آیا PlayBox نام کنسول ترکیبی سونی و ماکروسافت هست؟!!

MR.BIG BOSS

کاربر سایت
Feb 19, 2013
266
نام
elena
box610.jpg

چه می شد اگر سونی و مایکروسافت از سیستم های مختلف استفاده نمیکردند.چه می شود اگر این دو شرکت بهم بپیوندند و نیروهای خود را برای ایجاد یک کنسول مترکز کنند .آیا این دو شرکت به ساخت یک کنسول پرداختند و باهم هکاری کرده اند؟

در حالی که به شایعات گوش میدهید و برای کنسول مایکروسافت انتظار میکشید و اعلام کنسول جدید ماکروسافت صبر شما را به سر برده است ، اندیشه سایت TechRadar ترسیم PlayBox و همکاری کنسول سونی و ماکروسافت برای یک کنسول است - ایجاد یک کنسول برای همکاری دو شرکت و شکل گیری یک ایده ی جدید.
به نظر شما این یک حقیقت است؟
منبع
 

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,296
نام
فرهاد
من خودم از این اقدام خوشم نمیاد چون وجود رقیب هست که باعث برتری کیفیت و پیشرفت یک محصول می شه!
ولی یک اشاره کنم به 2 دامینی که نزدیک 1 سال و نیم پیش با نام مشترک سونی و ماکروسافت ثبت شد و یکم مرموز بود که اون موقع باعث شد شایعه کنسول مشترک سونی و ماکروسافت به بالاترین حد ممکن برسه،البته خیلیها هم می گفتن شاید دارن این دو شرکت با هم تلویزیونی دست و پا می کنن که ورژن پیشرفته کینکت هم درونش به کار بردن و ...
 

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
نه بابا PlayBox یه شرکت تایوانی بود بازی های رو به صورت گسترده ای در سراسر دنیا کپی می کرد ! اوایل کپی بازی های X360 با این برند در ایران توزیع می شد که دیسک هاش از جنس بسیار آشغالی برخوردار بودند . =))
 

Red Dev!ls

کاربر سایت
Apr 2, 2013
1,595
نام
وحید
فیفا رقیب نداره ؟ اوکی موفق باشی

اگه به اون Piece if sh*t و اشغال که خود سازنده هاش اومدن اعتراف کردن این نسل رو خیلی وقته واگذار کردند و هدفشون نسل بعد هست میگین رقیب همون بهتره که شما برید تو لیست سیاه .
 

pcgamer

کاربر سایت
Aug 28, 2006
1,748
نام
سیاوش
اگه این کنسول 32 گیگ رم هم داشته باشه با این شکل و دستش من نمی خرم چقدر زشته :D در ضمن دیگه کنسول پلی 4 که معرفی شد و اکس باکس بعدی هم 2 روز دیگه تو نشست خبری پیداش می شه اینا دشمن خونی هم هستن نمی یان که با هم کار کنن
 

mhdt199

کاربر سایت
Mar 15, 2010
110
تو سخت افزار ، هر دو کنسول تا حد زیادی رو به همسانی هستند که این قضیه از نسل قبل شروع شد (ساخت شدن پردازنده هر دو کنسول توسط آی بی ام) و تو این نسل ، خیلی بیشتر شده ، شبیه بودن پردازنده که مال هر دو محصول آی ام دی و هشت هسته ای است و مساوی بودن حجم رم البته با تفاوتهایی در نوع رم و احتمالا چیپست گرافیکی و کنترلرها اما همین مقدار تشابه وسنخیت خیلی کار بازیسازها رو تو این نسل راحت تر می کنه و به قول یوبی سافت بازی سازها به جای این که تا مدتها راه رام کردن (استفاده از قدرت کنسول) رو به دست بیارن از همون اول میرن برای استفاده از حد اکثر صد در صدی (نقل قول از یوبی سافت)قدرت کنسول برای ارائه عالی ترین بازیها ( از همون ابتدای نسل) و دیگه دغدغه ناهمگونی بین دو کنسول رو ندارند.

اما در بازی اولا سلیقه و نگاه دو شرکت متفاوته ( از نگاه من ، سونی نگاهش تفریحی تره و مایکروسافت نگاهش تا حدی جدی تره تو بازی ها (منظور رویکرد کلی و البته صرفا نظر شخصیه )ثانیا جدا بودن علاوه بر رقابت ،به دنیای بازی تنوع می د ه و سلیقه های محتلف رو راضی تر نگه می داره

علاوه در این نسل ، علاوه بر وجود همگرایی سخت افزاری بین دو کنسول ،بین کنسول و پی سی هم به لحاظ سخت افزاری حرکت رو به همگونی است . واین کار هزینه ایمپورت بازیها رو بین اونها کمتر می کنه و شاید شاهد بازیهای مشترک بیشتری نسبت به نسلهای قبل باشیم البته شاید!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر