اخبار داغ بازی ها

Konami

Administrator
Sep 22, 2005
1,048
نام
Hamed
سلام به تمامی بچه گل و دوست داشتنی بازیداتی و غیر بازیداتی

این تاپیک هم به امید خدا کار خودش رو آغاز میکنه

حتما دیگه همگی با سیستم و نحوه کاری این تاپیک آشنایی دارید !

پس شروع میکنیم ...
 
آخرین ویرایش:

شهروز عليمحمدي

کاربر سایت
Apr 28, 2006
3
حجم بازی 24 مگابایت است.
و نوع بازی هم ، همانطور که از تصاویر بازی مشخص است ، از نوع بازیهای فکری به سبک maze است.
شما می توانید نسخه آزمایشی آن را از وبلاگ مذکور دریافت کنید.

موفق باشید.
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
رقابت سخت و خشن در جاده های Gtr2

یکی از نوآوری های اساسی در نسخه جدید GTR که قرار است در تابستان 2006 برای PC عرضه شود، طراحی کاملا جدید مدل های آسیب پذیری و خسارت در اتومبیل ها، به ویژه در تولید سیستم true-to-reality برای فیزیک اتومبیل ها در تصادفات می باشد.
پیچ خوردن های دیدنی، آتش گیری، تیکه تیکه شدن بخش های بنده، کنده شدن تایر ها و حرکت آنها به اطراف تنها بخش کوچکی از ویژگی های این موتور قدرتمند در توانایی معیوب کردن هندلیگ موتورهای قدرتمند ماشین هایی است که دچار آسیب دیدگی شده اند.

از دیگر نکات برجسته این بازی باران های تند و شدید، انعکاس های بسیار جذاب بروی سطح مرطوب آسفالت و سیستم پیشرفت داده شده Live Track Technology با یک خود خشک کنندگی بخش های جاده می باشد که احساس واقعی یک ریسینگ را حتی در یک هوای بد نیز محیا می سازد. همچنین هوای دلهره آور تاریک و استفاده از چراغ ها و سیستم پویای عوض کردن روز و شب در هنگام بازی یک هیجان طولانی مدت برای مسابقات در جاده را فراهم می آورد.

این بازی شامل بیش از 140 ماشین با جزییات کامل و 34 پیست در دنیای واقعی ریسینگ به همراه افکت های مهیج شبیه دنیای واقعی و همچنین یک حالت بسیار نوآورانه مدرسه رانندگی (آموزش رانندگی) می باشد.
 

Joseph Balsamo

کاربر سایت
Sep 24, 2005
163
نام
سیدمحمدرضا
HL2: Episode 1 Preloads Next Week 06:23 am EDT @ April 29th, 2006
Valve releases their latest Steam Update. Interestingly enough, they seem to think that Half-Life 2: Episode 1 (which begins preloading next week) is their "best single player game to date".

Congratulations to Ritual! SiN Episode 1: Emergence has officially gone GOLD. The game is now available for preloading on Steam. The full game will be unlocked on May 10th at 10am Pacific Daylight Time (17:00 GMT).

Half-Life 2: Episode One will begin preloding next week, and will be available to play June 1st. With Episode One, we really feel like we've produced our best single player game to date, and we're excited for people to be able to play it.

Meanwhile, the Red Orchestra team continues to turn out updates, the latest of which is the beta SDK for their game. If you own RO and would like to try it out, click on the "Tools" tab inside Steam.

Plush headcrabs are here! Visit the Valve store to get one of your very own. Also new in the store is the Combine Soldier lithograph (the second in our series) and a Dog vs. Strider poster.
 

Metal Gear Solid

کاربر سایت
Sep 30, 2005
1,147
احتمال توزیع نشدن بازی The Da Vinci Code در ایتالیا

boxshot_uk_large.jpg




احتمال می رود توزیع بازی Da Vinci Code در ایتالیا باز هم به سرنوشت بازی MAFIA منجر شود زیرا واتیکان بشدت با موضوع فیلم به مخالفت برخاسته و آرمانهای این فیلم را ضد مسیحیت و ضد کاتولیک نامیده است. این فیلم که براساس رمان مشهور و جنجالی با همین ساخته شده و کارگردان آن ران هاوارد - فیلمساز ضد جنگ هالیوود - و از بازی تام هنکس و آدری توتو و ژان رنو بهره می برد.یادآور می شود بازی MAFIA نیز در زمان عرضه مخالفت هایی از جانب دولت ایتالیا ، برای عرضه اش در ایتالیا داشت و تهیه کنندگان بازی پس از بحث و جدل فراوان از عرضه ی MAFIA در این کشور خودداری کردند.
داستان Da Vinci Code در هنگامی اتفاق می افتد که کشت و کشتار و هرج و مرج سراسر جهان را فراگرفته است.در این شرایط روبرت لینگدون -پروفسور دانشگاه هاروارد آمریکا - به همراه سوفی نویو - رمزنویس فرانسوی - به وجود یک راز 2000 ساله در نقاشی معروف لئوناردو داوینچی ، مونالیزا ، پی می برند و برای کشف گنجینه ای قدیمی و یافتن علت کشت و کشتار بی سابقه سفری اودیسه دار را آغاز می کنند.همانگونه که از مشخصات بازی پیداست با یک Action / Adventure نفسگیر و زیبا روبرو هستیم.
سازنده ی این بازی The Collective و ناشر آن در انگلستان و ایالات متحده 2K Games هستند.Da Vinci Code بجز PC برای کنسولهای PS2 و Xbox نیز عرضه می شود.
شایان ذکر است چندی پیش پوستر این فیلم بعلت اعتراض واتیکان از روی یکی از کلیساهای معروف شهر رم ایتالیا برداشته شد.
 

Metal Gear Solid

کاربر سایت
Sep 30, 2005
1,147
نوشته شده توسط sina_unl:
این که عینا تو صفحه ی اولم هست بابا
از اول رسم بر این بوده که اخباری را که در مورد بازی باشد ، نویسنده در این توپیک نیز بنویسد.
این کار چند دلیل دارد :
کاربرانی که در داخل فوروم هستند دیگر مجبور نباشند برای بالا آمدن HomePage منتظر بمانند و به این ترتیب میتوانند در حالی که در فوروم هستند اخبار تازه را از طریق این توپیک ببینند .
فکر کنم اگر کمی قوه ی اندیشیدن داشته باشید متوجه می شوید که اینکار چقدر در صرفه جویی در وقت و هزینه موثر است.
ثانیا" من عین خبر را Copy-Paste نکردم و قسمتی نیز به آن افزوده ام.
إن شاء ا... از این به بعد با اندکی مدد از حس خدادادی بینایی و کمی اندیشیدن اقدام به فرستادن پاسخ نمایید.
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
Star Wars: Empire at War Patch and Expansion Plans

سلام

خبر اینکه استودیوی Petroglyph و طراح اون یعنی Darth Torpid خبر ساخت پچی دیگر رو برای بازی داده و انگار در برنامه اینده اونا ساخت یک نسخه اضافه شونده برای این بازی هست.

فکر کنم یکی از دوستان از نسخه اضافه شونده بازی پرسیده بود که حالا خبرش اومده.

انگار در E3 قراره خبر های تکمیلی تر از نسخه اون ارائه بشه.

++++++++++++++++++++++++++++

بازی HL2: Episode One هم در اول ژوئن قابل دسترسی هستش.


خداحافظ
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,806
نام
امین
بچه ها میبخشید که می پرسم جواب رو هم می دونم اما کار از محکم کاری عیب نمی کنه
residen4 for pc
منتشر شد؟

من که هنوز تو سایت های تورنت ندیدمش:(( من فکر میکنم اون تاریخ گیم اسپات سره کاری بوده اگه نبود حتما تورنتش بعده گذشت چند روز میومد:mad:
 

Metal Gear Solid

کاربر سایت
Sep 30, 2005
1,147
نوشته شده توسط pandora tomorrow:
من که هنوز تو سایت های تورنت ندیدمش:(( من فکر میکنم اون تاریخ گیم اسپات سره کاری بوده اگه نبود حتما تورنتش بعده گذشت چند روز میومد:mad:
تاریخ گیم اسپات که گذشت .
Ign زده دو سه ماه دیگه .
از لیست ریلیزهای سایت یوبی سافت هم فعلا خارج شده است.
من فکر کنم یوبی سافت دارد مذاکره می کند تا یک قفل اساسی رویش بگذارد تا Cracker ها را ضایع کند.می ترسم کار به بایوس بکشد ....:(
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر