اخبار داغ کنسول ها

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
سلام به همگی

من اون تاپیک قبلی و همچنین تاپیک XBOX 360 News رو به اشتباه پاک کردم !

ببخشید دیگه پیش میاد ...

در هر صورت اخبار بازیهای نسل بعدی رو در همین تاپیک بنویسید و دنبال کنید ...

با تشکر
 

Elvish Hero

Channeling La Masia
کاربر سایت
Sep 23, 2005
4,143
البته خوب بحث GOW جداس!چون اگه امتیازاشو تک تک نگا کنین میبینین که مشکلی نداره.
بیشترین مشکلی که برای TP هی تو ریویوش گفته اینه که چیز جدیدی نداره!هر چند به نظر من تبدیل شدن به گرگ و کنترل جدید از یکم تونع یکم بیشتره!ولی خوب اینم نظر اونه دیگه!
یاد اون حرف اون بابا تو EA افتادم که گفته بود GOW lacks innovation!چقدر ملت خندیدن به اون حرف چند صفحه قبل!
بقیه بازیهای Wii هم مثه اینکه بیشتر از اونی که انتظار میرفت،از نظر فنی ضعیفن!ولی خوشبختانه تا الان من بازیی رو ندیدم که کنترلش رو تو قسمت The Bad نوشته باشه،تقریبا تو همه بازیها تو قسمت خوبش نوشته.
ولی اکثرا امتیازای Tilt و Gameplay بالاس،هر چند که گرافیکا در حد 3 و 4 ان!یعنی اکثرا بازیها باحالن،ولی همچین چیز مالی نیستن!
تا اینجا جز COD 3 و Red Steel بقیه امتیازا قابل پیش بینی بودن،چون من خودم خیلی به اکسایت تراک امیدوار نبودم،هر چند اونم نوشته که باحاله،ولی از نظر تکنیکی کلا خلاصه!مث اینکه محیط کلا هیچ عکس العملی نداره!
 

Ehsan

Loyal Member
Nov 23, 2005
1,323
نام
احسان
سلام

بعد از یه مدتی هر وقت به سایت سر میزنم چیز های جالب تری میبینم.
2cyr4eu.jpg

vs
4dqpyj5.jpg
خیلی جالبه که شما یک بازی نسل چندم یک کنسول رو با یکی از لانچ تایتل های کنسول دیگه مقایسه میکنی.
البته باید هم این کارو بکنید چون بهانه دیگه ای ندارید .
تا چند وقت دیگه هم این امتیازا به هم میرسن کمی صبر کنید.
-----
در کل
من امتیاز ها رو دیدم . از نظر امتیاز که ps3 ضعیف ترین لانچ رو داشت.
امتیاز ها هم هیچ مشکلی نداشتن و چون سری اول بازی بود و یک سخت افزار کاملا جدید و متفاوت از pc انتظار همچین امتیاز هایی رو میرفت فقط چند تا نکته نظرم رو حسابی جلب کرد.
اگه میبینید که امتیاز بازی های مشترک در ps3 کمتر هست این معنی رو نمیده که ورژن ps3 ضعیف تر هست مثلا تونی هاک رو در نظر بگیرید گراف و گیم پلی و اهنگ همه یک امتیاز رو گرفتن اما چیزی که اختلاف داره ارزش هست . وقتی ارزش ps3 کمتر میگیره یعنی این بازی در x360 ارزش بیشتری داره تا ابر کنسولی چون ps3 یعنی در یک کلمه از ps3 انتظار بیشتری میره.


خوب این یه بحث بود و بحث دیگه سر امتیاز :
همه میدونن تا الان 360 3 تا بازی امتیاز بالای 9 داشته ps3 هم هیچی نداشته اما اینو از یه زاویه دیگه هم میشه دید تنها ابر بازی های اختصاصی باقی مانده از 360:
lost planet - halo3

xbox360 ابر بازی هاش و در حقیقت بزرگ بزرگاش اومدن و رفتن اما ps3 تازه اولشه به این لیست نگاه کنید:
Lair
METAL GEAR SOLID 4
DEVIL MAY CRY 4
MotorStorm
Afrika
Heavenly Sword
warhawk
getAway
ffXIII
OBLIVION
Gran Turismo Serie
ratcher and clank

به نظر شما یعنی 3 تا بازی توی اینا پیدا نمیشه که بالای 9 بگیره من که از الان 3 تا اولی رو بالای 9 میبینم شما رو نمیدونم.
گرفتن امتیاز بسیار عالی 9.6 gears of war
رو به همه دوستان تبریک میگم و هیچ جور این بازی رو زیر سوال نمیبرم چون واقعا حقش بود.
گرچه بزرگترین بازی xbox360 بود!
فروش ps3 هم بیسار عالی بوده حالا حالا ها ps3 اینجوری با سرعت فروش میره.
راستی یه نکته دیگه هم بگم :
به نظر من ps3 خیلی زودتر از زمانی که طول کشید تا 360 کپی شه موپی خور میشه
دلیل:این کنسول که مثل بقیه کنسول ها نیست طرفدار ها بیشتری داره پس همه میرن دنبالش (تقریبا تمام هکر های دنیا)
شاد بشید:
Here's Penny Arcade view on the US PS3 Launch:



این وی هم اصلا نباید یه امتیازاش توجه کنید چون یکی از فاکتور های مهم امتیاز دهی گرافیک هست که متاسفانه نینتندو یادش رفته توی کنسولش همچین فاکتوری رو قرار بده! بازی تونو بکنید و حالشو ببیرد .


ولی من نفهمیدم چرا توی این گیر و دار کسی خبر های مربوط به فروش امریکای سونی رو نذاشت:
Read - Sony Style in Boston -- Things go wrong
* Read - CT man shot outside Wal-Mart, suspects still on the loose.
* Read - Armed robbers steal 5 PS3s from Ohio EB Games store.
* Read - Riot breaks out at Circuit City.
* Read - Police use pepper balls to control crowd in Tyson, VA.
* Read - Escaped rapist apprehended in Best Buy PS3 line.
البته طبق معمول من اصلا وقت ترجمه ندارم.

از اینجا هم میتونید بازی های ps3 رو باقیمت 60 دلار بخرید:
http://www.play-asia.com/paOS-14-71-105-49-en.html
 
آخرین ویرایش:

sepul

کاربر سایت
Apr 26, 2006
132
خیلی جالبه که شما یک بازی نسل چندم یک کنسول رو با یکی از لانچ تایتل های کنسول دیگه مقایسه میکنی.
لانچ تايتلی که 1 سال بعد اومده باشه فرق داره ، مثل اين می مونه که الان يک فرغون جای ماشين درست کنی و تو بازار بدی و بگی اين اولين ماشين هست و نبايد با ferrari مقايسه اش کرد (البته منظور من از فرغون resistance نيست چون اون هم بازی خوبی هست) .
هر چيزی ارزشش تو زمان خودش مطرح می شه ، مثلا اگر الان NFS1 ساخته بشه همه می زنند تو سرش ولی تو زمان خودش کار درست بود. هم اکنون هم برای بازی های لانچ ps3 انتظار رقابت با بازی های کنونی xbox360 می ره نه اينکه با بازی های لانچ پارسال مقايسه کنيد.
در ضمن dev-kit کنسول ps3 يک ماه قبل از E3 2005 بين برنامه نويسان پخش شده بود (می شه 1.5 سال حدودا)، و اين کنسول 1 سال ديرتر از xbox360 به بازار اومده و توی يک سال خيلی کارها می شه کرد !
اين که بازی های ps3 بهتر خواهند شد کاملا درست هست، ولی اين اتفاق برای هر کنسولی پيش مياد از جمله xbox360 و wii .

وقتی ارزش ps3 کمتر میگیره یعنی این بازی در x360 ارزش بیشتری داره تا ابر کنسولی چون ps3 یعنی در یک کلمه از ps3 انتظار بیشتری میره.
منظورت از ابر کنسول رو درست نمی فهمم ، می شه بيشتر توضيح بدی ؟

در ضمن به عنوان مثال بازی مثل Call of Duty 3 به خاطر اين روی PS3 امتياز کمتری گرفته که بازی افت فريم داره و در خيلی جاها روان نيست که اين مشکل روی xbox360 نيست و روی اون روان اجرا می شه ، جفتشون هم يک گرافيک دارند. بهتره review ها رو يک نگاهی بندازيد.
نکته بعدی اين که ربطی به اين نداره که مثلا کنسول ps3 قدرتمند هست ولی بازی ها استفاده نمی کنند و از سرعت اون استفاده نمی کنند ، مهم اين هست که بازی ها بايد بتوانند از قدرت اون استفاده کنند ، اگر اين کار مشکل باشه برای برنامه نويس ها پس اشکال طراحی هست، اين همون نکته ای بود که john carmack در مصاحبه اش در مورد ps3 گفته بود.

همه میدونن تا الان 360 3 تا بازی امتیاز بالای 9 داشته ps3 هم هیچی نداشته اما اینو از یه زاویه دیگه هم میشه دید تنها ابر بازی های اختصاصی باقی مانده از 360:
lost planet - halo3

xbox360 ابر بازی هاش و در حقیقت بزرگ بزرگاش اومدن و رفتن اما ps3 تازه اولشه به این لیست نگاه کنید:
Lair
METAL GEAR SOLID 4
DEVIL MAY CRY 4
MotorStorm
Afrika
Heavenly Sword
warhawk
getAway
ffXIII
OBLIVION
Gran Turismo Serie
ratcher and clank
اولا، اون ليستی که از xbox360 دادی خيلی کم لطفی بوده بهتره چندتا بازی خفن مثل mass effect - BioShock - Kane And Lynch - Too Human - Alan Wake و چندتا ديگه که يادم نمياد رو هم بهش اضافه کنی. جالب اينجاست که بازی alan wake رو از روی امضای خودت يادم اومد.
دوما اون ليستی هم که از PS3 دادی به نظر مياد يک مقدار زيادی لطف کردی چون مثلا oblivion مدتهاست که روی xbox360 اومده و اختصاصی نيست و در ضمن خيلی از بازی های که نوشتی جز heavenly sword ، MGS4 ، FFXIII و DMC4 جز عنوان های اختصاصی خفن نيستند و گرنه xbox360 هر ماه چندتا از همين گونه بازی ها براش در مياد به عنوان مثال Dead rising يا Saint's Row و ...

فروش ps3 هم بیسار عالی بوده حالا حالا ها ps3 اینجوری با سرعت فروش میره.
خيلی خوبه ، اين به نفع همه هست، اميدوارم که حداقل طرفدارهای PS3 هم يک ذره خواستار فروش همه کنسول ها باشند.

به نظر من ps3 خیلی زودتر از زمانی که طول کشید تا 360 کپی شه موپی خور میشه
دلیل:این کنسول که مثل بقیه کنسول ها نیست طرفدار ها بیشتری داره پس همه میرن دنبالش (تقریبا تمام هکر های دنیا)
نظرت فکر نمی کنم درست باشه چون ربطی به اين نداره که هکر ها می روند سراغش يا نه ، بيشتر به اين ربط داره که سونی چه سيستمی امنيتی داره که می دونم بسيار قوی هست با وجود blu-ray ، چون کلا سونی در مورد copyright در محصولاتش بسيار حساس هست.
 
آخرین ویرایش:

imnotaretardlikeu

کاربر سایت
Oct 20, 2006
139
خوب راستش من خودم خیلی پیش گفته بودم که twilight princess میتونه بهترین بازی سال بشه ولی بعد از اون امتیازی که gs به این gow داد دیگه انتظار امتیاز بالایی نداشتم

twilight princess نه فقط بهترین بازی سال هستش، بلکه به جرات میشه گفت یکی از 3 بازی برتر کل تاریخ هستش اگه اولیش نباشه (که البته به گفته 99 درصد اونهایی که بازی رو بازی کردن، این بازی از OoT هم بهتره پس میشه گفت بهترین بازیه تاریخه)
یک نکته جالبی که من همیشه دیدم این بوده که توی ایران فکر می کنن gamespot وحی منزله و فقط و فقط همین یه دونه سایت بازی وجود داره، حقیقتش رو بخواهید تا 2-3 سال پیش خیلیا همین IGN رو هم نمیشناختن !!! در صورتیکه بزرگترین سایت مروبط به بازیه (3 سال پیش من به هر کسی میگفتم IGN می گفت خوردنیه یا پوشیدنی؟)
بهرحال gamespot امتیازهاش وحی منزل نیست، مخصوصا وقتی که حساب کنید هر بازی رو یه نفر review میکنه و نظر افراد هم متفاوته (و البته محترم) اما در کل هر کسی که فکر می کنه gamespot امتیاز پرت و پلا تا حالا نداده بگه تا من براش خداد تا مثال از امتیازهای پرت و پلای این سایت ردیف کنم.
اما در مورد wii میتونم بگم که کلا این آقای jeff girthmann یا jeff jerksmann از همون روز اولی که کنسول wii برای gamespot فرستاده شده بود نشون داد که با کنسول مشکل داره و ازش خوشش نمیاد (کسایی که on the spot اون قسمت رو دیدن باید فهمیده باشن) البته ظاهرا ایشون تنها نیست و در کل gamespot زیاد با این کنسول حال نمیکنه، حتی خود greg kasavin هم توی review ش نشون داده که هنوز نمیدونه بازیهای این کنسول رو چجوری باید review کنه.
بازی red steel بازی خوبی نیست (از خیلی جلوتر از این حرفها و توی پریویو ها این موضوع مشخص بود) اما مطمئنا گرافیک این بازی برای یک بازی wii عدد 6 نیست (جالبه که wii sports گرافیک 7 گرفته و این بازی به همراه excite truck گرافیک 6 گرفتن !!!)
گیمر های hardcore برای دونستن خوب یا بد بودن بازی twilight princess به امتیازی که gerstmann به بازی داده نگاه نمی کنن. همونجوری که قبلا هم گفتم یکی از hardcore ترین گیمرهای دنیا که حرفش برای هر زلدا بازی سنده، گفته که این بازی بهترین بازی سری زلدا هستش (و در نتیجه بهترین بازی تاریخ) و از دو تا بازی فوق العاده زیبای این سری بازی، یعنی OoT و ALtTP هم بهتره. جالبه که بدونید این آدم به بازی OoT امتیاز 9.3 داده بوده و به ALtTP هم امتیاز 9.1 داده بوده و حالا به بازی TP امتیاز 9.6 داده و از نظر اون بهترین بازی این سری هستش. چون یادمه یکبار یکی از این troll های سایت به اینکه گفتم یکی از hardcore ترین گیمر های دنیا این حرف رو زده ایراد گرفته بود و چیزی گفته بود که فکر نمی کنم خودش هم فهمیده باشه چی گفته، ترجیح میدم بگم این آدم کیه تا بقیه هم بفهمن گیمر hardcore یعنی چی.
آقای mike damiani ملقب به TSA یکی از افرادیه که کارش خوردن بازیهاست. اگه یادتون باشه قبلا گفته بودم که بازیخور های واقعی چه کسایی هستن (نه اون چیزی که توی کلیک گفته میشه). ما توی دنیای گیم افرادی رو داریم که کارشون اینه که یه بازی رو به حدی توش حرفه ای میشن که بتونن رکورد زمان تموم کردن بازی رو بزنن. به اینکار هم میگن speed run توی بازی. حالا یکی از معروف ترین گیمرهایی که speed run های معروفی داره همین TSA هستش. از اون مهم تر اینکه رکورد تمامی بازیهای سری زلدا دست ایشونه، مهم ترینش هم بازی کردن بازی OoT بدون وقفه و تموم کردن بازی توی کمتر از 5 ساعته. اینم توضیحاتی در مورد ایشون از درپیت پدیا:
http://speedrunwiki.com/Mike_Damiani#searchInput
اینم review ایشون از بازی TP:
http://www.thehylia.com/wiireviews.php?subaction=showfull&id=1163469393&archive=&start_from=&ucat=9&
اگه دوست داشتین کامنت 25 رو هم ببینین که امتیاز دو تا بازی OoT و ALtTP رو توش گفته و لینک داده.

حالا که اینا رو گفتم بهتره برای کسایی که دوست دارن بدونن رکورد های جهانی تو چه مایه هایی هستن و این گیمر ها چه جور اعجوبه هایی هستن این سایت رو معرفی می کنم:
http://speeddemosarchive.com/gamelist/FullList.html
حالا اگه کسی فکر می کنه از اینها hardcore تره که دیگه هیچی

یه چیز دیگه رو هم بگم
میانگین امتیاز بازی TP تا حالا نزدیک 97 بوده (96.8) و مطمئن باشید پایین تر از 95 نخواهد آمد (حتی فکر نمی کنم کمتر از 96 هم بیاد) و به احتمال زیاد بعد از اینکه تعداد ریویو ها زیاد تر شد این بازی بعد از OoT قرار میگیره توی gamerankings
------------------------------------------------------------------------------------------------------
از اونجایی که من الان اومدم توی سایت و دیدم که مدیران هیچ توجهی به حرفهای بعضی از کاربران نداشتن و هیچ اقدامی نکردن، قصد داشتم جواب یک سری از این آدمهای .... رو بدم اما از اونجایی که اینجور آدمها حتی ارزش چند کلمه تایپ کردن رو هم ندارن بی خیال شدم.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
من اصلا از اینکه پستهام همه در جانبداری از سونی به نظر بیان خوشم نمیاد (همه اونهایی هم که منو میشناسن میدونن که من اولا طرفدار نینتندو هستم و ثانیا اصلا سلیقه شخصی ام رو توی حرفی که میزنم دخالت نمیدم) اما ماشالله این سایت اونقدر xbot داره و انقدر حرفهای خنده دار میرنن این آدمها که بعضی وقتها نمیشه جوابشون رو نداد.
PS3 با حدود 200 تا بازی از بازیهای PS2 مشکل داره درست، اما اون 200 تا از میون 8000 تا بازی هستن یعنی 2.5 درصد. تازه خیلی از اون بازیها فقط و فقط یک سری مشکلات کوچیک دارن (مثل رد شدن بعضی دمو ها توی بازی یا ...)
حتی اگه همه اون مشکلات رو هم حساب کنیم و کل 200 تا بازی رو کنار بگذاریم درصد backwards compatibility کنسول PS3 میشه 97.5 درصد!!! حالا اگه سونی قبلا نگفته توی روز اول لانچ کنسول PS3 فقط 97.5 درصد قابلیت پشتیبانی از کنسولهای قبلیش رو داره شما xbot ها به بزرگی خودتون ببخشید. (فقط یه سؤال پیش میاد اونم اینکه روز اول لانچ 360 چند درصد قابلیت پشتیبانی داشت؟؟)
ضمنا توی اون 200 تا بازی هیچ بازی بزرگی وجود نداره به جز valkyrie profile. اون بازیهایی هم که به عنوان بازیهای بزرگ بعضی ها میگن مشکل داره، همشون نسخه the best بازی هست نه نسخه اصلی و اولیه.
 
آخرین ویرایش:

Esikhafan

کاربر سایت
Jul 5, 2006
1,353
نام
احسان
فقط در مورد کپی خور شدن PS3 :
دقت داشته باشید که احتمالا مسئله ای مثل PSP پیش میاد ;)
Madden NFL 07 > 8.4
Wii Sports > 7.8
Rayman Raving Rabbid > 8.0
Call of Duty 3 > 7.2
GT Pro Series > 5.1
Tony Hawk's Downhill Jam > 6.0
میگم آخرش من مجبور میشم برم خرگوش بازی ها!!
تا اینجا جز COD 3 و Red Steel بقیه امتیازا قابل پیش بینی بودن،چون من خودم خیلی به اکسایت تراک امیدوار نبودم،هر چند اونم نوشته که باحاله،ولی از نظر تکنیکی کلا خلاصه!مث اینکه محیط کلا هیچ عکس العملی نداره!
رد استیل من video review رو دیدم اون امتیاز در حد خیلی زیادی برای من بهتر جلوه کرد ولی باز هم کم داده!!
گر چه یه چند تا مورد بود که خیلی ضایع به نظر میرسید مثلا جلوی باباهه وایستاده بودی تفنگ رو طرفش میگرفتی اصلا عکس العملی نشون نمیداد (یه چند نفری میگفتن هوش مصنوعی FEAR!!) یا یه سری باگ های عجیب غریت که نگم بهتره....
COD3 که بد نگرفته؟ :confused: منظورت اینه که زیاد گرفته؟ جالب تر از همه هم اینه که تو صدا 10 گرفته و کلا همین صدا امتیاز بازی رو بالا کشیده
در مورد گرافیک فکر کنم اینها زیادی 360 بازی کردن یادشون مونده دیگه فکر میکنن همونجوری باید باشه!!
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,806
نام
امین
Lost Planet


تریلری از گیم پلی بازی:


http://xboxyde.com/news_3809_en.html


اسکنهای بازیه Blue Dragon مجله ی V-Jump چاپ ژاپن:



Superman Returns



تریلر جدید این بازی


http://xboxyde.com/news_3813_en.html




Call of Duty 3 Q&A session



Did you have any veterans of the campaign advising on the game?
Absolutely. We have a great advisor called Lieutenant Colonel Hank Keirsey who has a lot of experience in military history as well as tactical matters. He advised us a lot on the way the game looks and feels, and he also acted as an invaluable point of contact for other veterans of the battles. He personally introduced us to four other veterans who were actually in the units that we portray in the game. All of that coming together makes for a very accurate experience.

Have there been any specific movies or TV shows that have influenced the look and feel of Call of Duty 3?
Pretty much all of them! If you could see the bookshop in my office you would know what I mean! I have over 200 books on WW2, I have pretty much every WW2 movie ever made, I have Band of Brothers and this great BBC series that has been invaluable for us. Whether it’s a comic book or a academic documentary we’ve looked at it and it’s had some influence on the game!

So how do the four separate soldiers interact with each other?
Well, every time you see one of our videos we’re wrapping up one part of the storyline and taking you into a new part. This is where the crossover between the soldiers comes in. There are some moments in the game where you’ll see characters from the different nationalities crossing over too, like when one of your Canadian squad members turns up in the Polish campaign. It’ all about cause and effect so there’s a lot of cross over like that for you to look out for.

How many players can play simultaneously in the multiplayer mode, and what new multiplayer game modes have you added?
We really went above and beyond with this. We have 24 players out of the box which is far beyond any previous Call of Duty game on console. We also have 6 game modes, some old and some new. We have your standard Capture the Flag, then we have a new One Flag mode. We have Battle and Team Battle which are similar to Deathmatch modes. We brought back the Headquarters mode from other Call of Duty games. And we have one all-new mode called War which is a kind of progressive Capture the Flag mode. For instance, in a level there will be five flags and you have to fight over the middle one and then once someone holds that position it becomes like a kind of American football game, with both sides advancing and pushing back on the front. It’s great fun and the good thing about having the one specific flag to fight over means there’s always a major firefight going on.

Was the War mode inspired by other games like Battlefield or was it something the Call of Duty community suggested?
Well, it’s the kind of online game mode that a lot of games are moving towards. We worked on another Call of Duty game called United Offensive which had a similar mode in it, so we really took our cue from that and grew it for the Xbox 360.

Tell us a little bit more about the vehicles and how they’re used in the single-player game.
We’re really excited about the vehicle because up until now you’ve only ever been able to drive a tank in the single-player game. Now we’re able to offer you many more vehicles, and we highlight this in the British campaign in CoD3. It focuses on the British SAS operating in central France so you get to drive around in one of these SAS assault jeeps which is bristling with machine guns. The level has on-foot gameplay and then you can jump into the jeep and free drive. We tried to make the way the jeep feels very unique and take advantage of all the fun things you can do in a vehicle, so driving through stuff, jumping over things, doing E-brake turns around corners, being chased and so on. You can even see your squadmates on the jeep firing weapons at the enemy while you drive. It’s a very intense experience and really adds a new dimension to the gameplay.

How does the addition of vehicles affect the multiplayer game?
For a start the maps are larger because there’s so much extra hardware to fit in! There’s much more mayhem too because you suddenly have enemies in tanks, motorcycles and sidecars and so on. The vehicles are multi-occupancy too, so you could have a friend in the sidecar of your motorbike who jumps out and grabs a flag while you take out the defences, then you both roar off! Or if you’re in a tank you can be driving and firing the main gun while your friend mans the machine gun. It’s pretty exciting adding all those new ways of laying waste to the enemy.

Do you think it adds a whole new layer of strategy to the multplayer game because you now have a complete fighting force rather than a group of footsoldiers?
That’s exactly the intention. Some guys will love being infantry men, some people will love commanding tanks, and other will love driving the fast assault vehicles. The really cool thing is that vehicles aren’t invulnerable on the battlefield. If you’re on foot and up against a tank you’re not necessarily helpless – you can hop up onto the tank, drop a grenade into the hatch and kill the crew. In addition to that we also have the class system in place so everyone can now choose whether they want to be a Medic, a Scout or whatever. All the classes have unique strengths so we’re really letting people play the game in the way they want to.

What plans do you have for the future of the Call of Duty series?
Well, we’re just getting this one out the door so we’re concentrating on that for the moment! But we are looking to the future and we’re kicking around a few ideas. Like I said WW2 certianly isn’t tapped out, but that’s not to say there aren’t more possibilities out there. Again, watch this space, and I’ll look forward to sharing more ideas with you all in the future!

Can you see the Call of Duty series being taken out of WW2?
Like I said, anything’s possible!

Many thanks to Rich and XCN for making this interview possible!
 

Ehsan

Loyal Member
Nov 23, 2005
1,323
نام
احسان
لانچ تايتلی که 1 سال بعد اومده باشه فرق داره ، مثل اين می مونه که الان يک فرغون جای ماشين درست کنی و تو بازار بدی و بگی اين اولين ماشين هست و نبايد با ferrari مقايسه اش کرد (البته منظور من از فرغون resistance نيست چون اون هم بازی خوبی هست) .
هر چيزی ارزشش تو زمان خودش مطرح می شه ، مثلا اگر الان NFS1 ساخته بشه همه می زنند تو سرش ولی تو زمان خودش کار درست بود. هم اکنون هم برای بازی های لانچ ps3 انتظار رقابت با بازی های کنونی xbox360 می ره نه اينکه با بازی های لانچ پارسال مقايسه کنيد.
در ضمن dev-kit کنسول ps3 يک ماه قبل از E3 2005 بين برنامه نويسان پخش شده بود (می شه 1.5 سال حدودا)، و اين کنسول 1 سال ديرتر از xbox360 به بازار اومده و توی يک سال خيلی کارها می شه کرد !
اين که بازی های ps3 بهتر خواهند شد کاملا درست هست، ولی اين اتفاق برای هر کنسولی پيش مياد از جمله xbox360 و wii .

منظورت از ابر کنسول رو درست نمی فهمم ، می شه بيشتر توضيح بدی ؟

در ضمن به عنوان مثال بازی مثل Call of Duty 3 به خاطر اين روی PS3 امتياز کمتری گرفته که بازی افت فريم داره و در خيلی جاها روان نيست که اين مشکل روی xbox360 نيست و روی اون روان اجرا می شه ، جفتشون هم يک گرافيک دارند. بهتره review ها رو يک نگاهی بندازيد.
نکته بعدی اين که ربطی به اين نداره که مثلا کنسول ps3 قدرتمند هست ولی بازی ها استفاده نمی کنند و از سرعت اون استفاده نمی کنند ، مهم اين هست که بازی ها بايد بتوانند از قدرت اون استفاده کنند ، اگر اين کار مشکل باشه برای برنامه نويس ها پس اشکال طراحی هست، اين همون نکته ای بود که john carmack در مصاحبه اش در مورد ps3 گفته بود.

اولا، اون ليستی که از xbox360 دادی خيلی کم لطفی بوده بهتره چندتا بازی خفن مثل mass effect - BioShock - Kane And Lynch - Too Human - Alan Wake و چندتا ديگه که يادم نمياد رو هم بهش اضافه کنی. جالب اينجاست که بازی alan wake رو از روی امضای خودت يادم اومد.
دوما اون ليستی هم که از PS3 دادی به نظر مياد يک مقدار زيادی لطف کردی چون مثلا oblivion مدتهاست که روی xbox360 اومده و اختصاصی نيست و در ضمن خيلی از بازی های که نوشتی جز heavenly sword ، MGS4 ، FFXIII و DMC4 جز عنوان های اختصاصی خفن نيستند و گرنه xbox360 هر ماه چندتا از همين گونه بازی ها براش در مياد به عنوان مثال Dead rising يا Saint's Row و ...

خيلی خوبه ، اين به نفع همه هست، اميدوارم که حداقل طرفدارهای PS3 هم يک ذره خواستار فروش همه کنسول ها باشند.

نظرت فکر نمی کنم درست باشه چون ربطی به اين نداره که هکر ها می روند سراغش يا نه ، بيشتر به اين ربط داره که سونی چه سيستمی امنيتی داره که می دونم بسيار قوی هست با وجود blu-ray ، چون کلا سونی در مورد copyright در محصولاتش بسيار حساس هست.


منظور مدت کار شدن روی بازی نیست جناب منطق محض منظور منظور نا اشنایی با کنسول هست . جالبه چند وقت دیگه کنسول های نسل بعدو با تخم مرغ گندیده و سوسک مرده میسنجن:biggrin1:


منظور از ابر کنسول سل و بی دی را م هست.
به جز این یه بازی که باگ هاش بیشتر به خاطر بازم نا اشنایی با کنسول و اضافه شدن موشن سنسور هست دیگه چه بازیی فرق گرافیکی داره؟
پس یعنی 360 اولش هیچ مشکلی نداشت نه همه بازی هاش توپه توپ بودن دیگه یه نگاهی به صفحه قبل و پست چند تا از بچه ها بکن بعد بیا تز بده.
mass effect - BioShock - Kane And Lynch - Too Human - Alan Wake
اینا همه اختصاصی هستند دیگه نه..
oblivion هم 1080p بودنش برای ps3 اختصاصی هست.
در ضمن اگه این بازیم حذف بشه چیزی از ارزش لیست کم نمیشه.

یعنی بازی های:
MotorStorm
Afrika
warhawk
getAway
عنوان های خفنی نیستد و با تقلیدی چون saint,s row یکی هستند.
اگه چند تا از دمو های جدید MotorStorm با هوش مصنوعی و گراف بالاشو میدیدی این حرفو نمیدونم شاید بازم میزدی چون با سیاوش جان قرار گذاشتیم......
ولش کن مهم منطق خودته یعنی شما محیط های وسیع Afrika رو ندیدی.
فیزیک و 1000 تا بالگرد توی هوای هم زمان warhawk رو ندیدی .
پس برو ببین بعد بیا پست بده .

کل منظور پست منم این بود که هنوز عنوان های ps3 موندن.




--------------------
کیانوش جان بعضی از این رکورد ها خیلی عجیب هستند مثلا:
Super Mario World for Super Nintendo (0:10:56)
اینها واقعی هستند منظورم اینه که در بازی دستی برده نشده مثلا سرعت بازی رو زیاد نکرده

اخه چطور میشه یه بازی رو در عرض 5 دقیقه تمام کرد!

اونم نه یه بازیه معمولی من این بازی رو در عرض 14 ساعت تمام کردم اونوقت اون در عرض 2 ساعت:
Resident Evil 4 for GameCube (2:06:24)
 
آخرین ویرایش:

imnotaretardlikeu

کاربر سایت
Oct 20, 2006
139
اگه میبینید که امتیاز بازی های مشترک در ps3 کمتر هست این معنی رو نمیده که ورژن ps3 ضعیف تر هست مثلا تونی هاک رو در نظر بگیرید گراف و گیم پلی و اهنگ همه یک امتیاز رو گرفتن اما چیزی که اختلاف داره ارزش هست . وقتی ارزش ps3 کمتر میگیره یعنی این بازی در x360 ارزش بیشتری داره تا ابر کنسولی چون ps3 یعنی در یک کلمه از ps3 انتظار بیشتری میره.

اون ارزش ارتباطی به کنسول نداره. value یا کاملترش رو بگم replay value یعنی بازی رو تا چه حدی می تونی دوباره بازی کنی. بعضی از بازی ها فقط یک بار بازی می کنی، زمان تموم کردن بازی هم کمه، در نتیجه امتیاز پایین می گیره.
بعضی از بازیها ممکنه مدت زمان تموم کردن بازی کم باشه اما مولتی پلیر جذاب دارن که میشه مدت ها بازی کرد. tony hawk هم نسخه 360 بازی به صورت آن لاین رو هم ساپورت می کنه و برای همین خیلی جذابتره و میشه تا مدت ها این بازی رو بازی کرد به صورت آنلاین اما نسخه PS3 آن لاین نداره. ارزش بازی برای همین پایین تره و ارتباطی به قدرت کنسول نداره.
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
چه ميكنه اينه wii
wii تونست به راحتي ركورد فروش ps3 رو بشكنه :)
بيچاره طرفدارهاي ps3
LoooooooooSers :)

x360_forum2.jpg


wii_forum2.jpg


ps3_forum2.jpg

اگه این آمارارو برای خنده گذاشتی که هیچی ولی اگه جدی گذاشتی باید بگم که تو رو خدا بیخیال این سایت nexgenwars بشید. چون آماری که نشون می ده لااقل در زمینه 360 اشتباه است:) برای بقیه کنسول ها هم بعدا الکی می شه احتمالا!
 

imnotaretardlikeu

کاربر سایت
Oct 20, 2006
139
اگه این آمارارو برای خنده گذاشتی که هیچی ولی اگه جدی گذاشتی باید بگم که تو رو خدا بیخیال این سایت nexgenwars بشید. چون آماری که نشون می ده لااقل در زمینه 360 اشتباه است:) برای بقیه کنسول ها هم بعدا الکی می شه احتمالا!

برای بقیه کنسولها همین الان هم نادرست هست.
PS3 توی ژاپن تا حالا خیلی بیشتر از 100 هزار تا فروخته (80 و خورده ای هزار تا هفته اول یعنی یه هفته پیش)، توی آمریکای شمالی هم که کنسول قرار بود با 400 هزار تا لانچ بشه که حتی اگه با 300 هزار تا هم لانچ شده باشه (و همشون هم فروخته شدن بلافاصله) فروش کلی کنسول رو میبره روی حدود 400 و خورده ای
Wii هم که قرار بود با بیشتر از یک میلیون لانچ بشه (که البته فکر کنم اینجوری نشده اما عدد بالاتر از 600 هزار تاست)، همه جاها هم sold out شده این کنسول، فروش این کنسول در حال حاضر خیلی بیشتر از این حرفهاست (بالای 500 هزار تا)
فروش 360 هم که دیگه همه میدونن اونقدر نیست.
 

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
اما در کل هر کسی که فکر می کنه gamespot امتیاز پرت و پلا تا حالا نداده بگه تا من براش خداد تا مثال از امتیازهای پرت و پلای این سایت ردیف کنم.

خیلی خوشحال میشم اگه تعدادی از امتیازهای پرت و پلای این سایت رو ردیف کنین
البته نه اینکه بری امتیازهای 4-5 سال پیش این سایتو بیاری
شاید در گذشته Gamespot هم امتیاز پرت و پلا زیاد داده باشه ولی چیزی که الان واضح و مبرهنه اینه که در حال حاضر (منظور سالهای 2005 و 2006 هست!) سایت Gamespot بهترین ریویو هارو مینویسه
حداقل ارزش امتیاز گیم اسپات از سایتی که به Jade Empire میده 9.9 و یا سایتهایی که به PGR3 و BIA امتیاز کامل میدن و اونها رو بازیهای بی نقصی میدونن خیلی خیلی بالاتره

حالا شما یه تعداد بازی مثال بزن که Gamespot امتیاز به این پرت و پلایی بهشون داده باشه

و یه چیزی هم در مورد زلدا بگم ...
الان مثلا برای بخش صدای بازی توی ریویوی بازی نوشته فلان ایرادو داره و به این دلایل ما بهش امتیاز 7 دادیم
یعنی نداشتن Voice Acting و مشکلاتی در پخش صدا از اسپیکر Wii (که اگه اسپیکر رو هم قطع کنید یه سری از صداهاش شنیده نمیشه یا خیلی ضعیف شنیده میش) و کلا بخش صداگذاری هم Dated هست
it's disappointing that the series hasn't finally moved to full digital recordings

احیانا شما قبول دارین که اینا ایرادهای بخش صداگذاری هستن دیگه !؟

اگه شما قبول دارین که اینا ایرادن لطفا بگین چرا این سایتهایی که به این بازی امتیاز کامل 10 دادن (و سایتهایی که در آینده میدن) این اشکالات رو نادیده گرفتن ؟

هر عقل سالمی قبول میکنه ریویوی سایتی که ایرادهای بازی رو معرفی کرده و بر مبنای اونا امتیاز داده از ریویوی سایتی که بدون در نظر گرفتن ایرادها امتیاز کامل به بازی داده، خیلی ارزش بیشتری داره

اگر هم شما کلا قبول نداری که بخش صدای بازی مشکل داره که کلا بیخیال !
 

imnotaretardlikeu

کاربر سایت
Oct 20, 2006
139
خیلی خوشحال میشم اگه تعدادی از امتیازهای پرت و پلای این سایت رو ردیف کنین
البته نه اینکه بری امتیازهای 4-5 سال پیش این سایتو بیاری
شاید در گذشته Gamespot هم امتیاز پرت و پلا زیاد داده باشه ولی چیزی که الان واضح و مبرهنه اینه که در حال حاضر (منظور سالهای 2005 و 2006 هست!) سایت Gamespot بهترین ریویو هارو مینویسه
حداقل ارزش امتیاز گیم اسپات از سایتی که به Jade Empire میده 9.9 و یا سایتهایی که به PGR3 و BIA امتیاز کامل میدن و اونها رو بازیهای بی نقصی میدونن خیلی خیلی بالاتره

حالا شما یه تعداد بازی مثال بزن که Gamespot امتیاز به این پرت و پلایی بهشون داده باشه
یه مثال توی همون پستم بود. بازی wii sports گرافیکش گرفته 7 و بازیهای excite truck و red steel گرافیکشون گرفته 6
دیگه فقط کافیه عکس های این بازیها رو به چند تا بچه نشون بدی تا بهت بگه کدوم بازی گرافیک بهتری داره (ببینم توی بازی wii sports مگه اصلا روی چیزی به اسم گرافیک هم کار کردن؟)
یا حتی بازی trauma center گرافیکش همون 6 گرفته که excite truck گرفته، حتما این بازی رو ببینید تا بفهمید از دید گیم اسپات این بازیها گرافیک های یکسانی دارن
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
PDZ امتیاز 9 !!!
بازی کاملا متوسط با هزار و یکی مشکل که حتی با همه hype ای که قبل از اومدنش وجود داشت و مایکروسافت می گفت این بازی برای 360 مثل halo میمونه برای Xbox میانگین امتیازاتش حدود 80 هستش (که تازه همون هم حقش نیست و به خاطر هایپ اکثر سایتها بهش امتیاز بالاتر از حقش دادن) و گیم اسپات بهش داده 9 (همه بخش هاش هم 9 گرفتن از جمله گرافیک بازی !!)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
یکی دیگه هم که خیلی تابلو بود امتیاز بازی shenmue بود که بهش داده بود 7.8 در صورتیکه یکی از بهترین بازیهای دریم کست بود (میانگین امتیازاتش حدود 90) و دیگه اینو الان هر بچه ای میدونه

اگه دوست داشتی بگو تا بازم مثال بزنم از امتیازهای خیلی کار درست گیم اسپات.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر