اخبار داغ کنسول ها

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
سلام به همگی

من اون تاپیک قبلی و همچنین تاپیک XBOX 360 News رو به اشتباه پاک کردم !

ببخشید دیگه پیش میاد ...

در هر صورت اخبار بازیهای نسل بعدی رو در همین تاپیک بنویسید و دنبال کنید ...

با تشکر
 

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
Halo 2 vs. Halo 3 Comparison
مقايسه Halo 2 و Halo 3 به صورت ويدئو;)
34870_hs.jpg

لينك : http://gameplanets.blogspot.com/2007/04/halo-2-vs-halo-3-comparison.html

مقايسه حيرت انگيز بازي Crysis از محيط هاي به كار رفته در بازي و مشابه آن در واقعيت:eek: راست بازي چپ محيط واقعي
View attachment 2190
View attachment 2189
View attachment 2188
View attachment 2187
View attachment 2186
View attachment 2185
View attachment 2184
DS game to use 3D glasses
بازي جديد كنسول دستي DS با نام Glory Days 2 همراه عينك 3 بعدي خواهد بود ;)
34877_hs.jpg


Devil May Cry Cellphone Screens ;) :-"
View attachment 2191
لينك تمام تصاوير : http://www.gamebrink.com/forums/showthread.php?t=14611

تصاويري از بخش كاستومايز Forza 2 از سري NFS خيلي بهتر به نظر مياد: ادامه تصاوير در متن پنهان...
blog-whip-it-20070411041507229.jpg

blog-whip-it-20070411041508558.jpg

blog-whip-it-20070411041508042.jpg

blog-whip-it-20070411041505433.jpg

blog-whip-it-20070411041506979.jpg

blog-whip-it-20070411041507729.jpg

blog-whip-it-20070411041505979.jpg

blog-whip-it-20070411041506729.jpg

blog-whip-it-20070411041506229.jpg

Naruto for the Xbox 360
سايت گيم فلي : خبر داد از زبان يوبي سافت كه بازي Naruto به احتمال قوي براي سال 2008 آماده خواهد شد زيرا يوبي سافت اعلام كرده كه در حال حاضر ما در حال كار بر روي پروژه Assassin’s Creed هستيم و تا اين بازي را به اتمام نرسانيم بر روي بازي ديگري تمركز نميكنيم.
naruto360.jpg


Sony Continues 20 Gig PS3 in Japan
پس از اعلام سوني مبني بر توليد نشدن PS 3 20GB در آمريكاي شمالي ساعاتي پيش اعلام كرد PS 3 20 GB در ژاپن توليد خواهد شد;)
34882_hs.jpg
 
آخرین ویرایش:

farzadlion

کاربر سایت
Sep 30, 2005
2,085
اینم آخرین صحبت من در این مورد

گفتن از اين به بعد بايد از NPD خبر گذاشت !! ولي نميدونم چي شد يه دفعه سايت به اين معتبري بعد اعلام رقم 10/4 شد دروغ!!؟؟

من ترجيح ميدم به حرف يه ادم سرشناس و بزرگ مثل بيلگيتس گوش بدم يا npd تا اينكه بيام به حرف كسي كاملا فنبوي مثل كيانوش .

NPD هیچوقت اعلام نکرده که Xbox 360 تا پایان سال 2006 در حدود 10.4 میلیون Xbox 360 فروخته بلکه فقط در گزارش پایانی ماه دسامبر که ارائه کرده بنقل از مایکروسافت رقم 10.4 را اعلام کرده ...
یعنی رقم 10.4 توسط NPD شمارش نشده

NPD فقط آمار آمریکای شمالی را اعلام میکنه و کاری به آمار فروش در قسمت های دیگر جهان نداره ...
آماری که NPD توسط خودش از فروش Xbox 360 تا پایان سال 2006 در آمریکای شمالی اعلام کرده در حدود 4.5 میلیون واحد بوده

اینکه 360 چقدر فروخته و چقدر نفروخته و چقدر شیپ کرده به خدا هیچی به ما نمی دن. به خدا هیچی ...
من قبول دارم صحبتت را محمد رضا :love: ... واقعا این بحثا هیچ فایده ای نداره
اما اگر دقت کرده باشی هدف صحبت من چیز دیگه ای بود ...

من قصدم این بود که دوستانی که اطلاعی ندارند ، بدونند که ارقامی که مایکروسافت ، سونی و نینتندو در گزارش های مالی شان اعلام می کنند مربوط به تعداد کنسول های فروخته شده به کاربران و گیمر نیست ... بلکه فقط مربوط میشه به تعداد کنسول هایی که از انبار هاشون به فروش رفته

در پایان هم بگم برای من اصلا اهمیتی نداره که کدوم کنسول بیشتر فروش میکنه و یا کدام کنسول برنده میشه ... اما متاسفانه تعصب باعث شده سر مساله ی ساده ای مثل این انقدر بحث باشه

به هر حال این صحبت من بود حالا اگر کسی نمی خواد قبول کنه اصلا مهم نیست .. برای منم فرقی نمی کنه ... من اینجا موظف نیستم که همه را مجبور به قبول حقایق کنم ..

لطفا دیگه از این به بعد فقط خبر بزارید
 
آخرین ویرایش:

Allurea

کاربر سایت
Jun 11, 2006
1,485
مقایسه ای برای میزان کیفیت و گرافیک resident evil 4 بین 3 کنسول WiiوPS2وGamecube صورت گرفته که تصاویر گرفته شده از اجرای بازی بر روی هر سه کونسول را میتوانید مشاهده کنید
2gws4cp.jpg

3yphkya.jpg

3zw17oz.jpg

Picture 1: Wii / Picture 2: PS2 / Picture 3: Gamecube
به نظر میاد تصویر مربوط به wii بهتر از 2 کنسول دیگر میباشد
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
اینم آخرین صحبت من در این مورد





NPD هیچوقت اعلام نکرده که Xbox 360 تا پایان سال 2006 در حدود 10.4 میلیون Xbox 360 فروخته بلکه فقط در گزارش پایانی ماه دسامبر که ارائه کرده بنقل از مایکروسافت رقم 10.4 را اعلام کرده ...
یعنی رقم 10.4 توسط NPD شمارش نشده

NPD فقط آمار آمریکای شمالی را اعلام میکنه و کاری به آمار فروش در قسمت های دیگر جهان نداره ...
آماری که NPD توسط خودش از فروش Xbox 360 تا پایان سال 2006 در آمریکای شمالی اعلام کرده در حدود 4.5 میلیون واحد بوده


من قبول دارم صحبتت را محمد رضا :love: ... واقعا این بحثا هیچ فایده ای نداره
اما اگر دقت کرده باشی هدف صحبت من چیز دیگه ای بود ...

من قصدم این بود که دوستانی که اطلاعی ندارند ، بدونند که ارقامی که مایکروسافت ، سونی و نینتندو در گزارش های مالی شان اعلام می کنند مربوط به تعداد کنسول های فروخته شده به کاربران و گیمر نیست ... بلکه فقط مربوط میشه به تعداد کنسول هایی که از انبار هاشون به فروش رفته

در پایان هم بگم برای من اصلا اهمیتی نداره که کدوم کنسول بیشتر فروش میکنه و یا کدام کنسول برنده میشه ... اما متاسفانه تعصب باعث شده سر مساله ی ساده ای مثل این انقدر بحث باشه

به هر حال این صحبت من بود حالا اگر کسی نمی خواد قبول کنه اصلا مهم نیست .. برای منم فرقی نمی کنه ... من اینجا موظف نیستم که همه را مجبور به قبول حقایق کنم ..

لطفا دیگه از این به بعد فقط خبر بزارید

اقا ایول این تیکه اخری را خوب اومدی .جانب داری نباید از یه چیز باشه .خوبه شما باز اینو میگید . من مشکلم با شما نیست بلکه با بعضی ادمها هست که میخوان فقط مایکروسافت رو زیر سوال ببرند .
منم الان با شما هستم مایکروسافت و (سونی و نینتندو)!!در گزارش کنسولهای فروخته شده به مشتریان نیست بلکه به تعداد انبار هاشون هست . اینجا فرق میکنه چرا که فقط مایکروسافت نگفتید .
اینو باید به کسانی گفت که فقط مایکروسافت را ملاک میدونند .;)

اقا من دیگه تمام و نکته شدم .
 

Allurea

کاربر سایت
Jun 11, 2006
1,485
ببخشید شاید تکراری باشه
multiplayer های جدید برای بازیه Gears of War در حال آماده شدن میباشد
و همچنین همراه با این multiplayer :
Other adjustments include:

VGA Cable Support: Monitor resolution widths greater than or equal to 1280 now render as letterbox. In particular VGA users running at 1280×1024 will now see the game in full 720p (1280×720) resolution in letterboxed form.

Adjusted Assassination Multiplayer Gametype: Leader no longer has to unlock weapons and now has to be executed to die.

Adjusted Boomshot: Splash damage to be more effective rendering targets down-but-not-out

Adjusted Hammer of Dawn: Aiming will be more forgiving of moving targets

Adjusted Roadie Run: Reduced frequency of accidently grabbing cover while running

Kill Message Ticker: Ticker can now be seen while down-but-not-out and spectating

General: Addressed a number of possible exploits in multiplayer
4caxs81.jpg
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,805
نام
امین
ببخشید شاید تکراری باشه
multiplayer های جدید برای بازیه Gears of War در حال آماده شدن میباشد
و همچنین همراه با این multiplayer :
Other adjustments include:

VGA Cable Support: Monitor resolution widths greater than or equal to 1280 now render as letterbox. In particular VGA users running at 1280×1024 will now see the game in full 720p (1280×720) resolution in letterboxed form.

Adjusted Assassination Multiplayer Gametype: Leader no longer has to unlock weapons and now has to be executed to die.

Adjusted Boomshot: Splash damage to be more effective rendering targets down-but-not-out

Adjusted Hammer of Dawn: Aiming will be more forgiving of moving targets

Adjusted Roadie Run: Reduced frequency of accidently grabbing cover while running

Kill Message Ticker: Ticker can now be seen while down-but-not-out and spectating

General: Addressed a number of possible exploits in multiplayer
4caxs81.jpg
سمیر جون فکر کنم اومده باشه ها!!
http://xboxyde.com/news_4192_en.html
امیر(NIK) دانلودش کرده بود...
http://www.bazicenter.com/forums/showthread.php?t=1911&page=27
 

kiya

کاربر سایت
Oct 30, 2006
3,332
نام
کیا
سایت(نمی گم چون احتمالا آقا بهزاد می گه فن سایته و خفم میکنه!!) اعلام کرده در یک تریلر از بازیه Timeshift اسم PS3 نیز در قسمت پلتفرم ها بوده!!

به گزارش سایت www.finalfantasyversusXIII.net حدود 5% از بازی فاینال فانتزی کامل شده!!
این سایت اعلام کرده ورژن بلو ری انیمیشن فوق محبوب Final Fantasy Advent Children تکمیل شده و در تابستان به صورت کاملا انحصاری برایه BD عرضه میشود.
همچنین بعد از شایعتی که در مورد مالتی پلتفرم شدن فاینال فانتزی شد(به خاطر DMC4 ) تتسویو نومورا اعلام کرده SE به صورت کامل کنسوله PS3 حمایت کرده قصد انتشار هیچ یک از عناوینه خودشو بر رویه X360 نداره!(به این میگن شرکت.......)

بالاخره سونی بارها ناشر چنتا فاینال فانتزی بوده
مثل کپکم نیست کم مونده برگردهRE4 رو برای n64و ps1 عرضه کنه
بیچاره یه روز ONLY ON GAMECUBE بود
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
دو عكس فوق خفن ديگه از بازي massefect .اگه تونستين فرق چهره شخصيت هاي بازي را با واقعيت تشخيص بديد ما را هم در جريان بزاريد !! فقط باز كمي مشكل AA در بازي ديده ميشه كه فكر كنم در انتها كاملا برطرف بشه .


2hwzdhk_th

http://masseffect.bioware.com/_commonext/images/me/screenshots/2007/masseffect_14_1280x760.jpg

2gwrnrr_th

http://masseffect.bioware.com/_commonext/images/me/screenshots/2007/masseffect_13_1280x760.jpg
 

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
Splinter Cell Gets 8.0 For PS3
امتياز 8 براي Splinter Cell كنسول PS3 ;)
Gameplay
8
Graphics
7
Sound
8
Value
9
Tilt
8
34979_hs.jpg

Two Worlds Screens

به نظر بعضي ها اين بازي رقيب جديد در سبك خودش براي بازي Obivion ميباشد
View attachment 2196

All New Lair Videos
ويدئو هاي جديد از بازي Lair
لينك :http://uk.media.ps3.ign.com/media/761/761161/vid_1959938.html
34954_hs.jpg


New Lair Screenshots
تصاوير جديد از بازي Lair
لينك تمام تصاوير : http://uk.media.ps3.ign.com/media/761/761161/imgs_1.html
View attachment 2197
View attachment 2198

Exclusive Heavenly Sword Art
تصاوير اختصاصي از آرت هاي بازي Heavenly Sword
108729-2-1.jpg

108729-3-1.jpg

108729-1-1.jpg


تمامي اسكن هاي GTA IV تا الان...
لينك : http://www.gameswank.com/forum/showthread.php?t=1200

images of WarTech: Senko no Rondo
View attachment 2199
 
آخرین ویرایش:

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
Lair Preview

Lair Preview

پيشنمايش بازي فوق العاده Lair‌ در سايت IGN‌ قرار گرفته و در مورد اون توضيحات جالبي داده شده قسمتي از اين توضيحات از اين قرار هست:‌
Lair also makes use of a fluid dynamics system for its impressive water technology, which looks fantastic even up close. This means that boats and objects are actually buoyant and float as they naturally would. Explosions cause waves in the water, which in turn rocks anything that the waves come across.

بازي Lair از سيستم ديناميكك سيالات براي تكنولوژي آب منحصر به فرد خودش استفاده ميكنه، كه منظره بسيار زيبائي داره حتي از فاصله نزديك. معنيش اينه كه آبجكتها و قايق ها در واقع روي آب بطور طبيعي شناور (قانون نيروي بويانسي ارشميدوس) هستند. انفجار ها بروي سطح آب موج ايجاد مي كنند، و در واقع هرچيزي ميتونه موجب ايجاد اين موج ها بشه.

پيشنهاد ميكنم ويدئو ها رو ببينيد.

http://ps3.ign.com/articles/780/780120p1.html

Lost Planet for PC​

Capcom و nVidia هم Lost Planet رو براي PC كانفرم كردن و گفتن كه بطور كامل از DX10 پشتيباني ميكنه و كيفيت XHD رو داره كه معنيش رزولوشن بالاست (2560x1600).
Producer, Takeuchi san noted that effective use of NVIDIA GPU can produce an overwhelming game experience for the players. Due to the superb rendering power of Geforce graphics processors, he wants the players to look forward to the amazing details that the PC version of Lost Planet will offer.

The game will be release June of this Year (06.2007) in US and Europe, with other regions to follow.

http://www.famitsu.com/pcent/news/20...70139,0,0.html

Fallout IP Sold To Bethesda

Bethesda Softworks امتياز سري بازي FallOut رو بطور كامل خريداري كرد. اين شركت كه هم اكنون روي قسمت سوم بازي كار ميكنه امتياز سري FallOut رو به مبلغ 5.75 ميليون دلار از صاحب امتياز قبلي InterPlay خريداري كرد.

http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=13515

پ.ن:‌منبع اخبار كيانوش كني.
 
آخرین ویرایش:

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
Capcom با همکاری Nvidia قصد دارد بازی Lost Planet رو برروی PC عرضه کند!
بر طبق گزارش famitsu این دو شرکت قرار است برروی ساخته نسخه PC این بازی با یکدیگر همکاری کنند. این بازی از ویژگی های DX10 بهره خواهد برد و همچنین رزولوشن فوق بالای 2560×1600 را نیز ساپرت می کند. (XHD)
یکی از سازندگان بازی به نام Takeuchi san در این باره گفته که این بازی با بهره گیری از عوامل و امکانات GPU شرکت Nvidia یک تجربه بازی بسیار جذاب را برای گیمر به ارمغان میاورد. همچنین او از تمامی گیمر ها خواسته به سبب قدرت رندر تصاویر بسیار عالی در پردازشگر های کارت های جدید Geforce، منتظر جزییات ،شگفت انگيزی باشند که ورژن PC بازی Lost Planet خواهد داشت.

تاریخه ریلیز این بازی June 2007 در نظر گرفته شده و بازی همزمان در اروپا و امریکا ریلیز خواهد شد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GTR برای X360 هنوز زنده است!!
تقریبا پارسال بود که simbin اعلام کرد که در اوایل سال 2007 یه نسخه از بازی GTR (بهترین بازی ریسینگ در سال 2006) را بروی x360 عرضه خواهد کرد و ناشر بازی نیز THQ می باشد. بعد از انتشار چند عکس و یک تریلر از بازی دیگه هیچ خبری از این بازی نشد و تا جایی که گمان می رفت ساخت این بازی کنسل شده است ولی انگار نه!!
سازنده بازی به تازگی یه صفحه جدیدی در سایت خود برای ورژن 360 بازی ایجاد کرده که نشان می ده بازی هنوز در حال ساخت هست. همچنین هیچ اثری از نام ناشر بازی یعنی THQ وجود ندارد. (حتی thq چند وقت پیش این بازی رو از لیست بازی خود در اروپا حذف کرده بود.) به نظر می رسد ناشر بازی عوض شده است یا فعلا ناشری ندارد.
این طور که ذکر شده به نظر می رسد موتور بازی نیز عوض شده است و بازی از موتور ورژن PC استفاده نمی کند و از یک موتور جدید به نام Lizard "game core engine" بهره می برد.
یک عکس هم از این موتور در خود سایت simbin قرار داده شده است: (البته این عکس مربوط به بازی RACE 07 هست که برای PC می باشد نه GTR!)
race_in_lizard.jpg

جزییات و ویژگی های این موتور عبارتند از:
Lizard_logo_small.gif

Simulation & Physics
* Reality-based simulation of racing cars.
* Takes aerodynamics, propulsion, tires, traction, wheels, brakes and suspension into account.
* It simulates even the minute details such as weather conditions, tire wear and temperature, fuel consumption and a long list of realistic mechanical failures.
* Included are also driving aids, such as traction control, antilock braking system, steer and stability help.
* The AI supports different driving personalities and behaviors.

Rendering Engine
* Support for both HDR and LDR rendering.
* Full use of hardware shaders.
* DX9 and Xbox 360 compatible.
* Cascaded shadow maps with smooth edges utilizing percentage closer filtering (PCF).
* Advanced per-pixel lighting model with support for dynamic time of day and fully dynamic shadows.
* Real-time reflections.
* Dynamic ambient occlusion.
* Advanced post processing pipeline (for example; full screen motion blur and bloom).
* Static PVS.
* Animation with skinning.
* Deformable meshes.
* Undergrowth system.
* Weather effects.

Network Engine
* Advanced client side prediction.
* Bandwidth-throttling.
* Replay functionality, i.e. the recording, synchronisation, and playback of data streams and input.
* True delta compression of data to minimize network traffic.
* Accurate automatic time synchronization.
* Peer to Peer as well as Client / Server connectivity.
* Stats reporting.
* Match-making and LAN host discovery.
* Voice-support.
* Only uses a single UDP port to easily pass through firewalls.

Sound Engine
* Written in C++ and intrinsics (SSE). All sound is generated by software running in its own thread, the hardware is only needed to playback the already fully processed 2 or 6 channels (5.1).
* The sounds are created using custom made graphs with each node acting as a (multi-) sample player, panner, low-, high-pass filter or volume envelope etc.
* Has complete doppler support and makes use of spatial information.

Menu System
* Layout is stored in XML files, which makes editing easy.
* Support for Lua 5.1, a very efficient scripting language. The Lua support makes it easy to expose game functionality to the GUI system. It also makes it possible to embed Lua scripts in the XML files, in order to control the game or the GUI system itself.
* Efficient rendering, which makes the system suitable for both in-game and front-end GUI.
* Highly portable, only the rendering part is platform-specific and that is already abstracted by Rendering Engine​


SimBin همیشه در بازی های خود به فیزیک و سیمولاتور بودن توجه بسیار زیادی دارد و امیدارم با توجه به این مطالب GTR در 360 یک بازی بسیار خوب و جذابی از کار دربیاد. (البته simbin در سوابقش نشون داده که همیشه بهترین رو در حرفه خودش ارائه کرده!)
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
سلام

سیاوش جون ،

Bethesda Softworks امتياز سري بازي FallOut رو بطور كامل خريداري كرد. اين شركت كه هم اكنون روي قسمت سوم بازي كار ميكنه امتياز سري FallOut رو به مبلغ 5.75 ميليون دلار از صاحب امتياز قبلي InterPlay خريداري كرد.

ببخشیدا دیگه داره .... شورش در مییاد. اول این مطلبت رو یه توضیحی بدم.

این یه مطلب رو جناب ... اشتباه عرض کردند.Bethesda هنوز کاملا این بازی رو صاحب نشده. فکر کنم این طور پیداس که حق پخش بازی به صورت MMO هنوز در خدمت InterPlay هستش و جناب اقای ... یه کوچولو اشتباه کرده.البته فکر کنم.


as part of the agreement Interplay now acts as a licensee of the IP as it continues to ramp up production on its own Fallout-themed massively multiplayer game



Interplay will have secured financing for the FALLOUT MMOG in an amount no less than $30 million​

Interplay must, in addition, Commercially Launch... the FALLOUT MMOG within four years of the MMOG Development Commencement Date, or again

و گفته شده اگر InterPlay بازی رو به صورت MMO منتشر کنه 12 درصد ازفروش این بازی به Bethesda تعلق داره.

If and when the Fallout MMO launches, Interplay has agreed to pay Bethesda 12 percent of the game's sales .

درست میگم !!!!

سیاوش تو رو خدا .... خواهش می کنم ...

خداحافظ
 
آخرین ویرایش:

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
سلام

سیاوش جون ،



ببخشیدا دیگه داره .... شورش در مییاد. اول این مطلبت رو یه توضیحی بدم.

این یه مطلب رو جناب ... اشتباه عرض کردند.Bethesda هنوز کاملا این بازی رو صاحب نشده. فکر کنم این طور پیداس که حق پخش بازی به صورت MMO هنوز در خدمت InterPlay هستش و جناب اقای ... یه کوچولو اشتباه کرده.البته فکر کنم.


as part of the agreement Interplay now acts as a licensee of the IP as it continues to ramp up production on its own Fallout-themed massively multiplayer game



Interplay will have secured financing for the FALLOUT MMOG in an amount no less than $30 million​

Interplay must, in addition, Commercially Launch... the FALLOUT MMOG within four years of the MMOG Development Commencement Date, or again

و گفته شده اگر InterPlay بازی رو به صورت MMO منتشر کنه 12 درصد ازفروش این بازی به Bethesda تعلق داره.

If and when the Fallout MMO launches, Interplay has agreed to pay Bethesda 12 percent of the game's sales .

درست میگم !!!!

سیاوش تو رو خدا .... خواهش می کنم ...

خداحافظ

خوب راستش تقصير از منه، من كامل نخوندم همون پارگراف اول رو خوندم :-" ...
پ.ن:‌حالا چرا ميزني؟! :biggrin1:
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
سلام

اگرم کسی حال نداشت اون لینکی رو که سیاوش داد رو بخونه چون خیلی زیاده. این مطلب رو بخونه.خلاصه شدس. خلاصه کلام اینه که هنوز InterPlay زندس و در تدارک یک بازی MMO هستش. این بازی انگار در سال 2010 قراره منتشر بشه.



Interplay's latest report to the Securities and Exchange Commission reveals that the nearly dead game publisher has now sold their Fallout game franchise to Bethesda Softworks for $5,750,000. BethSoft had previously purchased just the licensing rights to the classic post-apcolyptic RPG game series to create the long awaited third game in the series. Now it appears that BethSoft owns the Fallout IP outright. Ironically it is now Interplay who is now licensing the Fallout IP from BethSoft as Interplay continues their announced plans to make a Fallout MMO

یا علی ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر