اون دوبله دارینوس برای age of mythologyایکاش یک خبری از The Elder Scrolls: Castle برای کنسول ها هم بشه : (
بازی هنوز برای IOS هم منتشر نشده، برعکس فال اوت شلتر که اول برای ای او اس اومد، بعد اندروید و باقی پلتفرم ها.. حتما دارن رو بهینه سازی و این چیزا کار میکنن، اما ایکاش یک خبری میشد...
از طرفی نمیدونم دقیقا چه خبره، اما ایکاش یک خبری از Age of Mythology: Retold هم میشد، من به معنای واقعی عاشق این بازیم، در کنار وارکرفت 3 و اکسپنشنش شاید بشه گفت بهترین داستان و روایت در استراتژی های کلاسیک رو داره، ارکنتوس یادش بخیر، اخرین بار همین 2018 یک دور جدید کمپین رو تموم کردم، اولین بار هم همون دور و ورای انتشار بازی در 20 21 سال پیش، حداقل فکر کنم 3 بار کمپینش رو تموم کردم و ده ها ساعت سولو اسکیرمیش...
از طرف دیگه، مایکرو سابقه خوبی در احیای بازی های قدیمی داره، ای کاش میومدن Daggerfall و Arena هم ریمیک میکردن یا حداقل یک دفینیتیو ریمستر میدادن شبیه Morrowind، خداوکیلی همین الان وقتی 4 تا اسکرین شات از TES های قدیمی میبینم، به حدی حوس بازی کردنشون رو پیدا میکنم که دوست داشتم میشد زمان رو متوقف کرد و کلا میشستم روز ها اینارو بازی میکردم... خلاصه، به شدت استقبال میکنم اگه اینا به نسل جدید بیان، یک ریمستر ساده هم کافیه، اصن شاید ریمستر و اورجینال بودنشون بهتر هم باشه...
هرچیزی ازBGS رسد نکوست، فعلا منتظر ریمستر Oblivion و FO3 و آپدیت نسل جدید FO4 هستم، البته در کنار Shattered Spaceایکاش یک خبری از The Elder Scrolls: Castle برای کنسول ها هم بشه : (
بازی هنوز برای IOS هم منتشر نشده، برعکس فال اوت شلتر که اول برای ای او اس اومد، بعد اندروید و باقی پلتفرم ها.. حتما دارن رو بهینه سازی و این چیزا کار میکنن، اما ایکاش یک خبری میشد...
از طرفی نمیدونم دقیقا چه خبره، اما ایکاش یک خبری از Age of Mythology: Retold هم میشد، من به معنای واقعی عاشق این بازیم، در کنار وارکرفت 3 و اکسپنشنش شاید بشه گفت بهترین داستان و روایت در استراتژی های کلاسیک رو داره، ارکنتوس یادش بخیر، اخرین بار همین 2018 یک دور جدید کمپین رو تموم کردم، اولین بار هم همون دور و ورای انتشار بازی در 20 21 سال پیش، حداقل فکر کنم 3 بار کمپینش رو تموم کردم و ده ها ساعت سولو اسکیرمیش...
از طرف دیگه، مایکرو سابقه خوبی در احیای بازی های قدیمی داره، ای کاش میومدن Daggerfall و Arena هم ریمیک میکردن یا حداقل یک دفینیتیو ریمستر میدادن شبیه Morrowind، خداوکیلی همین الان وقتی 4 تا اسکرین شات از TES های قدیمی میبینم، به حدی حوس بازی کردنشون رو پیدا میکنم که دوست داشتم میشد زمان رو متوقف کرد و کلا میشستم روز ها اینارو بازی میکردم... خلاصه، به شدت استقبال میکنم اگه اینا به نسل جدید بیان، یک ریمستر ساده هم کافیه، اصن شاید ریمستر و اورجینال بودنشون بهتر هم باشه...
عزیز مگه کسی از مارکتینگ نینجا برای هلبلید ۲ دفاع کرده؟ من خودمم به نوع نمایش های بازی انتقاد دارم و دوس دارم چیزهای خیلی بیشتری رو ببینم. من چیزی که شنیدم گفتم دلیلش اینه و شما میگی ماکروسافت نباید اجازه بده همیچین چیزیو و منم میگم واقعا نمیشه چنین استودیوهایی رو اینجوری مدیریت کرد و چماق گرفت بالاسرشون... ببین نینجا تئوری رو مایکروسافت بخاطر تیم خوب و افرادی که پشت این استودیو هست خریداری کرد و به مجموعه اش اضافه کرده و بهشون آزادی عمل و بودجه داده تا بهترین خروجی رو ازشون بگیره. غیر از این نینجا تئوری چی داره که بخواد برای مایکرو ارزشمند باشه؟ نه ip های خفنی داره نه بازی هایشون پرفروشه. هر استودیویی ارزش هاش متفاوته اینجا هم ارزش نینجا افراد این استودیو هستند که در استوریتلینگ فوق العاده اند و تو صنعت گیم خیلی کم میشه پیدا کرد چنین تیمهایی رو. فشار آوردن و زور کردن استودیو نتیجه اش چیزی نیست جز فراری دادن افراد کلیدی و نابودی استودیو. خود استودیو هم بعد از خریداری شدن مایکروسافت یه ویدیو داد که خودشون گفتند دلیل پیوستنشون به مجموعه xbox تضمین داشتن آزادی عمل و حفظ استقلال خلاقیت تیمشون از طرف مایکروسافت هست.منظور که واضح بود
خوبه از پپشت کامپیوتر، قشنگ تشخیص میدین کی به کیه، من یکم آف تو دیتم و نه از مارکتینگ نوینی که نینجا تئوری انجام میده اطلاعی دارم و نه قدرت تشخیص هیتر دارم.
خیلی هم خوبه، مثل بتسدا که گفته بود چرا خوشتون نیومده، پس تو این موردم باید با دیدن گرافیک و ویژوال شبیه گاد ارضا بشیم و بگیم
View attachment 324472
ساده کنیم، من بلد نیستم. خیلی چیزا بازی نشوون داده فقط یک چشم بصیرت میخواد و دو یه فن که حاضره برا درست نشون دادن کار نینجا، مدیریت ماکرو رو در حد تشتک سازی دوقوز آباد بیاره پایین
یه فنی که مارکتینگ نوین با نشون دادن پشت صحنه و مارکتینگ نقد دم عرضه اختراع میکنه و سوم میگه همینی که هست نمیخواید جمع کنید بره. فقط قراره گرافیک و ویژوال ببینید نه چیز دیگه و توقع دیگه نداشته باشید
___________
عالی بود، کاملا قانع شدم
id تا 2021 داشت دی ال سی میداد برادوم
و بعدم quake championship داد و ...
احتمال زیاد سال دیگه بیاد و امسال ازش خبری نباشه
______
2025 ماکرو clock رو داره فورزا احتمالا هست
فیبل احتمالا باشه. از بین ایندیانا یا south یکی هست. فکر نکنم 2025 جا برا ریلیز باشه برا عنوانش. 2026 تایم بهتریه.
واقعا فقط باید بتسدا پلیر باشی که این دو خط رو که میخونی براحتی باهاش ارتباط بگیری و به نشان تایید سر تکون بدی.از طرف دیگه، مایکرو سابقه خوبی در احیای بازی های قدیمی داره، ای کاش میومدن Daggerfall و Arena هم ریمیک میکردن یا حداقل یک دفینیتیو ریمستر میدادن شبیه Morrowind، خداوکیلی همین الان وقتی 4 تا اسکرین شات از TES های قدیمی میبینم، به حدی حوس بازی کردنشون رو پیدا میکنم که دوست داشتم میشد زمان رو متوقف کرد و کلا میشستم روز ها اینارو بازی میکردم... خلاصه، به شدت استقبال میکنم اگه اینا به نسل جدید بیان، یک ریمستر ساده هم کافیه، اصن شاید ریمستر و اورجینال بودنشون بهتر هم باشه...
هرچه بگندد نمکش میزنن،وای به روزی که uriel هم از id خبر نداشته باشه.از id software هنوز هم خبری نیست؟
من موندم اینا از ۲۰۲۰ دارن چکار میکنن؟! شایعه شده بود که دارن روی استاروارز کار میکنن که ظاهرا تکذیب شد ولی اگر واقعا اینکارو میکردن باید سیفون رو میکشیدن بهش چونکه الان ip های خودش داره خاک میخوره بعد بیاد روی استاروارز کار کنه.
الان سرچ زدم باورم نمیشد دارینوس هنوز وجود داره و کار میکنه. قراره سایبریا ۳ هم دوبله بشه. خیلی عجیبه این شرکت هنوز پابرجاستاون دوبله دارینوس برای age of mythology
البته یه دی ال سی چین هم دادن اگه اشتباه نکنم .از وارکرافت و قلعه من بیشتر اینچ دوس داشتم ،همش بازی میکردم
خب برگشتیم به بحث.عزیز مگه کسی از مارکتینگ نینجا برای هلبلید ۲ دفاع کرده؟ من خودمم به نوع نمایش های بازی انتقاد دارم و دوس دارم چیزهای خیلی بیشتری رو ببینم. من چیزی که شنیدم گفتم دلیلش اینه و شما میگی ماکروسافت نباید اجازه بده همیچین چیزیو و منم میگم واقعا نمیشه چنین استودیوهایی رو اینجوری مدیریت کرد و چماق گرفت بالاسرشون... ببین نینجا تئوری رو مایکروسافت بخاطر تیم خوب و افرادی که پشت این استودیو هست خریداری کرد و به مجموعه اش اضافه کرده و بهشون آزادی عمل و بودجه داده تا بهترین خروجی رو ازشون بگیره. غیر از این نینجا تئوری چی داره که بخواد برای مایکرو ارزشمند باشه؟ نه ip های خفنی داره نه بازی هایشون پرفروشه. هر استودیویی ارزش هاش متفاوته اینجا هم ارزش نینجا افراد این استودیو هستند که در استوریتلینگ فوق العاده اند و تو صنعت گیم خیلی کم میشه پیدا کرد چنین تیمهایی رو. فشار آوردن و زور کردن استودیو نتیجه اش چیزی نیست جز فراری دادن افراد کلیدی و نابودی استودیو. خود استودیو هم بعد از خریداری شدن مایکروسافت یه ویدیو داد که خودشون گفتند دلیل پیوستنشون به مجموعه xbox تضمین داشتن آزادی عمل و حفظ استقلال خلاقیت تیمشون از طرف مایکروسافت هست.
مارکتینگ نقد دم عرضه دیگه چیه؟ اون چیزی که لیک شده internal review های بازی قبل عرضه اس و اختراع مایکروسافت نیست و همه ناشرین اینکارو انجام میدن و چیزی هست که یک اینسایدری اومده لیک کرده و قبلا هم برای بازی های دیگه اتفاق افتاده که نقدهای داخلی لیک شده..
آقا دیگه پیریه دیگه. دنبال میکنم هنوزم، به هر حال استودیوی محبوب من بوده و هست و خواهد بود منتها هم کهولت سن و درگیری های زندگیه هم تقصیر خودشونه که قطره چکونی ازشون اطلاعات میاد بیرون. به هر حال واقعا امیدوارم تا نمردم یک نسخه دیگه از quake رو ببینم خیلی حیفه که این بازی که روزی سر دمدار تکنولوژی و گیم دیزاین بود خودش رو با استانداردها و تکنولوژی روز به مخاطبای جدید نشون نده. البته امیدوارم همون جادوی دهه ۹۰ رو داخلش داشته باشه.هرچه بگندد نمکش میزنن،وای به روزی که uriel هم از id خبر نداشته باشه.
Id coalition اگه خواب نبوده باشن امسال یا نهایتا سال دیگه باید بازیشون رو معرفی کنن.
دقیقا منم همینم، فقط F3 و F4 رو دیگه نتونستم تحمل کنم و شروع کردمهرچیزی ازBGS رسد نکوست، فعلا منتظر ریمستر Oblivion و FO3 و آپدیت نسل جدید FO4 هستم، البته در کنار Shattered Space
واقعا فقط باید بتسدا پلیر باشی که این دو خط رو که میخونی براحتی باهاش ارتباط بگیری و به نشان تایید سر تکون بدی.
با این حال میخوام اضافه کنم با تمام علاقم به این سری و با ذکر اینکه تک تک بازیهای اینها روی سیستمم نصبه و هیچوقت دلم به پاک کردنشون راضی نمیشه (یکی دو بار پاک کردم و بعد مدتی نمیدونم از کجا با چندصد گیگ ماد بیشتر برگشتن رو سیستمم ) ،
ولی از بین بازیهای بتسدا دقیقا از آبلیویون به قبل واقعا ریمستر خشک و خالی صرفا جواب نمیده.
حتی اگه بخش مبارزه موروویند رو هم نادیده بگیریم و بگیم که برای پلیر جدید قابل بازیه ولی قدیمیترها مثل Daggerfall و Arena واقعا توجیح برای ریمستر ندارن.
Arena که هیچی ولی من Daggerfall Unity رو همچنان آپدیت میکنم و بازی میکنم ، با همه بهبودهایی که داشته ولی واقعا بالای 95 درصد گیمرهای امروزی نمیتونن دو دقیقه دیدن ویدئوی گیم پلی از بازی رو تحمل کنن چه برسه به خود بازی.
منظورم فقط ویژوال نیست ، خیلی از المانهای گیم پلی منسوخ شده دارن که کار تیم ریمستر رو واقعا سخت میکنه.
فقط برای اینکه کمی خارش الدراسکرولزیت رو کم کنم بنظرم Daggerfall Unity رو دریاب آقا
================
از بتسدا که انتظار خیلی زیادی ندارم ، فکر هم نمیکنم ریمستر آبلیویون اونقدرها پروژه جذابی باشه و حق مطلب رو به خوبی ادا کنه.
برای همین خیلی منتظرم به زمان انتشار ریمیکهای اصلی ( Skywind و Skyblivion) نزدیکتر بشیم.
سایت همسایه زده ایکس باکس تایید کرده که عناوین دایرکت همگی امسال میان ولی اونا صرفا گفتن بعا میان و اشاره به امسال نکردن و زیرنویس فارسی مثل نمایش اصلی ندارن.When will the games in the show be released? All the games in this year’s Developer_Direct will be arriving later, with more details to be shared in the program.
We’ll see you for Developer_Direct on Thursday, January 18!
چی هست نشنیدم تاحالاشادودراپم نداریم ولی عنوان پنجم داریم که احتمالا همون kiln هست
مطمئنی؟؟ دایرکت پارسال زیرنویس فارسی داشت ولی.. حتی اون نمایش الدر اسکرولز که بعد از نمایش اصلی پخش شد زیرنویس فارسی داشتزیرنویس فارسی مثل نمایش اصلی ندارن