«S.T.A.L.K.E.R 2» معرفی شد

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
عنوان «S.T.A.L.K.E.R» در سال 2007 پس از مدت ها پروسه ساخت طولانی به صورت انحصاری برای «PC» عرضه شد که با واکنش خوبی از طرف منتقدین و بازیکنان همراه بود.


ph9u_mmmmm.png



پس از عرضه دو بسته الحاقی برای این عنوان «GSC Games» با مشکل مالی جدی مواجه شد که باعث کنسل شدن نسخه دوم این عنوان شد. امروز طی حرکت غافلگیر کننده وبسایت رسمی «S.T.A.L.K.E.R» نسخه دوم این سری را به صورت رسمی معرفی کرده و تاریخ انتشار نیز برای سال 2021 در نظر گرفته شده است.

Read the whole post here.
 

The Listener

Take Me Home
کاربر سایت
Feb 20, 2016
594
نام
رایان
بسیار هم عالی. :D ولی به نظرم خیلی خیلی زود بازیو معرفی کردن. به طوری که احساس میکنم تا استارت پروژه رو زدن معرفیش کردن. :D تو این سه سال هزار تا اتفاق برای بازی یا سازنده میتونه بیفته.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,167
نام
∂αнмα
Paradise Lost
2021:))=)):D
اخه کی زندست، که مرده اون موقعه:| پس این همه وقت تا الان چی کردن8-|
اگه تا همون موقع هم برسونن شاهکار کردن بنده خداها استدیوشون رو هواست معلوم نیست اینم به سرانجام برسه یا نه ....
 
آخرین ویرایش:

HITMAN 2000

کاربر سایت
Mar 22, 2018
170
اصلا معلوم نیست به همون deadline که خودشون تعیین کردن برسن. =)) من احساس میکنم کلا بی خیالش شده بودن اما بعد از موفقیت های مترو۲۰۳۳ و همینطور سری ویچر که توسط استودیوهای شرق اروپایی بدست اومد انگیزه استارت دوباره کرفته باشن. ولی خدایی شماره یکش با تمام باگهاش شرف داشت به شوترهای پرادعا مثل کرایسیس.
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
اول از همه باید اون انجینشون رو حسابی آپدیت کنن . پرفورمنس انجین اولیشون فاجعه بود . دوم اینکه درست و حسابی بازی رو بسازن و اون همه باگ و پچ رو بعد ریلیز تحویل ندن . من با نسخه پریپیات بیشتر حال کردم . بعدش Clear Sky . نسخه اول هم به علت باگ های بیش از حد غیر قابل بازی بود. سیستم شوتینگ هم که به طور معجزه آسایی تو در و دیوار بود و هیچ کدوم از تیرها به هدف نمیخورد!
 

HITMAN 2000

کاربر سایت
Mar 22, 2018
170
اول از همه باید اون انجینشون رو حسابی آپدیت کنن . پرفورمنس انجین اولیشون فاجعه بود . دوم اینکه درست و حسابی بازی رو بسازن و اون همه باگ و پچ رو بعد ریلیز تحویل ندن . من با نسخه پریپیات بیشتر حال کردم . بعدش Clear Sky . نسخه اول هم به علت باگ های بیش از حد غیر قابل بازی بود. سیستم شوتینگ هم که به طور معجزه آسایی تو در و دیوار بود و هیچ کدوم از تیرها به هدف نمیخورد!
LOL
خوشتیپ اون شوتینگی که میگی به هدف نمیخورد بخاطر رویکرد رئالیستی که در دیزاین گیمپلی اتخاذ کرده بودن. برای همین نسبت به شوترهای دیگه سخت تر بود ولی چیز چرتی، اونطور که تو ادعا میکنی، نبود. من فکر میکنم نتونستی با بازی اونطور که باید ارتباط بگیری! :D
________________________________________________
کلا اروپای شرقی جای عجیبیه. فرض کنید با امکانات در حد فرغون شاهکار معماری تحویل میدن. serious sam با من کاری کرد که doom محدود و کوچک بنظر برسه. stalker کاری کرد که crysis خشک و بی روح باشه. witcher باعث شد کمکاری های بتسدا توی سری TES بیش از پیش نمایان باشه. mafia سطح شخصیت پردازی gta رو با خاک یکسان کرد. بنظرم اگه یه ناشر غربی بزرگ مثل مایکروسافت یا EA پیدا بشه از اینا حمایت کنه هم خودش سود میکنه هم اینا هم برای صنعت گیم مفیده. اما کو گوش شنوا.
 
  • Like
Reactions: amindead

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
واقعا stalker shadow of chernobyl یک انقلاب به تمام معنا بود در سبک شوتر، هنوزم کارایی توش کردن که بعد از 10 11 سال توی هیچ شوتری نمیشه دید، با احترام فراوان به crysis و cod mw و bioshock ، از دید من بهترین شوتر سال 2007 بی بروبرگرد stalker بود، واقعا یک رویکرد نوین در ژانر sci fi و قالب FPS به حساب میاد حتی هنوز، اتفاقا دو نسخه بعد که تقریبا اضافه شونده محسوب میشدن اون مکانیزم های نسخه اولو نداشتن به هیچ وجه، و خب البته انتظاری هم نمیشد داشت ازشون که بخوان خیلی پا رو فراتر بزارن.
هنوز اتمسفر فوق العاده چرنوبیل و pripyat که داخل این بازی خلق شد ، به طرز عجیبی زنده و باور پذیر به نظر میرسه.
خبر ساختش بهترین خبری بود که میتونستم بشنوم ولی به همون اندازه هم نگرانم چون خیلی خیلی فاصله داریم تا انتشارش و خب میترسم بازی درگیر حواشی همیشگی مرتبط با این عنوان بشه. امیدوارم ایندفعه هر کاری میکنن کنسلش نکنن به هیچ وجه.
 

SMB2VF

کاربر سایت
Dec 23, 2013
555
نام
Mehdi
نکته‌ی نگران‌کننده اینه که GSC الان به هیچ‌وجه GSCـی نیست که اون سه نسخه رو ساخت. بعد از اعلام ورشکستگی یه عده‌ای رفتن به 4A Games یه عده‌ای هم (از جمله شخصی که پشت A-Life که فکر میکنم هنوز بی‌نظیر باشه بود) Vostok Games‌ رو تشکیل دادن. در هر حال همونقدری که هیجان‌زدم برای بازی، همونقدر هم نگرانم. امیدوارم بازی منتشر بشه و برای فن‌بیسش راضی کننده باشه، چون حقیقتا هیچ بازی‌ای شبیه استالکر نیست. البته ظاهرا متروی جدید یه حالت نیمه‌ سندباکس‌گونه پیدا کرده ولی بازم بعید میدونم به اندازه‌ی استالکر Emergent باشه و بتونه جای خالیش رو پر کنه.
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
اول از همه باید اون انجینشون رو حسابی آپدیت کنن . پرفورمنس انجین اولیشون فاجعه بود . دوم اینکه درست و حسابی بازی رو بسازن و اون همه باگ و پچ رو بعد ریلیز تحویل ندن . من با نسخه پریپیات بیشتر حال کردم . بعدش Clear Sky . نسخه اول هم به علت باگ های بیش از حد غیر قابل بازی بود. سیستم شوتینگ هم که به طور معجزه آسایی تو در و دیوار بود و هیچ کدوم از تیرها به هدف نمیخورد!
داره با Unreal Engine 4 ساخته میشه.
بماند که X-Ray برا کاستوم کردن و ارائه امکانات مختلف به گیمرا در زمان خودش کم رقیب بود و در حد انجین های بتزدا بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر