احتمال عرضه ی Ninja Gaiden بر روی PS Vita و اطلاعات تکمیلی!

Naruto

کاربر سایت
Dec 5, 2009
3,383
نام
داود
Team Ninja بسیار دوست دارد تا عنوانی از سری Ninja Gaiden را برای پلتفرم Vita عرضه کند.این جمله ای بود که جدیدا از طرف Team Ninja اعلام شده است.

Yosuke Hayashi در این مورد به PlayStation UK گفته است :"ما سیستم Vita را از سونی دریافت کرده ایم و داریم در مورد این مساله فکر میکنیم."وی در ادامه گفت:"در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی نسخه ی PS3 بازی است وقتی که کار ما تمام شد به دنبال ایده هایی خواهیم بود که ببینیم آیا میشود این سری بازی ها را به کنسول Vita هم آورد یا نه.ولی حقیقت این است که ما دوست داریم این کار را انجام دهیم."

Hayashi همچنین در مورد درجه ی سختی بازی نیز این گونه توضیح داد که سری بازی های نینجا گایدن همیشه سعی بر این داشته که برای Hardcore ها چالش برانگیز باشد."ما نمیخوایم که طرفداران این بازی را ناامید کنیم پس بازی کمی مشکل خواهد بود."وی در ادامه این نکته را متذکر شد که برای کسانی هم که سختی زیاد را دوست ندارند راه کارهای زیادی درست کرده ایم.

وی همچنین در مورد استفاده از سیستم Move که قبلا خبر آن اعلام شده بود اینگونه اظهار کرد برای بهتر بازی کردن این عنوان شما باید از دسته های سنتی استفاده کنید و Move بیشتر برای کسانی است که به صورت تفریحی می خواهند این عنوان را انجام بدهند.

این عنوان از سری بازی های Ninja Gaiden در اوایل سال 2012 برای PS3 , X360 عرضه خواهد شد.همچنین برنامه هایی برای ورژن WII U این بازی نیز تدارک دیده شده است.

20110829ninjagaiden3.jpg



منبع:
 
  • Like
Reactions: ASYLUM MANAGER

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
اگه همون نینجا گایدن سیگما 1رو بهینه کنن برای ویتا بهتره تا این آشغال بیاد ...
امیدوارم نسخه سوم بازی اصلا منتشر نشه .
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
کی بود میگفت یه ماشین غراضه ـس ؟! :D
اگه همون نینجا گایدن سیگما 1رو بهینه کنن برای ویتا بهتره تا این آشغال بیاد ...
امیدوارم نسخه سوم بازی اصلا منتشر نشه .
بزار یه چهار تا نقد و پیشنمایش و بازخورد ازش ببینیم بعد لهش کن :D دیگه در حد DmC که نیست ! از لحاظ سختی هم که به گفته ی خودشون دارن میگن کماکان سخت هست , MOVE بی صاحاب شده هم که تفریحیه :D
 

Rover

کاربر سایت
Oct 11, 2007
1,059
نام
Vahid
با این سرعتی که این بازی داره باید بیخیال دکمه ویتا بشیم چیزی ازش نمی مونه .
اشکال نداره دکمه هاش کنده میشه تبدیل میشه به تبلت.خوب چه کاریه برو تبلت بخر مثل حضرات کرایتک که دوست دارن این بازی رو تبلت انجام بدن:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر