نمایش گیم پلی WD در E3 2013 تاثیر گذار بود.به قدری که خیلی ها شک داشتند که همچین نمایشی برروی کنسول ها بود یا نه!Jonathan Morin کارگردان بازی WD در توییتر خود اعلام کرد که آن نمایش نشان دهنده ی قدرت PS4 بوده بود.درحالی که نمایش E3 2012 برروی یک PC High End اجرا شده بود.
درباره ی این که کدام نسخه (PS4 یا PC ) برای تجربه بهتر هست پاسخ داد"سوال خوبی هست،هردو انتخاب مناسبی هستند."
از Morin پرسیده شد که بعد از 100% کامل کردن بازی،بازهم بازی جالب هست؟برای مثال برخی معموریت های نا محدود(در اسپویلر به ان بیشتر میپردازیم) که فقط تعدادی از انها برای 100%کردن بازی لازم هست.
"بله،این برای ما خیلی اهمیت داشت.خودم الانبازی رو 100%کردم،اما هنوز هم چیزهایی باقی مونده.این برای آن هست که بعضی ماموریت ها نامحدود هستند،فقط تعدادی از آنها برای 100% کردن بازی لازم هست،مابقی بعدا ادامه دارد."
هم چنین از او درباره ی ورژن XO و رزولوشن پرسیده شد و او گفت"درباره ی رزولوشن هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نشده،ولی به غیر از اون نسخه XO با محتوا و کیفیت مشابه و به طور یکسان با ورژن PS4 (به غیر از 1 ساعت محتوای اضافه) هست.
WD قرار هست بازی وسیعی باشد،با محتوای زیاد،که امروز کمتر دیده میشود.و دراخر،WD برای 100% کردن به نظر به زمان زیادی نیاز دارد،و شیکاگوی مجازی Ubisoft مکان خوبی برای سرگرم شدن خواهد بود.
===========
اما نظر سازندگان درباره PS4 :
Belanger طراح ارشد WD،درباره ی ساخت بازی برروی PS4 گفت"ساخت بازی برروی PS4 سحرامیز هست!"او در ادامه گفت:خیلی جالب هست که WD با اون چیز که سونی برای کنتسول مدنظرش بود نزدیک بود.سونی درک کرد ما چه کاری برای ساخت بازی انجام میدهیم و ما به خوبی تطابق یافتیم.
"PS4 به ما این شانس رو داد که رویا پردازی کنیم"
قدرتی که سخت افزار قدرتمند PS4 فراهم میاورد رو نباید دست کم گرفت.مخصوصا درباره ی بازی Open World به اندازه ی WD.تکنولوژِی قدرتمند باعث میشود با بهتر شبیه سازی کنیم(افکت آب،تعداد مردم درون شهر،کیفیت نورپردازی و.... ما رو یک گام جلو میاندازد.
"PS4 به ما این اجازه رو میدهد تا نوع جدید از بازی ها رو بسازیم" Colin Graham کارگردان انیمیشن بازی تاکید میکند"PS4 به ما شانس رویا پردازی رو میدهد.درقسمت انیمیشن سازی ما همیشه باکمبود مموری مواجه هستیم،اما PS4 این مشکل رو ازبین میبرد،باعث کاهش فشرده سازی انیمیشن میشود.برای من کار با PS4 مثل کار با یک بودجه ی نامحدود بود،زیرا ما نتوانستیم تمام مموری انرا پرکنیم!این واقعا یک قطعه ی فوق العاده سخت افزاری هست"
DS4, اسمارت فون شما
برای این که حس خبره بودن گیمر دربازی بهتر القا بشود،از DS4 استفاده های بهینه ای شده،در حرکت اسمارت فون.وقتی یکبار برروی TouchPad ضربه بزنید ،نقشه سایبری شیکاگو نمایان میشود و شما با حرکت انگشتان برروی TouchPad میتوانید نقشه رو حرکت دهید.این سبب سهولت در گیم پلی هم میشود.هم چنین با انجام این کار خواستیم قابلیت Touch که در اکثر گوشی ها وجود دارد رو دراختیار گیمرها بگذاریم.
با دکمه ی SHARE سورپرایز خواهید شد!
Colin اعتقاد دارد که با این دکمه میتوانید چیزهایی را به اشتراک بگذارید که حتی خود سازنده ها انتظار آن را ندارند،و این درروند بازی با پیشروی درداستان ایجاد میشود.
"یک بار دربین چنیدن محافظ گیر کرده بودم و به اندازه ی کافی سلاح و تیر برای ازپا در اوردن انها نداشتم،پس به اجبار هر چیزی که متونستم رو باید هک میکردم،با هک یک لوله بخار یک محافظ رو بی هوش کردم و بعد مثل دیوانه ها اون رو با شاتگان کشتم! همچنین یک bollard رو برای سرنگون کردن ماشین پلیسی که درتعقیب من بود هک کردم.وقتی بازی عرضه شد سعی میکنم این صحنه رو دوباره محیا کنم تا بتونم اون رو شیر کنم!
Jonathan میگوید"من عاشق این دکمه هستم.ما همیشه گفتیم نسل بعد باید نمایانگر رفتار و اوضاع گیمر ها باشد.این درباره ی گرافیک نیست،درباره ی پدیده ی social media هست.حضور این دکمه باعث میشود ما مطمئن شویم که مردم نسبت به ایده های ما در WD چه اوضاعی دارند.
WD در تاریخ 27 May عرضه خواهد شد.
منبع
منبع
درباره ی این که کدام نسخه (PS4 یا PC ) برای تجربه بهتر هست پاسخ داد"سوال خوبی هست،هردو انتخاب مناسبی هستند."
از Morin پرسیده شد که بعد از 100% کامل کردن بازی،بازهم بازی جالب هست؟برای مثال برخی معموریت های نا محدود(در اسپویلر به ان بیشتر میپردازیم) که فقط تعدادی از انها برای 100%کردن بازی لازم هست.
"بله،این برای ما خیلی اهمیت داشت.خودم الانبازی رو 100%کردم،اما هنوز هم چیزهایی باقی مونده.این برای آن هست که بعضی ماموریت ها نامحدود هستند،فقط تعدادی از آنها برای 100% کردن بازی لازم هست،مابقی بعدا ادامه دارد."
هم چنین از او درباره ی ورژن XO و رزولوشن پرسیده شد و او گفت"درباره ی رزولوشن هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نشده،ولی به غیر از اون نسخه XO با محتوا و کیفیت مشابه و به طور یکسان با ورژن PS4 (به غیر از 1 ساعت محتوای اضافه) هست.
WD قرار هست بازی وسیعی باشد،با محتوای زیاد،که امروز کمتر دیده میشود.و دراخر،WD برای 100% کردن به نظر به زمان زیادی نیاز دارد،و شیکاگوی مجازی Ubisoft مکان خوبی برای سرگرم شدن خواهد بود.
Morin اعلام کرد که شما هیچ وقت با اتمام محتوا روبه رو نخواهید شد،حتی بعد از 100%کردن بازی!او این قضیه رو روی توییتر خود زمانی اعلام کرد که از او پرسیده شد آیا اتفاقا NPC همیشه در Free Roam رخ میدهد؟
"بعضی از آنها نامحدود هستند(مثل برخی جرم ها و یا ماموریت های انلاین)برخی هم خیر.ولی در کل جواب شما "بله" هست."
او همچنین اعلام کرد که تمام شهر از ابتدا در دسترس هست.مثل یک شهر عادی.اما بعضی جاده ها یا پل ها خراب هست،تا اواسط Story Mode .
"خیر،شیکاگو مثل یه شهر عادی قابل دسترس هست،اما شما باید برروی مانیتور نظارت داشته باشید."
مانیتور اشاره به ویژگی هست که باعث میشود شبکه ی اختصاصی خود رو درتمام شهرداشته باشید و برانها نظارت داشته باشید.
منبع
"بعضی از آنها نامحدود هستند(مثل برخی جرم ها و یا ماموریت های انلاین)برخی هم خیر.ولی در کل جواب شما "بله" هست."
او همچنین اعلام کرد که تمام شهر از ابتدا در دسترس هست.مثل یک شهر عادی.اما بعضی جاده ها یا پل ها خراب هست،تا اواسط Story Mode .
"خیر،شیکاگو مثل یه شهر عادی قابل دسترس هست،اما شما باید برروی مانیتور نظارت داشته باشید."
مانیتور اشاره به ویژگی هست که باعث میشود شبکه ی اختصاصی خود رو درتمام شهرداشته باشید و برانها نظارت داشته باشید.
منبع
===========
اما نظر سازندگان درباره PS4 :
Belanger طراح ارشد WD،درباره ی ساخت بازی برروی PS4 گفت"ساخت بازی برروی PS4 سحرامیز هست!"او در ادامه گفت:خیلی جالب هست که WD با اون چیز که سونی برای کنتسول مدنظرش بود نزدیک بود.سونی درک کرد ما چه کاری برای ساخت بازی انجام میدهیم و ما به خوبی تطابق یافتیم.
"PS4 به ما این شانس رو داد که رویا پردازی کنیم"

قدرتی که سخت افزار قدرتمند PS4 فراهم میاورد رو نباید دست کم گرفت.مخصوصا درباره ی بازی Open World به اندازه ی WD.تکنولوژِی قدرتمند باعث میشود با بهتر شبیه سازی کنیم(افکت آب،تعداد مردم درون شهر،کیفیت نورپردازی و.... ما رو یک گام جلو میاندازد.
"PS4 به ما این اجازه رو میدهد تا نوع جدید از بازی ها رو بسازیم" Colin Graham کارگردان انیمیشن بازی تاکید میکند"PS4 به ما شانس رویا پردازی رو میدهد.درقسمت انیمیشن سازی ما همیشه باکمبود مموری مواجه هستیم،اما PS4 این مشکل رو ازبین میبرد،باعث کاهش فشرده سازی انیمیشن میشود.برای من کار با PS4 مثل کار با یک بودجه ی نامحدود بود،زیرا ما نتوانستیم تمام مموری انرا پرکنیم!این واقعا یک قطعه ی فوق العاده سخت افزاری هست"
DS4, اسمارت فون شما

برای این که حس خبره بودن گیمر دربازی بهتر القا بشود،از DS4 استفاده های بهینه ای شده،در حرکت اسمارت فون.وقتی یکبار برروی TouchPad ضربه بزنید ،نقشه سایبری شیکاگو نمایان میشود و شما با حرکت انگشتان برروی TouchPad میتوانید نقشه رو حرکت دهید.این سبب سهولت در گیم پلی هم میشود.هم چنین با انجام این کار خواستیم قابلیت Touch که در اکثر گوشی ها وجود دارد رو دراختیار گیمرها بگذاریم.
با دکمه ی SHARE سورپرایز خواهید شد!

"یک بار دربین چنیدن محافظ گیر کرده بودم و به اندازه ی کافی سلاح و تیر برای ازپا در اوردن انها نداشتم،پس به اجبار هر چیزی که متونستم رو باید هک میکردم،با هک یک لوله بخار یک محافظ رو بی هوش کردم و بعد مثل دیوانه ها اون رو با شاتگان کشتم! همچنین یک bollard رو برای سرنگون کردن ماشین پلیسی که درتعقیب من بود هک کردم.وقتی بازی عرضه شد سعی میکنم این صحنه رو دوباره محیا کنم تا بتونم اون رو شیر کنم!
Jonathan میگوید"من عاشق این دکمه هستم.ما همیشه گفتیم نسل بعد باید نمایانگر رفتار و اوضاع گیمر ها باشد.این درباره ی گرافیک نیست،درباره ی پدیده ی social media هست.حضور این دکمه باعث میشود ما مطمئن شویم که مردم نسبت به ایده های ما در WD چه اوضاعی دارند.
WD در تاریخ 27 May عرضه خواهد شد.
منبع
منبع
آخرین ویرایش: