ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Xbox720 و PS4 میتوانند به گرافیک AVATAR نزدیک شوند
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="DieDie" data-source="post: 2229547" data-attributes="member: 44840"><p>انجینهای نسل بعدی اینطور که من دیدم خیلی روی پردازش ذرات تاکید داشتن مثلا عنوان کردن میلیونها ذره در محیط پردازش میشه بدون فشار نامتعارف روی سخت افزار (احتمالا به صورت فیزیکی قابلیتهایی دورن سخت افزار تعبیه شده) این پردازش فوق العاده در ذره ها کمک میکنه نسل بعد خیلی اتفاقها بیوفته مثلا:</p><p>افکتهای بی نظیری مثل آب و یا سایر مایعات و انفجارهارو در حد واقعی ببینیم .</p><p>موهای سر کاراکتر ها (دست کم موقع زوم دوربین روی صورت یا بدن کاراکتر) به راحتی به شکل تار به تار طراحی میشن و نسبت به پدیده ها فیزیکی پیرامونشون عکس العمل نشون میدن.</p><p>شبیه سازی قسمتهای ارگانیک مثل حرکت عضله ها خیلی خیلی واقعی تر میشه.</p><p>همه اینها در کنار بهتر کردن نور پردازی و بالا رفتن تعداد چند ضلعیها همه رو از گرافیکهای نسل بعد راضی میکنه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DieDie, post: 2229547, member: 44840"] انجینهای نسل بعدی اینطور که من دیدم خیلی روی پردازش ذرات تاکید داشتن مثلا عنوان کردن میلیونها ذره در محیط پردازش میشه بدون فشار نامتعارف روی سخت افزار (احتمالا به صورت فیزیکی قابلیتهایی دورن سخت افزار تعبیه شده) این پردازش فوق العاده در ذره ها کمک میکنه نسل بعد خیلی اتفاقها بیوفته مثلا: افکتهای بی نظیری مثل آب و یا سایر مایعات و انفجارهارو در حد واقعی ببینیم . موهای سر کاراکتر ها (دست کم موقع زوم دوربین روی صورت یا بدن کاراکتر) به راحتی به شکل تار به تار طراحی میشن و نسبت به پدیده ها فیزیکی پیرامونشون عکس العمل نشون میدن. شبیه سازی قسمتهای ارگانیک مثل حرکت عضله ها خیلی خیلی واقعی تر میشه. همه اینها در کنار بهتر کردن نور پردازی و بالا رفتن تعداد چند ضلعیها همه رو از گرافیکهای نسل بعد راضی میکنه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Xbox720 و PS4 میتوانند به گرافیک AVATAR نزدیک شوند
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft