ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Xbox720 و PS4 میتوانند به گرافیک AVATAR نزدیک شوند
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="hamid ps3" data-source="post: 2225023" data-attributes="member: 80541"><p>ببین داداش , مهندس , با هوش , انیشتن , نمیدونم دیگه! طراح آی بی ام! رئیس اینتل!!</p><p>اون قسمت اول رو که متوجه شدی اسمبلی به چی میگن (که شک دارم) حالا از اون به بعدش رو برو یه کتاب اسمبلی بخون بقیه چیزا دستت میاد.</p><p></p><p>در مورد پیکسل شیدر بر روی Cell B.E و کمکش به GPU در پلی استیشن 3 مقاله ای تو نت هست نوشته Alan Heirich و Louis Bavoil (ایشالا میشناسی دیگه!) تحت عنوان Deferred Pixel Shading on the</p><p>PLAYSTATION®3 اینم لینک دانلود pdf:</p><p><a href="http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=cell+processor++can+handle+pixel+shader+data&source=web&cd=3&cad=rja&ved=0CC8QFjAC&url=http%3A%2F%2Fciteseerx.ist.psu.edu%2Fviewdoc%2Fdownload%3Fdoi%3D10.1.1.93.8864%26rep%3Drep1%26type%3Dpdf&ei=L-BQUOTYFY7Lswaj8IHQDA&usg=AFQjCNF2NrY3EFlq4Ec1HKVC-OHJ_BVxEg">دانلود</a></p><p></p><p>در مورد بقیه مطالبیم که من گفتم وقت ندارم بهت توضیح بدم پیش نیازش پاس کردن کتاب اسمبلی هست هر وقت پاس کردی pm بده وقت داشتم بهت جواب میدم ولی وقتی پاس کردی خودت یک سری اطلاعات پیدا میکنی و با بعضی واژه ها آشنا میشی اونوقت میتونی از این منبع استفاده درست بکنی(یعنی تازه میفهمی چی باید سرچ کنی):</p><p>منبع:</p><p>[SPOILER=منبع]</p><p><a href="http://www.google.com">Google</a></p><p>[/SPOILER]</p><p>توصیه:</p><p> در مورد cpu interface بین RSX و Cell که از نوع FlexIO هست یکم تحقیق کن و تفاوتشون رو با cpu interface تو pc ببین چیه و دقت کن که چطوری cell میتونه داده های گرافیکی رو مستقیم توی frame buffer کمک پردازنده RSX بنویسه و تازه میفهمی معماری به چی میگن.</p><p>در مورد دستور العملهای جا سازی شده توی cpu کنسول Xbox360 کتاب اسمبلی رو که خوندی امتحان دادی با نمره خوب که قبول شدی یکمی تحقیق کن متوجه میشی که همه CPU ها دستور العملهای رجیستر شده دارن ولی بعضیا یک سری دستور العملهای خاص دارن که برای کارکردهای خاص طراحی شده مثل 3D now که amd ابداع کرد و قبلا تو اینتل نبود ولی بعدا اضافه کرد.</p><p>همینطور در مورد gpu base بودن 360 یکمی تحقیق کن ببین که چه جوری یکسری از داده های مخصوص cpu تقسیم و روی cpu و gpu با هم پردازش میشه و ببین اولین نسل از gpgpu ها روی کنسولها چه جوری ابداع شدن و unified shader چیکار میکنه و اولین gpu دنیا کدوم gpu بود که از این سیستم توش استفاده شده بود بعد بشین فکر کن خودت به نتیجه برس که معماری چقدر میتونه مهم و تاثیر گذار باشه تا از این به بعد نشینی 5 دقیقه ای کنسول طراحی کنی فکر کنی داری آب با ماست قاطی میکنی.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hamid ps3, post: 2225023, member: 80541"] ببین داداش , مهندس , با هوش , انیشتن , نمیدونم دیگه! طراح آی بی ام! رئیس اینتل!! اون قسمت اول رو که متوجه شدی اسمبلی به چی میگن (که شک دارم) حالا از اون به بعدش رو برو یه کتاب اسمبلی بخون بقیه چیزا دستت میاد. در مورد پیکسل شیدر بر روی Cell B.E و کمکش به GPU در پلی استیشن 3 مقاله ای تو نت هست نوشته Alan Heirich و Louis Bavoil (ایشالا میشناسی دیگه!) تحت عنوان Deferred Pixel Shading on the PLAYSTATION®3 اینم لینک دانلود pdf: [URL="http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=cell+processor++can+handle+pixel+shader+data&source=web&cd=3&cad=rja&ved=0CC8QFjAC&url=http%3A%2F%2Fciteseerx.ist.psu.edu%2Fviewdoc%2Fdownload%3Fdoi%3D10.1.1.93.8864%26rep%3Drep1%26type%3Dpdf&ei=L-BQUOTYFY7Lswaj8IHQDA&usg=AFQjCNF2NrY3EFlq4Ec1HKVC-OHJ_BVxEg"]دانلود[/URL] در مورد بقیه مطالبیم که من گفتم وقت ندارم بهت توضیح بدم پیش نیازش پاس کردن کتاب اسمبلی هست هر وقت پاس کردی pm بده وقت داشتم بهت جواب میدم ولی وقتی پاس کردی خودت یک سری اطلاعات پیدا میکنی و با بعضی واژه ها آشنا میشی اونوقت میتونی از این منبع استفاده درست بکنی(یعنی تازه میفهمی چی باید سرچ کنی): منبع: [SPOILER=منبع] [URL="http://www.google.com"]Google[/URL] [/SPOILER] توصیه: در مورد cpu interface بین RSX و Cell که از نوع FlexIO هست یکم تحقیق کن و تفاوتشون رو با cpu interface تو pc ببین چیه و دقت کن که چطوری cell میتونه داده های گرافیکی رو مستقیم توی frame buffer کمک پردازنده RSX بنویسه و تازه میفهمی معماری به چی میگن. در مورد دستور العملهای جا سازی شده توی cpu کنسول Xbox360 کتاب اسمبلی رو که خوندی امتحان دادی با نمره خوب که قبول شدی یکمی تحقیق کن متوجه میشی که همه CPU ها دستور العملهای رجیستر شده دارن ولی بعضیا یک سری دستور العملهای خاص دارن که برای کارکردهای خاص طراحی شده مثل 3D now که amd ابداع کرد و قبلا تو اینتل نبود ولی بعدا اضافه کرد. همینطور در مورد gpu base بودن 360 یکمی تحقیق کن ببین که چه جوری یکسری از داده های مخصوص cpu تقسیم و روی cpu و gpu با هم پردازش میشه و ببین اولین نسل از gpgpu ها روی کنسولها چه جوری ابداع شدن و unified shader چیکار میکنه و اولین gpu دنیا کدوم gpu بود که از این سیستم توش استفاده شده بود بعد بشین فکر کن خودت به نتیجه برس که معماری چقدر میتونه مهم و تاثیر گذار باشه تا از این به بعد نشینی 5 دقیقه ای کنسول طراحی کنی فکر کنی داری آب با ماست قاطی میکنی. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Xbox720 و PS4 میتوانند به گرافیک AVATAR نزدیک شوند
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft