یکی از سازندگان بازی U2 ادعا کرده که این بازی بر روی 360 اجرا نمیشه که البته 100 درصد حقیقت داره چون این بازی برای 360 ساخته نمیشه که بر روی 360 اجرا بشه دلیلش نحوه کد نویسی خاص برای PS3 هست که اگر این بازی بخواد بر روی 360 اجرا بشه احتیاج به یک تغییر اساسی در کد نویسی بازی داره که با از اول ساختن بازی ممکنه تفاوتی نداشته باشه و چون هیچ وقت این اتفاق نمیوفته پس نمیشه راجب کیفیت بازی بر روی 360 نظر داد.
ولی دلیل دیگه ای که در بین گیمرهای ایرانی خیلی بهش کم توجه میشه یا اصلا توجه نمیشه و البته سازنده بازی هم اشاراتی در مورد اون داشته استفاده همه PS3 ها از هارد دیسک هست و گوشه ای از توانائیهای PS3 که سونی در نمایشگاه E3 سال 2005 وقتی برای اولین بار PS3 رو معرفی میکرد اشاراتی به اون کردو اون هم تلفیق نماهای Pre-Render یا از قبل رندر شده با گرافیکهای Real-Time هست از اونجایی که تمامی PS3 ها از هارد دیسک استفاده میکننن PS3 میتونه بخشی از گرافیکهای در حال نمایش ریل تایم خودش رو با گرافیکهای pre-render شده از Engine بازی ترکیب کنه و مثلا کاراکتر بازی رو در یک محیط pre-render شده panorama قرار بده که در بیشتر cut-scene های بازی از این تکنیک استفاده شده و برای این کار از هارد دیسک دستگاه کمک میگیره و به نوعی نمایش موازی sync شده برخی نماهای pre-render با گرافیکهای ریل تایم از روی هارد دستگاه پخش میشه.
ولی دلیل دیگه ای که در بین گیمرهای ایرانی خیلی بهش کم توجه میشه یا اصلا توجه نمیشه و البته سازنده بازی هم اشاراتی در مورد اون داشته استفاده همه PS3 ها از هارد دیسک هست و گوشه ای از توانائیهای PS3 که سونی در نمایشگاه E3 سال 2005 وقتی برای اولین بار PS3 رو معرفی میکرد اشاراتی به اون کردو اون هم تلفیق نماهای Pre-Render یا از قبل رندر شده با گرافیکهای Real-Time هست از اونجایی که تمامی PS3 ها از هارد دیسک استفاده میکننن PS3 میتونه بخشی از گرافیکهای در حال نمایش ریل تایم خودش رو با گرافیکهای pre-render شده از Engine بازی ترکیب کنه و مثلا کاراکتر بازی رو در یک محیط pre-render شده panorama قرار بده که در بیشتر cut-scene های بازی از این تکنیک استفاده شده و برای این کار از هارد دیسک دستگاه کمک میگیره و به نوعی نمایش موازی sync شده برخی نماهای pre-render با گرافیکهای ریل تایم از روی هارد دستگاه پخش میشه.