اخبار داغ بازی ها

Konami

Administrator
Sep 22, 2005
1,048
نام
Hamed
سلام به تمامی بچه گل و دوست داشتنی بازیداتی و غیر بازیداتی

این تاپیک هم به امید خدا کار خودش رو آغاز میکنه

حتما دیگه همگی با سیستم و نحوه کاری این تاپیک آشنایی دارید !

پس شروع میکنیم ...
 
آخرین ویرایش:

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
نوشته شده توسط mohandes_register:
Fable كه ميگين نسخه جديدش داره مياد يعني؟
به چه نامي و براي چه پلت فرمهايي...اصلا اگه سايت Lion head رو داري واسم بزار...

منظور ایشون بازی Fable 2 هست که فعلا فقط برای 360 کانفیرم شده
نه تاریخ انتشارش معلومه نه اسمش نه سایتی براش درست کردن نه عکسی و ...
Fable 2: Working Title
 

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
فعلا که هیچ خبری از نسخه Pc نیست
ولی با توجه به اینکه Ms خودش یکی از حامیان پی سی هست احتمالش زیاده که برای Pc هم بیاد
 

persian_king

مدیر سابق
کاربر سایت
Sep 23, 2005
157
حال کردید گفتم پیسی رو 9.3 میده.

اومده همه چیز رو یکی داده از گرافیک تا گیم پلی بعد یه دونه از امتیاز tilt کم کرده داده 9 به جای 10 شده 9.3

هیچ جا هم نگفته چرا..این امتیاز tilt بستگی به نظر کسی که review رو مینویسه داره و همینطوری میپپرونه یه چیزی ...این توضیحشه

در ضمن دونلود بازی رو من دیشب تموم کردم اگر تونستم یه عکس خوب از یه جای جالب بازی میزارم

Reviewer's Tilt (Tilt)
While this component is not intended to be directly representative of our overall experience with a game, we use it to influence the overall rating one way or another, based on our overall experience. For instance, a technically impressive game that's highly unoriginal may be tilted low, while a game with a truly outstanding story but an unremarkable presentation may be tilted high.
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
سلام

ممنون از اقا بهزاد.بله منظور من از بازی Fable شماره دوم این بازی بوده.که اقا بهزاد کامل ا درست گفتن.نه عکسی نه سایتی نه خبری .فقط گفتن قراره ساخته بشه.

در ضمن اگه بیاد داشته باشین بازی Fable : The Lost Chapters که دوستان بر روی PC بازی کرده بودن اول بر روی کنسول XBox منتشر شده بود که بعدا بر روی PC هم ارائه شد.که این کار بر عهده LionHead شد.البته تا اونجا که من یادمه دو تا نسخه از Xbox برای این بازی اومد.یه نسخه با نام Fable و یه نسخه با نام Fable :The Lost Chapters که این دومی کار LionHead بود.البته کار LionHead در سال 2005 اومد و اولی با نام Fable در سال 2004 که کار , Big Blueبوده. اگه دارم چیزی و اشتباه میگم خوشحال میشم دوستان درستش کنن.

++++++++++++++++++++++++++++

پستو ویرایش کردم :

اقا فرشین خبر ES4 رو زودتر از من زدن.یکم کار من طول کشید.من نمره های کامل رو هم زدم.


The Elder Scrolls IV: Oblivion is simply one of the best role-playing games ever made

همون طور که خیلی از دوستان حدس زده بودن بازی ES4 از سایت گیم اسپات نمره عالی 9.3 رو بر روی PC گرفت.فکر کنم اقا فرشین گفتن که این نمره دادن دقیقا مثل بازی GTA هستش.که کاملا درست از آب در اومد.

نمره های گیم اسپات :

Gameplay 9

Graphics 9

Sound 10

Value 10

Tilt 9

فکر کنم از الان میشه حدس زد بهترین بازی سال در بخش RPG برای PC کدوم بازی باشه.البته هنوز NWN2 رو هم داریم که باید منتظر اون شد.

+++++++++++++++++++++

خبر امروز اینکه :

بازی Half-Life 2: Episode One Dated زمان انتشار اون مشخص شد.

این بازی در 31 می منتشر میشه.

قبلا قرار بود ین بازی در ماه اوریل منتشربشه که عقب افتاده و رفته برا ماه می.

فکر کنم Valve میخواد این بازی و موتورشو در نمایشگاه E3 اول نشون بده و بعدعرضه کنه.

تا یکم موهای تن مردم رو سیخ کنه.

+++++++++++++++++++++

STRANGELITE STUDIO به زیر مجموعه های استودیوی Rebelion پیوست.

STRANGELITE بازی Starship Troopers رو در کارنامه خودش داره و الان با Rebelion داره بر روی بازی Eidos کار میکنه. بازی ROGUE TROOPER کار جدید Rebelion هستش.


خداحافظ
 
آخرین ویرایش:

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
نوشته شده توسط pandora tomorrow:
e3 امسال تو چه ماهی برگزار میشه؟؟;)

سلام

نمایشگاه E3 2006 برنامه زمان بندیش این جوریه .

Conference Program: May 9th—11th
Expo: May 10th—12th


++++++++++++++++++++++++++++++++

راستش خیلی توی تاپیک Next Gen News و این تاپیک گشتم ولی این خبرو ندیدم.

Red 5 Studios Licenses Next Generation Offset Engine

خب این خبر برای تاریخ 13 فوریه 2006 هستش.

ولی هنوز توی صفحه اول سایت Project Offset قرار داره.

این استودیوی بازی Savage رو درسال 2003 در کارنامه خودش داره و موتور جدیدش انگار داره یه حرف هایی میزنه که یکم برای باقی استودیو ها جالبه.

Red 5 استودیوی تازه تاسیسی هستش که از اعضای سابق بلیزارد که در بازی WoW کار میکردن تشکیل شده و این استودیو که داره بر روی بازی های MMO کار میکنه .حق استفاده از انجین این استودیو رو گرفته.

Mark Kern رئیس این استودیو گفته که استفاده از این انجین باعث میشه که کیفیت سینماتیک ها رو در حالت Real -Time به بازی و محیط القا کنه.

"And Offset's content creation tools will enable Red 5 Studios to add real-time cinematic quality to our game world."

سایت Red 5:

www.red5studios.com

اینم منبع :

http://www.projectoffset.com/press.html

در GDC هم یک تریلر از قدرت انجین این بازی اومده که IGN اونو گذاشته و مثل کار های قبلی این انجین حالت Real - Time در بازی کیفیتی فوق العاده داره.( منظورم بازی Project Offset هستش)

فکر کنم این شات خوب باشه.




Hundreds of Goblins running realtime on the Offset Engine



نکته خیلی بد در مورد بازی Project Offset اینه که هنوز این استودیو برای بازیش ناشری پیدا نکرده.خیلی عجیبه !!!!!!!!!!


خداحافظ
 
آخرین ویرایش:

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
C&c

سلام

این خبری که میدن هنوز تایید نشده .ولی باید تا ماه می سال 2006 و نمایشگاه E3 صبر کرد.و البته مجله PC Gamers گفته باید تا شماره ژوئن صبر کنید تا خبرشو ببینید.

انگار EALA میخواد ادامه سری بازی های C&C رو بسازه.:D :D

باورتون میشه .

باور نکردنیه.

خب حالا این خبر چه جوریه :

باور کنیدببخشید که دارم انگلیسی میزارم.

PC Gamer:
"Imagine, if you will, an RTS franchise - a hugely popular one that's been out of the lime-light for a while. No, not that one, the other one. Yes, that's it. Now imagine picking up the June issue of PCG and seeing that we've got a world exclusive scoop on the new game in the series. Wouldn't that be glorious?"

The annual Game Developers Conference took place this week, and ended on Friday. I held my breath and checked the news each day for perhaps a smidgen of a hint about a new Command & Conquer game, but it didn't happen. Not that I thought it would, but the chance was there. Next stop is the E3 Expo show in May. Quite often game developers wait until then to announce a new game. It does garner much attention. Of course, it is possible we could hear something before that time. We all know a new C&C game is coming, right? BFME2 is out of the way, and the door is wide open now. The next RTS game from the EALA studio has to be a new C&C game. I'm not crying the blues though. I have plenty of games to keep me occupied for the time being

یه بازی RTS دیگه ای تو راهه.

اونم از EALA.

BfME IIکه منتشرشده و انگار باید کار بعدی این استودیو C&C باشه.

البته اینا فعلا در حد حرفو حدیثه.

ولی تا ماه می در نمایشگاه E3 صبر کنیم و تا ماه زوئن تا خبر درست رو بشنویم.


خداحافظ
 

farzadlion

کاربر سایت
Sep 30, 2005
2,085
به این مناسبت که بازی Dreamfall حدود یک ماه دیگه روانه ی بازار خواهد شد بد نیست یکسری مطالبی در مورد این بازی بدونید..;)

T0_-1_1261938.jpg

بعد از سالها توسعه ، Dreamfall: The Longest Journey سرانجام آماده و کامل شده.....این بازی ادامه ای است بربازی بیاد ماندنی The Longest Journey که از نظر بسیاری بهترین بازی ادونچر یا ماجرایی بعد ازMyst لقب گرفته .

من قصد ندارم در اینجا در مورد داستان بازی صحبت کنم....اما اینم بگم که در Dreamfall شما با سه شخصیت متفاوت در 3 جهان متفاوت به بازی میپردازید ....Funcom سازنده ی Dreamfall در ابتدا با نامگذاری سبک بازی با چالش روبرو بود و در ابتدا سبک آنرا Action / Adventure معرفی کرد اما بعدا نام سبک آنرا به "modern adventure game" تغییر دادند بگفته ی Funcom این نام برای درک بهتر از سبک این بازی بسیار مناسب تر است..

در Dreamfall معماهایی به سبک بازی های ادونچر کلاسیک وجود دارد که شما بایستی کشف کنید که چگونه آن ها را حل کنید...همچنین در بازی یک سیستم جنگیدن هم گنجانده شده که نحوه ی کنترل آن از بازی هایی نظیر Jade Empire الهام گرفته شده...

بگفته سازندگان مدت زمان بازی Dreamfall چیزی بین 20 تا 30 ساعت طول میکشد که این بستگی دارد به اینکه چه مدت زمانی را به صحبت کردن با شخصیت های دیگر میپردازید...سازندگان بازی اضافه میکنند که آنها نمیخواستند که شخصی که بازی می کند احساس یکنواخت شدن و تکراری شدن بازی را داشته باشد بنابراین شما در این بازی دائما به مکان های جدیدی سفر میکنید مثل زندان ها و سیاه چال های شوم و یا شهر های مربوط به آینده...

این بازی به حد کافی انعطاف پذیر است که به شما اجازه میدهد که بسیاری از مشکلات را از چندین راه و روش مختلف حل کنید برای مثال اگر شما در جایی توسط جن و یا غول خشمگینی مورد تعقیب قرار بگیرید شما چندین راه پیش رو دارید که از شر وی خلاص شوید...

بد نیست بدانید کهDreamfall بر روی PC از ظاهر نسبتا بهتری نسبت به Xbox برخوردار است ...و Funcom هم قول یک بازی و گیم پلی جذاب و فوقالعاده را به طرفداران این بازی داده...انتظار میره که شرکت Aspyr ناشر این بازی بزودی تاریخ انتشاری بطور رسمی برای این بازی اعلام کنه و انتظار میره این بازی ماه دیگه یعنی ماه آپریل به بازار عرضه بشه....پس منتظر باشید...;)
 
آخرین ویرایش:

nemessis

کاربر سایت
Dec 20, 2005
1,183
دادگاه های لس آنجلس، ساخت GTA را ممنوع کردند
دادگاه های لس آنجلس، اکنون با پرونده های حقوقی، بر علیه GTAپر شده است. بازی GTA در گذشته نیز با مشکلات حقوقی زیادی به دلیل خشونت فراوان در بازیش با ماجرا های دادگاهی زیادی مواجه شد. اما اکنون، منتقدان این بازی، معتقدند که بازی GTA، به علت صحنه های غیر اخلاقی پنهانیکه در خود دارد باید از لحاظ رده بندی، با عنوان بزرگسالان فروش برود. این در حالی است که بازی GTA، اکنون بحث داغ بچه های مدرسه ای به حساب می آید. کارشناسان معتقدند که اگر مسئولان و طراحان بازی GTA، از عهده ی مشکلات حقوقی پیش آمده بر نیایند، امکان جمع آوری و جلو گیری از فروش آن، وجود دارد.
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,806
نام
امین
نوشته شده توسط nemessis:
دادگاه های لس آنجلس، ساخت GTA را ممنوع کردند
دادگاه های لس آنجلس، اکنون با پرونده های حقوقی، بر علیه GTAپر شده است. بازی GTA در گذشته نیز با مشکلات حقوقی زیادی به دلیل خشونت فراوان در بازیش با ماجرا های دادگاهی زیادی مواجه شد. اما اکنون، منتقدان این بازی، معتقدند که بازی GTA، به علت صحنه های غیر اخلاقی پنهانیکه در خود دارد باید از لحاظ رده بندی، با عنوان بزرگسالان فروش برود. این در حالی است که بازی GTA، اکنون بحث داغ بچه های مدرسه ای به حساب می آید. کارشناسان معتقدند که اگر مسئولان و طراحان بازی GTA، از عهده ی مشکلات حقوقی پیش آمده بر نیایند، امکان جمع آوری و جلو گیری از فروش آن، وجود دارد.
فکر میکنم این خبرت یکم قدیمی باشه
38.gif
و همین موضوع قبل از انتشارش موجب شد esrb سن بازی باز رو برای این بازی تغییر بده....
 

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
آقا من یه سوال داشتم این که گرافیک کدوم نسخه ی Oblivion بهتره چه کار به کار شما داره مهم گیم پلی بازی هست گرفته 9 یا حتی Value بازی که گرفته 10 یعنی واقعا گرافیک بازی آنقدر مهم هست که با هم دعوا کنید . من همه کنسول های نسل حاضر رو دارم و خوب می دونم کنسول یعنی چی اصلا امکان نداره در ابتدا پی سی های عادی و خوب به اندازه ی یه کنسولی که فقط چند ماه از اومدنش گذشته قدرت داشته باشه وقتی گیم اسپات می گه یه پی سی توپ یعنی رم 1 گیگ سی پی یو هم که دیگه بالای 3.2 و کارت گرافیک هم آخرین مدلی که تو بازر هست که اینا روهم حدودا 1500 دلار خرج داره ولی حالا دو سال دیگه بگذره گیم اسپات می گه مثل همیشه در بین بازی های چند کنسوله از نظر گرافیک پی سی قویتره منتها مایکروسافت میاد یه بازی می زنه و اونو رو پی سی هم می ده بیرون ولی با کلی دستکاری نسخه ی ایکس باکس بهتره از پی سی در می آید و همه هم دلیلش رو می دونن . من بگم خواستم نظرم رو بگم همین KOTOR2 مگه گرافیکش خوب بود اما این همه فروش کرد یا اصلا مثال جدیدتر Empire at War که با ضعف های گرافیکی و صدا گزاریش دو هفته بالای WOWC بود یعنی از تمام استراتژی های با گرافیک توپ بهتر فروخت بابا بی خیال گرافیک بشین بازی کن .
 

farzadlion

کاربر سایت
Sep 30, 2005
2,085
سلام ;)

T0_-1_1264055.jpg


Crysis نام دومین بازی هست که استودیوی Crytek قرار است برای PC بسازه...پیش ازین بازی Far Cry در سال 2004 توسط همین استودیو برای PC ساخته شده بود و توانست عده ی بسیار زیادی را مجذوب خود کند...

البته Crysis دنباله ای برای FarCry نیست و هیچ ارتباطی هم با آن ندارد اما در یک مورد این دو با هم مشابهند مکان بازی در هر دوی آنها در زنجیره ای از جزیره هایی واقع شده ...

وقایعCrysis در سال 2019 روی میدهد درست بدنبال افتادن یک شهاب سنگ بسیار بزرگ بدرون یکسری مجمع الجرایر.....در پی این حادثه کره ی شمالی ارتباط جزیره را با تمام منابع و جهان خارج از آن قطع و مسدود می کند ...همانطور که احتمالا اطلاع دارید کره ی شمالی و آمریکا میانه ی خوبی با هم ندارند ازین رو آمریکایی ها هم نیروها و یگان ویژه ای اعزام میکنند تا پی ببرند که در آن منطقه چه خبر است ونتیجه را گزارش دهند...

درحالی که هر دوی این دو کشورها در حال نزاع علیه یکدیگر هستند ، شهاب سنگ از هم باز میشود و سفینه ای بیگانه از آن خارج میشود..همانطور که ممکن است بتوانید تصور کنید این سفینه مجهز به اسلحه های جنون آوری است و در همین احوال سیستم آب و هوایی جهان در هم میریزد و قسمتی از مجمع الجزایر بطور کامل یخ میزند. انسان ها نیز نیروهایشان را با هم متحد می کنند تا با این دشمن جدید و بمراتب خطرناک تر مبارزه کنند... خب این خلاصه ای از داستان بازی بود

T0_-1_1264051.jpg

همانطور که انتظار دارید ، شما در این بازی در نقش یک سوپر قهرمان بازی می کنید تا جهان را نجات بدید در این بازی شما در جنگل ها ..بر روی کوه ها ... در درون شهر ها و در قلب سفینه ی موجودات بیگانه به جنگ میپردازید تا تهدید به بشریت را از میان بردارید...
.
همانطور که میدونید اسلحه ها در بازی های Shooter نقش بسیار مهمی بازی میکنند وCrytek هم ابراز امیدواری کرده که این بازی فصل جدیدی را در بخش اسلحه در بازی های FPS باز کنه...در مورد هوش مصنوعی بازی هم باید گفت که Crytek روی این قسمت بسیار کار کرده و نه تنها هوش مصنوعی انسان ها جالب توجه است و از تاکتیک های نظامی بصورت بسیار واقع گرایانه ای استفاده میکنه حتی موجودات فضایی هم از تاکتیک های خاص خودشون استفاده میکنند تا زندگی را برای هر کسی که ادعای قهرمان بودن دارد را سخت کنند.


حتی جالب توجه تر از همه وعده ی بحران های طبیعی در بازی است تا شرایط را از این هم بغرنج تر کند...بحران های طبیعی مثل زلزله ..شکستن یخ ..ریزش زمین و گردباد دنیای جدیدی را در این بازی خلق خواهد کرد که میتواند بسیار بر جذابیت بازی بیفزاید..

در Crysis تعداد گوناگون و متنوعی از وسایل نقلیه نیز وجود خواهد داشت که شما میتوانید آن ها را کنترل کنید از جمله انواع تانک ها و هلیکوپتر ها..

T0_-1_1264058.jpg

و اما از همه مهمتر در بازی Crysis موتور استفاده شده در آن میباشد با نام Cry Engine 2 ..موتوری که به اعتقاد بسیاری انتظارات از گرافیک و جلوه های وِیژه در بازی های رایانه ای را تغییر خواهد داد..بگذارید به گوشه ای ازویژگی ها و جلوه های بکار رفته در این موتور نگاهی بیاندازیم..

Volumetric Clouds.... Real-time Ambient Maps.... Depth of Field... Motion Blur..... Soft Shadows.... Sneak Peak Crysis.... soft vegetation bending.... high-dynamic range rendering..... sub surface scattering

در این بازی گیاهان را میتوان منهدم کرد و همچنین این بازی از یک تکنیک رند رینگ بسیار پیشرفته در نورپردازی و شبیه سازی ابر ها استفاده میکند برای مثال اگر شما در فضا مشغول جنگیدن با موجودات بیگانه باشید ابرها بر روی هر چیزی که در زیرشان باشد سایه های واقع گرایانه ای خلق میکنند

این ها که گفته شد تنها بخش کوچکی از جلوه ها و تکنیک های بکار رفته در موتور Crytek 2 بود .....Crysis در حقیقت بعنوان یک بازی نسل بعد شناخته میشود و جزو اولین بازی هایی است که بر پایه ی Directx 10 ساخته میشود البته به گفته ی Crytek این بازی با Directx 9 هم سازگار خواهد بود اما برای استفاده از تمام جلوه ها در این بازی به یک کارت گرافیک با پشتیبانی از DirectX 10 نیاز خواهید داشت...هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای این بازی در نظر گرفته نشده اما بنظر نمیرسد که این بازی در سال 2006 روانه ی بازار شود ...اما مطمعنا این بازی یک تجربه ی وافعی از بازی های رایانه ای نسل بعد را برای مشتاقان PC رقم خواهد زد

عین این پست را در تاپیکی که برای بازی Crysis ساختم میتونید بخونید..;)

------------------------------------------------------------------------

اما بزارید نگاهی هم کنیم به بازی هایی که در این چند روزه منتشر شدند و یا قرار هست منتشر بشند ;) (از 27 مارچ تا 31 مارچ )

MARCH 27, 2006
Space Rangers 2: Rise of the Dominators (PC)
Buccaneer's Bounty (PC)
NBA Ballers: Phenom (Xbox)
Neighbors From Hell: On Vacation (PC)
UberSoldier (PC)
American Conquest: Divided Nation (PC)


MARCH 28, 2006
Harvest Moon: Magical Melody (GC)
Untold Legends: The Warrior's Code (PSP)
Rumble Roses XX (Xbox 360)
Dynasty Warriors 5 Empires (Xbox 360, PS2)
River King: A Wonderful Journey (PS2)
Blazing Angels: Squadrons of WWII (PC)
Super Black Bass Fishing (DS)
Far Cry Instincts Predator (Xbox 360)
Far Cry Instincts Evolution (Xbox)
Kingdom Hearts II (PS2)
Full Spectrum Warrior: Ten Hammers (PS2, Xbox, PC)
Daemonica (PC)
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter (PS2)

MARCH 29, 2006
Dragon Ball: Buu and Transformation 2 Pack (GBA)
Kao the Kangaroo Round 2 (PS2, GC)
7 Wonders of the Ancient World (PC)
Kao Challengers (PSP)
Top Spin 2 (Xbox 360, GBA, DS)

MARCH 30, 2006
Beatmania (PS2)

MARCH 31, 2006
Franklin: A Birthday Surprise (PS2)
 
آخرین ویرایش:

persian_king

مدیر سابق
کاربر سایت
Sep 23, 2005
157
نوشته شده توسط sina_unl:
آقا من یه سوال داشتم این که گرافیک کدوم نسخه ی Oblivion بهتره چه کار به کار شما داره مهم گیم پلی بازی هست گرفته 9 یا حتی Value بازی که گرفته 10 یعنی واقعا گرافیک بازی آنقدر مهم هست که با هم دعوا کنید . من همه کنسول های نسل حاضر رو دارم و خوب می دونم کنسول یعنی چی اصلا امکان نداره در ابتدا پی سی های عادی و خوب به اندازه ی یه کنسولی که فقط چند ماه از اومدنش گذشته قدرت داشته باشه وقتی گیم اسپات می گه یه پی سی توپ یعنی رم 1 گیگ سی پی یو هم که دیگه بالای 3.2 و کارت گرافیک هم آخرین مدلی که تو بازر هست که اینا روهم حدودا 1500 دلار خرج داره ولی حالا دو سال دیگه بگذره گیم اسپات می گه مثل همیشه در بین بازی های چند کنسوله از نظر گرافیک پی سی قویتره منتها مایکروسافت میاد یه بازی می زنه و اونو رو پی سی هم می ده بیرون ولی با کلی دستکاری نسخه ی ایکس باکس بهتره از پی سی در می آید و همه هم دلیلش رو می دونن . من بگم خواستم نظرم رو بگم همین KOTOR2 مگه گرافیکش خوب بود اما این همه فروش کرد یا اصلا مثال جدیدتر Empire at War که با ضعف های گرافیکی و صدا گزاریش دو هفته بالای WOWC بود یعنی از تمام استراتژی های با گرافیک توپ بهتر فروخت بابا بی خیال گرافیک بشین بازی کن .

همونطور که شما فکر میکنید به دیگران نباید کاری داشته باشه که گرافیک خوب هست یا نه من هم به شما میگم اصلا به شما مربوط نمیشه سلیقه شخصی هر فرد چطور هست ...اگر برای شما گیم پلی مهم هست برای یکی دیگه گرافیک هست برای یکی هم جفتش

so keep it for yourself

چیزی که ما در موردش حرف زدیم بهش میگن fact

اینجا با هم بحث و تبادل نظر میکنن نه دعوا

fact یعنی یه واقعیت نه یه نظر شخصی

برای کسی مهم شاید نباشه که گرافیک رو ایکس باکس بهتر باشه خوبه یا اینکه رو پیسی ...این مهم هست که واقعا رو کودوم بهتر هست و این ثابت شه اگر شکی در موردش هست یا اگر مطلبی از رو هوا گفته شده

اگر قرار باشه هر حرفی بدون مدرک زده بشه من میام فردا میگم سال دیگه همین موقع قراره بازی prince of persia 4 بیاد کسی هم نپرسه آخه از کجا اینو میگی

من جواب بدم چون بقال سر کوچه ما پشت شیشش زده بود ...یا فلانی تو این سایت گفته بود منم خیلی قبولش دارم..یا اینکه من خیلی از pc حالیم هست چون من میگم درسته

قبل از اینکه بازی نقد بشه در مورد گرافیک اینکه کودوم نسخه بهتر هست نظر داده شد و این میتونست صحیح نباشه ...یا باید یه منبع معتبر ذکر بشه یا اصلا گفته نشه

در حال حاضر نقدی که سایت گیم اسپات نوشته این رو میگه که گرافیک نسخه پیسی بهتر هست ..حالا هی شما زور بزن که کنسول جدید هست باید بهتر باشه

بقیه سایت ها هم اگر اینو ذکر نکرده باشن از یکی بودن هر دو نسخه صحبت کردن

بعد هم منظورت از اینکه کنسول های نسل حاضر رو داری یعنی چی؟ به جز ایکس باکس 360 چیزی نیومده بیرون بقیه هم mobile هستند

یه چیزی رو بزار راحتت کنم همین الانش ایکس باکس 360 چیزی نتونسه ارائه کنه که رو پیسی قابل اجرا نباشه با کیفیت یکسان چه برسه به چند وقت دیگه که برای پیسی کارت گرافیک و پردازشگر های بهتر هم میاد حالا میخواد 500 تا پردازشگر داشته باشه میخواد نصف داشته باشه این بازی oblivion چیزی بود که براش دادن بیرون نسخه پیسی ایش با همون یه پردازشگر ازش بهتر بود به گفته سایت گیم اسپات..... 5-6 ماه پیش یه مقاله نوشته شد که اون موقع 7800 به شکل غیر محسوس از نظر قدرت گرافیکی از کارت گرافیک ایکس باکس 360 برتر هست. غیر محسوس یعنی خیلی کم... این رو بزودی میزارم تو همین تاپیک...شما به یه سری نگاه نکنید که پیسی شون برای چت تو یا هو میاد بالا فقط ...برید یه سر سایت guru3d ببینید تقریبا میشه گفت بالا 90 درصدشون بدترین کارتش 6800 هست

دوست من یه پیسی اخیرا جمع کرده که در یک لحظه 3 تا بازی سنگین رو همزمان اجرا میکنه با یه frame rate خوب ..دو میلیون و پانصد هم پول کامپیوترش شده

همه مشکل همینجاست که پیسی گرون در میاد..اما اینکه ما چون پیسی گرون در میاد بگیم کنسول گرافیکش بهتره این fact نیست بلکه دل خوش کردنه خودمونه.شما اون زمانی که طرف یه بازیه سنگین رو با رزولوشنه 1600-1200 رو یه مانیتور توپ اجرا کنه و ببینی دیگه گرافیک کنسول رو یادت میره

خود گیم اسپات هم بار ها اینو ذکر کرد که دلبنده من اگر پیسی توپ داری نسخه پیسیش گرافیک بهتری داره ...اگر نه کنسول ارجحیت داره

On the Xbox 360, you can look forward to a usually fast and smooth frame rate and graphics that look especially dazzling on a high-definition display. On a high-end PC, you can get the game looking even better, though unless you have a fast graphics card, you might have a hard time getting the game to appear pretty while moving at an acceptable frame rate at a high resolution

همیشه وقتی از پیسی صحبت میشه باید از بهترین وضعیتش صحبت شه فقط برای مقایسه البته نه چیز دیگه
اینی که گرافیک مهم هست یا نه به خود شما ربط داره اما انکار واقعیت یا انتشار اون به غلط هست که مشکل دار میشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر