آش رشته Resident Evil 6 هدیه کپکام به فن ها

تا چه اندازه به RE6 امید دارید..؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    131

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,020
نام
محمد امین
من تو این نسل به خاطر نیومندن Dino Crisis 4 خیلی عذاب کشیدم ولی حالا که سرنوشت RE رو میبینم خیلی هم خوشحال میشم کلا کپکام DC رو بفروشه به یک استودیو دیگه..
 

The Reapér

کاربر سایت
Jun 25, 2008
654
نام
آرش
آقا عالی بود تیتر و عکس ها دمت گرم=)):D
مونده بودم بین گزینه 2 و 3، اما خب رای رو به گزینه 3 دادم چون با این روند رو به افت کپکام و دیدن تریلر به بالاخره به 3 رای دادم. تو این پست گفتم نظرم رو.
من معتقدم کپکام الان واقعا خودش هم نمی دونه چیکار میخواد بکنه، طرفدارای قدیمی رو راضی نگه داره، طرفدار جدید جذب کنه، دقیقا چیکار کنه. برای عملی کردن مورد اول سعی کرده با استفاده از شخصیت های قدیمی و محبوب سری و کشوندن بازی به شب به فکر خودش دل طرفدارا رو به دست بیاره، اما خب از طرف دیگه سعی کرده با اکشن کردن بازی و استفاده از المان های بازی های موفق دیگه طرفدار جدید جذب کنه یا کاری کنه که اونایی که طرفدار قدیمی بازی هم نبودن از بازی لذت ببرن (و این عامل فروش بیشتر هم هست و کسی از پول بدش نمیاد مسلما). و کپکام برای راضی نگه داشتن طرفدارای قدیمی ـش یا باید دور طرفدارای جدید خط بکشه یا دور فروش و پول بیشتر یا اینکه... .
من نمی دونستم عمق فاجعه در چه حد بوده اما با دیدن عکسای پست اول فهمیدم:D
اما خب تریلر به عنوان صرفا یه "بازی" خیلی هم خوب بود، ولی خب این وسط اصالت و ریشه های بازی می مونن که آیا اونا هم مثل تریلر خوب حفظ شدن یا نه. به نظر من اصلا RE6 برای این نسل لازم نبود، و اگه کپکام عجله نمی کرد برای عرضه اش تو این نسل و تمرکزش رو بیشتر رو بازی می داد و نسل بعد عرضه اش می کرد شاید بهتر بود. اما خب در هرحال بازم باید صبر کرد ببینیم چی میشه. من نهایتا مطمئنم بازی هرچی بشه از RE5 بهتر خواهد بود، اما آیا RE خوبی هست یا نه؟ باید صبر کرد.
 
آخرین ویرایش:

Leon.Fox

کاربر سایت
Oct 31, 2011
2,044
نام
Leon
بچه ها چقدر آخه ایراد می گیرید به این RE6...
خوب شد CapCom یه RE ساخت و ادامش داد وگرنه نمیدونم شماها دیگه به چی گیر میدادید...

من نه از اونایی هستم که RE رو با شماره 4 و 5ش شروع کردم و خوشبختانه به لطف بچه های اینجا کلی هم اطلاعات راجع بهش کسب کردم...

اما باز هم میگم... دست از سر ملامت کردن این CapCom بردارید... بابا خودش هم می خواد یه چیزی رو روونه کنه که دل طرفداراشو به دست بیاره...

نکنه شماها واقعاً انتظار دارید هنوز با زامبی های خنگی که فقط بلدن دور خودشون بچرخند روبرو شید یا اینکه شخصیت ها فقط با یه کلت شلیک کنند و کار دیگه ای انجام ندن....؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر