ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Wolfenstein: Youngblood
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="x-x" data-source="post: 4472985" data-attributes="member: 39712"><p>من به شخصه تو ولف ٢ گم و گور نشدم و خيلي هم سريع رو درجه سخت يكي مونده به آخر تموم كردم اما به ياد دارم خيلي جاها سر مپ افتضاح بدون هيجان فقط ميگشتم مثل زماني كه تو پايگاه اصلي بوديم.</p><p>راستش من بدم نميومد ولي بايد قبول كرد اين هيچ ربطي به طراحي سري كلاسيك نداره.با اينكه گان پلي بازي خيلي لذت بخش بود ولي حس بقا رو اصلا براي من به وجود نياورد چيزي كه تو سري كلاسيك دووم و ولف بوده.</p><p>شما اگر در سري هاي قديمي تو اون هزارتو ها گير ميفتادي هم لذت داشت هم دنبال مهمات و چيزاي ديگه ميگشتي چون ميدونستي نمي توني با بزن بكش برو جلو بازي رو به پايان ببري</p><p>بازي رو جوري ساختن كه نيازي به گشتن آنچناني محيط نداشته باشي و چون نيازي نيست بخش عظيمي از مپ مرحله useless ميشه</p><p>همين الان اين دووم جديدي كه دارن ميسازن رو ببينيد .همون موجوداتي كه تو كلاسيك خودمونو ميكشتيم تا بميرن الان تو ٢دقيقه با چندتا بوست و طي الارض كارشون ساخته ميشه.خب معلومه كه ديگه ولف شوتر كلاسيك نيست اما اسم بزرگ ولف روشه كاريشم نميشه كرد تا زماني كه اسم ولف روشه كلاسيك خوانده ميشود</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="x-x, post: 4472985, member: 39712"] من به شخصه تو ولف ٢ گم و گور نشدم و خيلي هم سريع رو درجه سخت يكي مونده به آخر تموم كردم اما به ياد دارم خيلي جاها سر مپ افتضاح بدون هيجان فقط ميگشتم مثل زماني كه تو پايگاه اصلي بوديم. راستش من بدم نميومد ولي بايد قبول كرد اين هيچ ربطي به طراحي سري كلاسيك نداره.با اينكه گان پلي بازي خيلي لذت بخش بود ولي حس بقا رو اصلا براي من به وجود نياورد چيزي كه تو سري كلاسيك دووم و ولف بوده. شما اگر در سري هاي قديمي تو اون هزارتو ها گير ميفتادي هم لذت داشت هم دنبال مهمات و چيزاي ديگه ميگشتي چون ميدونستي نمي توني با بزن بكش برو جلو بازي رو به پايان ببري بازي رو جوري ساختن كه نيازي به گشتن آنچناني محيط نداشته باشي و چون نيازي نيست بخش عظيمي از مپ مرحله useless ميشه همين الان اين دووم جديدي كه دارن ميسازن رو ببينيد .همون موجوداتي كه تو كلاسيك خودمونو ميكشتيم تا بميرن الان تو ٢دقيقه با چندتا بوست و طي الارض كارشون ساخته ميشه.خب معلومه كه ديگه ولف شوتر كلاسيك نيست اما اسم بزرگ ولف روشه كاريشم نميشه كرد تا زماني كه اسم ولف روشه كلاسيك خوانده ميشود [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Wolfenstein: Youngblood
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft