آخرین اخبار سخت افزار و نرم افزار

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

HITLER_1

کاربر سایت
Jul 29, 2007
49
نام
علیرضا
درود بر همه دوستان

2s7ujoi.jpg

در این تاپیک آخرین اخبار سخت افزار و نرم افزار از سایت های معتبر اخبار ایرانی و خارجی گذاشته خواهد شد، دوستانی که مایل هستند در این تاپیک فعالیت کنند، میتوانند آخرین اخبار را از سایت های معتبر داخلی و خارجی در این تاپیک بزارن. نوشتن منبع هر خبر اجباری است.
________________________________________

مایکروسافت بالاخره کی میخواهد درباره Windows 7 بیشتر توضیح بدهد؟

مايکروسافت بر روي سيستم عامل نوینی کار مي‌کند که گويا علاقه زيادي به انتشار جزئيات و اطلاعات آن ندارد و ترجيح مي‌دهد آن را همچنان به عنوان يك راز نگهدارد.

گرچه مايکروسافت در خصوص رشد و توسعه سيستم عامل بعدي خود با نام Widows 7، زياد سخن به ميان نياورده است اما، رِدموند (Redmond) گفته است: همين سيستم عامل بالاخره در کنفرانس برنامه‌نويسان حرفه‌اي(PDC) که پيش رو است، به برنامه‌نويسان (Developers) نخستین ديد ژرف نسبت به سيستم عامل‌ها را خواهد داد.

بر اساس گفته‌هاي استيون سينوفسکي (Steven Sinofsky) و جان ديوان (Jon DeVaan)، دو مهندس ارشد ويندوز 7 و از رهبران اين گروه، کنفرانس PDC و کنفرانس سالانه مهندسي سخت‌افزار ويندوز(WinHEC) که طي هفته آتي برگزار خواهند شد، هر دو به دقت به اين سيستم عامل خواهند پرداخت.

براساس اين گزارش، مايکروسافت تصميم دارد کنفرانس PDC خود را در 26 تا 29 ماه اکتبر برگزار نمايد و اين درحالي است که کنفرانس WinHEC نيز طبق برنامه در روزهاي 5 تا 7 نوامبر برگزار خواهد شد.
گفتني است هر دوي اين کنفرانس‌ها در لس‌آنجلس برگزار خواهند شد.

اين گزارش مي‌افزايد: يک وبلاگ(Blog) به طور مرتب در طول دو ماه آينده، نکات مربوط به توسعه محصول ارائه خواهد کرد. اين اطلاع رساني در طول انتشار محصول نيز همچنان ادامه خواهد يافت.

بر اساس گزارش روابط عمومي شرکت، مايکروسافت گفته است: وبلاگ Engineering Windows 7 اصولا به منظور باز کردن خط ارتباطي دو طرفه بين تيم مهندسي ويندوز 7 و برنامه‌نويسان ويندوز استفاده خواهد شد.
همچنين از آن براي ايجاد اطلاعاتي در خصوص اين که "مايکروسافت چگونه OS را مي‌سازد" استفاده خواهد شد.

هنوز مشخص نشده است که آيا مايکروسافت از اين وبلاگ در آينده نيز براي نشان دادن خصوصيات و مشخصه‌هاي ديگر ويندوز 7 به برنامه‌نويسان و کاربران استفاده خواهد کرد يا خير.
اين شرکت تاکنون در مورد اين سيستم عامل که انتظار مي‌رود تا اوايل سال 2010 در دسترس قرار گيرد، بسيار مخفيانه عمل کرده و تاکنون اطلاعات بسيار ناچيزي از آن را منتشر ساخته است.

شرکت مايکروسافت تنها اعلام کرده است که ويندوز 7، Touch Screen Features خواهد داشت؛ و همچنين اين ويندوز، مجهز به تکنولوژي خواهد بود که سرويس‌هاي مستقيم ويندوزِ آن را مستقيماً به OS متصل خواهد کرد.
برخي مديران اجرايي نيز گفته‌اند که ويندوز 7 داراي تکنولوژي بومي مجازي‌سازي(Virtualization) خواهد بود.

همين موضوع نشان مي‌دهد از آنجا که مايکروسافت تلاش خود را بر روي مجازي‌سازي سيستم عامل ( OS Virtualization ) معطوف داشته است، حتما بر روي مجازي‌سازي روميزي (Desktop Virtualization) نيز فعاليت‌هایي انجام داده است.

همکاران سیستم


اعضای تازه گروه مدیریت یاهو معرفی شدند

یاهو انتصاب Frank Biondi و John Chapple را در گروه مدیریت این شرکت تأیید كرد.
انتصاب این دو نفر پس از توافقاتی که دیگر اعضاء گروه مدیریت با Carl Icahn سرمایه‌گذار این شرکت صورت دادند صورت گرفت.
مطابق این توافق Icahn با واگذار نمودن جایگاه خود در گروه مدیریت این حق را بدست آورد تا نفرات جدید از لیستی که توسط وی تهیه شده بود انتخاب گردند.

شایعات در مورد انتصاب این دو نفر از اواخر هفته قوت گرفتند تا اینکه در نهایت یاهو در روز پنجشنبه انتخاب این دو فرد را تأیید کرد.

رئیس گروه مدیریت یاهو Roy Bostock در اینباره گفت: «ما بسیار خوشحال هستیم که افرادی با توانایی و استعداد Frank و John در کنار ما قرار بگیرند.»

«ترکیبی از تجربه Frank در صنعت سرگرمی و رسانه، و پیشینه مدیریتی John در صنایع ارتباطات چشم‌انداز ارزشمندی را به جمع فعلی ما خواهد بخشید.»

Biondi در حال حاضر بعنوان یکی از مدیران ارشد در شرکت مشاور WaterView مشغول بکار می‌باشد.
وی همچنین عضو هیئت مدیره Seagate ، Cablevision Systems و Hasbro می‌باشد.

Chapple نیز در شرکت سرمایه‌گذاری Hawkeye حضور داشته و در هیئت مدیره چندین شرکت مخابراتی عضویت دارد.

این دو نفر از ابتدا با هدف کمک به Icahn جهت پیشبرد قرارهای آتی با مایکروسافت و همچنین خنثی نمودن فعالیت‌های دیگر سهامداران مخالف به یاهو پیوستند.

ایتنا
 

HITLER_1

کاربر سایت
Jul 29, 2007
49
نام
علیرضا
همشهري آنلاين - سپيده سمایي - «متأسفانه خط شما فيبر نوري است و نمي‌توانيد از اينترنت پر‌سرعت ADSL استفاده كنيد!!»

اين پاسخي است كه مدتي است به برخي از افرادي كه براي بهره‌مندي از اينترنت پر‌سرعت به شركت‌هاي PAP يا مراكز مخابراتي مراجعه مي‌كنند، داده مي‌شود.
هرچند سميع‌الله صادقي معاون توسعه و مهندسي مخابرات استان تهران تعداد اين افراد را قابل ملاحظه نمي‌داند!!

با اين حال كارشناسان مي‌گويند اين درخواست‌كنندگان اينترنت پرسرعت كه «سرشان به طاق كوبيده مي‌شود»، به همراه افرادي كه به دلايلي چون اشتراكي بودن خطوط، امكان استفاده از ADSL را ندارند، 40 درصد مشتريان برگشتي خدمات‌دهنده‌هاي اينترنت پر‌سرعت را تشكيل مي‌دهند!
«مشكل خاصي وجود ندارد و تمام كساني كه به چنين دلايلي نمي‌توانند اينترنت پر‌سرعت بگيرند، اگر مراجعه كنند مشكلشان حل مي‌شود!» (دروغ...دروغ...دروغ)

معاون توسعه و مهندسي مخابرات استان تهران با بيان اين مطلب به همشهري مي‌گويد: طراحي شبكه فيبر نوري از سال 68 شروع شده و توسعه شبكه مخابرات در هر منطقه‌اي كه لازم باشد با استفاده از فيبر نوري انجام مي‌شود.

توسعه شبكه كه صادقي به آن اشاره مي‌كند تاكنون باعث شده تا بسياري از ساكنين مناطقي چون زعفرانيه، سعادت‌آباد، پونك، حكيميه و... از اينترنت پر‌سرعت ADSL محروم شوند!!، حتي كساني كه مشترك چنين سرويسي بوده‌اند و با تغيير خطوط تلفنشان از كابل مسي به فيبر نوري مجددا محكوم به استفاده از اينترنت با سرعت پايين شده‌اند!! (راست میگن ایران 30 ساله داره پسرفت میکنه)

اگر به اين مجموعه مناطق بكري را كه از ابتدا شبكه تلفنشان براساس فيبر نوري طراحي شده اضافه كنيم، ماجرا جالب‌تر مي‌شود، هرچند كه مسئولان مخابرات از قبول مشكل طفره بروند: «در تهران فقط مركز شهيد باكري از ابتدا فيبر نوري بوده اما در بقيه نقاط مشكلي نداريم چون به هرحال شبكه مسي قبلي موجود است و هر كس مراجعه كند مي‌تواند ADSL بگيرد!!»

اين اظهارات صادقي در حالي است كه محمود‌رضا خادمي عضو گروه مدیره سازمان صنفي رايانه‌اي كشور به همشهري مي‌گويد: نمي‌دانم چطور آقايان از عدم وجود مشكل سخن مي‌گويند وقتي كه 40 درصد مشتريان ما به‌علت اينكه خطوط‌شان فيبر نوري و يا PCM است برگشت مي‌خورند!! شایدم 60 درصد!
وي ادامه مي‌دهد: بايد قبول كنيم كه مخابرات در اين بخش سرمايه‌گذاري لازم را انجام نداده است. كشور‌هاي پیشرفته اگر به فيبر نوري روي آورده‌اند فقط به فكر شبكه تلفن نبوده‌اند و با ديد جامع و توجه به سرويس‌هاي ارزش افزوده اين كار را انجام داده‌اند و هيچ مشكلي هم با ADSL ندارند چون تجهيزات لازم را در شبكه نصب كرده‌اند.

فيبر نوري با DSL ناسازگار است؟!

در عصر ارتباطات، مجهز كردن منازل و مراكز تجاري به پهناي باند بالا (پهناي باندي بيش از 10 mbps) اهميت زيادي دارد، اما از آنجا كه فناوري‌هاي تامين‌كننده پهناي باند وابسته به مسافت است بايد راهي پيدا كرد كه فاصله تامين‌كننده پهناي باند و سرويس دهنده را كاهش داد.
به‌عنوان مثال با استفاده از VDSL مي‌توان به سرعت100 mbps دست‌يافت اما اين فناوري تنها تا فاصله 500 متري بازدهی قابل ‌قبولی دارد.

دكتر فريدون قاسم‌زاده عضو گروه علمي دانشگاه صنعتي شريف در اين زمينه مي‌گويد: يكي از راهكارهاي رايج براي غلبه بر اين مانع(فاصله) كه توسط كشورهاي پيشرفته هم بكار گرفته شده است بسط شبكه فيبر نوري تا منازل(FTTH) است.
در حال حاضر در كشور ما ارتباط ميان مراكز مخابراتي از طريق فيبر نوري تامين مي‌شود اما از مراكز مخابراتي تا منازل از سيم مسي استفاده شده است. گاهي فاصله مراكز مخابراتي تا منازل به بيش از چند كيلومتر مي‌رسد و اين فاصله امكان استفاده از فناوري‌هاي مختلف را سلب مي‌كند!

اما اگر فيبر نوري تا نزديك منازل و تا كافو (پست‌هاي مخابراتي) محلي كشيده شود و در نهايت منازل با سيم مسي به كافو و فيبر نوري متصل شوند اين مشكل رفع مي‌شود مشروط بر‌آنكه تجهيزات DSL در پست‌هاي خيابان وجود داشته باشند.
مخابرات استان تهران هم در برنامه توسعه شبكه خود! از اين فناوري بهره برده است اما تجهيزات ADSL را در پست‌هاي محلي نصب نکرده است!

صادقي با بيان اينكه در توسعه شبكه، فيبر نوري تا پست‌هاي محلي كشيده مي‌شود و ممكن است در آينده از پست محلي تا منازل هم از فيبر استفاده شود (FTTH) برتري‌هاي فيبر نوري نسبت به كابل مسي را اينچنين عنوان مي‌كند: « ظرفيت فيبر نوري از كابل مسي بيشتر است و توسعه شبكه با استفاده از فيبر به سادگي امكان‌پذير است، نگهداري فيبر آسان‌تر است و با فناوري‌هاي جديد هم سازگار‌تر است.
افزون بر اين سرويس‌هاي نوین مخابراتي، تلفن‌هاي تصويري، تلويزيون كابلي و... همه به بستر مخابراتي با ظرفيت بالا نياز دارند.»مجموع اين دلایل باعث شده تا مخابرات براي توسعه شبكه خود از فيبر نوري استفاده كند، اما در جايي كه استفاده از تلفن تصويري و تلويزيون كابلي- كه در كشور ما متداول نيست- يكي از دلایل استفاده از فيبر نوري عنوان مي‌شود، آيا نبايد تمهيداتي انديشيده مي‌شد كه استفاده از اين فناوري برتر با متداول‌ترين روش دسترسي به اينترنت پر‌سرعت در ايران هم سازگاري داشت؟! صادقي در پاسخ به اين سؤال چنين مي‌گويد: فيبر نوري با ADSL سازگار است اما بايد تجهيزات لازم خريداري شود و در پست‌هاي منطقه‌اي كار گذاشته شود. (انشالا تعالا تا 30 سال دیگر!)

چرا تا كنون اين اتفاق نيفتاده است؟ پاسخ اين مقام مسئول به اين سؤال هم در نوع خود بسيار جالب است: طبق قانون تا 2 سال فقط شركت‌هاي PAP مجاز به ارائه ADSL بودند و ما اين تجهيزات را نخريده‌ايم، اما حالا مخابرات هم مي‌تواند ADSL ارائه كند و ما دستور خريد تجهيزات لازم را داده‌ايم!!
اما آيا مردم بايد تاوان رقابت مخابرات با شركت‌هاي PAP را بدهند؟ اشاره به قابل ملاحظه نبودن افرادي كه چنين مشكلي دارند، تنها پاسخ صادقي به اين پرسش همشهري است: از مجموع حدود 5 ميليون شماره‌اي كه در تهران داريم، نهايتا 600-700‌هزار شماره روي فيبر نوري است و اگر در حجم وسيع نگاه كنيد تعداد افرادي كه نمي‌توانند از ADSL استفاده كنند قابل ملاحظه نيستند!!

شايد زمانی ديگر

با وجود تاكيد چند‌باره معاون توسعه و مهندسي مخابرات استان تهران مبني بر‌اينكه كساني كه خط تلفن‌شان فيبر نوري است مشكلي براي استفاده از ADSL ندارند، به‌نظر نمي‌رسد در واقعیت رفع اين مشكل به آن سادگي و سرعتي باشد كه مسئولان مي‌گويند؛
آن هم در شرايطي كه كم نيستند افرادي كه مدت‌هاست متقاضي دريافت خدمات اينترنت پر‌سرعت‌اند و به دلايل مختلف از آن بي‌بهره مانده‌اند.

از سوي ديگر دكتر قاسم‌زاده با مقايسه جمعيت ايران با كشور‌هايي چون كره جنوبي و تركيه به آمار مشتركان ADSL در اين كشور‌ها اشاره مي‌كند: در كل ايران 150‌هزار نفر ADSL دارند درحالي كه در تركيه اين رقم به 5/3 ميليون نفر مي‌رسد و در كره جنوبي به بيش از 30 ميليون نفر.
اين استاد دانشگاه، قديمي بودن سوييچ‌ها و تجهيزات مخابرات، فيبر نوري و PCM بودن بعضي خطوط را از فاكتور‌هاي مؤثر بر اين آمار مي‌داند و مي‌گويد: در بسياري از مناطق مخابراتي ما اصولا امكان ارائه ADSLوجود ندارد.

هنگامي‌كه هنوز برخي مراكز مخابراتي به تجهيزات مورد نياز براي ارائه ADSL مجهز نشده‌اند، چگونه مي‌توان انتظار داشت كه ظرف مدت كوتاهي همه كوچه و خيابان‌هاي شهر (همه كافو‌‌‌ها) به اين ابزارها مجهز شوند؟ آن هم در شرايطي كه صادقي از توسعه شبكه فيبر نوري در تهران سخن مي‌گويد: فيبر مسيري مطمئن و در حال توسعه است و ما انتهايي براي اين طرح پيش‌بيني نمي‌كنيم!
در اين شرايط حل مشكل سريعي كه صادقي وعده مي‌دهد تنها درصورتي ممكن است كه خط تلفن افراد به حالت مسي برگردد!

3-4 ماه ديگر صبر كنيد، ان‌شاءالله حل مي‌شود!

خادمي، عضو گروه مديره سازمان صنفي رايانه‌اي كشور مي‌گويد: «مخابرات بايد سرمايه‌گذاري مي‌كرد و تجهيزات لازم را در كافو‌هاي نوري نصب مي‌كرد تا امكان ارائه ADSL در بستر فيبر نوري فراهم مي‌شد، اما اين كار را نكرده‌اند و حالا در مناطقي كه خط تلفن‌شان از اين نوع است عملا استفاده از ADSL ممكن نيست و اگر دوستان ما در مخابرات مدعي هستند كه هركس مراجعه كند مشكلش حل مي‌شود، اين كار در شرايط فعلي درصورتي ممكن است كه بخواهند به فناوري قبلي سيم مسي برگردند كه در اين صورت چرا به فناوري پيشرفته‌تر فيبر نوري روي آورده‌اند؟!»

يكي از مسئولان مركز مخابرات پيام‌نور در پاسخ به اين سؤال مي‌گويد: خوب همه مردم يك محله كه ADSL نمي‌خواهند، ما براي آن تعدادي كه اين خدمات را مي‌خواهند شرايطي را فراهم مي‌كنيم كه ارتباط تلفن‌شان از طريق سيم مسي مقدور شود!!
وي در پاسخ به اين سؤال كه چنين شرايطي در چه زماني مهيا مي‌شود هم مي‌گويد: ما نسبت به خيلي از مراكز وضعيت بهتري داريم و پيمانكار را تعيين كرده‌ايم اما مشتركان ما دسته کم بايد 3-4 ماه ديگر صبر كنند تا بتوانيم اين امكان را فراهم كنيم!! (منظورش 3-4 سال است!)

همه اين مسایل در شرايطي در پايتخت كشور روي مي‌دهد كه مسئولان مخابرات بار‌ها از عدم‌استقبال مشتركان از خدمات اينترنت پر‌سرعت سخن گفته‌اند و چندي پيش وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اينكه در حوزه‌ داده‌هاي پر‌سرعت، كشور با عقب‌ماندگي‌هاي زيادي روبه‌رو است، توسعه خطوط DSL در بستر تلفن ثابت، توسعه شبكه‌هاي بي‌سيم Wimax و بهره‌برداري از اپراتور سوم را از سياست‌هاي مخابرات براي توسعه پورت‌هاي پرسرعت عنوان كرد!

پس از خواندن این مقاله بازهم به یاد این شعر زیبا افتادم که میگه: خانه از پایبست ویران است!
 

.Masoud.

کاربر سایت
Jul 28, 2007
1,640
سلام .
دوست عزیز اولا امضات زیادی بزرگه و الانه که کارت خور شی ... درستش کنی بهتره .
دوما ... یه انجمن کاملا سوا وجود داره که میتونی اونجا اخبارو بنویسی ..... چرا اومدی اینجا ؟!
 

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
قانون شماره 14) کپی کردن اخبار ( منظور هر خبری ) و مقالات در ارتباط با بازی های کامپیوتری و کنسول ها از سایت های فارسی زبان ( میتونه مجله هم باشه ) چه با ذکر منبع و چه بدون ذکر منبع ممنوع می باشد و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
 

HITLER_1

کاربر سایت
Jul 29, 2007
49
نام
علیرضا
سلام .
دوست عزیز اولا امضات زیادی بزرگه و الانه که کارت خور شی ... درستش کنی بهتره .
دوما ... یه انجمن کاملا سوا وجود داره که میتونی اونجا اخبارو بنویسی ..... چرا اومدی اینجا ؟!

ببینم امضای شما بزرگتر از امضای من نیست؟!

اگه دقت کرده باشی نام انجمن این هست: گفتگوی آزاد پیرامون بازی ها و کامپیوتر یعنی در این انجمن میشه هر چیزی در مورد بازی ها و کامپیوتر نوشت.

قانون شماره 14) کپی کردن اخبار ( منظور هر خبری ) و مقالات در ارتباط با بازی های کامپیوتری و کنسول ها از سایت های فارسی زبان ( میتونه مجله هم باشه ) چه با ذکر منبع و چه بدون ذکر منبع ممنوع می باشد و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.

دوست گرامی اگه دقت کرده باشی در متنت نوشتی: کپی کردن اخبار ( منظور هر خبری ) و مقالات در ارتباط با بازی های کامپیوتری و کنسول ها از سایت های فارسی زبان ( میتونه مجله هم باشه ) چه با ذکر منبع و چه بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
خب من خبری در مورد
بازی های کامپیوتری و کنسول ها گذاشتم؟


 
آخرین ویرایش:

HITLER_1

کاربر سایت
Jul 29, 2007
49
نام
علیرضا
ویرایش شده.
 
آخرین ویرایش:

HITLER_1

کاربر سایت
Jul 29, 2007
49
نام
علیرضا
در مورد Windows 7 بیشتر بدانیم

سیستم عامل آینده کمپانی مایکروسافت که با عنوان Windows 7 شناخته می شود از آنچه که فکر می کنید بیشتر به ما نزدیک شده است، تا آنجا که نسخه های ابتدایی آن در دست شرکای مایکروسافت و شرکت های سخت افزاری قرار گرفته است.

در ماه مه میلادی آقای بیل گیتس و استیو بالمر نمایشی از کارکرد ساختار رابط کاربری Windows 7 در کنفرانس All Things Digital ارائه کردند. اما همچنان اطلاعات پیرامون Windows 7 به آن اندازه کم در دسترس است که شایعات درباره امکانات این نسخه براحتی فراگیر می شود. در این مطلب به طور مختصر 7 شاخصی را که می توان از ویندوز 7 انتظار داشت بررسی می کنیم.

1- ویندوز 7 سیستم عاملی از نو کد نویسی شده نخواهد بود. کرنل این سیستم عامل هسته ارتقا داده شده ویندوز Vista و ویندوز سرور 2008 خواهد بود. بر طبق اطلاعات ارائه شده توسط آقای Chris Flores، نرم افزارها برای اجرا بر روی Windows 7 مشکل خاصی نمی بایست پیش رو داشته باشند زیرا Windows 7 مسیر ارتقا داده شده ویندوز ویستا را طی می کند. همچنین شایعه وجود کرنل MinWin نیز غیر ممکن به نظر می رسد اما به نظر می رسد که نسخه ای اختصاصی با استفاده از تکنیک معماری پیمانه ای (Modular Architecture) ساخته شود که امکان نصب آن بر روی لپ تاپ های ارزان قیمت وجود داشته باشد.

2- سیستم عامل Windows 7 رابط کاربری جدیدتری برای فناوری لمس (Touch) به ارمغان خواهد آورد. فناوری مشابه تکنیک بکارگرفته شده در دستگاه iPhone اپل و رایانه رومیزی Surface. همچنین مشابهات بسیاری میان رابط کاربری لمس ویندوز 7 و Windows Mobile 7 وجود خواهد داشت.

3- تاخیر ویندوز ویستا را فراموش کنید. Windows 7 مطمئناً زود وارد بازار می شود. مایکروسافت از دیر آماده سازی ویندوز ویستا بسیار ناراحت به نظر می آید. همچنین با وجود اینکه در کنفرانس های اخیر اطلاعات مختصری از Windows 7 منتشر شده است، ارائه نسخه ای از آن در نیمه دوم سال 2009 قابل پیش بینی است. مایکروسافت ارائه ویندوز 7 را در سال 2010 پیش بینی کرده است.

4- تجهیزات آنلاین Windows Live بطور گسترده تری در Windows 7 بکار خواهند رفت. این پیشبینی از آنجا انتظار می رود که مایکروسافت در سال های اخیر علاقه مندی بیشتری برای ارتباط ویندوز آفلاین خود به دنیای آنلاین نشان داده است. همچنین گفته می شود که Web جز جدا ناشدنی ویندوز 7 می باشد بطوریکه هویت های Windows Live ID نقشی اساسی در نصب و راه اندازی ویندوز 7 خواهند داشت.

5- نسخه 64 بیتی ویندوز 7 مهمتر است. همچنان که نسخه ای 32 بیتی از این ویندوز وجود خواهد داشت اما رایانه سازها بسوی نصب ویندوز 64 بیتی سوق پیدا کرده اند. درحالیکه در استفاده از پردازنده های Quad-Core و رایانه های مجهز به 4 گیگابایت رم رشد محسوسی دیده می شود. همچنین انتظار می رود که ویندوز 7 از تمامی پتانسیل های سخت افزاری سال 2010 میلادی بهره ببرد و مایکروسافت بتواند راه اندازهای بهینه تر و بیشتری تا آن زمان تهیه نماید.

6- Hyper-V بخش مهمی در سیستم عامل Windows Server 2008 دارد؛ انتظار داشته باشیم که Windows 7 نسخه شبیه سازی شده از این فناوری را در فرم Desktop داشته باشد. البته شاید این انتظار ما فقط در نسخه های تجاری یا enterprise ویندوز 7 برآورده شود.
این فناوری پشتیبان گیری و ترمیم سیستم عامل را به مقدار قابل توجهی برای شرکت ها و رایانه های تجاری آسان می سازد. همچنین یکپارچه سازی این فناوری با تکنیک های امنیتی سخت افزاری نظیر TPM می تواند امنیت را دو چندان ارتقاء دهد. Windows 7 به یقین از ابزار مدیریتی PowerShell بهره خواهد برد.

7- مایکروسافت از اپل درس هایی آموخته است. مایکروسافت تا لحظه انتشار نسخه نهایی Windows 7 نمی خواهد اطلاعات کاملی درباره تجهیزات ویندوز 7 ارائه دهد این درس را مایکروسافت از اپل و موفقیت اپل در اجرای این سیاست آموخته است. همانطور که اینبار مشاهده کرده ایم اطلاعات داده شده به شرکای مایکروسافت هیچگونه رخنه ای به خبرگزاری ها و عموم نداشته است.


Hyper-V
Live Mesh
وبلاگ ویندوز ویستا
WinBeta.Net
 

.Masoud.

کاربر سایت
Jul 28, 2007
1,640
عزیز من حداکثر سایز مجاز 640*220 هست و سایز امضای شما 400*250 هستش ....
خوب وقتی یه انجمن تخصصی دیگه تو سایت هست چرا این جا مطرحش میکنی ...
منم از فردا میام اینجا و یه تایپیک برا GTA iv و یکی برای C&C :Red Alert 3 و ... میزنم ...
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,026
نام
آریا
دوست عزیز برای اخبار سخت افزار این تاپیک وجود داره.
برای نرم افزار هم انجمن خود نرم افزار وجود داره و نیازی به گفتگوی آزاد نیست.
با تشکر
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر