شایعه احتمالاً Resident Evil 9 یک بازی open world است

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,602
نام
alireza
residentevil9.jpg

طبق یک توییت جدید از افشاکننده معتبر به نام Dusk Golem، بازی Resident Evil 9 می تواند بر روی موتور RE ساخته شود و به یک بازی جهان باز (open world) تبدیل شود.

طبق گزارش‌ها، Resident Evil 9 سال‌هاست که در دست ساخت است و بسیاری گمان می‌کنند که در سال 2025 عرضه خواهد شد. آخرین بازی از این سری، بازی Resident Evil Village است که در سال 2021 عرضه شد. اکتبر گذشته، Dusk Golem مدعی شد که Resident Evil 9 بیشترین بودجه را در این سری خواهد داشت. استفاده از یک موتور کاملاً جدید برای گیم پلی جهان باز باعث می شود که توسعه بازی بسیار بیشتر از حد انتظار طول بکشد. همچنین Dusk Golem ادعا می‌کند که بازی Monster Hunter Wild بر اساس همین فناوری ساخته شده است. با این حال، آن‌ها به طرفداران اطمینان می‌دهند که در ساخت Resident Evil 9 و Monster Hunter Wild دی‌ان‌ای هر دو فرنچایز حفظ خواهد شد. همچنین در دسامبر 2023، کپکام اعلام کرد که قصد دارد به بازسازی بازی‌های قبلی در سری Resident Evil ادامه دهد.
 

FOX VS XOF

کاربر سایت
Feb 26, 2022
169
فک کن ده ها ساعت تو محیط ول بچرخی و xp جمع کنی تا بتونی اسلحه های خوبی بگیری که زامبی بکشی و مراحل جدید برات باز بشه=))=))=)) واقعا تهوع آور شده وضعیت این روزهای این صنعت:-& حالا باز بگین ریمیک و ریبوت بده حداقل ابرشاهکارهای نسل های قبل رو با بهترین کیفیت روز بازی میکنی به جای اینکه بری با گرافیک فسیل و منسوخ شده بازی کنی چون بازیهای این نسل قابل تحمل نیستن و باید به یاد گذشته بود اگه شاهکار واقعی میخوای اونا هم فقط با ریمیک در دسترسه اگه با بهترین کیفیت میخوای تجربه کنی وضعیت سینما هم مثل اینه فقط فیلم های قرن قبل شاهکار زیاد دارن این قرن تک و توک فیلم عالی پیدا میشه
من ترجیه ام اینه ریمیک های گادهای کلاسیک و رزیدنت های قدیمی رو بازی کنم تا رگناروک و این رزیدنت اف دایینگ لایت
 
  • Like
Reactions: S@eEd and Cait Sith

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,359
نام
مــاکــان
کپکام کلا خیلی علاقه داره لایو سرویس رو بیاره به RE.
قدیمها که خیلی تلاش کرد حتی RE7 هم قرار بود لایوسرویس باشه.
این جهان باز شدن بازی که احتمالا چیز خوبی ازش در میاد میتونه به نوعی قدم اول باشه به اون سمت (البته امیدوارم هیچوقت سرویس محور نشه)

اونطوری مطمئنا پلی تایم بازی از 12-10 ساعت میره بالای 20 و بیشتر.
اینکه این وسط حتما فچ کوئست ، ساید کوئست و... میاد تو کار و دیگه اون داستانگویی چفت و بست دار ، خطی و پیوسته رو نمیتونیم داشته باشیم.

خب این که مشخصه از الان بعضی از طرفدارها نمیخوانش ولی همونقدری که نمیخوانش میتونه پلیرهای جدید هم جذب کنه.

اتفاقا من دوست دارم به عنوان تجربه یک مسیر جدید نسخه ای جهان باز از RE با دستپخت کپکام رو امتحان کنم و ببینم چی از آب در میاد.

تیم سازنده هم حدس میزنم همون تیم Village باشه ، مطمئنا رویکردشون اکشن ساز تره تا اون تیم خوبه.
تیم عشقه (RE2/4 ریمیک) هم که حتما داره روی یه ریمیک دیگه کار میکنه که اصلا نمیتونه فرمتش جهان باز باشه.

پس حداقل تا چند نسخه آینده یکی در میون میرسیم به سوییچ بین نسخه های جهان باز و خطی.

به نظرم مشکلی درش نیست اگه RE9 خوب در بیاد چرا که نه؟
اگه نشد هم پایان دنیا نیست ، حداقل کپکام امتحان کرده و نتیجش رو دیده.
نسخه بعدش که به احتمال زیاد یه ریمیک باشه قطعا دوباره موفق میشه.
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,594
نام
mohammad
من شدیدا با OW ها مشکل دارم، ولی نه با کانسپت OW، بلکه از تنبلی سازنده ها، قدیم بازی های خطی هر چپتر از نظر طراحی و هنری یک چیزه منحصر به فرد بود! ولی با ترند OW ما محصولاتی دیدیم که با آرت دایرکشن بسیار ضعیف صرفا یک محیط سندباکس و یکنواخت رو تحویل گیمر دادند، این مشکل از سازنده ها بوده و هست نه ماهیت OW

ولی جدیدا هر محصولی که OW بوده و عنوانی موفق بوده، هنگام تجربه اشون میگیم این بهترین انتخاب سازنده ها بوده!


حقیقتش برا منی که فن RE نیستم، می تونه این خبر جالب باشه!

در کل شاید کپکام کمپانی باشه که اولویت اولش همیشه گیمپلی بوده تا روایت داستان

اما دیگه از نظرم داستان های RE کلاسیک واقعا بدتر از بی مووی ها بود!:D با تمام اشکالاتی که شاید به دو نسخه اخر شماره دار(7 و ویلیج) بگیرن، نشون میده این تیم خیلی سعی کردن داستان سری رو مدرن تر کنن!

OW شدن بازی یعنی ترس رو میخوان بیشتر روی دوش اتمسفر بازی قرار بدند و به سمت روانشناختی بودن بودن برن! و رندوم ایونت ها و کاوش ها حتی تجربه ای لاوکرفتی بدن!
 

mdtnt

کاربر سایت
Jul 10, 2013
441
هنوز به اول شخص شدن re درست حسابی عادت نکردیم این بار نوبت به جهان باز شدن رسید به خصوص این که ترس فاصله گرفتن بیشتر از شخصیت های قدیمی سری که از نسل پنجم خاطره داریم باهاشون هم هست مثل دو نسخه اخیر که از تم ژاپنی هر روز بیشتر به سبک مدرن غربی داره میره سری re
البته احتمالش هست برای طرفداران جدید سری یا گیمرا جدید نسخه های اخیر یا جهان باز انتخابشون باشه ولی برای طرفداران قدیمی سری re سخت باشه قبول کردن این مسئله
 
  • Like
Reactions: Tatsumaru

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
1,148
اسم رمز RE9 از لیک بزرگ کپکام که چند سال پیش اتفاق افتاد اگر اشتباه نکنم Apocalypse بود. اگر بازی جهان باز یا نیمه جهان باز باشه و مقیاس بزرگتری داشته باشه اون اسم الان بیشتر با عقل جور درمیاد. قبلا هم داسک گفته بود این بازی میتونه پایان خط داستانی فعلی باشه و سری بعد از اون ریبوت بشه یا اینکه دیگه از شماره برای نسخه های اصلی استفاده نکنند.

در کل فکر نکنم RE9 یه بازی جهان بار به سبک بازی های یوبیسافت با یه نقشه خیلی بزرگ و کلی فچ کوئست باشه. احتمالا یه چیزی در حد Evil Within 2 یعنی یه بازی نیمه جهان باز با مقیاس و نقشه بزرگتر نسبت به بازی های قبلی و آزادی عمل بیشتر خواهد بود.
 

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,652
بنظرم اگه تیم ریمیک رو بعد ریمیک ها بزارن همون سبکی رزیدنت بسازه اونوقت اینور هر غلطی میکنن ایرادی نداره فقط فان باشه و کمتر کال اف دیوتی باشه.نیمه اخر village گند زدن تو بازی.برعکس نیمه اول عالی بود.البته بهتر بود بجای رزیدنت ایول یه اسم دیگه ای از نسخه ۷ به بعد میزاشتن.
 

FOX VS XOF

کاربر سایت
Feb 26, 2022
169
مثل ویلیج یا تلو ۲ یا ایویل ویدین ۲ نیمه جهان باز باشه که بشه در کنار پیشبرد خط اصلی داستانی توی محیط اکتشاف کرد و اسلحه و تجهیزات مختلف و لباس و ... بدست آورد اشکالی نداره ولی اپن ورد کامل باشه فاجعه میشه قشنگ گند میزنه به حس و حال اتمسفر و روایت داستان بازی
این روزها واژه اپن ورد یا المانهای rpg میشنوم حالم بهم میخوره :-&
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,582
نام
حسین
کپکام تا الان در مسیر درست بوده امیدوارم اینم اوکی باشه
من همیشه موافق تغییراتم تکرار مکررات که میشه همون بازی قبلی
تست کنن جواب نده بهتره اینه تا هی درجا بزنن
مثل ویلیج یا تلو ۲ یا ایویل ویدین ۲ نیمه جهان باز باشه که بشه در کنار پیشبرد خط اصلی داستانی توی محیط اکتشاف کرد و اسلحه و تجهیزات مختلف و لباس و ... بدست آورد اشکالی نداره ولی اپن ورد کامل باشه فاجعه میشه قشنگ گند میزنه به حس و حال اتمسفر و روایت داستان بازی
این روزها واژه اپن ورد یا المانهای rpg میشنوم حالم بهم میخوره :-&
دقیقا اویل ویتین ۲‌ عالی بود و لذت بخش
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر