ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
گفتگوی آزاد پیرامون بازیها
X vs Y - Never Walk Alone (FINAL)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="mobin.hb96" data-source="post: 4832613" data-attributes="member: 143374"><p>راستی از منظرو اتوپیایی هم بخوایم نگاه کنیم،</p><p>و هدفی که هر شهر دنباا میکرد،</p><p>به نظرم رپچر حالت دور از دسترس تری داشت برای قدرت های جهانی</p><p></p><p>دقیقا انگار یه جایی بود که دست کسی بهشون نمیرسید.</p><p>بهتره بگیم کلمبیا از ابتدا هم با فساد و نزادپرستی شروع کرد.</p><p>ولی رپچر واقعا برای رسیدن به هدف اندرو رایان و عم فکر هاش شروع شد...</p><p>اتوپیای خالص تری بود و چون اتوپیا عملا نمیتونه وجود داشته باشه، پس بعد از سقوط به دستوپیای خالص تری هم تبدیل شد.</p><p></p><p>کلمبیا یه حالت بینابینی داشت از اول که کفه اش در ابتدا به سمت اتوپویا و بعدش یه سمت دستوپیا سنگینی میکرد.</p><p></p><p>اگه دی ال سی های اینفینیت رو رفته باشید و با رپچر قبل از جنگ اشنا باشید، میبینید واقعا اندرو رایان تونسته بود شرایطی که فلسفه اش رو تشکیل میدادن بهجود بیاره تو شهر. حداقل برا یه مدت کوتاهی.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mobin.hb96, post: 4832613, member: 143374"] راستی از منظرو اتوپیایی هم بخوایم نگاه کنیم، و هدفی که هر شهر دنباا میکرد، به نظرم رپچر حالت دور از دسترس تری داشت برای قدرت های جهانی دقیقا انگار یه جایی بود که دست کسی بهشون نمیرسید. بهتره بگیم کلمبیا از ابتدا هم با فساد و نزادپرستی شروع کرد. ولی رپچر واقعا برای رسیدن به هدف اندرو رایان و عم فکر هاش شروع شد... اتوپیای خالص تری بود و چون اتوپیا عملا نمیتونه وجود داشته باشه، پس بعد از سقوط به دستوپیای خالص تری هم تبدیل شد. کلمبیا یه حالت بینابینی داشت از اول که کفه اش در ابتدا به سمت اتوپویا و بعدش یه سمت دستوپیا سنگینی میکرد. اگه دی ال سی های اینفینیت رو رفته باشید و با رپچر قبل از جنگ اشنا باشید، میبینید واقعا اندرو رایان تونسته بود شرایطی که فلسفه اش رو تشکیل میدادن بهجود بیاره تو شهر. حداقل برا یه مدت کوتاهی. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
گفتگوی آزاد پیرامون بازیها
X vs Y - Never Walk Alone (FINAL)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft