ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
Xbox Series
Xbox Game Studios
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Soheil" data-source="post: 4602488" data-attributes="member: 3189"><p>خب مشخصه که صددرصد دقیق نیست و نمیتونه هم باشه ولی خب یک دسته بندی کلی هست که به صوت میانگین از استدیوها به نظر من میشه در نظر گرفت. اگه واقعا بخواهیم دسته بندی بکنیم Mojang را باید کلا حذف بکنیم چون به قول تو اصلی ترین بازیش کلا مولتی هست. یا حتی اگر بخواهیم که فقط XBOX را در نظر بگیریم امثال inXile و AOE خیلی دوایی از درد انحصاری های XBOX بر طرف نمیکنن.</p><p></p><p>خود من به شخصه این خریدایی که ماکروسافت تا اینجا کرده را شاید نصفش را اصلا موافق نباشم و فکر هم نمیکنم در کوتاه مدت چندان اثری داشته باشن.</p><p></p><p>inXile</p><p>Compulsion</p><p>undead lab</p><p></p><p>این سه تا حداقل به نظر من خیلی خریدهای خوبی نبودن یا حداقل الان نیستن. به شخصه ترجیح میدادم ماکرو به جای این استدیو ها (+ Double Fine) میومد مثلا استدیویی مثل IO Interactive را میخرید.</p><p></p><p>یک مورد دیگه هم باز میخوام اضافه کنم اونم تاثیر بحث شوکیس گرافیکی روی اذهان هستش. تقریبا 90 درصد استدیوهای سونی بازیهاشون شوکیس گرافیکی هستند که به شدت در جلوه اثر به نظر من اثرگذاره. اینم یک موردی هست که ماکروسافت باید برای امثال undead/double fine/obsidian حل بکنه. با سطح حاضر تکنیکی این استدیوها هرچی هم بسازن خیلی دیده نخواهد شد.</p><p></p><p>پ .ن : متای آخرین بازی Ninja Theory فکر کنم 81 باشه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Soheil, post: 4602488, member: 3189"] خب مشخصه که صددرصد دقیق نیست و نمیتونه هم باشه ولی خب یک دسته بندی کلی هست که به صوت میانگین از استدیوها به نظر من میشه در نظر گرفت. اگه واقعا بخواهیم دسته بندی بکنیم Mojang را باید کلا حذف بکنیم چون به قول تو اصلی ترین بازیش کلا مولتی هست. یا حتی اگر بخواهیم که فقط XBOX را در نظر بگیریم امثال inXile و AOE خیلی دوایی از درد انحصاری های XBOX بر طرف نمیکنن. خود من به شخصه این خریدایی که ماکروسافت تا اینجا کرده را شاید نصفش را اصلا موافق نباشم و فکر هم نمیکنم در کوتاه مدت چندان اثری داشته باشن. inXile Compulsion undead lab این سه تا حداقل به نظر من خیلی خریدهای خوبی نبودن یا حداقل الان نیستن. به شخصه ترجیح میدادم ماکرو به جای این استدیو ها (+ Double Fine) میومد مثلا استدیویی مثل IO Interactive را میخرید. یک مورد دیگه هم باز میخوام اضافه کنم اونم تاثیر بحث شوکیس گرافیکی روی اذهان هستش. تقریبا 90 درصد استدیوهای سونی بازیهاشون شوکیس گرافیکی هستند که به شدت در جلوه اثر به نظر من اثرگذاره. اینم یک موردی هست که ماکروسافت باید برای امثال undead/double fine/obsidian حل بکنه. با سطح حاضر تکنیکی این استدیوها هرچی هم بسازن خیلی دیده نخواهد شد. پ .ن : متای آخرین بازی Ninja Theory فکر کنم 81 باشه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
Xbox Series
Xbox Game Studios
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft