اخبار داغ بازی ها

Konami

Administrator
Sep 22, 2005
1,048
نام
Hamed
سلام به تمامی بچه گل و دوست داشتنی بازیداتی و غیر بازیداتی

این تاپیک هم به امید خدا کار خودش رو آغاز میکنه

حتما دیگه همگی با سیستم و نحوه کاری این تاپیک آشنایی دارید !

پس شروع میکنیم ...
 
آخرین ویرایش:

SamFisher

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,583
نام
امید
واقعا محشره !
104.gif
104.gif
 

Konami

Administrator
Sep 22, 2005
1,048
نام
Hamed
سلام ...

من چند روزي بود كه مشكلاتي داشتم و خيلي كم به سايت سر ميزدم ولي به اميد خدا از امروز سعي ميكنم دوباره فعاليت خودم را بيشتر كنم. عيد همگي مبارك باشه. چند تا خبر كوتاه:

--------------------

خبر هاي پخش شده از بازي Driver: Parallel Lines نشان دهنده يك بازي جذاب و بازگشت موفق اين بازي بزرگ را كه در شماره 3 ان به شكل بسيار وحشتناكي در ميان بازيكنان خراب شده بود ميدهد. اما در مطلبي به نكات جالبي اشاره شده بود كه كوتاهي از ان را اينجا بيان ميكنم:

اين بازي در موتور گرافيكي خود تغيير چنداني احساس نميكند و مطمعنن از مشكلات گرافيكي نسخه قبل رنج خواهد برد با تمام صحبت هاي اتاري ولي نميتوان قبول كرد كه مشكلات ان موتور با كمي دست كاري حل شود! (اگر به خاطر داشته باشيد شايعاتي مبني بر ساخت بازي درايور 4 بعد از شكست نسخه سوم ان بود كه با موتور آنريل 3 ساخته خواهد شد!ولي به حقيقت نپيوست و اي كاش اين بازي براي كنسول هاي اينده طراحي ميشد) در هر حال تصادفات مانند گذشته بسيار خوب طراحي شده و داستان بازي كمي رنگ و بوي جديدي ميدهد. بايد منتظر بمانيم ولي زياد دلتان را خوش نكنيد!

تصوير شخصيت اين بازي:

bazicenter 06.JPG


-------------------

كمي باور تصاويري كه از بازي Black همراه با امكانات گرافيكي و هوش مصنوعي اين بازي براي كنسولي همچون PS2 عرضه ميشد سخت بود اما من و بسياري از منتقدان به اين عقيده رسيده اند كه اين كنسول به قدرتي دست يافته كه براي هميشه به استوره كنسول هاي خانگي لقب خواهد يافت و اين امر با ورود بازي هايي همچون GT4 ... GOW ... RES4 ... MGS3 به حقيقت پيوست و درك بزرگي بازي هاي اينده اين كنسول را رنگي واقعي تر بخشيد ... Black هم از همان دسته بازي هاست كه از گرافيك بسيار بالايي در حد كنسولي بهره ميبرد و هوش مصنوعي ان بسيار قوي است. در اين بازي با اطمينان ميتوان گفت كمتر جايي از محيط بازي وجود دارد كه در بازي تاثير پذير نباشد و اين يك شاهكار است... ديوار ها .. ستون ها .. شيشه ها ... اتومبيل ها .. درختان و همه و همه قابليت ضربه و حالت پذيري را دارا ميباشند. منتظر يك بازي بزرگ ديگر باشيد.

bazicenter 07.JPG


------------------

اگر از شما سوال شود چشمتان به كدام كمپاني بزرگ براي عرضه چه بازي هايي خيره مانده جوابتان چيست ؟ اما بگذاريد نام كمپاني را ببرم كه چشم بسياري از گيمر ها به سمت ان است چون 3 بازي بزگ و بدون شك شاهكار در پيش دارد كه سر و صداي بزرگي به پا خواهد كرد و اين يك حقيقت است Square Enix سه بازي قدرتمند را در پيش رو دارد كه در اخبار هاي گذشته به خلاصه اي از انها پرداخته ايم و حال خبر هايي ديگر از اين 3 بازي بزرگ :

Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII : با انتشار تصاوير گيم پلي اين بازي مشخص شد اين اكشن زيبا كه از داستان قوي سري 7 بازي هاي بزرگ فاينال فانتزي بهره ميجويد از گرافيك فوق العاده زيبا و جذابي همراه با ريزه كاري هاي حركتي در شخصيت ها و اجسام بهرمند است:

bazicenter 05.jpg


bazicenter 04.jpg




Kingdom Hearts II : شاهكار هنري والت ديزني و Square Enix كه تا چندي ديگر وار بازار ميشود و يك RPG زيبا و به يادماندني خواهد بود و وجود شخصيت محبوب Squall Leonhart در اين بازي همگان را شاد كرد حال ميپردازيم به شخصيت ها و دوبلر هاي معروف اين بازي : Hades ( همان خداي مردگان معروف كه در خداي جنگ به ياد داريد و در اين بازي با هركول شخصيت كارتوني ديزني همواره درگير است) را James Woods صداگذاري ميكند و Johnny Depp هم Captain Jack Sparrow را در دزدان دريايي به عهده دارد Wayne Allwine صداي ميكي موس معروف را به عهده دارد و بسياري از نقش ها با دوبله بزرگان سينما ... اين شاهكار را نميتوان تنها به كلمه بازي خلاصه كرد ...



Final Fantasy XII : اين بازي بزرگ نيز با گرافيك بي نظير خود بسيار سر و صدا راه انداخته البته با تاخير هاي فراوانش براي عرضه شايد بيشتر ! اما مهمترين خبر اين چند روز درباره اين بازي تصاوير شخصيتي است كه از اولين تصوير تبليغاتي بازي حضور داشته و حال در بازي مشاهده شد و صحبت هاي فراواني را در پي داشت:

bazicenter 03.jpg


bazicenter 02.jpg


bazicenter 01.jpg
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
سلام
چند تا خبر بگم الان:
اول برای طرفداران بازی پیرینس:
در تاریخ 3/11 ،یعنی دیروز یوبی سافت رسما زمان انتشار بازی POP:TTT رو اعلام کرد.
بازی برای -Xbox-GC- PC-PS2 در تاریخ اول دسامبر منتشر خواهد شد.یعنی چیزی در حدود 26 روز دیگه.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
خبر دیگه مربوط میشه به کمپانی Codemasters:
این کمپانی خبر ساخت یک بازی sci-fi RTS رو داده که توسط استودیوی KDV Games ساخته خواهد شد.
این KDV Games قبلا بازی پیریمیترز رو درست کرده بوده.
بازی در نمایشگاه E3 2006 به نمایش در خواهد امد.
بازی در زمینه جنگ نیروهای فرا زمیمنی با مردمان زمین هست.
اسم بازی Maelstrom هستش.
اینم اولین عکس هایی که از این بازی منتشر شده.
fbe3wg.jpg
fbe3x5.jpg
fbe3yq.jpg

fbe41x.jpg
fbe42e.jpg
fbe42w.jpg


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
خبر بعدی مربوط میشه به استودیوی بلیزارد:
این استودیوی بازی Starcraft Ghost رو برای کنسول GC کنسل کرد.علت این کار عدم پشتیبانی این کنسول از سرویس Online هستش.(بابا شما حالا همون بازی رو روی کنسول های دیگه بدین.فکر کنم حدود 3 ساله که مردم رو سر کار گذاشته این بلیزارد.یه بار به خاطر نمیدونم روتوش زدن و درست کردن رنگ و گرافیک بازی رو عقب انداخت یه بار نمیدون چه ایرادی گرفت و کلی عقب جلو کردن بازی رو)
اینم متن اون خبر:
Nintendo systems certainly aren't something that we are against supporting. Blizzard in its entirety is based upon earlier games for Nintendo systems. The GameCube and Revolution will still be cosidered for future products, unfortunately Ghost will only be made available on the Xbox and PS2 at this time
بازی قراره اگه خدا بخواد در اواسط 2006 برا Xbox و PS2 بیاد.
اینم علت کنسل شدن این بازی برای GC.
 

SamFisher

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,583
نام
امید
نوشته شده توسط ChaosTheory:
اينقدر به داستانه Splinter Cell گير دادين كه UBI تصميم گرفت SC4 را با داستاني جالب و جدا از سه قسمت قبلي بسازه.قسمتهاي عمده اي از داستان اين بازي اعلام شده كه براتون ميذارم:

سارا فيشر دختر سام فيشر كه 23 سال داشته در يك تصادف توسط يك راننده ي مست كشته ميشه.بعد از اين واقعه sam از Third Echelon اخراج ميشه.حالا ديگه چيزي براي از دست دادن نداره و تصميم ميگيره شروع كنه به دزدي از بانكهاي مختلف.او 32 بانك رو ميزنه.سامه 48 ساله توسط پليس دستگير ميشه و به زندان ميفته.(عده اي ميگن كه sam به خاطر اينكه شايد بتونه از طريق زندان به قاتل دختر خود برسه اينكارها رو كرده تا به زندان بيفته)پس از مدتي متوجه ميشه كه مرگ سارا يك تصادف نبوده و يك جنايت سازمان داده شده بوده.او ميفهمه كه اون راننده ي مست جزو يك گروه تروريستي عرب كه sam قبلا بر ضد اونها ماموريت انجام ميداده بوده.اين گروه با رشوه دادن به Third Echelon كم كم كنترل اين سازمان رو ميگيره.سام در زندان قاتل دختر خودش رو پيدا ميكنه و ازش درباره ي اين گروه تروريستي حرف ميكشه.پس از مدتي sam از زندان فرار ميكنه و از نقشه ها و اهداف اين گروه تروريستس آگاه ميشه.اولين نقشه ي اونها گذاشتن يك بمب بسيار قوي در قسمتي از متروي شهر نيويورك و كشتن هزاران نفر است.هدف بعدي اين گروه عرب , حمله به چين و به راه انداخت يك جنگ عظيم در حد جنگ جهاني سوم و در نهايت كنترل جهان توسط عربهاست.حالا sam وظيفه داره تا به Third Echelon نفوذ كنه و با آن گروه مبارزه كنه.

ممكنه قسمتهايي از اين داستان دروغ باشه.چون اين قسمتها رو يك فرد كه ادعا ميكنه در UBI كار ميكنه فاش كرده.پس هيچ تضميني در درست بودن قسمتهايي از اين داستان وجود نداره.اما كليت داستان , كشته شد سارا و دزدي هاي سام و به زندان افتادن او و بعد فرار وي هست.








من فقط الان از یه چیزی خیلی بدم اومد اونم شخصیت سام هست که خیلی ضایع شده .
عکس 5 و 6 رو ببینید ! عین پیر مردها شده . درسته که پیر شده اما نه اینقدر
امیدوارم اینطوری نباشه !
169.gif
106.gif
 

Sayeh

کاربر سایت
Sep 28, 2005
633
نام
سایه
نوشته شده توسط alprh:
تریلر بازی اسپلینتر سل 4 البته خودم دانلود نکردم. :
splinter cell 4 mb
این تریلر قدیمیه.
مال چند وقته پیش.
اونقدرا هم چیزی ازش نمیشه فهمید.خیلی کوتاهه.
همه چیز عجیب غریبه.
ولی ممنون
 

alprh

کاربر سایت
Sep 28, 2005
690
نام
Alprh The Drawranger
نوشته شده توسط Sayeh:
این تریلر قدیمیه.
مال چند وقته پیش.
اونقدرا هم چیزی ازش نمیشه فهمید.خیلی کوتاهه.
همه چیز عجیب غریبه.
ولی ممنون
من متاسفانه دانلود نکرده بودم اینو که متوجه این موضوع بشم.
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,804
نام
امین
اره این نسخه هم فکر میکنم مثل قبلی باشه که بازی بر پایه ی انلاین ساخته شده باشه.البته تو نسخه ی قبل من با سینگلش هم حال کردم.
اها که این طور.خداییش با حال بود برم بگیرمش؟
سلام
اقا امین
چرا این بازی برای پی.سی هم می یاد.
این بازی علاوه بر پی.سی برای PS2 | PSP | XBOX | X360 | GC هم می یاد.

بای بای
http://www.gamespot.com/pc/action/gun/index.html
اینم لینکش
.
دمت گرم. خیالم رو راحت کردی. باید بازی با حالی باشه.
دمت گرم محمد رضا جون
بیچاره سم...آخر و عاقبتش به کجا میکشه...فکر کنم دست آخر هم خود کشی میکنه(هورا)
mrgreen.gif
mrgreen.gif
مطمئن باش تا اسنیک رو نکشه از این دنیا نمیره
39.gif
39.gif
39.gif
39.gif
39.gif

این کل اون بلایی که سر Sam می یاد.
اونایی که حالشو دارن کامل بخونن و اونایی که حالشو ندارن تیتر وار براشون میگم:
سم از TE استعفا میده .
فکر او نمیتونه از دخترش خارج بشه.
نکته این جاش که بعدا به سم خبر میرسه که اون راننده یک راننده عادی نبوده.بلکه یک قاتل از طرف عربستان سعودی بوده برای کشتن دختر او.
فکر کنم به خاطر این بازی باز عربستان با امریکا برن تو شاخو شونه هم.این بازی هم به همه جا داره گیر میده.ژاپن.چین.عربستان.اندون زی.کلا فقط تو خط کشورهای آسیایی هستن.
نمیدونم کسی نیست به خودشون گیر بده.
سم بعدا میفهمه که اون گروه تروریستی به TE نفوذ کرده و تونسته به تیم سام شلیک کنه.مخصوصا لمبرت.
برای گرفتنن اطلاعات از گروه تروریستی سم باید وارد زندانی بشه که اون راننده توش هست.زندانی عجیب و پیچیده.سم سپس به یک زندانی تبدیل میشه.
بعد از اینکه خبر میرسه سم از زندان فرار کرده.گروهSC خبر میرسه و انها و گروه هایمحافظ برای نابودی سم اقدام میکنند.و سم باید از تمام مهارت خود برای فرار استفاده کنه.
حالا معلوم میشه که عربستان سعودی یک برنامه خرابکاری داره و اونم بمب گذاری در متروی نیویورک.
برای این کار و جلوگیری از ان:
سم باید زندانی رو پیدا کنه و از او حرف بکشه و حالا برنامه سم مشخص میشه:
نفوذ به TE به طور شخصی بدون زیر نظر بودن سازمان و گروهی.
اینم چند تا عکس :
این عکس دختر سم:
WO0O0O0O0O0O0O0O00O0O0O0O0O00O0O0O0O00O0O0O0O0O0O0O00O0O0O0W
خیلی با حاله. من که خیلی دارم حال میکنم.
+++++++++++++++++++
واقعا باید به یوبی افرین گفت ک چنین داستان توپی برای این بازی گذاشته خداییش اخره داستان.
74.gif
74.gif
74.gif
74.gif
74.gif
74.gif
74.gif
74.gif
74.gif

واقعا جوابی دندان شکنی بود(تیریپ خامنه ای) به امریکا* بود

پاورقی:امریکا مجازا به معنی برو بچ اسنیک بازه منتقد اسپلینتر سل هست
(شوخی کردم به دل نگیرین(
++++++++
حامد جون اطلاعاتی با حالی بود دمت گرم
72.gif
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
سلام
اقا فرید.
بله شما درست میگی.
در ضمن در سایت یوبی هم هیچ داستانی ذکر نشده.
منم دقیقا از توی فرومی که شما دادید اون مطبلو نوشتم.
ولی در ضمن باید برای داستان بازی به قول شما صبر کرد و در سایت یوبی هم فقط چند تا عکس گذاشته.

بای بای
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,804
نام
امین
امين جان

سايت يوبي همون چيز هايي كه من گفته بودم تو پست اولم رو گفته..منم تو 3خط چيز هاي مهم رو نوشتم..

داستاني هنوز معلوم نيست..به اين زودي كه داستانو نميگن!

لينك Gamespot رو هم ببين چيزي از اين داستان نگفته..

دمتون گرم
38.gif
38.gif
38.gif
38.gif
38.gif
38.gif
38.gif


به اين شماره هم كه توي سايت هست واقعا ميشه زنگ زد...با Mobile بزنين و يه text بهتون ارسال ميشه..

1877SF1SHER

دمتون گرم
جریان این شماره چیه؟ باید چی کار کنی؟ سره کاری نیست؟
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
سلام
اینم یه سری عکس:
Blizzcon از نمای تصویر
راستشو بخواین 55 تا عکس از این نمایشگاه بیرون اومده که یه سریشو نمیشه توی سایت گذاشت.
منم همینارو براتون میزارم.
fbhzme.jpg
fbhztj.jpg

fbhzzl.jpg
fbi055.jpg

fbi0br.jpg
fbi0ee.jpg

fbi1qw.jpg
fbi1x0.jpg

fbi239.jpg
fbi25k.jpg

fbi2bq.jpg
fbi2dz.jpg


بای بای
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
سلام
EA در دهمین سالگرد بازی C&C یک پک از 12 بازی خود در این زمینه میدهد.
در این پک علاوه بر این بازی ها که در غالب DVD عرضه شده است.6 فیلم ویدیویی هم ارائه شده است که در مورد صاحب استودیوی Westwood هستش.
اون 12 بازی به شرح زیر هست:
Command & Conquer (August 1995)
Command & Conquer The Covert Operations (April 1996)
Command & Conquer Red Alert (October 1996)
Command & Conquer Red Alert The Aftermath (September 1997)
Command & Conquer Red Alert Counterstrike (March 1997)
Command & Conquer Tiberian Sun (August 1999)
Command & Conquer Tiberian Sun Firestorm (February 2000)
Command & Conquer Red Alert 2 (October 2000)
Command & Conquer Yuri's Revenge (October 2001)
Command & Conquer Renegade (February 2002)
Command & Conquer Generals (February 2003)
Command & Conquer Generals Zero Hour (September 2003)

یادش بخیر. چه بازی هایی بودا.
بای بای
 

farzadlion

کاربر سایت
Sep 30, 2005
2,085
مطمئن باش تا اسنیک رو نکشه از این دنیا نمیره
آره اسنیک را میکشه منتها اندر خواب خوش لب مرگ... :mrgreen: :mrgreen:

ايت داستانو يكي توي فروم ساخته بود و داستان Sc4 نيست..اين يايا فقط با استفاده از عكسا و اطلاعات يه داستاني ساخته بود.........
دمنون گرم
داشت بعد از یک عمری دلمون خوش میشد که اسپلینتر سل هم داره دارای یک داستان درست و حسابی میشه


سايت يوبي همون چيز هايي كه من گفته بودم تو پست اولم رو گفته..منم تو 3خط چيز هاي مهم رو نوشتم..

داستاني هنوز معلوم نيست..به اين زودي كه داستانو نميگن
حالا ببینیم اصلا داستان داره که بخوان در موردش حرف بزنند
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر