آغازی طوفانی، ماکروسافت با دست پر آمد (لیست تمام بازی های تایید شده برای Xbox One)

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ
امشب با معرفی نسل جدید کنسول Xbox شرکت ماکروسافت با نام One که پیشتر با نام‌هایی مانند 720 یا Infinity شناخته میشد، معرفی نمود.
ماکروسافت نیز همانند سونی معرفی کنسول جدیدش را با دستی پر از بازی‌های جدید آغاز کرد، که در ادامه با رعایت ترتیب الفبا به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

Assassin's Creed 4


as.jpg

مطمئناً هر بازیکنی حدس میزد که این بازی دیر یا زود برای کنسول جدید ماکروسافت معرفی میشد، اما توسعه دهنده بازی این خبر را تا همین امشب در حد شایعات نگه داشت، و با معرفی رسمی One آنها نیز بازیشان را برای این کنسول تایید کردند.
البته این بازی دارای محتوی انحصاری خاص برای کنسول PS4 می‌باشد.


Battlefield 4
bf.jpg

این بازی که تا پیش از کنفرانس امشب ماکروسافت هیچ خبری از نسخه‌ی نسل بعدش نداده بود و حتی در بیانیه‌ای نسخه‌ی نسل بعد را تکذیب کرده بود، ناگهان دقایقی پیش برای هر دو کنسول نسل بعد سونی و ماکروسافت تایید شد.


Call of Duty: Ghosts
ca.jpg

درست همانند سال سال 2005 باز هم Infinity Ward با یک بازی خیره کننده به کنفرانس ماکروسافت آمد.
عنوان Call of Duty: Ghostsامشب طی کنفرانس ماکروسافت با تغییرات فراوان که مهم‌ترین آنها را میتوان موتور جدیدش دانست روس سن آمد.
مدیرعامل Activision در حین معرفی بازی، نوید گیم پلی جدید، در کنار داستانی جدیدرا به حاضرین مراسم و بینندگان آن داد.
البته اطلاعات بیشتر بازی رو باید در نماشگاه E3 جاری پیگیری نماییم، اما همین معرفی مختصر هم توانست شک ما را درباره‌ی این موضوع که آیا بازی تغییراتی مثبت کرده است یا خیر، به شکلی مطلوب پاسخ داد.

Destiny
Destiny_Game_Concept_Art_13b.jpg


بانجی نام آشنای دارندگان کنسول ماکروسافت، نسل بعد نیز قرار است همراه بازیکنان باشد.
پس از معرفی One استدیوی بانجی در خبری کوتاه اعلام کرد، بازی جدید و بلندپروازانه ی خود (Destiny) را علاوه بر PS3 و PS4 و Xbox360 برای کنسول Xbox One نیز عرضه خواهد کرد.

FIFA Soccer 14
fifa.jpg


مشاهده‌ی هرساله‌ی FIFA به عادت تمام گیمران تبدیل شده. اما اینبار قضیه یک فرق اساسی دارد، FIFA 14 با تغییراتی بنیادین پا به نسلی جدید خواهد گذاشت.البته گویا این ورود تنها به سود Xbox بوده، زیرا از روز معرفی تا کنون هنوز خبری از نسخه‌ی PS4 بازی نیست.

Forza Motorsport 5
logo-forza-motorsport-5.jpg

آیا فکر می‌کنید ماکروسافت طرفداران سبک اتوموبیل رانی را با شاهکارهای نسل قبل خود تنها می‌گذارد و بدون داشتن نامی قدرتمند و درخور شان Xbox One وارد نسل بعد می‌شود؟
سخت در اشتباهید، ماکروسافت برای شما برنامه‌ی ویژه‌ای دارد!
در حین معرفی نسل جدید این کنسول با آمدن نام Turn10 خیالمان راحت شد و در حالی قند در دلمان آب می‌شد به دیدن تریلر این عنوان نشستیم.
2 مک لارن نارنجی در کورسی با یکدیگر، که جزییات تریلر چشمانمان را جلا میداد، مسری شهری را درمی‌نوردیدند و حماسه‌ای دیگر را از این سری برایمان تداعی می‌کردند.
این عنوان در روز عرضه کنسول در دسترس خواهد بود.

Madden 25
madden-25-logo.jpg

یک ورزش آمریکایی برای عمده بازیکنان کنسولی آمریکایی!
البته EA با نشان دادن جلوه‌های چشم نواز گرافیکی این بازی نشان داد طرفداران این عنوان را در نسل بعد حسابی سر ذوق خواهد آورد.
مدن 25 برای PS3 و PS4 و Xbox360 و Xbox One به صورت همزمان عرضه خواهد شد.

NBA Live 14
nba.jpg

در ضیافت معرفی Xbox One شرکت EA با دستانی پر آمد!
نکته‌ی مهم بازی استفاده از EA Sports Ignite engine برای ساخت بازی می‌باشد. موتوری قدرتمند که در پردازش فیزیک و جزئیات گرافیکی بی‌شک از برترین‌ها خواهد بود.

Quantum Break
qb.jpg


همه‌ی ما از Remedy توقع داشتیم امشب با Alan Wake 2 پا بر صحنه بگذارد، اما این اتفاق حادث نشد، و رمدی بجای کار بر روی ساخت ادامه‌ای بر آلن ویک ترجیح داد با عنوانی جدید پا به نسل بعد بگذارد.
Quantum Break با یک تیزر نامفهوم سریع آمد و رفت. بر اساس حدس‌هایی که از تیزر می‌تواند زد، بازی حول و حوش دختری است که قابلیت کنترل زمان را دارا می باشد.
باید تا E3 صبر کرد و دید این عنوان دقیقاً چه هدفی دارد و در چه ژانری قرار خواهد گرفت.

Thief
THief-logo.jpg


Eidos-Montreal نیز همزمان با معرفی Xbox One اعلام کرد، قصد دارد عنوان پرطرفدار Thief را علاوه بر PC و PS4 برای این کنسول نیز منتشر کند.
Stephane D’Astous در حاشیه‌ی این خبر اعلام کرد، Thief مطمئناً جذاب‌ترین و درگیر کننده‌ترین Thiefیست که تا به حال ساخته شده!

UFC

UFC-logo.jpg


پس از خریداری شدن نام UFC توسط EA از THQ هر روز احتمال معرفی یک نسخه‌ی جدید از این بازی برای کنسول‌های خانگی بیشتر و بیشتر می‌شد.
امشب EA این بازی را در طول کنفرانس ماکروسافت رونمایی کرد. بازی‌ای که بر پایه‌ی موتور نسل بعد EA با نام next-gen Ignite Engine مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.

Watch Dogs
watch-dogs-logo11.jpg

و اما سگ‌های نگهبان به کنسول نسل بعد ماکروسافت نیز پاخواهند گذاشت.
این بازی که یکسالی از معرفی‌اش میگذرد و با تریلرهای درگیر کننده‌اش نوید یک بازی خیره کننده و گیرا را می‌دهد، همزمان با سایر نسخه‌ها برای Xbox One نیز منتشر خواهد شد.

یک بازی معرفی نشده

Black Tusk که قبلاً با نام استدیوی شعبه ونکور ماکروسافت شناخته می‌شد، اعلام کرد یک بازی AAA که بر اساس شایعات می تواند نسخه‌ی جدیدی از عنوان پرطرفدار Halo باشد را در روز کنفرانس E3 ماکروسافت رو نمایی خواهد کرد.

البته ماکروسافت تمام برگ‌های برنده خود را امشب رو نکرد!
ریاست بخش سرگرمی‌ها ماکروسافت اعلام کرد، کنسول Xbox One دارای 15 عنوان انحصاری خواهد بود، که از این بین 8 عدد از آنها عنوانینی جدید بر مبنای کانسپت‌هایی جدید خواهند بود.

برای اطلاعات بیشتر از بازی های نسل بعد ماکروسافت کافی است 19 روزی دیگر صبر کنید.
 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
الان میخوای بفهمی یا فردا یا هروقت که دوست داری :d وای کنفرانس از نظر من ضعیف بود بدون اینکه بخوام فن بازی دربیارم. با 2تا دمو اونم بدون نمایش گیم پلی کنفرانس Epic نمیشه. بیشتر زمان کنفرانس برای کینکت بود چیزی که من ازش متفرم همینطور از PS move .
آقا اصلا کنفرانس افتضاح، فاجعه، نابود، له، داغون :D ولی وقتی 2 تا انحصاری نشون دادن شما نمی تونی بگی چیزی نشون ندادن چون 2 تا انحصاری نشون دادن :D اصلا من کاری ندارم این چیزهایی که نشون دادن باعث Epic شدن کنفرانس شدن یا نه، ولی شما خیلی واضح این 2 تا رو هیچی در نظر نگرفتی :D
 

.:Frantic:.

کاربر سایت
Aug 29, 2007
1,578
نام
AmirHosein
آقا اصلا کنفرانس افتضاح، فاجعه، نابود، له، داغون :D ولی وقتی 2 تا انحصاری نشون دادن شما نمی تونی بگی چیزی نشون ندادن چون 2 تا انحصاری نشون دادن :D اصلا من کاری ندارم این چیزهایی که نشون دادن باعث Epic شدن کنفرانس شدن یا نه، ولی شما خیلی واضح این 2 تا رو هیچی در نظر نگرفتی :D
بستگی داره قصد خریدن Xbox one رو داشته باشی یا نه . چون تو میخوای بخری به احتمال زیاد این دو تا انحصازی واست خیلی مهم هستن ولی واسه من که نمیخوام X one بخرم زیاد فرقی نمیکنه و فقط میتونم به عنوان نمایش خوب ازشون یاد کنم . در ضمن این دو تا انحصاری رو هیچی در نظر نگرفتم ، فقط زیاد واسم مهم نبودن. بیشتر منتظر فیفا و کال بودم و دوست داشتم از فیفا بیشتر ببینم که چیزی نشون ندادن. نظرم رو هم در مورد کنسول گفتم ولی از مایکرو انتظار خیلی بیشتری داشتم واسه طراحی کنسول.
 

erfan.and.wwf

کاربر سایت
Nov 6, 2012
276
نام
عرفان
Forza که هر یک سال در میون معرفی میشه و چیز جدیدی نیست .گیم پلی هم که نمایش ندادن و فقط یه دموی نمایشی بود. از QB هم که فعلا گیم پلی ندیدم. پس واسه چیزی که معلوم نیست چیه الکی مثل شما هایپ نمیشم. البته حق هم دارید چون انحصاری زیاد نداشتید الان نمیدونید چیکار کنید.
اگه xbox چیزی نشون نداد ps4 که رسما...:dچون به نظرم فقط بازی deep down خوب بود البته اونم مشترک هست بقیه یه اشغالی بیش نبود انگار همین نسل بود:))پس ش ا ش ی د م تو ps4 فقط ادعا.. .در ضمن xbox360 تو اجرا کردن بازی ها که خودشو ثابت کرد از همه جهات:x
 

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,296
نام
فرهاد
به نظر من استار پر هیاهو خوبه اما به شرطی که تا پایان نسل این هیاهو ادامه داشته باشه،به عنوان مثال ماکروسافت در E3 2006 ترکوند و با خالکوبی که روی بازوی پیترمور از GTA IV خودم دیدم بسیار هیجان زده شدم و اگر GTA IV به صورت انحصاری (که قرار بود بشه) برای X360 عرضه می شد بزرگ ترین دلیلم برای خرید اون بود ولی بعد از اون استارتهای پر شور از X360 امروزه می بینیم اهمیت بسیار کمی بهش داده می شه از سوی ماکرو اما بر عکس این ماجرا سونی با اینکه استارت زیاد پر شوری به اندازه ماکروسافت نداشت اما می بینیم هر چی به پایان نسل حاضر نزدیک تر می شیم بهتر از کنسولش بهره برداری می کنه و بازی های انحصاری بیشتر و مورد پسند تری رو معرفی می کنه

اما در مورد بازیهای معرفی شده در هنگام معرفی PS4 و XBOX ONE بخوام بگم،از دید من سونی از ماکرو تا کنون در نسل جدید جلوتر بوده در خصوص جذب استودیوهای Third Party و همچنین عناوین انحصاری که جدا از عناوین First Party مانند Knack , Kill Zone Shadow Fall , Drive Club , InFamous Second Son و یکی یک IP جدید از استودیوی خلاق و نو آور Media Molecule و Quantic Dream صدای زیادی رسانه های خبری به پا کردند با جذب استودیوهای TP عناوینی چون The Witness , Diablo 3 رو برای PS4 هم تایید کردند و همچنین بازی جدید Deep Down از Capcom و Final Fantasy جدید از Square Enix رو تونستن به صورت انحصاری برای PS4 بدست بیارن تازه جدا از محتوای انحصاری بازیهای Watch Dogs و AC IV و Destiny برای این کنسول
ماکروسافت هم بازیهاش خوب بود اما چون شاید تعدادیشون رو به نمایش در E3 اختصاص داده به همین خاطر زیاد هیجان آنچنانی رو نداشت ولی معرفی Forza 5 من رو نسبت به چند بازی دیگه که نشون داد بیشتر هیجان زده کرد به خصوص با گرافیک چشم نوازش که نزدیک به Drive Clube سونی بود،در مورد Quantum Break هم چیز خاصی ندارم بگم چون چیز خاصی ازش رو نمایی نشد اما اونطور که در اولین نگاه بهش فکر کردم این بود که چیز جالبی چون دومین بازی زیبای David Cage در بر روی PS3 یعنی BEYOND Two Souls باید باشه،در مورد COD Ghosts هم از اینکه نسبت به نسل حاضر خیلی بهتر بود (از لحاظ بصری) خوشم اومد اما چند تا قسمت ویدیو من رو یاد فیزیک خشک موجود در این سری بر روی نسل حاضر می نداخت و شاید دلیلش این باشه که این بازی هم زمان بر روی کنسولهای نسل هفتم هم در حال ساخت و عرضه می باشد ولی در کل به عنوان شروع بد نبود ولی باید منتظر BF4 باشم ببینم چه چیزی بر روی کنسولهای نسل بعد نمایش می ده،در مورد بازیهای EA SPORTS هم که چیز خاصی برای گفتن ندارم اما اینکه ماکرو دست گذاشت رو دو بازی بسار پر فروش (COD و FIFA 14) و مانند همیشه محتوای قابل دانلود این دو بازی رو انحصاری کرد می تونه براش مفید باشه مثل همیشه

اما برای داوری بهتر در مورد بازیهای موج نخست نسل جدید کنسولها باید تا E3 صبر کنیم چون خیلی چیزها تو این نمایشگاه بزرگ مشخص می شه
 

pcgamer

کاربر سایت
Aug 28, 2006
1,748
نام
سیاوش
BF4 بد عادتمون کرده دیگه هیچی به چشمون نمیاد . امشبم با دیدن مراسم دیگه اون هیاهویی که سر E3 05,06 داشتم ( که با dialup و مجلات داخلی فقط میشد اخبارشو دنبال کرد) ندارم و هیچ وقت دیگه اون روزا و حس تازگی که برام دیدن و معرفی کنسولهای جدید داشتن بوجود نمیاد . شاید بخاطر بالارفتن سن بوده باشه . شایدم بخاطر ضعیف کار کردن ناشران و استودیو ها که پدر یهip موفق رو برای بدست آوردن پول بیشتر که ماهی یدونه ازش منتشر میکنن باشه :d نمیدونم . آخرین بازی که واقعا ازش لذت بردم احساس متفاوتی از تجربه ش بهم دست داد L.A.Noire بود (فکر میکنم تنها کمپانی که اسیر روند کاری بقیه ناشر نشده همین راک استار باشه ) . بهر حال ما که از دیدن این لیست نه تعجب کردیم و نه لذت بردیم امیدوارم دوستان دیگه از مراسم و دیدن این لیست راضی باشن ;)
سن که بله من خودم 28 سالممی میفهمم چی می گی ولی باید بازی کرد ی وقت می بینی داستان ها و افکت ها و خلاصه چیزی تو بازی ادم رو جذب می کنه مثلا من خودم فکر نمی کردم انقدر جذب 2 بازی الان ویک یا اسکایرم بشم .در مورد راکستار هم درسته ولی شرکت هایی مثل بتزدا و remady , یوبی سافت دارن خوب کار می کنن همین نمونه کاراشون skyrim - brothehood -alan wake واقعا شاهکار بودن. راکستار هم که اصلا جای بحث نداره اصلا عنوانی نداره که در حد متوسط باشه.منم la رو خیلی دوست داشتم و خیلی مزه مزه بازیش کردم ولی تو بازی هاش redemption واقعا بی نظیر بود.
 

mohammadl021

کاربر سایت
May 26, 2011
2,762
نام
محمد امین
اصلا انتظار نداشتم فورزا همین اول نسلی بدن بیرون فکر کردم یه ip جدید ریسینگ میدن بیرون

اخه یعنی چه میذاشتند یه 2 سال بعد معرفی میکردند آدم بیشتر کیف میکرد
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
الان میخوای بفهمی یا فردا یا هروقت که دوست داری :d وای کنفرانس از نظر من ضعیف بود بدون اینکه بخوام فن بازی دربیارم. با 2تا دمو اونم بدون نمایش گیم پلی کنفرانس Epic نمیشه. بیشتر زمان کنفرانس برای کینکت بود چیزی که من ازش متفرم همینطور از PS move .



من هم طرفدار سبک ریسینگ هستم ولی ترجیح میدم فقط رو GT تمرکز داشته باشم تا اینکه بخوام ریسینگ های دیگه رو هم امتحان کنم هرچند Forza 4 رو کمی بازی کردم و خوشم اومد ولی برای من GT یه چیز دیگست و نیازی به forza و ... ندارم تو این سبک/
از QB هم چیزی ندیدم . دموش جالب بود ولی واسه من و هر گیمر دیگه ای گیم پلی مهمه و باید بعد از دیدن گیم پلی نظر داد روش هرچند که Remedy کارش رو بلده و رزومه ی کاریش اینو تائید میکنه ولی تا گیم پلی نشون ندن باز هم نظرب در مورد این بازی ندارم :)
من خودم زیر سوالم :d بخدا از روی فن بودن اینجوری نظر نمیدم و قصدم تخریب نیست. فقط نظر شخصیه. بعد از کنفرانس سونی هم کلی گیر دادم که چرا کنسول رو نشون ندادن ولی بقیه ی کنفرانس سونی رو دوست داشتم ولی این نه

شما انتظار دارین مثل 8days و killzone2 نمایش داشته باشن؟هیچی ازشون معلوم نباشه بهتر از اینه که خالی ببندن
 

Dreamy

کاربر سایت
Aug 31, 2010
606
آره Forza 5 و Quantum Break هم هیچی نبودن لابد :)) :D همین مدلی نتیجه گیری میکنید که آخرش میگید کنفرانس ضعیف بود :D

این دو تا IP که شما میگی دست اول درست ، اصلا بر فرض مایکرو هم تو عناوین لانچ و استارت نسل بعد قوی تر از سونی ظاهر بشه ، چرا قبول نمیکنی که خود کنفرانس ضعیف بود !:d نصف کنفرانس که صرف حرف زدن با Xbox شد ، به مشخصات کلی سخت افزار اکتفا کردن ، چهار تا بازی مولتی پلتفرم نشون دادن حالا این بین دو تا عنوان هم انحصاری ، تو کلهم اینا هم که یه نمایش گیم پلی نبود ، اکثرا قبول دارن که کنفرانس ضعیف بود !

اینم نتایج نظرسنجی نئوگف ، تو همین بی سی خودمون هم چنین چیزی باشه وضع بدتر از اینه :d ، کم نبودن حتی Xbox فن هایی که دیشب اعتراف کردن کنفرانس در حد و اندازه های نشست سونی نبود !


[URL=http://8pic.ir/viewer.php?file=44105036024811352714.png] [/URL]
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
از Quantum Break چی نشون دادن ؟ یه ویدیو نشون دادن که بیشتر شبیه shi!t show های در پیت TV بود و یه چند ثانیه CG . در کل هیچی نشون ندادن که شما انقدر هیجان زده ای .
همون چیزی که سونی از infamous second son نشون داد;;)

پ.ن : تو همین فکر که چند ثانیه CG نشون دادن باش ، دو روز دیگه که نمایش گیم پلی بازی رو تو e3 دیدی کرک و پرت ریخت بیا در مورد CG بودن یا نبودنش باهم بحث کنیم .
 

Heska

کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,550
الان میخوای بفهمی یا فردا یا هروقت که دوست داری :d وای کنفرانس از نظر من ضعیف بود بدون اینکه بخوام فن بازی دربیارم. با 2تا دمو اونم بدون نمایش گیم پلی کنفرانس Epic نمیشه. بیشتر زمان کنفرانس برای کینکت بود چیزی که من ازش متفرم همینطور از PS move .



من هم طرفدار سبک ریسینگ هستم ولی ترجیح میدم فقط رو GT تمرکز داشته باشم تا اینکه بخوام ریسینگ های دیگه رو هم امتحان کنم هرچند Forza 4 رو کمی بازی کردم و خوشم اومد ولی برای من GT یه چیز دیگست و نیازی به forza و ... ندارم تو این سبک/
از QB هم چیزی ندیدم . دموش جالب بود ولی واسه من و هر گیمر دیگه ای گیم پلی مهمه و باید بعد از دیدن گیم پلی نظر داد روش هرچند که Remedy کارش رو بلده و رزومه ی کاریش اینو تائید میکنه ولی تا گیم پلی نشون ندن باز هم نظرب در مورد این بازی ندارم :)
من خودم زیر سوالم :d بخدا از روی فن بودن اینجوری نظر نمیدم و قصدم تخریب نیست. فقط نظر شخصیه. بعد از کنفرانس سونی هم کلی گیر دادم که چرا کنسول رو نشون ندادن ولی بقیه ی کنفرانس سونی رو دوست داشتم ولی این نه

یه سوال که منو درگیر کرده واقعا
تو کنفرانس سونی چی نشون دادن که شما اینقدر ذوق زده اید؟
دقیقا چیش شما رو ذوق زده کرد که این نتونست بکنه
تو کنفرانس یک ساعته در مورد کنسول، کینکت ،دسته Xbox Live حرف زدن
2تا انحصاری نشون دادن COD و EA Sport هم که اومدن
نمیدونم سونی چی نشون داد، اونا هم 3تا انحصاری چند تا دمو از انجین های مختلف و صحبت کردن درمود PSN و دسته
و شرکت های دیگه در مورد بازی های خودشون مانند Destiny و Diablo
درضمن کنفرانس مایکرو 1 ساعت بود و از قبل هم گفته بودن در مورد Xbox بیشتر صحیت میکنن تا بازی
و بازی ها میره برا E3
همین که دوتا انحصاری نشون دادن خیلی خوب بود
لطفا هم دیگه اینقدر نگید نمیدونم انقدر انحصاری کم داشتید و فلا الان هیجان زده اید
سال پیش و یادمون نرفته از شدت بیکاری فقط تو تاپیک های نمرات بازیهای 360 پیداتون میکردیم
 

racon_leon

کاربر سایت
Jun 20, 2007
1,058
پنجره ها رو ببندید طوفان شده چی میگید اخه جو الکی میدید؟؟؟ طوفان؟؟؟؟ 2 تا انحصاری بقیه اش مولتی پلتفرمه حداقل بزارید 4 تا انحصاری درست حسابی براش معرفی بشه بعد بگید طوفان
 

mohammadl021

کاربر سایت
May 26, 2011
2,762
نام
محمد امین
همون چیزی که سونی از infamous second son نشون داد;;)

پ.ن : تو همین فکر که چند ثانیه CG نشون دادن باش ، دو روز دیگه که نمایش گیم پلی بازی رو تو e3 دیدی کرک و پرت ریخت بیا در مورد CG بودن یا نبودنش باهم بحث کنیم .

شما بهتره بری یه بار یه بار دیگه تو تا کنفرانس ببینی دوست عزیز لازم به دادن نظر الکی نیست:)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر