آیا سونی و مایکروسافت در نسل بعدی کنسول ها حضور نخواهند داشت!؟

Naruto

کاربر سایت
Dec 5, 2009
3,383
نام
داود
بالاخره روز گذشته شایعه ی معرفی کنسول نسل بعدی سونی که گفته می شد قرار است در E3 سال آینده معرفی شود از طرف آقای Hirai به طور کامل تکذیب شد.

ولی خبری که از طرف Industry Gamers آمده شاید سورپرایز کننده ترین پیش بینی باشد که کسی می تواند انجام دهد.آقای Nanea Reeves در مورد نسل بعدی کنسول ها گفته است:"همه ی سازنده های کنسول های نسل حاضر کنسولی برای نسل بعد نخواهند داشت.این بزرگترین خبری خواهد بود که در E3 می شنویم."آقای Reeves هیچ شفاف سازی دیگری در این مورد انجام نداد.

شاید این خبر خیلی عجیب و شگفت انگیز باشد ولی بعید هم نیست که شرکت های بازی سازی بخواهند که از این به بعد به روش Cloud Gaming نزدیک تر شوند.در این روش کاربران میتوانند بازی ها را با گرافیکی بسیار بالا بر روی کامپیوتر های بسیار ارزان از طریق خطوط اینترنت بازی کنند.)Gaikai بر این باور است که در آینده ی بسیار نزدیک بازی کردن فراتر از داشتن یک کنسول بسیار قوی و بر پایه دیسک خواهد بود.

حالا سوال اینجاست که آیا سونی و مایکروسافت نیز همانند کاری که Sega در سال 2001 انجام داد از دنیای رقابت بر روی کنسول های سخت افزاری بر می دارند و Cloud Gaming پیروز خواهد شد یا خیر؟

 

MK SOLTAN

کاربر سایت
Dec 19, 2011
76
نام
M O H A M M A D
خوشحالم که فعلا خبری از نسل جدید نیست.بابا هنوز زوده هیولای کنسول (PS3)از رده خارج بشه.ولی خوب اینم بده که دیگه کنسول نیاد.خودتون فکر کنید.خنده داره که دیگه کنسوول جدید نیاد
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
من بعید میدونم اینطور باشه...!! یه چیزی تقریبآ محالی هست...!!هیچ شرکتی از پول بدش نمیاد که مخصوصا تو دنیای گیم..!!شاید دیرتر معرفی کنن ولی حتما معرفی میکنن..!
 

amirf

کاربر سایت
May 30, 2009
258
اگر این خبر حقیقت داشته باشه یعنی این دو کمپانی سود کافی از این صنعت نمی برند و این قضیه به هــک کردن کنسول ها بی ارتباط نیست.
 

ALL4ONE

کاربر سایت
Nov 18, 2011
275
نام
مکس پین
آب پاکی رو میخوام بریزم رو دستون:d دساتون رو بیارید جلو:d: اصلا امکان نداره. حتما حتما میاد. دیر و زود داره.
 

DRIVER

کاربر سایت
Sep 6, 2006
569
نام
مهیار
Cloud Gaming!؟
سیستمی که هنوز به صورت ازمایشی هم عرضه نشده و هیچ رسمیت انچنانی نداره بیاد بشه سیستم اصلی گیمینگ تا اون حد که دیگه کنسول هم نداشته باشیم؟! lol
 

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
شاید مایکروسافت به خاطر یکپارچه سازی محصولات pc موبایل و تبلت با شبکه live خودش همچین کاری بکنه اما سونی این کار رو نخاوهد کرد دلیلشم سادست تازه 1 ماه هست که ویتا رو عرضه کرده بعد اگر بخواهد چنین کاری بکنه دستی دستی گور خودش رو کنده !!
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,292
نام
امیر حسین
چرت گفته! :d همین ملت با PSP GO فقط به خاطر دانلود بازی ها مشکل داشتن! حالا اینکه بخوان بازی رو کامل به صورت آنلاین بازی کنند که دیگه فکر کنم اوضاعش از اونم بدتر باشه :d
پس عمرا :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر