اخبار داغ کنسول ها

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
سلام به همگی

من اون تاپیک قبلی و همچنین تاپیک XBOX 360 News رو به اشتباه پاک کردم !

ببخشید دیگه پیش میاد ...

در هر صورت اخبار بازیهای نسل بعدی رو در همین تاپیک بنویسید و دنبال کنید ...

با تشکر
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,806
نام
امین
من خونسردم هنوز :biggrin1:. هنوز شروع نکردم مطالب مربوط به GTA IV رو بخونم :).
نه نمیشه، کوتاراگی در گوشم گفت :).

لینک

At a press event last night, Sierra showed off the new and improved TimeShift, ending with a video clip which revealed the PlayStation 3 logo in the closing credits. When asked, Sierra PR would neither confirm nor deny this news.

سلام
شروین جان اینجا که نگفته واسه ps3 هم میاد!:cheesygri

'TimeShift' (X360/PC) Also Coming to PS3?

علامت"؟" داره:) شک کردم یهوو! اخه خبری از نسخه ی ps3 نبود...

پ.ن:متن رو کامل نخوندم از شواهد پیداست!
 

shervinrs

کاربر ویژه
کاربر سایت
Mar 9, 2006
401
نام
شروين
سلام
شروین جان اینجا که نگفته واسه ps3 هم میاد!:cheesygri

'TimeShift' (X360/PC) Also Coming to PS3?

علامت"؟" داره:) شک کردم یهوو! اخه خبری از نسخه ی ps3 نبود...

پ.ن:متن رو کامل نخوندم از شواهد پیداست!
پس بهتره متن رو کامل بخونی (البته همونجایی رو که نقل کردم بخونی کافیه). نوشته که در آخر نمایشی که از بازی پخش شده آرم PS3 اومده.
خوب به نظرت چه معنیه دیگه ای می تونه داشته باشه؟
ضمنا به نام ناشر بازی هم دقت کنید. فکر نمی کنم Vivendi با Multiplatform کردن FPSها مشکلی داشته باشه. F.E.A.R. نمونش.
 

sepul

کاربر سایت
Apr 26, 2006
132
من و بعضي هاي ديگه كه ايشون رو بهتر ميشناسيم ميدونيم كه ايشون روي هوا حرف نميزنن و هرچيزي كه ميگن از اخباريه كه از منابعي معتبر تهيه شدن، و الا الان شما توي بازيرايانه مشغول مقاله نوشتن بودي، نه ايشون.
همچين می گی انگار که ما الان توی آمريکا هستيم و مجله بازي رايانه هم PCWorld هست !
نکته اينجاست که مثلا اگه همين کيانوش کنی بياد تو اين فروم مطلب بنويسه همه مطالب اون رو غير موثق و آماتور در نظر می گيرند ولی اگه تو مجله بنويسه همه چی درست، با منبع و حرفه ای هست و حتما يک سری منابع فوق سری داره !

من هم سردبير و سردبير بخش PC ايش رو می شناسم، و از من هم برای مقاله نوشتن دعوت کردن و نرفتم، پس خيلی چيز عجيبی نيست که اينجوری گنده می کنيد.
البته من بازی رايانه رو خوشم مياد و هر شماره رو می گيرم، و کيانوش کنی هم اطلاعاتش کاملا خوب هست و چرت نمی گه، ولی اين مورد هم تابلو هست که ايشون کاملا طرفدار PS3 بوده و هست، اگه شماره 11 بازی رايانه رو ببينيد آخرش يک بخش داره که کيانوش کنی هم نظرش رو در مورد کنسول ها نوشته و به قاطعيت از PS3 تعريف کرده و گفته که "من PS3 رو به همه پيشنهاد می کنم چون از هر نظر بهتر هست" و از xbox هم بد گفته بود که کيفيت اش پايين هست و اين حرفها، و اين موضوع مال زمانی بود که حتی کنسول PS3 به بازار نيامده بود و launch نشده بود.
چه کسی کنسولی که هنوز به بازار نيومده رو به همه پيشنهاد می کنه ؟ طرفدار اون کنسول، و طرفدار يک کنسول نمی تونه مقاله بی طرف ارائه بده هر چقدر هم که زور بزنه و بخواد روشن فکر بازی در بياره.
همونطور که من هم اگه بخوام دو کنسول رو مقايسه کنم ناخودآگاه در ادبيات خودم سعی می کنم از xbox360 دفاع کنم و اون يکی کنسول رو بکوبونم، ايشون هم در مقاله خودش و در سيستم نوشتنش کاملا طرفداری از PS3 کرده و نقاط ضعف xbox رو گنده کرده و به نقاط ضعف PS3 که رسيده همه رو با "ولی اين کار هم می شه کرد اگه بازی ساز ها انجام بدن" يا "اطلاعات کامل در دسترس نيست و نمی شه درست مقايسه کرد" رو بيان کرده...
 

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
طبق گفته شما نتيجه ميگيريم اين امار دسته افراد بسيار كم مثل اقاي كيانوش كني قرار ميگيره !!!ميشه بگيد اين اقاي كيانوش كني چقدر تو دنيا اعتبار داره كه اين ارقام در دستشون باشه ؟

انقدر اعتبار داره که توی فرومی که بسیاری از بازی‌سازهای معروف جهان توش رفت و آمد دارن، جزو یکی از معتبرترین افراد محسوب میشه

فكر نكنم بعد طرفداران مجله بازي رايانه اقاي كيانوش كني را بشناسن

کاملا داری اشتباه فکر میکنی ... همونطور که گفتم بهتره در مورد کسی که اصلا نمیشناسیش اظهار نظر نکنی

خوب شما هم به چشم خودتون ديديد كه اقاي كيانوش كني به اين سايتها دسترسي داره ميتونين بگين كدوم سايتها ؟

دونستن اسم سایت کمکی به شما نمیکنه چون اصلا اطلاعاتش برای شما نمایش داده نمیشه !
همونطور که گفتم هرکس از راه رسید همچین آماری در اختیارش قرار نمیگره !

خوب يكي از سايتها كه امار را دقيق اعلام ميكنه NPD بود

برای n امین بار ... Microsoft در مورد 10.4‌ میلیون فروش تا پایان سال 2006 دروغ گفته و آمار کنسولهای شیپ شده رو اعلام کرده در حالی که کنسولهای فروخته شده تا پایان سال 2006 بیشتر از 8 میلیون یونیت نبودن ... حالا این دیگه میل خودته که قبول کنی یا نه ولی این یک حقیقته
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
راستش دوستان من میخواستم از این خبر مبرها بذارم گفتم نامیردیه اگه Copy , paste کنم.

لینک این وبلاگ خفن رو براتون میذارم خودتون برید ببینید.

http://gameview.blogfa.com/

احتياجي به كپي پيست نيست دوست من، اين بلاگ متعلق به يكي از اعضاي قديمي همين سايت خودمونه، Hellgate London كه فكر ميكنم همه ما از بازديد كنندگان اين وبلاگ هستيم. ;)
 

sepul

کاربر سایت
Apr 26, 2006
132
انقدر اعتبار داره که توی فرومی که بسیاری از بازی‌سازهای معروف جهان توش رفت و آمد دارن، جزو یکی از معتبرترین افراد محسوب میشه
می تونيد بگيد کدوم فروم ها ؟!

دونستن اسم سایت کمکی به شما نمیکنه چون اصلا اطلاعاتش برای شما نمایش داده نمیشه !
من می خوام اسم سايت رو بدونم ، فوقش می رم اونجا اطلاعات برام نمايش داده نمی شه !
در ضمن اين اطلاعاتی که برای يک سری افراد خاص نمايش داده می شه مثلا برای مسئولين Gamespot نمايش داده نمی شه که به ما هم اعلام کنند ؟ يا اينقدر سری هست که هر کی فاش کنه کلش رو می گذارن زير گيوتين ؟

متاسفانه کسی که هيچ سند و مدرکی نداره شما هستيد، و گرنه مستندترين مدرک NPD هست که آمارش رو اعلام کرده، حالا طبق معمول شما می گيد که خالی بنديه، خيلی چيزهای ديگه هم می تونه خالی بندی باشه از جمله فروش wii و ps3 و به هيچ چيز نمی شه اعتماد کرد. از جمله حرفهای آقای کيانوش کنی معروف که از معروفترين کارشناسان جهان هست و همه بازيسازهای معروف عرض ارادت دارند بهشون !
جالب اينجاست که جديدا سايت nexgenwars هم يه جورايی داره برای بعضی ملاک می شه ، قبلا که آمارش فرق می کرد اينجوری نبود !
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,358
نام
ماکان
سایت(نمی گم چون احتمالا آقا بهزاد می گه فن سایته و خفم میکنه!!) اعلام کرده در یک تریلر از بازیه Timeshift اسم PS3 نیز در قسمت پلتفرم ها بوده!!

به گزارش سایت www.finalfantasyversusXIII.net حدود 5% از بازی فاینال فانتزی کامل شده!!
این سایت اعلام کرده ورژن بلو ری انیمیشن فوق محبوب Final Fantasy Advent Children تکمیل شده و در تابستان به صورت کاملا انحصاری برایه BD عرضه میشود.
همچنین بعد از شایعتی که در مورد مالتی پلتفرم شدن فاینال فانتزی شد(به خاطر DMC4 ) تتسویو نومورا اعلام کرده SE به صورت کامل کنسوله PS3 حمایت کرده قصد انتشار هیچ یک از عناوینه خودشو بر رویه X360 نداره!(به این میگن شرکت.......)
 
آخرین ویرایش:

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
انقدر اعتبار داره که توی فرومی که بسیاری از بازی‌سازهای معروف جهان توش رفت و آمد دارن، جزو یکی از معتبرترین افراد محسوب میشه
کاشکی در کنار اینهمه خصلت های خوبی (!!!) که این شخص داره ، یه خورده به اخلاق و رفتارش هم میرسید...من که فکر نمیکنم کسی تو این سایت وجود داشته باشه که از دست کیانوش خان دل خوشی داشته باشه !(به غیر از بعضی هاتون که بهش دسترسی دارین و مشخصه که کیا هستن) مطمعنا اگه ایشون اینقدر زورگویی نمیکرد و اطلاعات دیگران رو زیر سوال نمیبرد الان واسمون یه فرد بیاد ماندنی بود که ازش یه خوبی یاد میکردیم (حالا چه اطلاعات غلط داشته چه درست) ایشون قبلا تو این سایت کم با اینو اون بحث نمیکرد (از جمله خودم،که اگه یادتون باشه هر وقت با کسی بحثش میشد پشتش درجا بن میشد و یه عده ای هم پشت سرش مرخص میشدن! از جمله همین محمد)
به هر حال من نمیدونم ایشون چقدر اطلاعات دارن و از کجا میارن و منبعشون کدوم سایته ولی یه چیزی واسه من عجیبه اگه ایشون اینقدر تو دنیا و بین بازی سازا معروف شده چرا اینقدر تو فروما میچرخه و با اینو اون بر سر تعصبی که داره کل کل میکنه ؟! واقا حیفه یه همچین شخصیتی بزارن تو فروما بچرخه...من اگه به جای ایشون بودم یا میرفتم ور دست جان کارمک و Clify b میشستم یا میرفتم خودمو یه جایی معرفی میکردم تا یه سودی هم گیرم بیاد. :) نه اینکه بیاد با چندتا اماتور بحث کنه و مسخرشون کنه و بگه چیزی حالیتون نیست و من خیلی چیزا حالیمه ! اینی هم که واسه "بازیرایانه"مقاله مینویسه اصلا در شان شخصیتی مثل ایشون نیست اشخاص زیادی هستن که اطلاعات تکمیل تری دارن (توی خود همین سایت) و اصلا هم توی مجله و اینچیزا کار نمیکنن.
و در آخر بگم که کسی که اینهمه بر سر چیزای جزئی تعصب های جور واجور داره معمولا زیاد توجه خاصی بهش نمیشه چون ایشون از نظر خیلی ها یک فن بوی کامله و اینو هم بگم که سایت هایی از قبیل IGN و GAMESPOT باید در کف یه همچین اطلاعاتی که ایشون در اختیار داره بمونن !!
این حرفا رو قبلا همینجا به خودشم گفتم و اگه الان دسترسی بهش داشتم یه کپی واسه خودشم میفرستادم.خدا کنه خودشم بیاد اینجا این پست ها رو ببینه تا یه وقت از نظر "بعضی ها" غیبتی چیزی به حساب نیاد.
 

shervinrs

کاربر ویژه
کاربر سایت
Mar 9, 2006
401
نام
شروين
نچ نچ نچ ... همینکه گفته شد قراره یه سری آمار فروش تو بازی رایانه چاپ بشه چه آشوبی به پا کرد. دوستان ظاهرا دل پری دارند.
اولا آماری که مایکروسافت و سونی اعلام میکنه صد در صد مربوط به Shipment میشه. و این کاملا واضح و مبرهن چون مثلا مایکروسافت نمیره دونه دونه مغازه ها رو چک کنه ببینه هنوز چند تا 360 تو انبارشون مونده یا چند تا رو فروختن. این وظیفه موسساتی مثل NPD و Screen Digest و Media Create و ... است. این آمار (به صورت بلند مدت، تا جایی که می دونم و) با طول و تفسیر زیاد و قیمت های فضایی به سایت و کمپانی ها و افراد مختلف فروخته میشه. و همچنین هر ماه مقدار کمی از این آمار (برای ما یوزرها کاملا کافیه) توسط سایت هایی که بیشتر راجع به "صنعت بازی" هستند در اختیار همه قرار میگیره.
آقای کنی هم موشک هوا نمیکنن. فقط با دقت اخبار و سایت های مختلف رو دنبال میکنن و طبیعتا در طولانی مدت به سایت های جالب تری دست پیدا می کنند و ظاهرا آماری رو هم که منتشر میشه نگه میدارن. خب حالا این کجاش پیچیدست؟ آمار هم همه همون آمار NPD و فامیتسو و غیرست. نه از خودش در میاره و نه ... هر چی که شما ها بگید.
حالا خوبه حمید لااقل 3-4 ماه وبلاگ داشت و آمار هفتگی ژاپن و ماهیانه آمریکا رو میگذاشت. کسی هم نمیومد بگه آقا اینا از کجا اومد، همش غلطه جمع کن بابا. که همه آقایون هم ساعت نبوده باشه، هر روز سر میزدن. حمید از کجا میاورد؟ از انجمن های مخفی؟ از دالان های مارپیچ؟ از پستو خونشون؟ از یه جایی که هییییییییییچکی نمیبینه؟ نه بابا، وقت میگذاشت جاشونو پیدا می کرد، میذاشت بقیه هم حال کنن.
بهزاد جان هم لطفا آشش رو شور نکنن که اینطوری همه جو بگیرتشون و حساس بشن. هر کسی که بخواد می تونه هر چی که هر کی می دونه رو از تو این اینترنت در آره (البته تا جایی که پولی نشه).
باید دوباره اون تاپیک قدیمی مربوط به آمار فروش که محمد درست کرده بود راه بیفته. البته این بار با لینک درست و حسابی و منظم تر (از نظر من که شدنیه). تا بعد از یه مدت ببینید که با جمع آوری این آمار قشنگ میشه آمار فروش هر کنسولی رو در هر موقعی که بخواید محاسبه کنید. بعد از یه مدتی هم اینجور مسائل عادی میشه و میره پی کارش (که البته فکر میکردم چند ماهی هست که عادی شده و خیلی ها دنبال می کنند).
حالا اینکه کی چی میدونه مهم نیست. مهم اینه که همه سعی کنن سطح عمومی و غیر عمومی این انجمن رو بالا ببرن. حالا ناراحتید که کیانوش هم صحبتی کرده، خب اگر اینقدر بد بوده نمی خوندید.
این حرف ها هم تکرار هزار باره بود.

تو رو خدا بابت این جور حرف های صد من یه غاز تشکر نکنید. واقعا این حرف ها بعد از این همه مدت ... :(
 
آخرین ویرایش:

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
بهزاد جان هم لطفا آشش رو شور نکنن که اینطوری همه جو بگیرتشون و حساس بشن. هر کسی که بخواد می تونه هر چی که هر کی می دونه رو از تو این اینترنت در آره (البته تا جایی که پولی نشه).

من دیگه نمیخوام این بحث رو ادامه بدم و آشی رو هم شور نکردم

به هرحال اینو بدونین که آماری که به دست کیانوش میرسه خیلی فراتر از چیزی هست که شما به صورت ماهانه از موسساتی مثل NPD دریافت میکنین
حالا هرکس دوست نداره میتونه این حرفو قبول نکنه

با دقت کردن در اخبار نمیشه آمار فروش تک‌تک بازیهای یک کنسول از تاپ‌ترین بازی تا درپیت ترین بازی (که در ماه 3-4 نسخه بیشتر فروش نکرده) رو درآورد رفیق !
 

farzadlion

کاربر سایت
Sep 30, 2005
2,085
سلام ;)

برای n امین بار ... Microsoft در مورد 10.4‌ میلیون فروش تا پایان سال 2006 دروغ گفته و آمار کنسولهای شیپ شده رو اعلام کرده
به گمانم قبول کردن این حرف برای بعضی ها در اینجا سخته ...:)
البته نمیشه اسم اعلام فروش 10.4 میلیون Xbox 360 را دروغ گذاشت چون 10.4 میلیون تعداد Xbox 360 های به فروش رفته از انبار های مایکروسافت هست و نه رقم فروخته شده به مشتریان ;)

من یادمه بعضی از دوستان هنگام اعلام این خبر توسط مایکروسافت اینجا جشن گرفته بودند و میگفتند دیدید گفتیم که مایکروسافت تا پایان سال 2006 ده میلیون Xbox 360 میفروشه ... :) بله مایکروسافت تا پایان سال 2006 رقم 10 میلیون Xbox 360 فروخت اما چیزی که من از فروش مد نظرم بود با چیزی که این دوستان براش جشن گرفته بودند متفاوت بود

مثلا فرض کنید مایکروسافت تا تاریخ معینی 10 میلیون Xbox 360 از انبارش به فروش برسونه (عرضه به فروشگاه ها) در حالی که از این مقدار فقط در حدود 8.5 میلیونش را مشتریان خریداری کنند ... رقمی که مایکروسافت در گزارش مالی خودش اعلام میکنه رقم 10 میلیون هست ...

البته سونی و نینتندو هم دقیقا از این همین شیوه استفاده می کنند ... برای نمونه گزارش NPD از فروش PS3 در آمریکای شمالی حاکی از این بود که سونی موفق به فروش 1 میلیون PS3 تا پایان سال 2006 نشده در حالی سونی در گزارش مالی اش اشاره کرد که موفق به فروش 1 میلیون کنسول شده ...
در هر صورت چیزی که مشخصه باید بین گزارش هایی که توسط مایکروسافت ، سونی و نینتندو ارائه میشه با ارقام کنسول هایی که در سراسر جهان واقعا به دست مشتریان میرسه تفاوت قائل شد ...;)

با دقت کردن در اخبار نمیشه آمار فروش تک‌تک بازیهای یک کنسول از تاپ‌ترین بازی تا درپیت ترین بازی (که در ماه 3-4 نسخه بیشتر فروش نکرده) رو درآورد رفیق !

کاملا موافقم :)

------------------
چند خبر کوتاه


اما بازی Half-Life 2: Episode 2 احتمالا در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد ..

----------------------------

سونی رسما تولید مدل 20 گیگا بایتی کنسول PS3 را متوقف کرد ... که دلیلش را هم تقاضای کم برای این کنسول اعلام کرد ...

پس به این شکل تنها یک مدل (60 گیگابایتی) از کنسول PS3 تولید خواهد شد و این خبر به شایعه هایی که سونی در آینده مدل جدیدی از PS3 ارائه خواهد کرد دامن میزند ....

-------------------------


David Jaffe از درایو بلوری PS3 انتقاد کرد

David Jaffe سازنده ی بازی God of War گفت که اگر میتوانست چیزی از PS3 را تغییر دهد وی درایو بلوری را از روی PS3 بر میداشت و این کنسول را با قیمت کمتری میفروخت
وی همچنین افزود که وی ممکن است در آینده استودیویی مختص به خود تاسیس کند ...

-------------------------

کوجیما هم در مصاحبه ای تایید کرد که بازی Metal Gear Solid 4 برای PS3 اختصاصی خواهد بود ...

وی در جواب سئوالی که آیا این بازی ادامه خواهد داشت گفت که اگر قرار باشد این بازی ادامه پیدا کند آن نیاز به کارگردان جدیدی خواهد داشت و من تنها می توان ناظر آن باشم .... وی افزود قصد دارد در آینده بر روی پروژه هایی به غیر از MGS کار کند ....
 
آخرین ویرایش:

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
PlayStation 3 F.E.A.R. Screenshots
تصاويري از F.E.A.R براي PS3


Rumor: Ericsson Working on PSP phone
شايعه : بر اساس خبري كه امروز منتشر شد شايعه شده كه شركت Ericsson در حال كار بر روي PSP ميباشد و اين شركت قصد دارد PSP را به CELL PHONE تبديل كند:eek: با اين كار فروش PSP شديدا افزايش پيدا ميكند البته اين براي سري جديد PSP ميباشد بايد منتظر خبر رسمي باشيم;)
34798_hs.jpg


تصاويري از Tiger Woods PGA Tour 08
tiger-woods-pga-tour-08-new-20070411041812974-000.jpg

tiger-woods-pga-tour-08-new-20070411041254121-000.jpg

View attachment 2183

Xbox 360 Spring Dashboard Update!
آپديت بهار داشبورت 360 به همراه ويدئو 22 دقيقه اي پخش آنلاين: http://on10.net/Blogs/tina/first-official-look-at-the-xbox-360-spring-dashboard-update/
DashboardUpdate_large_on10.jpg

امكانات آپديت بهار
نمايش Achievement and the gamerscore در صفخه اصلي بدون نياز به رفتن به بخش بازي مربوط
تنظيمات پيش فرض بخش اتصال live براي video chat and voice chat
پخش زنده فيلم و تلوزيون از بخش Live Marketplace فقط براي United States
اضافه شدن بخشي براي تماس با دوستان خود و به نمايش گذاشتن Achievements ماله كي بيشتره:biggrin1:
Auto Downloads براي بخش Xbox Live Arcade
اضافه شدن امكان pause and resume به بخش دانلود Marketplace
امكاني اضافه شده كه پس از پايان دانلود كنسول به صورت خوركار خاموش شود
...updating
 
Last edited by a moderator:

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
جواب من به دو مدير گرامي (فرزاد و بهزاد ) .
بايد بگم شما خودتون ميايد ميگيد بايد اخبار از منابع معتبر باشه ولي خودتون مياد اين قانون را زير پا ميزاريد و حرف شخص خودتون و چندتا فن بوي را ميخواين به همه به قبولانين . اين درسته ؟

اگه بخوايد اين پست را پاك كنيد بايد كل پستها را در اين مورد پاك كنيد كه حق هيچكس پايمال نشه و اينطور كلا خوب ميشه .
خدا كنه اين اخرين پستي باشه كه من دارم در اين مورد ميدم

اقاي بهزاد شما n امين بار ميگيد كنسول فروش رفته تا پايان سال بيشتر از 8 ميليون نبوده . حرف شما را چند سايت درپيت ميتونه تائيد كنه . منم براي n امين بار ميگم كه بيشتر از 10/4 بوده حالا باور كنيد يا نكنيد .

قرار نيست چندتا سايت فنبوي و طرفدار ps3 اومدن فروش xbox360 را قبل سال 2006 كمتر از 8 ميليون زدن درست باشه . ولي وقتي مايكروسافت مياد 4 ماه قبل پايان سال 2006 به تعداد 3 باراعلام ميكنه كه ما ميتونيم 10 ميليون كنسول بفروشيم ديگه اين كاملا واضح هست كه ميتونه .


خوب بهزاد جان وقتي نميتوني يه چيزي را ثابت كني يعني داري اشتباه ميكني .
تا زماني كه اين سايتها را اقا كيانوش اعلام نكنن حرف توخالي بيش نيست .كدوم سايتها ما چندتا سايت معتبر بيشتر نداريم . و دسترسي به اين سايتها كه شما ميگين حتي كوجيما هم نميتونه چه برسه به كيانوش !!!!
شما فقط اين سايتها را بگيد تا ما بدونيم نميخوايم دسترسي داشته باشيم فقط ميخوايم سايت را بدونيم .
اگه سايتي قرار باشه اين آمار را به طور دقيق اعلام كنن همه ميشناسن .
جالبش اينجاست كه اقا كيانوش زماني كه تو اين سايت بودن يكي از اين سايتها را لينك داده بود كه اسم سايت يادم نيست ولي تو اين فروم پيدا ميتونيد بكنيد. كه رقم فروش xbox360 را كمتر از از 7 ميليون زده بود !!! اين ديگه كاملا مشخص ميكنه كه كيانوش به كدوم سايتها دسترسي داره سايتهايي كاملا درپيت كه ادم خندش ميگيره كه اقاي فرزاد مدير سايت خبر گذاشتن از اين سايت نام برده را ممنوع اعلام كردن و گفتن از اين به بعد بايد از NPD خبر گذاشت !! ولي نميدونم چي شد يه دفعه سايت به اين معتبري بعد اعلام رقم 10/4 شد دروغ!!؟؟



فردا هم كيانوش مياد تو مجله ي بازي رايانه اين سايتهاي درپيت را اعلام ميكنه كه باز فايده نداره و باز نميتونه ثابت كنه .
فردا صد نفر ديگه ميان ميگن ما به اين سايتها دسترسي داريم حالا ميخواين باور كنيد يا نكنيد .


خوب اقاي فرزاد درسته قبول كردن بعضي از مسائل براي من و امثال من سخته ولي قبول كردن بعضي از چيزها هم براي شما سخته .
من ترجيح ميدم به حرف يه ادم سرشناس و بزرگ مثل بيلگيتس گوش بدم يا npd تا اينكه بيام به حرف كسي كاملا فنبوي مثل كيانوش .

ديگه آسمان به زمين بياد حرف منو بيشتر از شما قبول ميكنن چرا كه گفته هاي من از منابع بسيار معتبر هست ولي مال شما از منابع فنبوي كيانوش تشريف دارن.

اگه NPD را معتبر ميدونيد بايد بگم كه 10/4 را فروش اعلام كرده نه شيپ. پس اينجا بايد بحث نكته بشه و تمام .
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
ُسلام

بابا جوون جفت بچتون بست کنین دیگه :mad: :mad: . هی اون میگه کیانوش فلان بود اون میگه نه اون فلان بود. اگه تاپیک رو ببینی اینجا اخبار داغ کنسول هاست.نه دعوا سر فروش 360 و ...

میدونم این مطلبی که میگم خنده داره. ولی فرض کنین مطلب ماکروسافت در مورد فروش درست بود. الان بیلی می یاد میگه به به به به به به . افرین به شما بازی سنتریا. چون فروش 360 رو درست اعلام کردین منم یه ویستا اوریجینال و یه 360 به همتون میدم.

اینکه 360 چقدر فروخته و چقدر نفروخته و چقدر شیپ کرده به خدا هیچی به ما نمی دن. به خدا هیچی ...

جز اینکه فلانی با اون یکی مشکل پیدا می کنه و همش می خواد حال همدیگرو بگیرین.

من فقط یه چیزی بگم : کیانوش از نظر سطح اطلاعات خیلی خوب بود. ولی کاشکی این سطح سواد رو توی سر کسی نمیزد و الان میشد برای ما یک عضو خوب.

چیزی که اخر سر میمونه برای ما : دوستی و اینکه سایت مسیر درستشو بره. تو رو خدا بس کنین. ببینین فرزاد، بهزاد، سیاوش، علی و ... دو صفحه هست دارند در مورد یه پست سیاوش بحث میکنن. وقتی توی تاپیک پیشنهادات و انتقادات از سایت فرزاد می یاد میگه سعی کنین خودتون مدیر خودتون باشین و ... حالا ببینین دو صفحه دارین در مورد یک پست یک و نیم خطی سیاوش حرف میزنین. فرزاد تو که اون حرف رو زدی دیگه چرا !!!!!!!! تاپیک اخبار داغ کنسول ها اینو یادتون نره !!!!

بی خیال بچه ها

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

این مطلب رو می خواستم توی وبلاگم بزارم .گفتنم حیفه که کسی این مطلب رو نخونه. اخه هر چی باشه من بازی سنتری هستم.

مجله GameInformer یک سری اطلاعات جدید و تازه ای در مورد بازی GTA IV داده که در زیر براتون می زارم.

۱ - شخصیت اصلی بازی اسمش : Niko Bellic هستش. این شخص یک اصالتا اهل اروپای شرقی بوده و به Liberty City مهاجرت کرده است. تا بتواند در امریکای رویایی خود زندگی کند. بازی در Liberty City در سال ۲۰۰۷ اتفاق می افتد. البته طبق گفته تیم بازی Liberty City این نسخه به مراتب از بازی GTA III بزرگتره.

۲- در این شماره ازبازیRockStar سعی کرده است ۴ شهر از ۵ شهر نیویورک را از اول خلق کرده است. برای مثال Broker در این نسخه معادل Brooklyn هستش و Algonquin معادل Manhattan هستش.Dukes که در واقعیت Queens هستش و Bohanدر واقعیت Bronx هستش و Alderney هم در واقعیت New Jersey هستش. نقشه بازی از San Andreas کوچیک تر است اما از نظر جزئیات روی بازی بسیار کار کرده اند.

۳- عابرین پیاده در این شماره به مراتب از دیگر شماره های بازی واقعی تر به نظر می رسه. روی صندلی میشینن٬ سیگار می کشن٬کتاب می خونن و به واقع مثل یک انسان واقعی رفتار می کنن.

۴- شات های نشان داده شده در پیش نمایش بازی نهایت گراافیک بازی را نشان نمی دهد و قول داده شده که در نسخه نهایی بازی گرافیک بازی بسیار بالاتر رود.

۵- Niko توسط عموی (Roman) خود وادار میشه که به Liberty City بیاد و به او میگه زندگی زیبایی در این مکان خواهد داشت٬همراه بادو زن زیبا و ۱۵ ماشین اسپورت شده و شیتیل فراوون. اما این کار برای این انجام میشه که او اشتباهات خودش رو مخفی کنه. Roman تنها شخصی هستش که در ابتدای بازی با آن اشنا می شوید و یکی از لینک های ارتباطی اصلی شما در این بازی اوست. مشخص شده که عموی نیکو بسیار بدهکار است و خیلی از افراد دنبال او هستند. او به حمایت نیکو نیازمنده.

۶- دمویی از بازی بر روی ۳۶۰ به نمایش در اومده که در آن نیکو در انبار تاکسی ایستاده است و عموی او در حال در Broker است.عموی او بر روی یک میز دربو داغون در حال کار کردن هستش. در این حالت گرافیک بالای بازی بسیار بارز می باشد. بعد نیکو وارد خانه میشه و یه اسلحه برمی داره .اتاق نشیمن هنوز پر نشده و سپس نیکو به سمت اشپزخانه می ره و می بینه که هیچی توش پیدا نمیشه.او سپس از در پشتس خارج میشه و با ارنج خود شیشه های ماشین رو میشکونه. بعد نیکو سوار ماشین میشه و نکته ای که در این مسئله مد نظر هستش اینه که محل قرارگیری دوربین نسبت به ماشین براساس بازی های قبلی این بازی کمی نزدیک تر هستش که باعث میشه به خوبی به جزئیات ماشین پی برد. در این جا نیکو موج های رادیویی را میگیره و ..

۷- وزن در این بازی به خوبی کار شده است.فیزیک در بازی بسیار خوب و واقعی کار شده است.

۸- در نسخه های قبلی این بازی شما از برده کشی بسیار رایج بود.اما در این شماره شما حق انتخاب دارید. مثلا با جمله های :

I want to hang out with him and her

I want to hang out with this guy because he always has fun things to do

۹- در این شماره از بازی شما ازادی عمل بسیار بیشتری دارین٬ انتخاب های بیشتری دارین و حس بیشتری برای کنترل سرنوشت خود دارید. ساختار داستانی بازی کاملا متفاوت هستش٬ شما می تونید با شخص رو در رو صحبت کنید و یا با تلفن.

۱۰- در این شماره از بازی قتل بسیار سخت تر از چیزی هستش که در دهه ۸۰ و ۹۰ دیده میشه و پلیس خیلیخوب می تونه خفتتون کنه و این مسئله دربازی به خوبی نشان داده شده است. این مسئله نشان دهنده این است که حضور پلیس در بازی بسیار زیاد هست و شما افراد زیادی رو میبینید که توسط پلیس دستگیر می شن.


۱۱- امکان اینکه در بازی موتور سواری هم باشه هست.

۱۲- در مورد موسیقی بازی کار خیلی خوبی بر روی بازی در حال انجام هستش.

۱۳- بعد از اولین لود در بازی٬ بازی هرگز دیگر لودی به شما نمیدهد. حتی وقتی وارد مکان های داخلی میشین و یا برعکس.

۱۴- نسخه ۳۶۰ بازی دارای یک سری قسمت های قابل دانلود ویژه هستش که فقط مخصوص این کنسول هستش و ۳۶۰ بازی حدود ۳ سال کار تا الان بر روی اون شده. در ضمن Dan Houser اعلام کرده که نسخه ۴ بازی نسبت به نسخه ۳ بازی ٬ همچون تغییری هست که از نسخه ۱ بازی به نسخه ۳ دیده شد.

۱۵- GTA IV دارای بخش مولتی پلیر هم هست. اما این مسئله به صورت massively multiplayer online نیست. Dan Houser اعلام کرده که انها دارند تمام سعی خود را می کنند که یک چیز جذاب بسازن.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر