ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
Xbox Series
Xbox Game Studios
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="rahyarpaul" data-source="post: 5111513" data-attributes="member: 58618"><p>فاصله بین دوم قبلی و اترنال چند سال بوده که میگید زیاد بوده؟ 4 سال.</p><p>فاصله هیلو قبلی و جدید چند سال بوده ؟ 6 سال. سایر عناوین دیگه هیلو تو ژانرهای کاملا متفاوت بوده. پس فاصله از کافی هم بیشتر بوده و عنوان بعدی هیلو هم قطعا به این زودی آماده نمیشه و این استودیو بزرگ 500 نفری بعد از این فاصله 6 ساله که یه قسمتیش برا انجین بوده و یکسری عناوین جانبی، هنوز نتونسته هیلو اینفینیت رو درست ریلیز کنه و همین الان برا بخش آنلاین و نبود co-op و forge و ... و مشکلات pc کلی بهش خرده میگیرن.چه برسه که بخواد یه هندونه دیگه هم برداره که اونموقع نور علا نور میشه و منتظر عرضه هیلو بعدی تو دو سال آینده هستی. 1.5 سال طول کشید ویرایش و بهبود گرافیکی هیلویی که قرار بود 6 ماه بعد عرضه بشه، تازه تهشم کلی از مودهاش مونده برا عرضه.</p><p>اینکه مخالفی عجیب نیست، چون دقیقا منم مخالفم. فاصله 4-5 سال بسیار عالیه و بخاطر نبود عنوان ریسینگ عالی، عرضه فورزا تو بازه سه ساله هم بی ایراده،ریسینگ، ریسینگ هست، توقع این رو نداری که بشه از ماشین پیدا شد و تو محیط بازی گشت زد.</p><p>چارچوب یه ریسینگ تعریف شده و تغییرات به محیط و آب و هوا و بهبود هندلینگ و گرافیک و اگه بشه اسمش رو گذاشت داستان تا حدی داستان خلاصه میشه.</p><p>کاملا احساسیه این نظرات، ولی احساسات تو مدیریت نقشی نداره، یه زمانی یه همچین اشتباهی رو ایکس باکس کرد و نهایت باعث آسیب به فیبل و بسته شدن لاسن هد شد که آزادی عمل تمام داد و کاملا آسیب دید، پس اولا آزادی چارچوب داره و چارچوبش رو هم پارامترهای اقتصادی برا یه کمپانی مشخص میکنه، همونطور که این پارامترها باعث شد که عرضه کالاف یکسال به تعویق بشه برا تجدید قوا ولی یکساله.</p><p>نه اینکه با این شیوه مدنظرتون، هیلو رو بزاریم کنار، بشینیم یه عنوان دیگه بسازیم تا بقیه نگن چرا فقط 343 هیلو میسازه، بعد بشینیم و منتظر بمونیم ببینیم که این هندونه در بسته نتیجه میده یا نه، این مدلی نمیشه یه کمپانی رو اداره کرد.</p><p>با این فرمون پس بریم سراغ استودیوهای مختلف و جلوی عرضه تک عنوانه استودیوهای مختلفو بگیریم، لیست کنیم از سونی گوریلا هست سانتا مونیکا هست پلی فونی هست دیگه ................................</p><p>یه ایپی وقتی موفقه ساخته میشه و این اسمش گیر انداختن نیست و نتیجه گیری پایانی از سخنان شما</p><p>______________</p><p>2-3 سال اینفینیت جمع کنه 4 سال عنوان بعدی،4 سال هیلو بعدی. تازه، بازه 4 ساله رو خوب گرفتم، با این چیزایی که ما میبینیم 4 سال خیلی کمه. انشاالله با توجه به خواسته هاتون هیلو بعدی 2023.</p><p>یه نگاه به والو بنداز و بعد این ایده رو مطرح کنید که خود مدیراش هم عنوان کردن که فاصله بیش از یه دهه باعث ترس تو ساخت دوباره هاف لایف شد.</p><p>ایده هاتون احساسیه بیشتر تا منطقی، مثل همین پارسال که یه جوی راه افتاده بود که ببندید 343 رو و بانجی رو بخرید</p><p><a href="https://www.gamespot.com/articles/microsoft-wants-halo-to-last-another-30-years/1100-6424217/">Microsoft Wants Halo to Last Another 30 Years</a></p><p>هر شرکتی برنامه داره و برا زیر مجموعه هاش برنامه تعریف میکنه. مثل ماکرو که تعریف کرد که تا 30 سال آینده هیلو میخوایم یعنی 2037.</p><p>____________________________</p><p>اسپین آف منطقیه و جزئی از آیپی هیلو هست ولی اینکه هیلو بوسیده بشه و گذاشته بشه کنار، تا زمانی که موفقه و میشه ازش استفاده کرد غیر منطقیه.</p><p>زیاد شد</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rahyarpaul, post: 5111513, member: 58618"] فاصله بین دوم قبلی و اترنال چند سال بوده که میگید زیاد بوده؟ 4 سال. فاصله هیلو قبلی و جدید چند سال بوده ؟ 6 سال. سایر عناوین دیگه هیلو تو ژانرهای کاملا متفاوت بوده. پس فاصله از کافی هم بیشتر بوده و عنوان بعدی هیلو هم قطعا به این زودی آماده نمیشه و این استودیو بزرگ 500 نفری بعد از این فاصله 6 ساله که یه قسمتیش برا انجین بوده و یکسری عناوین جانبی، هنوز نتونسته هیلو اینفینیت رو درست ریلیز کنه و همین الان برا بخش آنلاین و نبود co-op و forge و ... و مشکلات pc کلی بهش خرده میگیرن.چه برسه که بخواد یه هندونه دیگه هم برداره که اونموقع نور علا نور میشه و منتظر عرضه هیلو بعدی تو دو سال آینده هستی. 1.5 سال طول کشید ویرایش و بهبود گرافیکی هیلویی که قرار بود 6 ماه بعد عرضه بشه، تازه تهشم کلی از مودهاش مونده برا عرضه. اینکه مخالفی عجیب نیست، چون دقیقا منم مخالفم. فاصله 4-5 سال بسیار عالیه و بخاطر نبود عنوان ریسینگ عالی، عرضه فورزا تو بازه سه ساله هم بی ایراده،ریسینگ، ریسینگ هست، توقع این رو نداری که بشه از ماشین پیدا شد و تو محیط بازی گشت زد. چارچوب یه ریسینگ تعریف شده و تغییرات به محیط و آب و هوا و بهبود هندلینگ و گرافیک و اگه بشه اسمش رو گذاشت داستان تا حدی داستان خلاصه میشه. کاملا احساسیه این نظرات، ولی احساسات تو مدیریت نقشی نداره، یه زمانی یه همچین اشتباهی رو ایکس باکس کرد و نهایت باعث آسیب به فیبل و بسته شدن لاسن هد شد که آزادی عمل تمام داد و کاملا آسیب دید، پس اولا آزادی چارچوب داره و چارچوبش رو هم پارامترهای اقتصادی برا یه کمپانی مشخص میکنه، همونطور که این پارامترها باعث شد که عرضه کالاف یکسال به تعویق بشه برا تجدید قوا ولی یکساله. نه اینکه با این شیوه مدنظرتون، هیلو رو بزاریم کنار، بشینیم یه عنوان دیگه بسازیم تا بقیه نگن چرا فقط 343 هیلو میسازه، بعد بشینیم و منتظر بمونیم ببینیم که این هندونه در بسته نتیجه میده یا نه، این مدلی نمیشه یه کمپانی رو اداره کرد. با این فرمون پس بریم سراغ استودیوهای مختلف و جلوی عرضه تک عنوانه استودیوهای مختلفو بگیریم، لیست کنیم از سونی گوریلا هست سانتا مونیکا هست پلی فونی هست دیگه ................................ یه ایپی وقتی موفقه ساخته میشه و این اسمش گیر انداختن نیست و نتیجه گیری پایانی از سخنان شما ______________ 2-3 سال اینفینیت جمع کنه 4 سال عنوان بعدی،4 سال هیلو بعدی. تازه، بازه 4 ساله رو خوب گرفتم، با این چیزایی که ما میبینیم 4 سال خیلی کمه. انشاالله با توجه به خواسته هاتون هیلو بعدی 2023. یه نگاه به والو بنداز و بعد این ایده رو مطرح کنید که خود مدیراش هم عنوان کردن که فاصله بیش از یه دهه باعث ترس تو ساخت دوباره هاف لایف شد. ایده هاتون احساسیه بیشتر تا منطقی، مثل همین پارسال که یه جوی راه افتاده بود که ببندید 343 رو و بانجی رو بخرید [URL='https://www.gamespot.com/articles/microsoft-wants-halo-to-last-another-30-years/1100-6424217/']Microsoft Wants Halo to Last Another 30 Years[/URL] هر شرکتی برنامه داره و برا زیر مجموعه هاش برنامه تعریف میکنه. مثل ماکرو که تعریف کرد که تا 30 سال آینده هیلو میخوایم یعنی 2037. ____________________________ اسپین آف منطقیه و جزئی از آیپی هیلو هست ولی اینکه هیلو بوسیده بشه و گذاشته بشه کنار، تا زمانی که موفقه و میشه ازش استفاده کرد غیر منطقیه. زیاد شد [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
Xbox Series
Xbox Game Studios
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft