نتفیلیکس داره براش یه لایو اکشن میسازه .
Netflix’s ‘Gears of War’ Movie Taps ‘Dune’ and ‘Doctor Strange’ Writer Jon Spaihts (EXCLUSIVE)
https://screenrant.com/the-gears-of-war-movie-cast-story-updates/
پ.ن : خدا به داد برسه
تعداد این افراد کمه خصوصا رو پلتفرم سونی و باعث شکست تجاری میشه ولی در کل اگر بخوان گرز 6 برای PS عرضه کنند باید نسخه های قبلی عرضه کنن ولی اگر دنبال بحث تجاری هستند نکنند یا بعدا بکنند بهتره
مرد مومن نصف استودیو ها داره درشون تخته میشه تو هنوز منتظر اون دسته ای؟دوستان از اون دسته که قابلیت های دوال سنس رو داره خبری نشد
اصلا کلش بسته بشن حقیقتا پلی ستیشن صرفه اقتصادی از نظر سرویس و بازیهاش برام نداره چون الان اون پلاس وسطی فک کنم پرمیوم هست یکساله ۴ هست ولی گیم پس التیمیت چهارده ماهه ۱۴۰۰ ،اکانت های ظرفیتیش هم که حداقل ۴۰% از ایکس باکس گرونترن زیاد توی قید و شرط انحصاری هم نیستممرد مومن نصف استودیو ها داره درشون تخته میشه تو هنوز منتظر اون دسته ای؟
برو پلی استیشن بخر هم دستش از الان هست هم بازیا اکس باکس کم کم میاد روش
اون هیچ وقت رسما اعلام نشد. فقط از مدارک دادگاه کذایی مایکروسافت اطلاعاتش نشت کرد.دوستان از اون دسته که قابلیت های دوال سنس رو داره خبری نشد
شایعه نیست جف گراب تایید کرده تام واران هم تاحالا چندبار گفته ،البته قابلیت های دسته بعد مدتی تکراری هم میشناون هیچ وقت رسما اعلام نشد. فقط از مدارک دادگاه کذایی مایکروسافت اطلاعاتش نشت کرد.
فعلا هم به جای دسته با قابلیتهای فلان، مایکروسافت یه دسته دیگه داده دست ملت.
اینا راستی راستی سوزنشون گیر کرده روی دووم انگار. به نظرم اگر داستانش رو فاکتور بگیریم که توی دوتا دی ال سی زدن نابود کردن کلا ، توی بقیه موارد دووم مسیر تکاملش رو تا انتها طی کرده بود. واقعا الان وقتش بود که یا شیفت کنن روی quake یا حداقال یک آی پی جدید رو توسعه بدن. من زیاد سورپرایز نشدم با این خبر شخصا.
Quake همیشه اول فرنچایز مولتی پلیر بوده و مولتی پلیرش هم متاسفانه جوون پسند نیست و هر گیمی تو ۱۰-۱۵ سال اخیر تو این ژانر اومده شکست خورده، بعید میدونم دیگه دست به Quake بزنناینا راستی راستی سوزنشون گیر کرده روی دووم انگار. به نظرم اگر داستانش رو فاکتور بگیریم که توی دوتا دی ال سی زدن نابود کردن کلا ، توی بقیه موارد دووم مسیر تکاملش رو تا انتها طی کرده بود. واقعا الان وقتش بود که یا شیفت کنن روی quake یا حداقال یک آی پی جدید رو توسعه بدن. من زیاد سورپرایز نشدم با این خبر شخصا.
Quake قبل از اینکه مالتی پلیر بشه توی نسخه ۳( و مالتی قوی نسخه ۲) یک سینگل پلیر بسیار پر قدرت بود هم در نسخه ۱ و هم در نسخه ۲ و کلی استاندارد و aspect جدید وارد ژانر شوتر اول شخص تکنفره کرد. متاسفانه من حس میکنم استودیو های بازیسازی وقتی میرن زیر مجموعه کمپانی های بزرگمیشن عموما خلاقیت و حق انتخابشون گرفته میشه تا حدودی. Id software قبل از اینکه بره زیر مجموعه بتسدا و زنیمکس، تعداد و تنوع عناوینش خیلی بیشتر و بهتر بود حتی بازی هایی که به سفارش id و ناشر به استودیوهای دیگه برون سپاری میشد هم باز هم تنوع بالایی داشت. شما سال های بین ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۱ رو نگاه کنید میبینید که عناوینی مثل return to castle wplfenstein ، doom 3، Quake 4، enemy territory quake wars ، wolfenstein 2009 و rage وجود داشتن که هم تعدادشون زیاد بود و هم تنوعشون. که خیلی هاشم حتی برونسپاری بود ولی در هر حال ip های این استودیو به حیات خودشون داشتن ادامه میدادن. منتها الان خود id صرفا doom رو میسازه و دیگه خبری از quake نیست متاسفانه و اون نسخه champions هم ابدا در حد نام quake نشد. باقی عناوینم مثل rage 2 که افتضاح کامل بود و وولفنشتاین ها هم این دو نسخه آخرشون واقعا خراب کردن. فقط doom سرپا مونده و میراثشو حفظ کرده هنوز که اونم با این تفاسیر میخوان شیرشو بدوشن دیگه. از آیپی جدید هم که کلا خبری نیست. من این رویکرد رو خودم دوست ندارم شخصا. حتی توی کامیونیتی خود id هم سر بزنید اکثر افراد منتظر یک ریبوت از نسخه ۱ بازی quake بودن تا نسخه بعدی doom.Quake همیشه اول فرنچایز مولتی پلیر بوده و مولتی پلیرش هم متاسفانه جوون پسند نیست و هر گیمی تو ۱۰-۱۵ سال اخیر تو این ژانر اومده شکست خورده، بعید میدونم دیگه دست به Quake بزنن
مشکل ولف ۲ چی بود ؟ جز کاتسینهای طولانیQuake قبل از اینکه مالتی پلیر بشه توی نسخه ۳( و مالتی قوی نسخه ۲) یک سینگل پلیر بسیار پر قدرت بود هم در نسخه ۱ و هم در نسخه ۲ و کلی استاندارد و aspect جدید وارد ژانر شوتر اول شخص تکنفره کرد. متاسفانه من حس میکنم استودیو های بازیسازی وقتی میرن زیر مجموعه کمپانی های بزرگمیشن عموما خلاقیت و حق انتخابشون گرفته میشه تا حدودی. Id software قبل از اینکه بره زیر مجموعه بتسدا و زنیمکس، تعداد و تنوع عناوینش خیلی بیشتر و بهتر بود حتی بازی هایی که به سفارش id و ناشر به استودیوهای دیگه برون سپاری میشد هم باز هم تنوع بالایی داشت. شما سال های بین ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۱ رو نگاه کنید میبینید که عناوینی مثل return to castle wplfenstein ، doom 3، Quake 4، enemy territory quake wars ، wolfenstein 2009 و rage وجود داشتن که هم تعدادشون زیاد بود و هم تنوعشون. که خیلی هاشم حتی برونسپاری بود ولی در هر حال ip های این استودیو به حیات خودشون داشتن ادامه میدادن. منتها الان خود id صرفا doom رو میسازه و دیگه خبری از quake نیست متاسفانه و اون نسخه champions هم ابدا در حد نام quake نشد. باقی عناوینم مثل rage 2 که افتضاح کامل بود و وولفنشتاین ها هم این دو نسخه آخرشون واقعا خراب کردن. فقط doom سرپا مونده و میراثشو حفظ کرده هنوز که اونم با این تفاسیر میخوان شیرشو بدوشن دیگه. از آیپی جدید هم که کلا خبری نیست. من این رویکرد رو خودم دوست ندارم شخصا. حتی توی کامیونیتی خود id هم سر بزنید اکثر افراد منتظر یک ریبوت از نسخه ۱ بازی quake بودن تا نسخه بعدی doom.
ولف ۲ نه، اون که عالی بود، هم اون و هم نیو اوردر جزو زیباترین شوترهای نسل که نه جزو بهترین های تاریخن به نظر من. منظور من youngblood و cyberpilot هستن که هیچ کدوم آش دهن سوزی نبودن. کلا از یه تایمی به بعد هرچیزی ساختن ضعیف از آب درومده، rage 2 و quake champions هم اصلا در حد انتظار نبودن. درسته که همه اینها برون سپاری بوده ولی من مشکلم همینه، چرا نباید یه quake درست و درمون رو خود id بسازه؟ یا حتی rage؟ wolf هم دو نسخه اخیرش سقوط بدی کرد. اصلا چرا ip جدیدی کار نمیکنن؟!مشکل ولف ۲ چی بود ؟ جز کاتسینهای طولانی
انصافا لذت بازیش با Haptic Feedback ه دوال سنس چند برابر میشه مخصوصا سر اون Execute Kill هابله ولی به دلایل نامشخص کسی اینجا خبرش رو نذاشت. Coalition Gears of War Partner تایید کرد که بالاخره گیرز های جدید تو ماه بعد (احتمالا شوکیس) معرفی میشن که یکی از اونا Gears of War Collection هست با تاریخ انتشار احتمالی تابستان (آگوست) و پلتفرم PlayStation 5
یه فکتور مهم رو در نظر نمیگیری، زمان و هزینه ساخت.Quake قبل از اینکه مالتی پلیر بشه توی نسخه ۳( و مالتی قوی نسخه ۲) یک سینگل پلیر بسیار پر قدرت بود هم در نسخه ۱ و هم در نسخه ۲ و کلی استاندارد و aspect جدید وارد ژانر شوتر اول شخص تکنفره کرد. متاسفانه من حس میکنم استودیو های بازیسازی وقتی میرن زیر مجموعه کمپانی های بزرگمیشن عموما خلاقیت و حق انتخابشون گرفته میشه تا حدودی. Id software قبل از اینکه بره زیر مجموعه بتسدا و زنیمکس، تعداد و تنوع عناوینش خیلی بیشتر و بهتر بود حتی بازی هایی که به سفارش id و ناشر به استودیوهای دیگه برون سپاری میشد هم باز هم تنوع بالایی داشت. شما سال های بین ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۱ رو نگاه کنید میبینید که عناوینی مثل return to castle wplfenstein ، doom 3، Quake 4، enemy territory quake wars ، wolfenstein 2009 و rage وجود داشتن که هم تعدادشون زیاد بود و هم تنوعشون. که خیلی هاشم حتی برونسپاری بود ولی در هر حال ip های این استودیو به حیات خودشون داشتن ادامه میدادن. منتها الان خود id صرفا doom رو میسازه و دیگه خبری از quake نیست متاسفانه و اون نسخه champions هم ابدا در حد نام quake نشد. باقی عناوینم مثل rage 2 که افتضاح کامل بود و وولفنشتاین ها هم این دو نسخه آخرشون واقعا خراب کردن. فقط doom سرپا مونده و میراثشو حفظ کرده هنوز که اونم با این تفاسیر میخوان شیرشو بدوشن دیگه. از آیپی جدید هم که کلا خبری نیست. من این رویکرد رو خودم دوست ندارم شخصا. حتی توی کامیونیتی خود id هم سر بزنید اکثر افراد منتظر یک ریبوت از نسخه ۱ بازی quake بودن تا نسخه بعدی doom.