اخبار داغ کنسول ها

  • Thread starter Thread starter Behzad
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
سلام به همگی

من اون تاپیک قبلی و همچنین تاپیک XBOX 360 News رو به اشتباه پاک کردم !

ببخشید دیگه پیش میاد ...

در هر صورت اخبار بازیهای نسل بعدی رو در همین تاپیک بنویسید و دنبال کنید ...

با تشکر
 
ببخشيد، من متوجه نشدم.
اولا اين خبر تاريخ مربوط به DMC4 رو از كجا آورديد و كي گفته كه Ubi اينو اعلام كرده!! اگر قرار بود Ubi نسخه PC رو منتشر كنه كه ديگه Capcom براش اطلاعيه صادر نمي كرد.
و بعد خبر مربوط به Ace Combat 6. كي گفته كه اين بازسازي نسخه PS2 هست. در خبرها و در اصل اون اسكن فاميتسو فقط اسم Ace combat 6 اومده نه Ace Combat Zero: The Belkan War كه شما از IGN لينك ميدي و عكس ميزاري!!!

اينجا چه خبره؟ :confused:
اولا من صرفا اعلام کردم طبق این منبع که خبر صحت داره نه به طور کامل دوما برای DMC 3 هم CAPCOM خبر منتشر کرد ولی انتشارش رو به یوبی داد سوما اگر به پست توجه کرده باشید اسم اول از IGN و اسم دوم از مجله فامیتسو برداشته شده:wallbash:
 
آخرین ویرایش:
همزمان با خبر انتشار DMC4 برای 360 شرکت یوبی سافت اعلام کرد نسخه PC این شماره همانند شماره قبل Devil May Cry® 3: Dante's Awakening Special Editionبا تاخیر عرضه خواهد شد در سال 2009!!!

اگر به این جمله دقت کنید حالت سئوالی داره

Speaking of Ubi, can we assume that they'll be distributing the PC version of Devil May Cry 4 - sometime in 2009???

یعنی آیا ما می تونیم فرض کنیم که آن ها نسخه ی PC بازی DMC 4 را در سال 2009 توزیع کنند ؟؟؟ ;)

پس این یک بیانیه نیست بلکه تنها یک گمانه زنیه که به صورت پرسش مطرح شده ;)

دوما من خیلی خیلی بعید می دونم که Capcom در حال حاضر ناشر نسخه ی PC بازی DMC 4 را انتخاب کرده باشه ;)
 
آخرین ویرایش:
درود
**************************
فرم ور جدید ps3 در راه هست. ورژن1.60 که امکانات زیر رو به کنسول اضافه میکنه.
Folding @Home: Now you can participate in the worldwide distributed computing protein folding experiments from Standford University, in hopes to further understand human genetics. You can access the Folding @Home application under Network on the XMB
Internet Browser Pinpoint Zoom and Resolution Settings: You can now choose to zoom into a portion of a website if you have a huge display and can’t read things, or you can set the browser resolution to a different size so everything can be viewed easier
Full size on-screen keyboard: Makes it easier to type messages and web addresses with the controller
Remote Play via Wireless Access Point: People with a 20GB PS3 can now utilize the Remote Play feature with a PSP by using any wireless access point. (No official word if you will be able to use the PSP to access your PS3 at home from anywhere, maybe in a future update)
Background Downloading from the PlayStation Store: This one is cool. It’ll make a big difference when downloading things on the PS3. No longer do you have to sit and wait at the download screen forever. No official word if you can queue up downloads, or if you can load games from disc while downloading
 
اولا من صرفا اعلام کردم طبق این منبع که خبر صحت داره نه به طور کامل دوما برای DMC 3 هم CAPCOM خبر منتشر کرد ولی انتشارش رو به یوبی داد سوما اگر به پست توجه کرده باشید اسم اول از IGN و اسم دوم از مجله فامیتسو برداشته شده:wallbash:
این هم لینک خبر برای آقا فرزاد گل;)
http://www.totalvideogames.com/news/...416_6539_0.htm
شاید من بد ترجمه کرده باشم:(( درستش رو شما بگید.
اين سايت شما فقط براي خودش تخيل كرده. هنوز Ubi اين وسط هيچ كارست. و در مورد DMC 3، تا جايي كه مي دونم Ubi خبر رو مستقيما اعلام كرد و متن اطلاعيش رو از اينجا مي توني ببيني كه تنها اطلاعيه اي كه منتشر شد. نه اينكه Capcom بياد بگه كه نسخه PC هم در كاره و يهو Ubi بپره بگه ما منتشرش مي كنيم.
و اما در مورد Ace Combat 6 شما اين توهم رو به وجود آورديد كه اين بازي يك بازسازيه! و دو نفر ديگه هم ...
 
من که دارم از خوشحالی میمیرم پریروز رفتم یکی از دمو های گیم پلی DMC4 رو دانلود کردم هی نگاه میکردم و حسرت میخوردم که تا 2 سال دیگه دستمون به این بازی نمیرسه اما حالا....
از همه بچه ه متشکرم:
نمیدونم نظرات رو خوندین یا نه اما من با این خیلی حال کردم:
OH HELL YEAH
بقیه هم خوب بودن مثل:

I just read about the news, fantastic.
All I need now is for MGS 4 to come to the Xbox 360 and it's the icing on the cake for me.


I almost feel bad for those PS3 Fanboys...
It must be sooo hard for them to have faith in Sony...
w00t! 360 is teh 1337! XBOX FTW!
I wanna be cool...

Sucks to be them... *waits for MGS4 Subsistenance to be announced for 360*


Yeaaaaaaaaaaaah baby, show me more hotness! Konami, Kojima, get your butt in gear and tell us what we Xbox 360 owners need to hear: Metal Gear Solid for Xbox 360. C'mon, if Capcom can send their key franchise over, so can you. Keep sending the beats!

Damn. Sony definitely doesn't have much to compete with now.

Yeah!!...even though I haven't played this game at all, cheering seems to be the thing to do. So...Yeah!!

ولی خیلی با این حال نکردم:
MGS4 and FFXIII are really the only two big-name titles that are left on the PS3 at the moment. MS, I hope you're trying your best to get these games on the 360. Even Sakaguchi stated in an interview that the White Engine is now multiplatform and there's no reason why FFXIII couldn't appear on the 360.
دیگه یه چیزی که میشه چرا سری ور میدارین به MGS توهین میکنید . اگه فقط یه اسم بود اینقدر چشم به راه نداشت:love:

راستی اینم معتبر ترین لینک دنیا:فقط نظرات رو بخونید یه نظر نیست که داخلش به سونی فحش نداده باشن ایول!
http://www.gamespot.com/news/6167678.html?tag=latestnews;title;0

بچه ها نمیدونم من خیلی عقبم یا اینا خیلی جلوان اینو دیدین:
http://www.gamespot.com/psp/action/devilmaycry/index.html?q=Devil May Cry 41616
اگه DMC برای PSP هم بیاد که من میمیرم.

به همه 360فن ها تبریک میگم همین روزاست که عکس های اختصاصی و دمو و عکس و والپیپر های جدید بزنه بیرون ...
woooooooooooooooooow خیلی خوشحالم!:cool:
 
آخرین ویرایش:
در مورد Ace Combat 6 شما اين توهم رو به وجود آورديد كه اين بازي يك بازسازيه! و دو نفر ديگه هم ...
شما نمیتونین بگین IGN اشتباه کرده من فقط خبر IGN رو قبول دارم نه شخص دیگه!!!!هر چیزی هم گفتم صرفا بر اساس منبع معتبر بوده نه از رو هوا:mad: دیگه...:wallbash:
فقط اسم Ace combat 6 اومده نه Ace Combat Zero: The Belkan War كه شما از IGN لينك ميدي و عكس ميزاري!!!
http://xbox360.ign.com/objects/894/894201.html ببین چه اسم هایی اومده:mad: :mad:
ببین خبر رو فامیتسو اعلام کرده و فامیتسو اسمی از The Belkan War نیاورده
امین جان ببین IGN چه اسم هایی رو اورده بعد بگو من اشتباه کردم
من نمیفهمم منبع معتبر کیه و چیه!!!!من دیگه چیزی نمیگم:ziped: :ziped: :ziped:
 
آخرین ویرایش:
شما نمیتونین بگین IGN اشتباه کرده من فقط خبر IGN رو قبول دارم نه شخص دیگه!!!!هر چیزی هم گفتم صرفا بر اساس منبع معتبر بوده نه از رو هوا:mad: دیگه...:wallbash:
ببین خبر رو فامیتسو اعلام کرده و فامیتسو اسمی از The Belkan War نیاورده;)
 
عیدی

بچه ها از اونجایی که چند ساعت دیگه عیده و من از خبر DMC دارم بال در میارم نوشته های ign درباره DMC4 رو برای دوست داران این بازی ترجمه میکنم.
قبلا هم بیوگرافی نسخه سوم بازی رو در تاپیک خودش نوشتم که میتونید در زیر بخونید:

سال ها پیش دروازه سرزمین تاریکی بر روی زمین باز شد و موجودات سرزمین تاریکی به رهبری چند موجود قوی تر به زمین و موجوداتش حمله کردند و شروع به نابودی انها نمودندیکی از این دهبران که sparda نام داشت به دفاع از زمینیان برخواست و توانست با پیروزی بر مدعیان خود موجودات سرزمین تاریکی را از زمین بیرون کند و دروازهی ان سرزمین را برای اولین بار ببندد اما دیگر خود جرات بازگشت به ان سرزمین را نداشت پس در زمین مان و با یک زن زمینی ازدواج کرد بعد از مدتی وی صاحب دو پسر دوقلو شد که اسم انها را dante , vergia گذاشت انها شبیه انسان بودند اما قدرت های فوق العاده یی داشتند اسپارتا به هر کدام از انها گردنبندی داد که در اصل این گردنبند ها هر کدام نصف شده گردنبند اصلی خود اسپارتا بودند که اسپارتا بوسیله ان گردنبند توانسته بود در وازه سرزمین تاریکی را ببندد و همین گرئنبند تنها چیزی بود که می توانستد ان دروازه را دوباره باز کند بعد از مرگ پدر کاخ اصلی سرزمین تازیکی دوباره باز میشود اما دروازه ان بسته است ورجیا یکی از پسر های اسپارتا تصمیم میگیرد قدرت بیشتری کسب کند پس بوسیلهی یکی از دوستان خود که کشیشی است که قدرت جادویی فراوانی دارد دانته را به بلند ترین برج

ان قلعه دعوت میکند دانته هم به انجا میرود و طی مبارزه ای که دو پسر انجام میدهند ورجیا شکست میخورد و ورجیا نیمهی دوم گردنبند را بدست میاورد و لی دانته بعد از فرار از شکم یک هیولای قول ÷یکر ورجیا را دنبال میکند و طی این مسیر قدرت های خاصی میابد و با موجوداتی که از سرزمین ر قلعه جا مانده بودند مبارزه میکند اما وقتی به ورجیا میرسد او دروازه را باز کرده و از تله پدر رد شده اما دانته مجبور است با سایه پدرش که تله وی برای باز کردن در وازه است مبارزه کند

طی ماجرا های زیادی دانته مدت زیادی که از باز شدن دروازه نگذشته بوسیله شمشیر پدر دروازه را میبندد و برای همیشه ان شمشیر را از دست میدهد و طی مبارزه ای که در دنیای ساختگی پدرشان با جادوگر مخصوصش (یعنی همان دوست ورجیا ) میکنند هر دو با همکاری یکدیگر این جادوگر را شکست میدهند و به دنیای عادی بر میگردانند دخترش هم که میخواسته به خاطر مرگ مارش از پدر جادوگر خود انتقام بگیرد

و این همه مدت هم دنبال انها بوده پدر خود یعنی جادوگر کشیش را میکشد طی مبارزه اخر بازی که بین دانته و ورجیا صورت میگیرد دانته ورجیا را شکست میدهد اما ورجیا نمیمیرد و به اعماق رودخانه میافتد که میگویند در نسخه چهارم این بازی با ورجیا دو باره مواجه میشویم

منتظر بیوگرافی بقیه نسخه ها هم باشید
Devil May Cry 4:
مدت ها پیش شوالیه تاریکی (اسپارتل) در برابر فرمانروای تاریکی مقاومت کرده بود و چیزی که بدست اورده بود نجات زمین بود هزاران سال بعد یک سازمان مذهبی این قهرمان را پرستش کردند و بر خود گرفتند تا زمین را از شر اهریمنان و موجودات شیطانی پاک کنند.
محل اقامت انها در فورتونا بود و از ان به بعد همگان سازمان انها با نام پیرترین شمشیر("Order of the Sword,") شناختند و اون سازمان ساخته شده بود از نخبه ترین شوالیه های پاکدامن( "Holy Knights). یک روز یک شوالیه جوان به نام نرو گواهی هایی مبنی بر قتل عام های فجیع سلحشوری جوان به نام دانته داد ادمی که پسر اسپارتا بود داد.
پسر نامدار مجبور بود که اون رو به نوع بشر باز گرداند.
رویای این 2 فرد معتبر چه خواهد شد.

بچه ها ببخشید که ترجمه خیلی بده فقط یه نکته رو بگم که وقتی اسپارتا موجودات شیطانی رو از زمین بیرون کرد اون فقط یکی از فرماندهان ارتش تاریکی بود و قدرت خیلی زیادی نسبت به فرماندهان دیگر نداشت و بعدش با یک زن زمینی ازدواج کرد که صاحب 2 فرزند شد(دانته و ورجیل ) که هیچ کدوم هیچیشون به ادم نرفته بود بعدم که اینا دعوا کردن و اخر سر هم جفتشون زنده موندن ولی ورجیل الان معلوم نیست کجاست دانته هم داره برای خودش ازاد میگرده و کافه معروف خودش رو میگردونه.خیلی ها میگن در این بازی ما بجز دانته با ورجیل هم رو به رو میشیم که معلوم نیست. اما اگه 3 رو تموم کرده باشین ( روی Hard( میبینید که وقتی ورجیل از دریا چه میفته 3 تا نور میبینه که به سمت اونا میره و میگه من شکست ناپذیرم و دیگه هم ازش خبری نمیشه! حالا ما در این بازی برای اولین بار نقش یک شوالیه زمینی جوان به نام نرو رو داریم که در دمو ها کار های غیر انسانی انجام میده مثلا دستش اتیش میگیره و ..... که از یک انسان معمولی بعیده ولی خوب این ها هم که انسان معمولی نیستن شوالیشن.
به حر حال امیدوارم داستانش هم خوب باشه .
عکس هایی هم که از 3 نوامبر اومدن 2 تا شون خیلی جالب بودن توی یکیشون که داتنه به وضوح بود و در دیگری یه فردی هست که معلوم نیست این اسپارتا هست یا یکی از غول های بازی. اینم عکس ها:

November 3, 2006

November 3, 2006

به حر حال:
سال خوبی داشته باشین .
تا سال دیگه بدرود.
 
آخرین ویرایش:
بچه ها از اونجایی که چند ساعت دیگه عیده و من از خبر DMC دارم بال در میارم نوشته های ign درباره DMC4 رو برای دوست داران این بازی ترجمه میکنم.
قبلا هم بیوگرافی نسخه سوم بازی رو در تاپیک خودش نوشتم که میتونید در زیر بخونید:
Devil May Cry 4:
مدت ها پیش شوالیه تاریکی (اسپارتل) در برابر فرمانروای تاریکی مقاومت کرده بود و چیزی که بدست اورده بود نجات زمین بود هزاران سال بعد یک سازمان مذهبی این قهرمان را پرستش کردند و بر خود گرفتند تا زمین را از شر اهریمنان و موجودات شیطانی پاک کنند.
محل اقامت انها در فورتونا بود و از ان به بعد همگان سازمان انها با نام پیرترین شمشیر("Order of the Sword,") شناختند و اون سازمان ساخته شده بود از نخبه ترین شوالیه های پاکدامن( "Holy Knights). یک روز یک شوالیه جوان به نام نرو گواهی هایی مبنی بر قتل عام های فجیع سلحشوری جوان به نام دانته داد ادمی که پسر اسپارتا بود داد.
پسر نامدار مجبور بود که اون رو به نوع بشر باز گرداند.
رویای این 2 فرد معتبر چه خواهد شد.

بچه ها ببخشید که ترجمه خیلی بده فقط یه نکته رو بگم که وقتی اسپارتا موجودات شیطانی رو از زمین بیرون کرد اون فقط یکی از فرماندهان ارتش تاریکی بود و قدرت خیلی زیادی نسبت به فرماندهان دیگر نداشت و بعدش با یک زن زمینی ازدواج کرد که صاحب 2 فرزند شد(دانته و ورجیل ) که هیچ کدوم هیچیشون به ادم نرفته بود بعدم که اینا دعوا کردن و اخر سر هم جفتشون زنده موندن ولی ورجیل الان معلوم نیست کجاست دانته هم داره برای خودش ازاد میگرده و کافه معروف خودش رو میگردونه.خیلی ها میگن در این بازی ما بجز دانته با ورجیل هم رو به رو میشیم که معلوم نیست. اما اگه 3 رو تموم کرده باشین ( روی Hard( میبینید که وقتی ورجیل از دریا چه میفته 3 تا نور میبینه که به سمت اونا میره و میگه من شکست ناپذیرم و دیگه هم ازش خبری نمیشه! حالا ما در این بازی برای اولین بار نقش یک شوالیه زمینی جوان به نام نرو رو داریم که در دمو ها کار های غیر انسانی انجام میده مثلا دستش اتیش میگیره و ..... که از یک انسان معمولی بعیده ولی خوب این ها هم که انسان معمولی نیستن شوالیشن.
به حر حال امیدوارم داستانش هم خوب باشه .

سال خوبی داشته باشین .
تا سال دیگه بدرود.
نیمدی نیمدی وقتییم اومدی بهترین خبر رو واسمون اوردی.
واقعا خیلی خشحال شدم.
اما نمیدونم چرا باز غمییم!!!
 
این قضیه هم Black Xbox 360 w/ HDMI خیلی جدی شده. Engadget یک عکس دیگه هم منتشر کرده که ظاهرا مال مجله Game informer هست و توش درباری این مدل جدید توضیح داده
Joystiq هم قبول کرده که خبر واقعیه و و Engadget نظرش مساعده!

black-xbox-game-informer.jpg


Xbox 360 Fanboy هم خبرو تایید کرده و با اینکه این خبر توی شماره اپریل Game informer میاد ولی به نظر نمیاد که خبر fake باشه
مشخصات هم که به شرح زیر :
Black Xbox 360
HDMI
120GB HDD
HDMI Cable
در ضمن توی پک کنسول یک HDMI Cable هم میاد که value خوبی حساب میشه (قابل توجه سونی!). درایو هم همون DVD-ROM عادی هست و خبری از HD DVD-ROM نیست. قیمت هم 479$ اعلام شده.
این طور که بوش میاد بعیده که کنسول های قدیمی تر بتونن HDMI رو ساپورت کنن (امیدوارم اینجا رو اشتباه کنم)!
UPDATE : این خبرو ENGADGET تایید کرد و جزییات بیشتری رو معرفی کرد :
-به تعداد خیلی محدودی تولید میشه around 200000 units
-اسم این مدل Xbox 360 Elite هست
-به عنوان سومین مدل از سری Xbox 360 ها به همراه Xbox 360 Core و Xbox 360 Premium معرفی میشه
-همه چیز package از کنترلر تا case سیاه هست
-وقتی این مدل sold out شد میکروسافت شروع میکنه به تولید Premium با مشخصات Elite یعنی همون رنگ سفید ولی با HDMI و120GB HDD . نزدیکای تابستان یا پاییز HDMI و 120GB HDD برای مدل Premium استاندارد میشن
-قیمت 479$ هست
-میکروسافت هیج نقشه برای عرضه X360 به همراه درایو HD DVD-ROM داخلی یا حتی bundle کردن با HD DVD external drive نداره
-فعلا نقشه ایی برای گزاشتنWiFi afapter توی مدل یا در اینده نیست
-از Xbox 360 های فعلی خنک تره ولی معلوم نیست که از چیپ های 65nm استفاده کنه
-وفتی چیپ های 65nm بیان احتمال داره قیمتم کم شه
-------------------------------------------
این خبر هم نمیدونم کسی گفته یا نه ولی اگه گفته شده شرمنده برای تکرارش
از بازیهایی که قرار بود برای PS3 توی این ماه منتشر بشن به تعویق افتادن برای حداقل یک ماه
Splinter Cell: Double Agent -- March 30th
NBA 2k7 -- April 6th
F.E.A.R. -- April 20th
Oblivion -- April 27th
Untold Legends -- April 27th
GRAW 2 -- June ??th
Rainbow Six: Vegas -- Spring '07
--------------------------------------
از این فرصتم استفاده میکنم و سال نو رو به همتون تبریک میگم. امیدوارم سال خوب و موفقی داشته باشین و هر روزش براتون شادی اور باشه.
جاداره به همه کسانی (از کاربر تا مدیر) که زحمت میکشن و این سایت رو به این خوبی و زیبایی روی پای خودش نگه میدارن یک خسته نباشید بگم و از همشون تشکر کنم.
موفق باشین
 
آخرین ویرایش:
به دنبال خبر ساخت Ace Combat 6 برای X360، سایت Joystick اعلام کرده که این بازی به صورت اختصاصی برای X360 منتشر خواهد شد !

و به قول IGN :

? That's right, following Ridge Racer 6's 360 debut back in 2005, Bandai Namco has decided to bring another "6" to the 360. Will Tekken be next

? Ridge Racer 6, Ace Combat 6, Tekken 6 Will be Next
 
و...
از قول N4G :
Microsoft :
بعد از اومدن DMC برای 360 حالا نوبت میرسه به Final Fantasy و MGS که عنوانهای بعدی خواهند بود که برای این کنسول در راه هستند !
(خدا رحمت کنه سونی را...عمرش را داد به مایکروسافت) :biggrin1:
---------------------------
نمیدونم چرا کسی نگفته ! (شایدم گفتین)
MotorStorm 2 برای PS3 کانفیرم شد. :)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or