Ubisoft Reflections به سازندگان The Division ملحق شد

A.R.A.$.H

کاربر سایت
the-division.jpg


در شرکت Ubisoft اینکه چند استدیو همزمان بر روی یک بازی کار کنند مسئله عجیبی نیست. به عنوان مثال Assassins’ Creed IV: Black Flag را در نظر بگیرید که 7 استدیو مشغول کار بر روی آن بودند و در آنها شعبه شهر Montreal به عنوان مرکز اصلی و Singapore, Kiev, Quebec, Sofia, Annecy, و Bucharest به عنوان همکاران قلمداد می شوند. Ubisoft Reflections با سابقه کار بر روی نبردهای دریایی بازی Assassin’s Creed III و همکاری در ساخت Watch Dogs و The Crew به جمع سازندگان The Division ملحق شده است. مدیر عامل این استدیو آقای Pauline Jacquey در ارتباط با وظایف Reflections گفته اند:
استدیوی ما بر روی شخصیت های اصلی، دشمنان، ستون عناصر RPG، ساخت شهر منهتن، محتویات آنلاین و غیره کار خواهد کرد. در این زمینه ورودی های بسیاری را دارا هستیم اما به محدودیت نبردهای دریایی Assassin’s Creed III نخواهد بود.
Tom Clancy’s The Division هم اکنون توسط Ubisoft Massive و Ubisoft Reflections ساخته می شود و ناشر آن شرکت Ubisoft خواهد بود. این بازی گفته شده که در تعطیلات کریسمس 2014 برای PlayStation 4, Xbox One و PC عرضه خواهد شد.
Dualshockers
 
به نظرم خبر خوبیه برای سرعت بخشیدن به ساخت بازی اما چرا UBI باید یه همچین کاری کنه وقتی استدیو به این با استعدادی داره چرا نمیزاره براش یه Ip موفق دیگه خلق کنن به جای اینکه 10 تا استدیو رو یه بازی کار کنن و هر کدام یه بازی بسازن خوب و یه استدیو رو انقدر بزرگ و مجهز کنه که بتونن تنهایی یه Ip مثل AC بسازن اینجوری 10 تا استدیو نیازی نیست یه بازی بسازن .:|
 
من تو کف مدیریت این پروژه هام!!! یه چیزی ماورای سخت و پیچیدس! ایجاد هماهنگی بین این همه آدم و درآوردن یه کار خوب... اینجاست که من همیشه به یک نتیجه ثابت میرسم که اختلاف ما با انها فقط تو دانش فنی نیست! یعنی علاوه بر دانش فنی، دانش هنری و ایده پردازی، در زمینه هایی عین مدیریت پروژه و سیستم های اسکرام هم صفریم!
 
به نظرم خبر خوبیه برای سرعت بخشیدن به ساخت بازی اما چرا UBI باید یه همچین کاری کنه وقتی استدیو به این با استعدادی داره چرا نمیزاره براش یه Ip موفق دیگه خلق کنن به جای اینکه 10 تا استدیو رو یه بازی کار کنن و هر کدام یه بازی بسازن خوب و یه استدیو رو انقدر بزرگ و مجهز کنه که بتونن تنهایی یه Ip مثل AC بسازن اینجوری 10 تا استدیو نیازی نیست یه بازی بسازن .:|

خوب عوضش کیفیتش تضمین شدست ....
 
خوب عوضش کیفیتش تضمین شدست ....

یعنی قبلا که یه استدیو بازی میساخت کیفیتش تضمین شده نبده ؟ یعنی یک استدیو بازی رو بسازه کیفیت بازی تضمین شده نبوده بابا 45-50 نفره بازی OW میسازن انقدر نیرو صرف ساخت یه بازی نمیکنن تازه کیفیت هم مشخصه اینها با 10 تا تازه میخوان کیفیت تضمین کنن که این همه ملت نمیدونم بهش گیر میدن که بازی میلک شده و ... بیشتر به نظر میاد داره رویه اکتی دنبال میکنه فقط اون احمق میگه هر سال یه استدیو بازی بسازه این بشر 10 تا استدیو گذاشته که یه بازی بسازن .:|
 
یعنی قبلا که یه استدیو بازی میساخت کیفیتش تضمین شده نبده ؟ یعنی یک استدیو بازی رو بسازه کیفیت بازی تضمین شده نبوده بابا 45-50 نفره بازی OW میسازن انقدر نیرو صرف ساخت یه بازی نمیکنن تازه کیفیت هم مشخصه اینها با 10 تا تازه میخوان کیفیت تضمین کنن که این همه ملت نمیدونم بهش گیر میدن که بازی میلک شده و ... بیشتر به نظر میاد داره رویه اکتی دنبال میکنه فقط اون احمق میگه هر سال یه استدیو بازی بسازه این بشر 10 تا استدیو گذاشته که یه بازی بسازن .:|
خوب دیگه این بر میگرده به سیاست های Ubi بالاخره یه چیزی این وسط هست که ترجیه میده چند تا استدیو رو یه پروژه کار کنن ...
چرا نگیم اگه چند تا استدیو روی مثلا Blak Flag کار نمیکردن تو این فاصله ی زمانی نتیجه ی کار یه چیزه دیگه میشد ؟
اون Atcti ـه این Ubi ـه :| اون با یه فرمول موفق چسبیده به یه عنوان ولی این بازم اگه از یه فرمول استفاده کرده بازم به قول ماکان با این کارش یه نتیجه ی رازی کننده رو رقم زده ...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or