اخبار داغ بازی ها

Konami

Administrator
Sep 22, 2005
1,048
نام
Hamed
سلام به تمامی بچه گل و دوست داشتنی بازیداتی و غیر بازیداتی

این تاپیک هم به امید خدا کار خودش رو آغاز میکنه

حتما دیگه همگی با سیستم و نحوه کاری این تاپیک آشنایی دارید !

پس شروع میکنیم ...
 
آخرین ویرایش:

THE ONE

کاربر سایت
Aug 9, 2006
247
نام
محمدرضا
قضیه این Starcraft : Ghost چی شد ؟ بالاخره برای کنسولهای الآن میاد یا نسل بعد ؟ فکر کنم چهار سالی میشه که اولین خبرهاش اومده ولی انگار پروژه اش پکید !

مثل اینکه blizard تصمیم گرفته این بازی رو فقط برای کنسول های
نسل بعد بزنه .
ولی واقعا باید بازی جالبی باشه که این همه وقت صرفش کردند .
:cool: :cool:
 

gameware

کاربر سایت
May 5, 2006
1,393
نام
مهبد
السلام و علیک!!!!!

خبر های داغ دارم

شاد باشید
برید صفا کنید

بازی حتما امسال منتشر میشه، میگید چرا؟
چون
کاربر "gld2003" در سایت Gamespot به محل فروش GS رفته و تاریخ انتشار بازی رو بهش گفتن ، یکم اکتبر (هوررررررراااااااا)

سایت Ubisoft گفته بازی September 2006 منتشر میشه

بنا برگفته Gamershell.com :

USA Date 2006 - 09 - 30
UK Date 2006 - 12 - 01

Wikipedia گفته :

A PC port of Resident Evil 4 will be published by Ubisoft. This port is scheduled to be released on September 30, 2006 in the United States and October 13 in Europe. However, there is no planned release in Japan

باکسشات بازی در اروپا:

40lqvzc.jpg



و در آخر

یوبیسافت از بازی ScreenShot داد :excited::excited::groupwave:

4caa8tc.jpg


43h58uc.jpg


3yfccyb.jpg


4i5gdnl.jpg


کاملا تابلوئه که بازی از PS2 پورت شده ، عکس دوم رو ببینین ، گرافیکش بالاتره و هم کیفیتش ، خوب این عکس از کاتسین Cutscene گرفته شده که نشون میده که کاتسین Prerendered از نسخه gamecube هست!
 

gameware

کاربر سایت
May 5, 2006
1,393
نام
مهبد
اگر این عکسها واقعیت داشته باشد گرافیک بازی حدود 20 درصد افت کرده ولی بازم خوبه
شاید هم بیشتر ، عکسها هم صحت دارن ، ولی من بخاطر استفاده ی سودجویان که فردا نزارن تو سایتشون با لوگوی خودشون! نزاشتم اینجا

هرکس میخواد بگه

یه لینک میدم بهش که خودش قانع بشه!!! لینک خیلی واضحه و سرع صحت مطلب رو روشن می کنه
 

Hashem

کاربر سایت
Apr 28, 2006
872
نام
هاشم
موزیک اول بازی دویل می کرای 3 میتونید برام پیدا کنید؟ جایی بهتر از این جا پیدا نکردم چون همتون اهل باز ی هستید. و هم تو سایتهای زیادی می گردید گفتم شاید بتونید برام پیداش کنید!
 

Death Knight

کاربر سایت
کاربر سایت
Sep 22, 2005
1,100
نام
امید
کاملا تابلوئه که بازی از PS2 پورت شده ، عکس دوم رو ببینین ، گرافیکش بالاتره و هم کیفیتش ، خوب این عکس از کاتسین Cutscene گرفته شده که نشون میده که کاتسین Prerendered از نسخه gamecube هست!
بعید به نظر میرسه که گرافیکه نسخه ی PC اینجوری باشه !
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
سلام خدمت دوستان عزیز.

ببخشید خبر برای PC خیلی زیاده.ولی من چون فعلا دارم با Dail Up براتون خبر میزارم .خیلی نمیتونم مصورش کنم و با عکس براتون توضیح بدم.

خبر اول:

انگار یک خبرهایی داره از یوبی سافت به گوش میرسه.این کمپانی در تدارک یک سری بازی هستش که والا هنوز رسما تایید نشده ولی خب شاید یه روزی شد:

Assassins Creed
!!!!!!!!!!!!!!!!!!Far Cry 2
Far Cry PSP
Far Cry Wii
Lost
Naruto 360
Open Season
!!!!!!!!!!!!!!!!Prince of Persia 4
Rainbow 6: Vegas
Rocky PSP
!!!!!!!!!!!!!!!!!!Splinter Cell Conviction
Surf's Up
Star Wars PSP
Shaun White Snowboarding
Teenage Mutant Ninja Turtles
Teenage Mutant Ninja Turtles GBA

+++++++++++++++++++++++++++++++
خبر دوم:

بازی Lego Star Wars II از 12 سپتامبر تا کنون حدود یک میلیون نسخه فروش داشته !!!!!
این امار رو لوکاس رسما اعلام کرده.

امار فروش این بازی به نظر من بی نظیره.

++++++++++++++++++++++++++++++
خبر سوم:

ده بازی پر فروش برای 9 سپتامبر :

The Sims 2 Glamour Life Stuff - Electronic Arts-1
World Of Warcraft - Blizzard-2
The Sims 2 - Electronic Arts-3
Star Wars: Empire At War - LucasArts-4
Civilization IV - 2K Games-5
Elder Scrolls IV: Oblivion - Bethesda Softworks/2K Games-6
Roller Coaster Tycoon 3: Gold - Atari-7
The Sims 2 Open For Business - Electronic Arts-8
Half-Life 2: Episode 1 - Electronic Arts-9
Civilization IV: Warlords - 2K Games-10
+++++++++++++++++++
خبر چهارم:

استودیوی Monolith انگار در تدارک یک بازی جدید هستش.این استودیو در حال حاضر داره دنبال یک سری افراد میگرده که براشون بازی تست کنن و این افراد بشن بازی باز های Monolith.این که این استودیو در تدارک چی هست رو ....
هر کی میتونه یه سر به Monolithبزنه.ما هم که چیزی که زیاد داریم وقته !!!!!!

+++++++++++++++++
خبر پنجم:

خبر های تکمیلی از بازی Uru داره به گوش میرسه و تیم Cyan داره این بازی رو برای تکمیل نهایی اماده میکنه.این بازی رو که قبلا یه توضیح در بازش داده بودن سبکش شده MMO و این بازی اودنچر برای من همون طور که گفتته بودم خیلی عجیبه.یه بازی ادونچر اونم به سبم MMO.

++++++++++++++++++++
خبر ششم:

برای بازی CoH یه پچ اومده که من ندیدم کسی بگه.البته چون نسخه ای که توی ایران عزیزمون هست فایل Exe اصلی اون نیست و همه یه دستکاری باهاش کردن پس باید از خیرش بگذرین.این پچ یک سری باگ های بازی رو میگیره.

++++++++++++++++++++
خبر هفتم:

HellGate هنوز زندس و داره نفس میکشه.ان شاء الله اونایی که خبر داده بودن موتور بازی رو دزدیدن تو گلوشون گیر کنه و نره پایین.:mad: :mad: :mad:

این بازی الان 6 تا شات جدید داده.البته به نظر من یکم گرافیک بازی افت کرده.اصلا AA توی بازی نیست انگار.شایدم چون شات هایی که من دیدم رزولوشن خوبی نداشت این طوری هستش.این بازی باید تا اخر اکتبر بیاد.البته اگه درست باشه.






خداحافظ
 
آخرین ویرایش:

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
سلام خدمت دوستان عزیز گل،

امروز صبح میخوام یکم سرتونو درد بیارم.

اول اینکه این چیزی که میگم فکر کنم جاش اینجا باشه.چون بر میگرده به PC و کنسول های نسل بعد.اگه جاش اشتباس ممنون میشم مدیران این پست رو به جای درستش جا به جا کنن.شرمنده که اینجوری میشه.

خب این چیزی که میگم بر میگرده به یه مطلبی که در صفحه اول سایت توی پیش نمایش بازی resistance خوندم.که فکر کنم اقا حسام نوشته بود.

یه سوال:

این سوال رو دوستانی که واردترن جواب بدن.چون برای من جای سواله.اینکه بازی Resistance حدود 1 گیگ صداگذاری اون جا میگیره و 22 گیگ فضا این رو من نمیگم بده و اه اه اه اه.و اینم قبول که مثلا Resistance شده شاخ.شده به قول یکی از دوستان پشم ریزان!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی سوالم اینه که ایا همیشه حجم بالا دلیلی بر خوب بودن اون هست و اینکه یه بازی شاهکاره؟؟؟؟؟توی تاپیک Next Gen خوندم و دیدم که خیلی ها گفتن مگه از Oblivion بالاتر میخوای توی گرافیک و یکی گفت اون فرق میکنه و یکی دیگه گفت این بازی ها گرافیکشون قابل مقایسه نیست و اخرسرم .....

من مثالمو با بازی های PC میزنم و بعد با 360 که دوستان دارن و توی تورنت ها حجم های 6-7 گیگ ازش میبینم مقایسه میکنم.اگه مشکل داشت لطفا توضیح بدین.

از حدود چند سال پیش بازی ها شروع به اومدن روی DVD کرد.الانه بازی های خیلی خوبه از سبک های مختلف عرضه شده.
برای بازی مثل Crysis-UT-Quake-Doom-HL2 و بازی های دیگه که همه یه اکشن تمام عیار هستن میبینیم که خیلی حجم بگیرن بازی مثل Crysis هست که مثلا 6-7 گیگ هارد بگیره و یا بازی مثل UT که اگه یادم باشه برای 2004 اون حدود 5.8 گیگ هارد گرفت.(شاید دارم اشتباه میکنم)

و مثلا برای سبک های RPG بازی هایی مثل Dark Messiah-NWN2-Oblivion و ... حدود یک DVD جا میگیره.

ایا اینکه یه بازی 22 گیگ فضا بگیره و باید روی Blue Ray عرضه بشه این یعنی اون بازی خداس ؟؟؟ اصلا نمیگم که بازی Resistance و امثالهم به درد نمیخوردن.نه.منظورم این نیست.

نسل بعد یعنی چی ؟؟؟؟

یعنی اینکه یه بازی بیاد 60 گیگ هارد بگیره و تیم سازنده بگه اره ما 60 گیگ هارد میگیره بازیمون!!!!!!

به نظرتون نسل بعد یعنی علاوه بر پیشرفت تکنولوژی ، پیشرفت صدا گذاری و .... پیشرفت فنی کار باقی قضایا هم باشه.

مثلا تیم های سازنده اونقدر روی بازی ها کار کنن روی موتور بازی کار کنن و اونقدر بازی رو Smooth کنن که بشه اون دقت و قدرتی که میشه روی 22 گیگ هارد گذاشت توی 9 گیگ قرار داد.به این نمیگن پیشرفت و نسل بعد؟؟؟؟

چرا وقتی بازی حجم زیاد میگیره دلیل بر خوب بودن اون هست.(لطفا نیاین بگین Resistance و بازی های شبیه اون خیلی خوبن.قبول نداری برو ببین و بخون.من که گفتم اولش قبول) ولی این افزایش حجم و این حجم بالا به چه ارزشی؟؟؟؟شاید بشه کاری کرد که مثلا بازی به قدرت گرافیکی crysis ساخت و توی همون یک دونه DVD جاش داد.همون کاری که داره CryTecK میکنه و یا مثلا همین HL2 ی که سیاوش نسخه اصلشو داره و 100 درصد تمام مد هاشو داره.از نظر گرافیک و صدا و گیم پلی بازی مشکلی نداره و خیلی عالی کار شده و همه این رو قبول دارن.

یادمه توی تاپیک Next Gen بحث این بود که بازی بهتر از Oblivion میخوای از نظر گرافیکی و بعدش یه خبر اومده که کوجبما بازش بیشتر از حجم نرمال DVD هس؟؟؟؟؟

ایا پیشرفت در صنعت بازی سازی این مسئله رو هم شامل نمیشه که بشه بازی ساخت مثل مثلا Resistance ولی با 9 گیگ فضا.و همین Gears of War به نظرم کلیفی بی و مخ بودن اون رو کسی شک نداره و یا همین کارمک و یا مولینکس و یا خیلی های دیگه که البته توی PC بیشتر زحمت کشیدن .

امیدوارم دوستان نظر بدن.میدونم تا حدودی این بحث انجام شده.

مثلا همین الان میشه بازی هایی رو مثال زد که حدود 4-5 گیگ فضا میگیرن ولی سرشون به تنشون نمیارزه.

ولی برعکسشم هست.


خداحافظ
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,806
نام
امین
سلام.
کاملا با هات موافقم محمدرضا جان!
محمد رضا من فکر میکنم شرکت سونی از سازندگاه Resistance خواسته که بازی رو با این حجم بسازن تا با اینکار نشون بده که blue-ray برای بازی مناسبه ;) این طوری بلو ری رو با یک بازی سطح بالا توجیح میکنه.

بای
 

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
انگار حسام بدبخت با یک پیشنمایش تاپیک رو ریخت بهم به خدا قصد من و وظیفه من توی این سایت نوشتن مطلب هست که انگار به مزاج بعضیها بد اومده به خدا نه تو این سایت به ما پول میدن نه هیچی که ما بنویسیم فقط برای دلمون مینویسیم پس یه خرده انصاف داشته باشیم دوم شرط ما برای نوشتن رعایت عدالت در مورد بازیها است حالا من فقط میخواستم اعلام کنم که 22 گیگ فضا گرفته و فعلا هیچ بازی چنین فضایی ندارد حتی اعلام کردم دیالوگ های بازی انقدر با کیفیت بالا ظبط شده اند که 1 گیگ فضا گرفته اند به هر حال من طرفدار این بازی و کنسولش هستم و شما رو دعوت میکنم که بببنید که PS3چه جوری با این بازی میترکونه
دوم فضای زیاد نشانه خوب بودن نیست مهم خلاقیت و هنر بازیسازی است به هر حال اگر از نوشته های من انتقاد دارید خوشحال میشم که در قسمت نظرات همون نوشته نظر بدید اگر کسی ناراحت است ببخشید
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
انگار حسام بدبخت با یک پیشنمایش تاپیک رو ریخت بهم به خدا قصد من و وظیفه من توی این سایت نوشتن مطلب هست که انگار به مزاج بعضیها بد اومده به خدا نه تو این سایت به ما پول میدن نه هیچی که ما بنویسیم فقط برای دلمون مینویسیم پس یه خرده انصاف داشته باشیم دوم شرط ما برای نوشتن رعایت عدالت در مورد بازیها است حالا من فقط میخواستم اعلام کنم که 22 گیگ فضا گرفته و فعلا هیچ بازی چنین فضایی ندارد حتی اعلام کردم دیالوگ های بازی انقدر با کیفیت بالا ظبط شده اند که 1 گیگ فضا گرفته اند به هر حال من طرفدار این بازی و کنسولش هستم و شما رو دعوت میکنم که بببنید که PS3چه جوری با این بازی میترکونه
دوم فضای زیاد نشانه خوب بودن نیست مهم خلاقیت و هنر بازیسازی است به هر حال اگر از نوشته های من انتقاد دارید خوشحال میشم که در قسمت نظرات همون نوشته نظر بدید اگر کسی ناراحت است ببخشید

ُسلام

واااااااااااااااا.:eek: :eek: :eek:

مگه من چی گفتم اقا حسام.من مگه به نقد شما خرده گرفتم یا چیزی گفتم!!!!!!!!!!1.من موضوع رو کلی بیان کردم و اصلا هم نگفتم شما چرا این رو نوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من کی همچین حرفی زدم!!!!!!!!!!!!!!!!! من گفتم پیش نمایش بازی Resistance رو خوندم و به این موضوع یکم فکر کردم نه چیز دیگه.
هر کدوم از دوستان هر کنسول و هر دستگاهی رو دوست دارن نوش جانشون باشه.گوارای وجودشون.

من فقط نظرمو در مورد مقایسه حجم فضا در کنسول و PC گفتم و اینکه من نظرم چیه.من کی به شما چیزی گفتم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شما از کدوم جمله من همچین برداشتی کردی ؟؟؟؟

دست شما و کلیه دوستان در هیئت تحریریه درد نکنه و کلا خسته نباشین.

خداحافظ
 

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
بیخیال بابا ما هم که چیزی نگفتیم بهتره تاپیک کار خودش رو ادامه بده این بحث رو باید تموم کنیم محمد رضا جان
 

Hashem

کاربر سایت
Apr 28, 2006
872
نام
هاشم
سلام. بر تمام بازی سنتری ها! من که امروز مدرسه نرفتم. چون توی شهر ما (حالا شهر شما رو نمی دونم) مدرسه ها الکی است. ولی خوش گذشت بچه ها؟!. فدر این ایام رو بدونید(ولی شایدم ....)

بریم سر اصل مطلب: MGS وایسا تا منم حرف خودم رو بزنم هنوز دو قورت ونیمش باقی است می خواهی هضم نکرده .... و از Hellgate:London به خاطر استارت زدن این مطلب تشکر می کنم.(حالا MGS نمی خواد بگید که من با شما ضد دارم نه هممون یکی هستیم اگه حرفمو نزنم توی گلوم گیر می کنه یک دفعه می بینید که کنار بروبچ بازی سنتری نیستم انا لله و انا الیه راجعون)
منم واقعا توش موندم که این 22GB برای چیچی می تونه باشه. من که با نظر Hellgate موافقم( مثلا تیم های سازنده اونقدر روی بازی ها کار کنن روی موتور بازی کار کنن و اونقدر بازی رو Smooth کنن که بشه اون دقت و قدرتی که میشه روی 22 گیگ هارد گذاشت توی 9 گیگ قرار داد.به این نمیگن پیشرفت و نسل بعد؟؟؟؟) شما فکر می کنید می شه چنین کیفیتی رو تلویزیون نشون داد؟ متال شما که PS2 دارید واقعا فکر نمی کنید اگه بازی های PS2 رو می شد روی مانیتور بازی کرد قشنگتر نمی گرفت؟!
نگاه کنید بچه ها حالا به فرضم یکی از شما(اصلا همه ما) یک PS3 رو به قیمت 500 دلار خریدیم. حالا مونده که بازی رو بخریم. یه سوال یه هارد 50 گیگابایتی می گید چنده؟ حالا بگیم 30000 تومان. حالا کی میاد برای خرید یک بازی چیزی حدود 30000 تومان خرج کنه.(در حالی که بازی دیگه که روی CD یا DVD هستند خودتون بهتر می دونید که در خارج از ایران به قیمت بیش از 40000 تومان است) حالا نمی خواد گول خودتون بزنید که ما توی ایران هستیم و قیمتی بیش از 6-7 تومن نداره. نه واقعا بگید حداقل قیمتی که توی ایران می تونند بفروشند چقدر است؟ من فکر می کنم با این اوصاف خرید PS3 یک اشتباه محض است.
حالا من نمی دونم این شرکت سونی فکر اینجاش هم کرده؟! در حالی که من جایی خوندم برای خرید یک Blue ray rom چیزی باید بالای 500000تومن باید خرج کنی حالا چه برسه به رایترش.
شما که می گید صدای بازی Resistence حدود 1GB فضا می خواد حالا من بلند گویی رو که توان تولید چنین صدایی رو داشته باشه از کجا بیارم؟ شما خودتون بهتر می دونید تا حالا که ما دیدیم سیستم صوتی کامپیتر بهتر از تلویزیون عمل می کنه.(تلویزیون های HD من نمی دونم دیگه) بعد هم PS3 رو ی این تلویزیونهای معمولی که اجرا نمی شه شما باید تلویزیون های HD داشته باشید قیمت این تلویزیون ها حدود یک ونیم میلیون است. پس شما برای خرید یک PS3 دو میلیونی خرج کنید. در حالی که شما با این پول می تونید یک کامپیوتر با سیستم عالی تهیه کنید. همونطورم بازی های کامپیوتری به سرعت در حال افزایش کیفیت گرافیکی وغیره هستند شما تا دو سه سال دیگه می تونید واقعیت روی همین کامپیوتر دو میلیونیتون تجربه کنید. در کنارش که هزاران کار مفید دیگه ای با همین کامپیوتر می تونید انجام بدید.
من که به این نتیجه رسیدم خرید PS3 فقط برای بچه پولدارهایی که فقط تک فرزتد هستند خوبه وبس! دیگه چیزی به ذهنم نمی رسه.
 

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
ببینید من یه چیزی میگم و نظر خودمم هست و اینو هم میدونم که به تاپیک ربطی نداره ولی چون محمد رضا جان خواستن منم نظرمو میگم.(با وجودی که این صحبت ها خیلی تا به حال شده)
هدف سونی از این کار این بوده که بلوری رو بزرگ جلوه بده و با این کارش میخواسته به ملت بفهمونه که ما الکی از بلوری استفاده نکردیم در صورتی که الکی استفاده کرده و میخواسته بگه که بازیهای ما نسبت به حجم زیادش گرافیک و چیزای دیگشونم هم در همون حد هست چون اگه بیان حجم بازیها رو (در بلوری) 9-8 گیگ بکنن که مردم صداشون در میاد و میگن پس این چه فرقی با Dvd داره !!!
پس بخاطر حجم زیاد بلوری اونا مجبورن با هر چیزی که دستشون اومد و دیدن بریزن توی اون دیسک که خالی نمونه چون اگه خالی موند دیگه بلوری دیسک حساب نمیشه.

ضمنا نقدت هم خوب بود ولی یه مشکلی من درش دیدم که بد نیست بهت بگم.
اون قسمتی که نوشتی""انسانهای سال 1951 یعنی قبل از جنگ جهانی دوم ""باید یه خورده بیشتر دقت کنی,جنگ جهانی دوم در سال 1941 رخ داده نه 1951 ! پس هر چی زودتر برو درستش کن چون بعضی ها مثل من خیلی حساس هستن.;)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر