احتمال کارگردانی رزیدنت اویل 8 توسط شینجی میکامی

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
ejqa_shinji-mikami1_%281%29.jpg

درود

شرکت کپکام با عنوان رزیدنت اویل 7 سری معروف رزیدنت اویل را به ریشه هایش بازگرداند و به نظر میرسد پدر ژانر ترس برای ساخت قسمت هشتم بازخواهد گشت.

شینجی میکامی خالق رزیدنت اویل و در حال حاضر به عنوان تهیه کننده اجرایی عنوان اویل ویتین 2 مشغول به کار است.اما این بدان معنا نیست که مرد افسانه ای سبک ترس به سری رزیدنت اویل بازنگردد.طی یک مصاحبه در مراسم QuakeCon از او پرسیده شد ایا برای ساخت قسمت هشتم رزیدنت اویل بازمیگردد یا خیر که او در پاسخ گفت: ممکن است.

چیزی که مشخص است این هست که میکامی به تنگو و اینده عناوین این استدیو متعهد است اما امیدواریم بعد از ساخت اویل ویتین 2 به سری رزیدنت اویل بازگردد.

با توجه به این پاسخ باید منتظر ماند و دید ایا میکامی در قسمت هشتم سری افسانه ای رزیدنت اویل نقشی خواهد داشت یا خیر

 

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
اگر همین الان هم اویل 8 رو با المان های re remake بسازن قطعا بازی از re7 موفق تر میشه . معماهای سخت تر و مهمات محدودتر و دشمنان کند اما استرس زا اینها چیزایی هستند که هیچ وقت قدیمی نمیشن . چون تجربه ترس و بقا اونم تو یک بازی کامپیوتری بستگی به همین چیزا داره .
میکامی قطعا استاد استفاده از این المان هاست و قطعا حضورش موثر .
اویل ویزن یک عنوان موفق نسبت به محدودیت هایی بود که براش وجود داشت . ( همونطور که خیلی از دوستان اشاره کردن ) .
ایده رزدنت اویل متعلق به میکامی هستش و این تصور که حضور میکامی به این فرنچایز لطمه میزنه از نظر من کاملا اشتباهه .
اویل ۷ خیلی خوب بود ولی کامل نبود.
به نظرم معماها باید بیشتر و پیچیده تر میشد . به راحتی میتونستن پای زامبیهای کلاسیک رو به بازی باز کنن . تنوع دشمنان خیلی کم بود . مدت زمان بازی قطعا نقطه ضعف بازی بود که بیشتر بر میگشت به ساده بودن بازی .
کلا چالش تو اویل 7 کم بود و این خوب نیست .
میکامی میتونه با ارتقا بخشیدن به این خصیصه ها اویل 8 رو به کمال برسونه و نسخه بعدی اویل همون چیزی بشه که فنهای این بازی انتظار دارند . هر چند که واقعا باید گفت اویل 7 جبران مافات بود .
البته ایده میکامی بیشتر یه عمارت خوف ناک هست حالا سبکش و داستانش هرچی می خواد باشه الان بجز اویل یک داینو1 اونیموشا1 حتی تاثیرشو توی دویل مکرای یکم گذاشت
 

hoseinlu

کاربر سایت
Jan 28, 2008
478
نام
زهير
البته ایده میکامی بیشتر یه عمارت خوف ناک هست حالا سبکش و داستانش هرچی می خواد باشه الان بجز اویل یک داینو1 اونیموشا1 حتی تاثیرشو توی دویل مکرای یکم گذاشت
البته منظور من سبک و داستان بازی نبود .
قطعا اول شخص شدن بازی کمک زیادی به بهتر شدن بازی کرده . داستان هم که فقط باید تاثیر گذار باشه .
 
  • Like
Reactions: gamer1998y

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
البته منظور من سبک و داستان بازی نبود .
قطعا اول شخص شدن بازی کمک زیادی به بهتر شدن بازی کرده . داستان هم که فقط باید تاثیر گذار باشه .
البته این نظر شماست وگرنه چه دوربین اول شخص چه روی شانه آشغال به تمام معناست و همین دوربین اویلو نابود کرد نه ترسناک بودن کم بود مهمات
 

vhd

کاربر سایت
Apr 16, 2006
117
نام
وحید
میکامی خودش RE رو به وجود اورده و خودش از همه بهتر میدونه باید چی کارکنه چندین بار این جمله رو نوشتم وقتی صاحب اثر بالا سر کار باشه خیلی بهتره تا کسی دیگه ای که اون رو اصلا به وجود نیاورده و فقط به فکر اینه که نظر سران شرکت رو جلب کنه و یه سری گیمر جدید رو جذب بازی کنه ... فعلا که پول حرف میزنه و کسی به هنر اهمیت نمیده و RE هم مثل خیلی از بازی های دیگه هم خودش رو خراب کرده و هم خاطرات ما رو
خودتون ببینید از RE 1-2-3 چند سال گذشته ولی هنوز اون رو ملاک قرار میدن و تلاش زیادی برای ساختن Remake شماره 2 خودش این رو تایید میکنه که هنوز براشون اهمیت زیادی داره
به نظرتون کسی میاد 15-20 سال بعد در مورد RE 5-6-.. حرفی بزنه ...
 

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
میکامی خودش RE رو به وجود اورده و خودش از همه بهتر میدونه باید چی کارکنه چندین بار این جمله رو نوشتم وقتی صاحب اثر بالا سر کار باشه خیلی بهتره تا کسی دیگه ای که اون رو اصلا به وجود نیاورده و فقط به فکر اینه که نظر سران شرکت رو جلب کنه و یه سری گیمر جدید رو جذب بازی کنه ... فعلا که پول حرف میزنه و کسی به هنر اهمیت نمیده و RE هم مثل خیلی از بازی های دیگه هم خودش رو خراب کرده و هم خاطرات ما رو
خودتون ببینید از RE 1-2-3 چند سال گذشته ولی هنوز اون رو ملاک قرار میدن و تلاش زیادی برای ساختن Remake شماره 2 خودش این رو تایید میکنه که هنوز براشون اهمیت زیادی داره
به نظرتون کسی میاد 15-20 سال بعد در مورد RE 5-6-.. حرفی بزنه ...
البته اینجور که شما میگی هم نیست بازی رو یک نفر نمی سازه ساختمونم نیست که یه مهندس بالای سر بقیه باشه و طرح نقشه بده بقیه مو به مو اجرا کنن.ممکنه خیلی از جا های بازی کار افراد دیگه باشه و طرح اولیه بازی و شروع داستانو میکامی داده باشه.
و فکرم نکنم خودش بهتر بدونه چی کار باید بکنه.اگه میدونست الان تو شرکت بود
 

vhd

کاربر سایت
Apr 16, 2006
117
نام
وحید
البته اینجور که شما میگی هم نیست بازی رو یک نفر نمی سازه ساختمونم نیست که یه مهندس بالای سر بقیه باشه و طرح نقشه بده بقیه مو به مو اجرا کنن.ممکنه خیلی از جا های بازی کار افراد دیگه باشه و طرح اولیه بازی و شروع داستانو میکامی داده باشه.
و فکرم نکنم خودش بهتر بدونه چی کار باید بکنه.اگه میدونست الان تو شرکت بود
بله دوست عزیز کاملا با مراحل ساخت بازی اشنا هستم ...
من خیلی ساده نوشتم و منظورم این بود که اگر کسی که ایده اولیه بازی رو به وجود اورده و اون ایده جواب داده خودش تو کار حضور داشته باشه دوباره اون بازی می تونه رو به جلو حرکت کنه در غیر این صورت ...
افرادی مثل میکامی - ساکاکوچی - کوجیما و ... رو با یه خداحافظی شیک از شرکت می ندازن بیرون و راه برگشتی هم ندارن ..
چون بازی هایی که این افراد ساختن , تمام دغده های زندگی شون بود و صرفا برای پول نبود
ولی امروزه برای هنر ( گیم ) احترامی قایل نیستن و تلاش میکنن با گرافیک بالاتر و جلو های بصری بیشتر پول بیشتر به جیب بزنن
 

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
بله دوست عزیز کاملا با مراحل ساخت بازی اشنا هستم ...
من خیلی ساده نوشتم و منظورم این بود که اگر کسی که ایده اولیه بازی رو به وجود اورده و اون ایده جواب داده خودش تو کار حضور داشته باشه دوباره اون بازی می تونه رو به جلو حرکت کنه در غیر این صورت ...
افرادی مثل میکامی - ساکاکوچی - کوجیما و ... رو با یه خداحافظی شیک از شرکت می ندازن بیرون و راه برگشتی هم ندارن ..
چون بازی هایی که این افراد ساختن , تمام دغده های زندگی شون بود و صرفا برای پول نبود
ولی امروزه برای هنر ( گیم ) احترامی قایل نیستن و تلاش میکنن با گرافیک بالاتر و جلو های بصری بیشتر پول بیشتر به جیب بزنن
اینی که شرکتا فکرشون پول و درامد بیشتر با یه کار ضعیفه کاملا درسته.اما اینی که هر کارگردانی هم که یه ایده رو بوجود اورده هر بار که تو کار باشه بازی خوب از آب در بیاد مخالفم نمونشم همین سه تا کارگردانی که مثال زدی میکامی با اویل 4 اویلو خراب کرد ساکاکوچی با x2 کوجی ما هم با متال 5 البته همه قبول داریم که اینا بازی های بدی نبودن و مشکلشون وفادار نبودن به شمارهای پیشینه در حالی که خود خالق اثر تولید شون کرده و اگه همین بازی هارو کسی دیگه درست میکرد میگفتن چون خود کارگردان اصلی رو سر کار نبوده اینجوری شدن
 
  • Like
Reactions: vhd

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
اینی که شرکتا فکرشون پول و درامد بیشتر با یه کار ضعیفه کاملا درسته.اما اینی که هر کارگردانی هم که یه ایده رو بوجود اورده هر بار که تو کار باشه بازی خوب از آب در بیاد مخالفم نمونشم همین سه تا کارگردانی که مثال زدی میکامی با اویل 4 اویلو خراب کرد ساکاکوچی با x2 کوجی ما هم با متال 5 البته همه قبول داریم که اینا بازی های بدی نبودن و مشکلشون وفادار نبودن به شمارهای پیشینه در حالی که خود خالق اثر تولید شون کرده و اگه همین بازی هارو کسی دیگه درست میکرد میگفتن چون خود کارگردان اصلی رو سر کار نبوده اینجوری شدن
کوجیما متال5 خراب نکرد بلکه ناکامل عرضه شد:-"
 

vhd

کاربر سایت
Apr 16, 2006
117
نام
وحید
اینی که شرکتا فکرشون پول و درامد بیشتر با یه کار ضعیفه کاملا درسته.اما اینی که هر کارگردانی هم که یه ایده رو بوجود اورده هر بار که تو کار باشه بازی خوب از آب در بیاد مخالفم نمونشم همین سه تا کارگردانی که مثال زدی میکامی با اویل 4 اویلو خراب کرد ساکاکوچی با x2 کوجی ما هم با متال 5 البته همه قبول داریم که اینا بازی های بدی نبودن و مشکلشون وفادار نبودن به شمارهای پیشینه در حالی که خود خالق اثر تولید شون کرده و اگه همین بازی هارو کسی دیگه درست میکرد میگفتن چون خود کارگردان اصلی رو سر کار نبوده اینجوری شدن
به نظر من نیمه پر لیوان رو ببینید
کسانی که نام بردم چندین بازی درجه 1 ساختن که خیلی از شرکت ها واسه این که بتونن سر پا بمونن فقط یکی از همون بازی ها رو لازم داشتن
فکرکنید اگه RE رو از CAPCOM یا FF رو از Square Enix یا MGS رو از KONAMI بگیرید چی از این شرکت ها میمونه.
در مورد ساکاگوچی , که به قدری کارنامه درخشانی داره که حتی میشه گفت با این که X-2 کار ضعیفی هستش ولی بازهم کار خوبی شده بود ..
در مورد کوجیما بازی MGS 5 کاملا ناقص بوده و به نظرم درگیری هایی چندین ساله که کوجیما با کونامی داشت باعث شد MGS به این حال روز در بیاد و کوجیما با DEAD STRANDING ثابت میکنه که ایده های خوبش فعلا تمام نشدنیه.
در مورد میکامی به نظر من RE-4 با تغییراتی که تو دوربین اعمال کردن باعث شد که حس ترس بازی کمتر بشه ولی %100 از RE-5,6 بهتره. RE-4 وارد سبک جدیدی از بازی شده بود که هنوز رگه هایی از ترس و همرا اکشن درش بود
وقتی میکامی رو کنار گذاشتن برای RE-5 هیچ ایده ای نداشتن به غیر از این که بیان بازی رو به سمت سبک اکشن ببرن و از سبک تریلر که ریشه ش بود جداش کنن به نظر من RE-5-6 یه کپی بی کیفیت با گرافیک بالا از RE-4 بود .
در نهایت - بحث رو طولانی نکنیم هر کسی یه نظری داره و به نظر من کسانی که یه اثری رو درست میکنن ممکنه از هر 10 تا قسمت 1-2 رو خراب کنن ولی همیشه رو به جلو حرکت میکنن و میدونن که به کدوم سمت برن که هم از دنیای بازیسازی که هر سال پیشرفت های بزرگی میکنه عقب نمونن و هم از ریشه ها جدا نشن.
 

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
به نظر من نیمه پر لیوان رو ببینید
کسانی که نام بردم چندین بازی درجه 1 ساختن که خیلی از شرکت ها واسه این که بتونن سر پا بمونن فقط یکی از همون بازی ها رو لازم داشتن
فکرکنید اگه RE رو از CAPCOM یا FF رو از Square Enix یا MGS رو از KONAMI بگیرید چی از این شرکت ها میمونه.
در مورد ساکاگوچی , که به قدری کارنامه درخشانی داره که حتی میشه گفت با این که X-2 کار ضعیفی هستش ولی بازهم کار خوبی شده بود ..
در مورد کوجیما بازی MGS 5 کاملا ناقص بوده و به نظرم درگیری هایی چندین ساله که کوجیما با کونامی داشت باعث شد MGS به این حال روز در بیاد و کوجیما با DEAD STRANDING ثابت میکنه که ایده های خوبش فعلا تمام نشدنیه.
در مورد میکامی به نظر من RE-4 با تغییراتی که تو دوربین اعمال کردن باعث شد که حس ترس بازی کمتر بشه ولی %100 از RE-5,6 بهتره. RE-4 وارد سبک جدیدی از بازی شده بود که هنوز رگه هایی از ترس و همرا اکشن درش بود
وقتی میکامی رو کنار گذاشتن برای RE-5 هیچ ایده ای نداشتن به غیر از این که بیان بازی رو به سمت سبک اکشن ببرن و از سبک تریلر که ریشه ش بود جداش کنن به نظر من RE-5-6 یه کپی بی کیفیت با گرافیک بالا از RE-4 بود .
در نهایت - بحث رو طولانی نکنیم هر کسی یه نظری داره و به نظر من کسانی که یه اثری رو درست میکنن ممکنه از هر 10 تا قسمت 1-2 رو خراب کنن ولی همیشه رو به جلو حرکت میکنن و میدونن که به کدوم سمت برن که هم از دنیای بازیسازی که هر سال پیشرفت های بزرگی میکنه عقب نمونن و هم از ریشه ها جدا نشن.
شما یه جوری دارید توضیح میدید که انگار من گفتم این کارگردانا بازی درست کردن بلد نیستن.
معلومه هر کدومشون الان یه بازی درست کنن عالی میشه.مسئله اینه که خالق یک اثر هم میتونه یکی (توجه کن)
یکی از شماره های یکی از بازی هاشو جوری درست کنه که راضی کننده نباشه پس دلیل نمیشه که اگر الان میکامی بیاد اویل 8 درست کنه یه اویل وفادار به سه شماره اول باشه ممکنه یه بازی خوب باشه اما فنای اصلی رو راضی نمیکنه
 

SPRADA

کاربر سایت
Jan 13, 2012
2,885
نام
علی
خب تریلر not a hero هم منتشر شد و المان وحشت خاصی مشاهده نشد:Dیه fps تو یه طراحی محیط ادغام شده از چند چپتر RE5 و یاد اور Zombies mode کال اف:D
کلا این که فکر کنیم کپکام ریشه ها رو فراموش کرده کاملا اشتباهه چون مشخصا نقد های مثبتی که RE7 دریافت کرد بازم باعث میشه بخوایم دنباله هایی مثل اون ببینیم اما از یه طرفم با وضع موجود نمیخواد کاملا وارد اتمسفر کلاسیک فرنچایز بشه یا حداقل دلش نمیخواد کریس رو دوباره وارد اون کنه:D
 

reach usa

کاربر سایت
Dec 28, 2009
1,209
نام
hassan
من میکامی رو دوست دارم چون سبک شوتینگ سوم شخص رو هم متحول کرد که از نسل هفتم به بعد ده ها بازی ازش الگو برداری کردن و الان هم میکنن !! یه جورایی میراثی که این شخص به جا گذاشت هیچ وقت فراموش نمیشه خودتون بشینین فکر کنین ببینین بجز سبک ترس و اویل چه خدمتی این شخص به صنعت گیم کرد؟؟
از منتقدین و اساتید گرامی خواهشمندم به این یکی رحم کنن زیرا نصف عمر خودشون رو زیر سوال میبرن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر