
Hutchinson که در نقش Creative director بازی است در مورد تفاوت های بصری بازی بیان کرد:"
ما میخواستیم تجربه گیم پلی بازی در کنسول های نسل جدید و نسل پیش یکی باشد ولی تصاویر بصری در کنسول های نسل جدید بهبود یافتر است. همه چیزهایی که شما می توانید ببینید مانند چمن, زمین, حیوانات و درختان همگی در نسخه نسل بعدی بازی بعبود یافته هستند."
Hutchinson توضیح داد این اولین بار است که PC به عنوان پلتفرم اصلی انتخاب می شود, برخلاف بازی های قبلی Ubisoft مانند Assassin’s Creed که ابتدا برروی کنسول توسعه می یابد تا برنامه نویسان بتواند مرزهای توسعه بازی را بیشتر به جلو هدایت کنند. به همین خاطر گیمران هیچ وقت چیزی شبیه به نسخه ultra-high PC برروی کنسول ها ندیده اند. از انجا که بازی اول برای PC توسعه می یابد بنابراین از لحاظ گرافیکی می توان انتظار گرافیک نسخه PC را برروی نسخه کنسول داشت
Hutchinson در این مورد گفت:"
از روز اول که برنامه نویسی بازی را شروع کردیم به چیزهای زیادی دست یافتیم. پس به عنوان یک گیمر برروی کنسول ها ما بهترین نسخه ای را که می توانیم شیپ کنیم را برای شما توسعه خواهیم داد."
Ubisoft به خاطر پورت های با کیفیت از روی کنسول ها برروی PC مشهور نیست, بخصوص در زمینه بهینه سازی بازی ها. پس Far Cry 4 نباید از این مشکلات رنج ببرد.
منبع
آخرین ویرایش: