost Recon همگي تونستن بيش از 45 ميليون نسخه در سال به فروش برن، همچنين rainbow six vegas به عنوان يك بازي در سبك FPS و graw2 تونستن بهترين بازيها از نگاه جشنواره پر اعتبار BAFTA باشن و جايزه اي رو در همين مورد از آن خود كنن. قرار شده در مورد feature بازي در مجله اي كه مختص بازيهاي كامپيوتري است ودر روز 8 مي در آمريكاي شمالي به چاپ ميرسه، صحبت شه.
end war براي عرضه روي كنسولهاي نسل بعدي در جدول فروش 8-2007 ubisoft قرار داره .
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,805
نام
امین
اسکنهای Everybody's Golf 5 (فامیتسو) عنوان انحصاری ps3 :


تریلر همین بازی:


یکی از توسعه دهندگان بازیه Crackdown عکسی در فروم رسمی بازی قرار داده که هیچ اطلاعاتی در موردش داده نشده , به نظر میرسه عکسی از downloadable content بازی باشه:





تریلر جدید و فوق العاده ی Harry Potter's :


2 اسکن جدید از Trusty Bell :



مایکروسافت تریلر جدیدی از Tenchu Z منشتر کرد:





از PXG عزیز واسه خبرهای عالیش ممنونم!
 

Allurea

کاربر سایت
Jun 11, 2006
1,485
چند روز پیش video از گیم پلی dmc 4 مربوط به ps3 به نمایش در اومد که rezaigi2004 عزیز هم اعلام کرده بود
اکنون تریلری هم مربوط به کنسول x360 به نمایش در آمد که از این لینک میتونید ببینید
http://www.gwn.com/news/story.php/id/12382/Video_Devil_May_Cry_4_Trailer.html
تصاویری از dmc4
Wstage03--screenshot_viewer_medium.jpg

Wsnow01--screenshot_viewer_medium.jpg

Wnero08--screenshot_viewer_medium.jpg

Wstage07--screenshot_viewer_medium.jpg

----------------------------------------------------------------------------------------------------
All-Pro Football 2K8 فعلا فقط برای PlayStation 3 and Xbox 360.
805156668463039b5e2be3.jpg

----------------------------------------------------------------------------------------------------
تاریخ عرضه ی Alone in the Dark برای ps3 به تاخیر افتاد (2008) ولی تاریخ pc و xbox360 تغییری نکرده و در 2007 عرضه میشود.
34yy0ly.jpg

----------------------------------------------------------------------------------------------------
یک update جدید برای بازیه Crackdown در حال آماده شدن میباشد که شامل یک gametype و یک وسیله ی نقلیه ی جدید میباشد
4h9j3wx.jpg

----------------------------------------------------------------------------------------------------
دو version از بازیه Transformers: Autobots & Decepticons برای ds در ماه july خواهد آمد که از Wi-Fi Connection این کنسول دستی پشتیبانی خواهد کرد گفته شده که در ابتدا 20 نوع ربات در اختیار قرار میگیرد که به صورت گروه چهار نفره میتوان به مبارزه پرداخت
433wrch.jpg

----------------------------------------------------------------------------------------------------
تریلر Harry Potter and the Order of the Phoenix hd مربوط به کنسول ps3 را از این لینک میتونید دانلود کنید
http://download.gamevideos.com/11006/gv.com.HarryPotter5PhoenixTrailerHD_1280x720.wmv

و همچنین video از tutorial بازیه tenchu
http://www.gamevideos.com/download?...gv.com.TenchuZTutorialGameplayHD_1280x720.wmv
 

vampiresasan

کاربر سایت
Oct 1, 2005
99
هیچ خبری از winning eleven نیست برای ps3 همیشه این موقعه برای ps2 میومد
ژاپنی هم بود حتی 1 تریلر یا عکسی که دلمونو بهش خوش کنیم تو سایت کونامی هم خبزی نیست اگه کسی خبر داره از بازی بگه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر