ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Xbox & Bethesda Showcase 2022
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="MrElectricWizard" data-source="post: 5151913" data-attributes="member: 70875"><p>به نظرم تعداد هزار سیاره تا حدی جنبه تبلیغاتی هم داره، احتمالا بخش عمده ای فقط برای منابع حتی بدون فرود اومدن انجام بشه، یا یك بخش محدود از سیاره با جزئیات بیشتر، كلا هم در دنیای واقعی سیاره های زیادی مثل زمین و موجودات هوشمند و تنوع زیستی وجود نداره ( در دسترس ما كه فعلا همین زمین هم تك محسوب میشه) پس به نظرم خیلی نگران نباشیم، احتمالا اتمسفر های به شدت خفن و یونیكی رو این سیاره ها ببینیم و دیسکاوری شون میتونه كار زنگ تفریح وسط جریان اصلی بازی و تنوع رو انجام بده، كاری كه در F4 با ساخت ساز در settlement انجام میشد اینجا به شدت بزرگ و گسترده شده و این عالیه، فكر اینكه با این روند خفن و گسترده ار پی جی سازی، در نهایت از TES VI چی در میاد هم به شدت لذت بخشه، </p><p></p><p>من از متای بالا خوشم میاد اما زیر نود هم شد فدای سر تك تك سازندگان و طراحانش، امیدوارم از نقد های منطقی و درست اف 4 و اف 76 حتی اسكایریم نهایت درس رو گرفته باشند، با این حال احتمالا باز هم بشه از ایرادات ظاهری سنتی بتزدایی یا حتی ساختاری به دلیل محتوای جدید خرده گرفت كه خب به درك اگر چنین شد و انتقاد ها الكی و ابكی بود و زد جاده خاكی،</p><p>موسیقی inon zur هم وایب فال اوت بهم میده و مطمئنم كه قرار هست مثل ساندترك های قبلی BGS عاشقش شم. </p><p></p><p>همین یه دونه استارفیلد برای پرواز من كافیه، اما دیابلو هم واقعا خفن بود انتظار كمتری هم نمیرفت، فورتزا هم مثل همیشه آون "با كیفیت" بودنشو حفظ كرد و من عاشق این سطح بالا بودن و تداوم و استمرارش در نسخه و شرایط گوناگون هستم.</p><p></p><p>اینا بازی هایی بود كه با توجه به پیشینه قوی، از نمایش اصلی حتی بدون كنترل گیم پلی توسط خودمون میشه حدس زد با چه چیزی طرف هستیم، بازی های دیگری هم بودند كه فعلا نظری ندارم، چند تا جمع و جور تر هم بود كه طبیعتا خوشم میاد،</p><p></p><p>در كل برنامه منطقی و خوبی بود، اما قابل دركه یك سری سلایق خاص (مثلا علاقه وافر به داستان و روایت در یك ادونچر یا شوتر) رو پوشش نده، همینم قطعا در آینده با عناوین جدید بتزدا اكتی بلیز و استودیو های دیگر و نیتیو مایكرو جبران میشه. </p><p></p><p>نسل خفنی در پیش هست و داشتن هر دو كنسول یا حداقل PS5 + Steam واجب، چه بهتر كه گیمر اكس باكس هم داشته باشه و به استیم و پی سی در كنار پلی استیشن اكتفا نكنه (و در این مملكت هم بشه بهشون رسید)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrElectricWizard, post: 5151913, member: 70875"] به نظرم تعداد هزار سیاره تا حدی جنبه تبلیغاتی هم داره، احتمالا بخش عمده ای فقط برای منابع حتی بدون فرود اومدن انجام بشه، یا یك بخش محدود از سیاره با جزئیات بیشتر، كلا هم در دنیای واقعی سیاره های زیادی مثل زمین و موجودات هوشمند و تنوع زیستی وجود نداره ( در دسترس ما كه فعلا همین زمین هم تك محسوب میشه) پس به نظرم خیلی نگران نباشیم، احتمالا اتمسفر های به شدت خفن و یونیكی رو این سیاره ها ببینیم و دیسکاوری شون میتونه كار زنگ تفریح وسط جریان اصلی بازی و تنوع رو انجام بده، كاری كه در F4 با ساخت ساز در settlement انجام میشد اینجا به شدت بزرگ و گسترده شده و این عالیه، فكر اینكه با این روند خفن و گسترده ار پی جی سازی، در نهایت از TES VI چی در میاد هم به شدت لذت بخشه، من از متای بالا خوشم میاد اما زیر نود هم شد فدای سر تك تك سازندگان و طراحانش، امیدوارم از نقد های منطقی و درست اف 4 و اف 76 حتی اسكایریم نهایت درس رو گرفته باشند، با این حال احتمالا باز هم بشه از ایرادات ظاهری سنتی بتزدایی یا حتی ساختاری به دلیل محتوای جدید خرده گرفت كه خب به درك اگر چنین شد و انتقاد ها الكی و ابكی بود و زد جاده خاكی، موسیقی inon zur هم وایب فال اوت بهم میده و مطمئنم كه قرار هست مثل ساندترك های قبلی BGS عاشقش شم. همین یه دونه استارفیلد برای پرواز من كافیه، اما دیابلو هم واقعا خفن بود انتظار كمتری هم نمیرفت، فورتزا هم مثل همیشه آون "با كیفیت" بودنشو حفظ كرد و من عاشق این سطح بالا بودن و تداوم و استمرارش در نسخه و شرایط گوناگون هستم. اینا بازی هایی بود كه با توجه به پیشینه قوی، از نمایش اصلی حتی بدون كنترل گیم پلی توسط خودمون میشه حدس زد با چه چیزی طرف هستیم، بازی های دیگری هم بودند كه فعلا نظری ندارم، چند تا جمع و جور تر هم بود كه طبیعتا خوشم میاد، در كل برنامه منطقی و خوبی بود، اما قابل دركه یك سری سلایق خاص (مثلا علاقه وافر به داستان و روایت در یك ادونچر یا شوتر) رو پوشش نده، همینم قطعا در آینده با عناوین جدید بتزدا اكتی بلیز و استودیو های دیگر و نیتیو مایكرو جبران میشه. نسل خفنی در پیش هست و داشتن هر دو كنسول یا حداقل PS5 + Steam واجب، چه بهتر كه گیمر اكس باكس هم داشته باشه و به استیم و پی سی در كنار پلی استیشن اكتفا نكنه (و در این مملكت هم بشه بهشون رسید) [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Xbox & Bethesda Showcase 2022
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft