ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
Uncharted در مقابل The Last Of Us: کدام سری بازی برتر است؟
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="ARTHUR WESKER" data-source="post: 5191668" data-attributes="member: 134390"><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">[ATTACH=full]273393[/ATTACH]</p><p></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">دو مورد از برترین فرانچایزهای تمام تاریخ ساخته Naughty Dog هستند - هر یک از طرفداران پلیاستیشن، این را مدیون تجربه بازیهای Uncharted و The Last of Us است.دو مورد از بهترین فرانچایزهای بازیهای رایانهای در تمام تاریخ، محصول Naughty Dog هستند: Uncharted و The Last Of Us. تجربه نشان داده خرید هر دوی این مجموعه بازیها برای صاحبان کنسول پلیاستیشن ضروری است. هر دو بازی ویژگیهای کلاسیک Naughty Dog را در خود دارند، اما کاملاً با هم تفاوت دارند و طیف مختلفی از عواطف و احساسات را در بازیباز تحریک میکنند.</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">اما اعضای پرشور جامعه گیمینگ با هدف تشخیص برتری یکی از آنها نسبت به دیگری، همیشه این دو را با هم مقایسه میکنند و این تفاوتها نتوانسته جلوی مقایسه این دو مجموعه را بگیرد. برای بررسی این موضوع، بیایید نگاهی عمیق به این بازیها و پشنهادات فروش آنها (ویژگیها و مزیتهای منحصربهفرد این بازیها در فرآیند بازاریابی) بیندازیم.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]273394[/ATTACH]</span></p><p></p><p style="text-align: center"><span style="font-size: 18px"><strong>۱۰. Uncharted: یک ماجراجویی پر از تعلیق و سرشار از اکشن</strong></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">یکی از بزرگترین پیشنهادهای فروش Uncharted این حقیقت است که این بازیِ پر از اکشن، به سبک زندگی ماجراجویانه Nathan و دوستانش زندگی میبخشد. آغاز تهاجم به مقبرهها و نقش بر آب کردن نقشههای شیطانیِ شخصیتهای منفی بازی هیچوقت به این اندازه سرگرمکننده نبوده و این حقیقت که خود بازی Tomb Raider از Uncharted الهام میگیرد تا خودش را از نو بسازد، نشان میدهد که مجموعه آنچارتد چقدر فوقالعاده است.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]273395[/ATTACH]</span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px"></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 18px"><strong>۹. The last of us: داستانی حسابشده پر از احساسات شدید</strong></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">شاید Uncharted هم از لحاظ روایی پرمغز باشد، اما ریسکها و خطرات این بازی به نظر هیچوقت به پای لحظههای پرتنشِ هر دو بازیِ The Last Of Us نمیرسد؛ دو بازی که که حقیقتاً صاحب برخی از بهترین داستانهای روایتشده در بازیهای کامپیوتری تا امروز هستند. گستره و شفافیت عملکرد هر یک از شخصیتها تا جای ممکن مجذوبکننده است و به ساخت جوّ سنگین و رنجآور بازی که همیشه بازیبازها را میخکوب میکند، کمک میکند.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]273396[/ATTACH]</span></p><p></p><p style="text-align: center"><strong><span style="font-size: 18px">۸. Uncharted: نوشتن توام با طنز داستان بازی، تجربه آن را کمی سبکتر و راحتتر میسازد</span></strong></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">کمپانی Naughty Dog این توانایی جادویی را دارد که با خلق شخصیتهایی فراگیر و دوستداشتنی، به آنها زندگی ببخشد. این قاعده درباره Uncharted هم صدق میکند - شاید بشود گفت در حقیقت این مجموعه بود که بنیانگذار این ویژگی بود.</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">شوخیهای نیتن با سالی، النا یا هر یک از دیگر همراهان او، تاثیر زیادی در بخشیدن ویژگیهای انسانی به این شخصیتها کرده و باعث شده که تجربه ناشی از این بازی، کمی سبکتر و لذتبخشتر باشد.</span></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]273397[/ATTACH]</span></p><p></p><p style="text-align: center"><strong><span style="font-size: 18px">۷. The last of us: داستان تکاندهنده بازی نشان میدهد که بازیهای رایانهای به عنوان یک رسانه چه دستاوردهایی میتوانند کسب کنند</span></strong></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">اگرچه ممکن است هر چهار بازی مجموعه Uncharted عملکرد و شخصیتهایی عالی داشته باشند، اما این مجموعه، داستانسرایی در بازیهای رایانهای را از مرزهای فعلی آن جلوتر نمیبرد. از هر زاویه که به آنچارتد نگاه کنید، Nathan Drake قهرمان مجموعه است و اقدامات او - اگرچه گاهی از خط قرمز عبور میکنند - همیشه خوب جلوه داده میشوند.</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">اما در The Last Of Us چنین چیزی وجود ندارد. در این بازی هیچ کدام از شخصیتها - از جمله شخصیتهای اصلی بازی - ارزشهای اخلاقی چندان مناسبی ندارند. همین باعث میشود ضدقهرمانهای بازی هم برای بازیباز، شخصیتهایی قابل درک باشند.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]273398[/ATTACH]</span></p><p></p><p style="text-align: center"><span style="font-size: 18px"><strong>۶. Uncharted: سکانسهای سرسامآور و دیوانهوار از نبرد</strong></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">یکی از جنبههای Uncharted که The Last Of Us هیچوقت نمیتواند آن را بازسازی کند، ماهیت پر از انرژی نبردها و مبارزههای آن است. با این که Uncharted 4 این گزینه را در اختیار بازیباز میگذارد تا مسیری آرام و مخفیانه را در پیش بگیرد، اما بیشتر درگیریهای صورتگرفته در Uncharted به هرجومرج کامل کشیده میشود و گلولهها در سرتاسر نقشه بازی به پرواز در میآیند و نیتن هم مثل یک بندباز از این سمت به آن سمت میپرد تا با تفنگ جذاب و قشنگ خود، دشمنان را از پا در بیاورد.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]273399[/ATTACH]</span></p><p></p><p style="text-align: center"><span style="font-size: 18px"><strong>۵. The last of us: رویاروییهای پرتنش، بازیباز را مجبور میکند هوشمندانه بازی کنند</strong></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">شاید The Last Of Us در نبردهای سریع و دیوانهوار لنگ بزند، اما با طبیعت شدید و پرتنش خود در بیشتر مبارزهها آن را جبران میکند. بازیباز نمیتواند با شلیک رگباری از گلوله وارد اتاقی بشود و انتظار داشته باشد که اوضاع خوب پیش برود. هر کدام از سناریوهای نبردِ بازی باید مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد تا بازیباز بتواند به آرامترین و صرفهجویانهترین روش ممکن از دشمنان دوری کند. برخورد تمامعیار با دشمن در لست آو آس فقط باعث هدر رفتن مهمات خواهد شد.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]273400[/ATTACH]</span></p><p></p><p style="text-align: center"><strong><span style="font-size: 18px">۴. Uncharted: روان بودن پارکور بازی تا جای ممکن</span></strong></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">محال است به مجموعه آنچارتد اشاره کرد و به سیستم روان و بدونِ نقصِ پارکور آن اشاره نکرد. وقتی مجموعه Uncharted تصمیم گرفت این سیستم حرکتی را اصلاح کند که تجربه آن تا جای ممکن رضایتبخش باشد، باعث شد که حرکت در اطراف نقشه بازی و بالا رفتن از موانع به بیشترین حد از جذابیت خود برسد.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]273401[/ATTACH]</span></p><p></p><p style="text-align: center"><span style="font-size: 18px"><strong>۳. The last of us: فرآیند Crafting باعث عمیقتر شدن گیمپلی آن شده است</strong></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">گرچه در نگاه اول مکانیسم Crafting در The Last Of Us طوری بود که انگار بر پایه مکانیسمهای بقیه بازیهاست، اما فقط بعد از تجربه طولانی گیمپلی آن، بازیباز متوجه میشود که این ساز و کار چقدر جذاب و درخشان است. کاوش محیط بازیهای The Last Of Us هیچوقت خستهکننده نخواهد بود و اگر بازیباز به قدر کافی دل به کار بدهد، هیچوقت با کمبود منابع روبرو نمیشود. علاوه بر اینها، وقتی بازیباز مجبور میشود برای کسب برتری، در یک لحظه چیزی را craft کند، گیمپلی بازی حتی سختتر و پرتنشتر هم میشود.</span></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]273402[/ATTACH]</span></p><p></p><p style="text-align: center"><strong><span style="font-size: 18px">۲. Uncharted: در اوج خداحافظی کرد</span></strong></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">هر چقدر هم که تلاش کنیم، نمیشود به واکنش طرفداران این دو مجموعه اشاره نکرد. با وجود تمام انتقاداتی که ممکن است به جزئیترین جزئیات آن وارد آمده باشد، Uncharted مطمئناً مجموعهای بود که هیچوقت طرفدارانش را از خود نا امید نکرد و با یک پایانبندی نسبتاً رضایتبخش به کار خود پایان داد.اما نمیشود همین حرف را درباره The Last Of Us زد... هرچند که در این وضعیت، صحبت درباره واکنش طرفداران به بازی دوم، شبیه آب دادن به یک درخت خشکشده است.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]273403[/ATTACH]</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"><span style="font-size: 18px"><strong>۱. The last of us: خطرهایی را به جان خرید که بقیه بازیها ازآنها دوری میکنند</strong></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">چیزی که The Last Of Us Part II برای آن خیلی مورد توجه قرار نمیگیرد، همان چیزی است که نسخه قبلی آن هم انجام داده و اتفاقاً بابت آن مورد تحسین قرار گرفته است - زیر و رو کردن انتظارات. وقتی نوبت به تصمیمگیری درباره روایت بازی رسید Neil Druckmann خطراتی را به جان خرید، و صرفنظر از واکنشها به این تصمیمات، یک نکته وجود دارد که نمیشود به آن توجه نکرد - این موضوع باعث شد که بازیبازها طوری درباره آن صحبت کنند که سابقه نداشت.</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">تلاشی همیشگی برای شنا در جهت مخالف و ارائه تجربهها و احساساتی به گیمرها که قبلاً در این رسانه تجربه نکردهاند، بخش بزرگی از دلیلی است که خیلیها The Last Of Us را به عنوان یکی از بهترین مجموعههای بازیهای ویدئویی در تمام تاریخ ستایش میکنند.</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 22px"><a href="https://gamerant.com/uncharted-vs-last-of-us-which-is-better/">https://gamerant.com/uncharted-vs-last-of-us-which-is-better/</a></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ARTHUR WESKER, post: 5191668, member: 134390"] [CENTER] [ATTACH type="full"]273393[/ATTACH][/CENTER] [SIZE=4]دو مورد از برترین فرانچایزهای تمام تاریخ ساخته Naughty Dog هستند - هر یک از طرفداران پلیاستیشن، این را مدیون تجربه بازیهای Uncharted و The Last of Us است.دو مورد از بهترین فرانچایزهای بازیهای رایانهای در تمام تاریخ، محصول Naughty Dog هستند: Uncharted و The Last Of Us. تجربه نشان داده خرید هر دوی این مجموعه بازیها برای صاحبان کنسول پلیاستیشن ضروری است. هر دو بازی ویژگیهای کلاسیک Naughty Dog را در خود دارند، اما کاملاً با هم تفاوت دارند و طیف مختلفی از عواطف و احساسات را در بازیباز تحریک میکنند. اما اعضای پرشور جامعه گیمینگ با هدف تشخیص برتری یکی از آنها نسبت به دیگری، همیشه این دو را با هم مقایسه میکنند و این تفاوتها نتوانسته جلوی مقایسه این دو مجموعه را بگیرد. برای بررسی این موضوع، بیایید نگاهی عمیق به این بازیها و پشنهادات فروش آنها (ویژگیها و مزیتهای منحصربهفرد این بازیها در فرآیند بازاریابی) بیندازیم.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full"]273394[/ATTACH][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4][/SIZE] [CENTER][SIZE=5][B]۱۰. Uncharted: یک ماجراجویی پر از تعلیق و سرشار از اکشن[/B][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4] یکی از بزرگترین پیشنهادهای فروش Uncharted این حقیقت است که این بازیِ پر از اکشن، به سبک زندگی ماجراجویانه Nathan و دوستانش زندگی میبخشد. آغاز تهاجم به مقبرهها و نقش بر آب کردن نقشههای شیطانیِ شخصیتهای منفی بازی هیچوقت به این اندازه سرگرمکننده نبوده و این حقیقت که خود بازی Tomb Raider از Uncharted الهام میگیرد تا خودش را از نو بسازد، نشان میدهد که مجموعه آنچارتد چقدر فوقالعاده است.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full"]273395[/ATTACH] [/SIZE] [SIZE=5][B]۹. The last of us: داستانی حسابشده پر از احساسات شدید[/B][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4] شاید Uncharted هم از لحاظ روایی پرمغز باشد، اما ریسکها و خطرات این بازی به نظر هیچوقت به پای لحظههای پرتنشِ هر دو بازیِ The Last Of Us نمیرسد؛ دو بازی که که حقیقتاً صاحب برخی از بهترین داستانهای روایتشده در بازیهای کامپیوتری تا امروز هستند. گستره و شفافیت عملکرد هر یک از شخصیتها تا جای ممکن مجذوبکننده است و به ساخت جوّ سنگین و رنجآور بازی که همیشه بازیبازها را میخکوب میکند، کمک میکند.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full"]273396[/ATTACH][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4][/SIZE] [CENTER][B][SIZE=5]۸. Uncharted: نوشتن توام با طنز داستان بازی، تجربه آن را کمی سبکتر و راحتتر میسازد[/SIZE][/B][/CENTER] [SIZE=4] کمپانی Naughty Dog این توانایی جادویی را دارد که با خلق شخصیتهایی فراگیر و دوستداشتنی، به آنها زندگی ببخشد. این قاعده درباره Uncharted هم صدق میکند - شاید بشود گفت در حقیقت این مجموعه بود که بنیانگذار این ویژگی بود. شوخیهای نیتن با سالی، النا یا هر یک از دیگر همراهان او، تاثیر زیادی در بخشیدن ویژگیهای انسانی به این شخصیتها کرده و باعث شده که تجربه ناشی از این بازی، کمی سبکتر و لذتبخشتر باشد.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full"]273397[/ATTACH][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4][/SIZE] [CENTER][B][SIZE=5]۷. The last of us: داستان تکاندهنده بازی نشان میدهد که بازیهای رایانهای به عنوان یک رسانه چه دستاوردهایی میتوانند کسب کنند[/SIZE][/B][/CENTER] [SIZE=4] اگرچه ممکن است هر چهار بازی مجموعه Uncharted عملکرد و شخصیتهایی عالی داشته باشند، اما این مجموعه، داستانسرایی در بازیهای رایانهای را از مرزهای فعلی آن جلوتر نمیبرد. از هر زاویه که به آنچارتد نگاه کنید، Nathan Drake قهرمان مجموعه است و اقدامات او - اگرچه گاهی از خط قرمز عبور میکنند - همیشه خوب جلوه داده میشوند. اما در The Last Of Us چنین چیزی وجود ندارد. در این بازی هیچ کدام از شخصیتها - از جمله شخصیتهای اصلی بازی - ارزشهای اخلاقی چندان مناسبی ندارند. همین باعث میشود ضدقهرمانهای بازی هم برای بازیباز، شخصیتهایی قابل درک باشند.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full"]273398[/ATTACH][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4][/SIZE] [CENTER][SIZE=5][B]۶. Uncharted: سکانسهای سرسامآور و دیوانهوار از نبرد[/B][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4] یکی از جنبههای Uncharted که The Last Of Us هیچوقت نمیتواند آن را بازسازی کند، ماهیت پر از انرژی نبردها و مبارزههای آن است. با این که Uncharted 4 این گزینه را در اختیار بازیباز میگذارد تا مسیری آرام و مخفیانه را در پیش بگیرد، اما بیشتر درگیریهای صورتگرفته در Uncharted به هرجومرج کامل کشیده میشود و گلولهها در سرتاسر نقشه بازی به پرواز در میآیند و نیتن هم مثل یک بندباز از این سمت به آن سمت میپرد تا با تفنگ جذاب و قشنگ خود، دشمنان را از پا در بیاورد.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full"]273399[/ATTACH][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4][/SIZE] [CENTER][SIZE=5][B]۵. The last of us: رویاروییهای پرتنش، بازیباز را مجبور میکند هوشمندانه بازی کنند[/B][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4] شاید The Last Of Us در نبردهای سریع و دیوانهوار لنگ بزند، اما با طبیعت شدید و پرتنش خود در بیشتر مبارزهها آن را جبران میکند. بازیباز نمیتواند با شلیک رگباری از گلوله وارد اتاقی بشود و انتظار داشته باشد که اوضاع خوب پیش برود. هر کدام از سناریوهای نبردِ بازی باید مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد تا بازیباز بتواند به آرامترین و صرفهجویانهترین روش ممکن از دشمنان دوری کند. برخورد تمامعیار با دشمن در لست آو آس فقط باعث هدر رفتن مهمات خواهد شد.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full"]273400[/ATTACH][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4][/SIZE] [CENTER][B][SIZE=5]۴. Uncharted: روان بودن پارکور بازی تا جای ممکن[/SIZE][/B][/CENTER] [SIZE=4] محال است به مجموعه آنچارتد اشاره کرد و به سیستم روان و بدونِ نقصِ پارکور آن اشاره نکرد. وقتی مجموعه Uncharted تصمیم گرفت این سیستم حرکتی را اصلاح کند که تجربه آن تا جای ممکن رضایتبخش باشد، باعث شد که حرکت در اطراف نقشه بازی و بالا رفتن از موانع به بیشترین حد از جذابیت خود برسد.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full"]273401[/ATTACH][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4][/SIZE] [CENTER][SIZE=5][B]۳. The last of us: فرآیند Crafting باعث عمیقتر شدن گیمپلی آن شده است[/B][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4] گرچه در نگاه اول مکانیسم Crafting در The Last Of Us طوری بود که انگار بر پایه مکانیسمهای بقیه بازیهاست، اما فقط بعد از تجربه طولانی گیمپلی آن، بازیباز متوجه میشود که این ساز و کار چقدر جذاب و درخشان است. کاوش محیط بازیهای The Last Of Us هیچوقت خستهکننده نخواهد بود و اگر بازیباز به قدر کافی دل به کار بدهد، هیچوقت با کمبود منابع روبرو نمیشود. علاوه بر اینها، وقتی بازیباز مجبور میشود برای کسب برتری، در یک لحظه چیزی را craft کند، گیمپلی بازی حتی سختتر و پرتنشتر هم میشود.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full"]273402[/ATTACH][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4][/SIZE] [CENTER][B][SIZE=5]۲. Uncharted: در اوج خداحافظی کرد[/SIZE][/B][/CENTER] [SIZE=4] هر چقدر هم که تلاش کنیم، نمیشود به واکنش طرفداران این دو مجموعه اشاره نکرد. با وجود تمام انتقاداتی که ممکن است به جزئیترین جزئیات آن وارد آمده باشد، Uncharted مطمئناً مجموعهای بود که هیچوقت طرفدارانش را از خود نا امید نکرد و با یک پایانبندی نسبتاً رضایتبخش به کار خود پایان داد.اما نمیشود همین حرف را درباره The Last Of Us زد... هرچند که در این وضعیت، صحبت درباره واکنش طرفداران به بازی دوم، شبیه آب دادن به یک درخت خشکشده است.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full"]273403[/ATTACH][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4][/SIZE] [CENTER][SIZE=5][B]۱. The last of us: خطرهایی را به جان خرید که بقیه بازیها ازآنها دوری میکنند[/B][/SIZE][/CENTER] [SIZE=4] چیزی که The Last Of Us Part II برای آن خیلی مورد توجه قرار نمیگیرد، همان چیزی است که نسخه قبلی آن هم انجام داده و اتفاقاً بابت آن مورد تحسین قرار گرفته است - زیر و رو کردن انتظارات. وقتی نوبت به تصمیمگیری درباره روایت بازی رسید Neil Druckmann خطراتی را به جان خرید، و صرفنظر از واکنشها به این تصمیمات، یک نکته وجود دارد که نمیشود به آن توجه نکرد - این موضوع باعث شد که بازیبازها طوری درباره آن صحبت کنند که سابقه نداشت. تلاشی همیشگی برای شنا در جهت مخالف و ارائه تجربهها و احساساتی به گیمرها که قبلاً در این رسانه تجربه نکردهاند، بخش بزرگی از دلیلی است که خیلیها The Last Of Us را به عنوان یکی از بهترین مجموعههای بازیهای ویدئویی در تمام تاریخ ستایش میکنند. [/SIZE] [CENTER] [SIZE=6][URL]https://gamerant.com/uncharted-vs-last-of-us-which-is-better/[/URL][/SIZE][/CENTER] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
Uncharted در مقابل The Last Of Us: کدام سری بازی برتر است؟
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft