ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیها و پلتفرمهای آنلاین
WORLD WAR 3 | PC
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="m.d.makan" data-source="post: 4454869" data-attributes="member: 7597"><p>بازی کاملا حس یک بتلیفیلد خوب به آدم میده،چقدر هم از لحاظ کیفی و فنی خوب روش کار شده.</p><p>باز میرسیم به همون جمله همیشگی که "واقعا این لهستانی ها باید بیان کنترادی کل صنعت گیم بگیرن دستشون، باقی جمع کنن بره پی کارش".</p><p></p><p>یک ویدئو منتشر شده که مجموعه جوابهائی هست از اعضای استودیو در مصاحبه ای که تو ردیت انجام شده.</p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">ویدئو از یوتیوب</p> <p style="text-align: center">watch?v=wqyYJVhL5nY</p> <p style="text-align: center"></p><p>خلاصه موارد که بنظرم مهم میاد که تو پست اول نبودن، اینها هستن:</p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><strong>با پول واقعی نمیشه اسلحه و موارد مربوط به گیم پلی خرید و فقط میشه مثل R6 قسمتهای ویژوال مثل اسکین و... خرید.<br /> </strong></li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>با خود XP که از بازی میگیرید میشه تبدیل به پول بازی کرد و اسلحه ها و... آنلاک کرد.<br /> </strong></li> </ul> <ul> <li data-xf-list-type="ul"><strong>اسلحه و تجهیزات فقط مختص به جناح خاصی از بازی نیست، هر 2 یا چند جناح به تمام اسلحه ها دسترسی دارن.</strong></li> </ul> <ul> <li data-xf-list-type="ul"><strong>بازی محدودیت در استفاده از اسلحه نداره مثل کلاسهای مختلف بتلفیلد (Sinper , Assualt , Medic و... ) ، بلکه سیستم وزن بازیکن خودش محدویت ایجاد میکنه، بدین شکل که اسلحه بیشتر وزن بیشتر و سرعت کرکتر کندتر میشه،حالا این تئوری هست باید ببینیم در عمل چی از آب در میاد که بالانس بهم نخوره. در ادامه این تجهیزات دیگه مثل Drone و امکاناتی از این دست هست که کلاسهای بازی از هم جدا میکنه.</strong></li> </ul> <ul> <li data-xf-list-type="ul"><strong>بازی به هیچ عنوان بخش تخریب (Destruction) سری بتلفیلد نداره، بدلیل محدودیتی که استفاده از UE4 داره و همینطور یک استودیوی کوچک مثل Farm51 (حداکثر 50 نفر) در قیاس با Dice (نزدیک به 700 نفر) رسیدن به اون سطح از بازی که توام با تخریب پذیری دیوانه وار محیط در حد بتلفیلد باشه کار فوق العاده سختی هست.(واقعا کسی هم انتظار نداره این تیم در اون حد سیستم تخریب تو بازی بزاره،حداقل من آنچنان طرفدار این سیستم نیستم، ترجیه میدم بازی تخریب پذیری دیوانه وار در حد بتلفیلد 4 و 5 و سلطان بد کمپانی 2 نداشته باشه).</strong></li> </ul> <ul> <li data-xf-list-type="ul"><strong>در عوض استودیو قول داده که تمام تمرکز خودشون رو در طراحی بهتر مپ ها چه از لحاظ بصری و همینطور کمی/کیفی بزارن چراکه انجین UE تو این موارد چیزی کم نداره.</strong></li> </ul> <ul> <li data-xf-list-type="ul"><strong>سیستم دمیج بازی هم تفاوت با سری بتلفیلد داره، چرا که میشه Armor برای کرکتر انتخاب کرد، هم کلاه و هم آرمور بدن، که خب سرعت کرکتر بر همین اساس کندتر میشه ولی دمیج کمتری میخوره.</strong></li> </ul> <ul> <li data-xf-list-type="ul"><strong>سیستم بازیابی سلامتی هم به هیچ وجه خودکار نیست وباید Health Pack یا چیزی شبیه به اون استفاده کنید.</strong></li> </ul> <ul> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Freindly Fire هم در بازی فعال هست، خیلی تو فضا سازی بازی موثر هست.</strong></li> </ul> <ul> <li data-xf-list-type="ul"><strong>همونطور که تو پست اول گفته شد، بازی دارای بولت دراپ هست، علاوه بر اون جهت وزش باد هم میتونه در حرکت گلوله تاثیر بزاره.(البته این موارد درآینده اگر به تجربه بازی ضربه بزنه و یا جذابش کنه امکان حذف یا پروبال دادن بیشتر داره).</strong></li> </ul><p>------------------------------------</p><p>نظر خودم اینه که بازی خیلی میتونه موفق باشه، چون تمام امکاناتی که استودیو میتونه به بازی بیاره یا نمیتونه همون اول در موردش صحبت کردن، ولی برای اظهار نظر بهتر هست که تا Early Access منتظر موند، پیشرفتی که تو دوره EA بازی میکنه مشخص میکنه که این استودیو میتونه واقعا به هدفی که داره برسه یانه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m.d.makan, post: 4454869, member: 7597"] بازی کاملا حس یک بتلیفیلد خوب به آدم میده،چقدر هم از لحاظ کیفی و فنی خوب روش کار شده. باز میرسیم به همون جمله همیشگی که "واقعا این لهستانی ها باید بیان کنترادی کل صنعت گیم بگیرن دستشون، باقی جمع کنن بره پی کارش". یک ویدئو منتشر شده که مجموعه جوابهائی هست از اعضای استودیو در مصاحبه ای که تو ردیت انجام شده. [CENTER] ویدئو از یوتیوب watch?v=wqyYJVhL5nY [/CENTER] خلاصه موارد که بنظرم مهم میاد که تو پست اول نبودن، اینها هستن: [LIST] [*][B]با پول واقعی نمیشه اسلحه و موارد مربوط به گیم پلی خرید و فقط میشه مثل R6 قسمتهای ویژوال مثل اسکین و... خرید. [/B] [*][B]با خود XP که از بازی میگیرید میشه تبدیل به پول بازی کرد و اسلحه ها و... آنلاک کرد. [/B] [/LIST] [LIST] [*][B]اسلحه و تجهیزات فقط مختص به جناح خاصی از بازی نیست، هر 2 یا چند جناح به تمام اسلحه ها دسترسی دارن.[/B] [/LIST] [LIST] [*][B]بازی محدودیت در استفاده از اسلحه نداره مثل کلاسهای مختلف بتلفیلد (Sinper , Assualt , Medic و... ) ، بلکه سیستم وزن بازیکن خودش محدویت ایجاد میکنه، بدین شکل که اسلحه بیشتر وزن بیشتر و سرعت کرکتر کندتر میشه،حالا این تئوری هست باید ببینیم در عمل چی از آب در میاد که بالانس بهم نخوره. در ادامه این تجهیزات دیگه مثل Drone و امکاناتی از این دست هست که کلاسهای بازی از هم جدا میکنه.[/B] [/LIST] [LIST] [*][B]بازی به هیچ عنوان بخش تخریب (Destruction) سری بتلفیلد نداره، بدلیل محدودیتی که استفاده از UE4 داره و همینطور یک استودیوی کوچک مثل Farm51 (حداکثر 50 نفر) در قیاس با Dice (نزدیک به 700 نفر) رسیدن به اون سطح از بازی که توام با تخریب پذیری دیوانه وار محیط در حد بتلفیلد باشه کار فوق العاده سختی هست.(واقعا کسی هم انتظار نداره این تیم در اون حد سیستم تخریب تو بازی بزاره،حداقل من آنچنان طرفدار این سیستم نیستم، ترجیه میدم بازی تخریب پذیری دیوانه وار در حد بتلفیلد 4 و 5 و سلطان بد کمپانی 2 نداشته باشه).[/B] [/LIST] [LIST] [*][B]در عوض استودیو قول داده که تمام تمرکز خودشون رو در طراحی بهتر مپ ها چه از لحاظ بصری و همینطور کمی/کیفی بزارن چراکه انجین UE تو این موارد چیزی کم نداره.[/B] [/LIST] [LIST] [*][B]سیستم دمیج بازی هم تفاوت با سری بتلفیلد داره، چرا که میشه Armor برای کرکتر انتخاب کرد، هم کلاه و هم آرمور بدن، که خب سرعت کرکتر بر همین اساس کندتر میشه ولی دمیج کمتری میخوره.[/B] [/LIST] [LIST] [*][B]سیستم بازیابی سلامتی هم به هیچ وجه خودکار نیست وباید Health Pack یا چیزی شبیه به اون استفاده کنید.[/B] [/LIST] [LIST] [*][B]Freindly Fire هم در بازی فعال هست، خیلی تو فضا سازی بازی موثر هست.[/B] [/LIST] [LIST] [*][B]همونطور که تو پست اول گفته شد، بازی دارای بولت دراپ هست، علاوه بر اون جهت وزش باد هم میتونه در حرکت گلوله تاثیر بزاره.(البته این موارد درآینده اگر به تجربه بازی ضربه بزنه و یا جذابش کنه امکان حذف یا پروبال دادن بیشتر داره).[/B] [/LIST] ------------------------------------ نظر خودم اینه که بازی خیلی میتونه موفق باشه، چون تمام امکاناتی که استودیو میتونه به بازی بیاره یا نمیتونه همون اول در موردش صحبت کردن، ولی برای اظهار نظر بهتر هست که تا Early Access منتظر موند، پیشرفتی که تو دوره EA بازی میکنه مشخص میکنه که این استودیو میتونه واقعا به هدفی که داره برسه یانه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیها و پلتفرمهای آنلاین
WORLD WAR 3 | PC
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft