Ubisoft از Prince of Persia و BG&E 2 می‌گوید

RattleSnake

کاربر سایت
99137702715371157674.jpg


Alain Corre رئیس بخش اروپایی Ubisoft در گفتگو با Eurogamer در مورد ساخت نسخه جدید Prince of Persia و لو رفتن بازی‌های کنسل شده این سری بیان کرد:"
همه فرنچیز‌های ما همیشه به یک سطحی خاص می‌رسند. ما آنان را تکرار می‌کنیم. ما درمورد کاری که با آنها باید انجام شود فکر می‌کنیم. خوب ما نمی‌توانیم همه فرنچیز‌های خود را بسازیم و همه فرنچیز‌های خود را در یک سال عرضه کنیم. در حال حاضر ما نمایش‌های زیادی در این سال داشته‌ایم. وقتی فکر کنیم به آن نیاز است بازی را آماده می‌کنیم آنوقت زمانی است که توسعه‌دهندگان بازی موارد جذابی را در بازی به وجود بیاورند، این در مورد همه فرنچیز‌های ما صدق می‌کند. آن‌ها آن را خواهند ساخت ولی گاهی این زمان توسعه بیشتر از بقیه استدیو‌ها به طول می‌انجامد، اما آنان بازی را خواهند ساخت."

او در مورد روند ساخت Beyond Good and Evil 2 گفت:"
آنان بعضی مواقع بروی بازی کار می‌کنند. برخی موارد تکراری در بازی وجود دارد. ولی حالا برخی بازی‌ها در حال ساخت توسعه‌ آنان کمی طول خواهید کشید این کار بستگی به خلاقیت سازنده اصلی این عنوان دارد. شما می‌بینید که سطح کیفیت بازی‌های امروزی بالا است. برای دریافت این مفاهیم مدت زمانی خاص طول خواهد کشید. مانند تریلری خوبی که سال‌ها پیش از این بازی نمایش دادیم، که خوک را در صحرا نشان می‌داد، این تریلر هنوز هم خوب است. این مدل کارهای برای یک برند جزئی از ویژگی‌ها و DNA کمپانی Ubisoft است. وقتی بازی کامل و عالی شد درمورد آن صحبت می‌کنیم."

Yves Guillemot رئیس شرکت Ubisoft نیز درمورد عدم نمایش Beyond Good and Evil 2 در E3 با وجود تایید نمایش بازی گفت:"
آن عکس به این معنی نبود که بازی رونمایی می‌شود. این بخشی از برنامه ما برای تنوع بیشتر در E3 بود. یادآوری بعضی‌ از شخصیت‌های قدیمی ما بوده است. ممکن است از این عکس برداشت‌های زیادی شده باشد.

من فکر می‌کنم نسخه اول Beyond Good & Evil یک بازی خارق العاده بود، و مردم تجربه‌ی این بازی را به خاطر خواهند آورد و آنان دوست دارند این بازی را دوباره ببینند. مدتی یک Demo از بازی قبل از اینکه بازی کامل شود عرضه شد و هرکسی نظرات متفاوتی نسبت آن داشت. من فکر می‌کنم آنان منتظر چیزی خوبی از این بازی هستند. ولی من چیز زیادتری در این مورد نمی‌توانم بیان کنم."

Alain Corre همچنین در مورد Far Cry 4 گفت:"
ما هنوز چیزی را تایید نکرده‌ایم. Far Cry 3 سال گذشته درخشید. ما در حال فکر کردن درمورد آینده این فرنچیز هستیم. ما هنوز نمی‌دانیم بازی چه موقعی عرضه خواهد شد. دوباره مسئله به توسعه برمی‌گردد، توسعه.
نه نه ما قصد داریم چیزی کمی قوی‌تر را ارائه دهیم."

منبع:
1
2
 
آخرین ویرایش:
با فروش ارضاء کننده AC و موفقیت FAR CRY دیگه انگیزه ای برای عرضه POP نداره تکلیف IP های نسل بعدش هم که دیگه مشخص شده و حسابی سرش شلوغه ناشران و استدیوهاشون برای نسل بعد نیاز به یه IP تضمینی از لحاظ فروش دارن و دیگه نمیان رو IP های شکست خوردشون
که ریسک پذیری بالایی داره مانور بدن.
 
من کی چیزی در مورد POP جدید ندیدم ( شما دیدی ؟).
دقیقا سوال منم همین بود :|

***********************
اگه میخواید POP رو مثل دوتای قبلی بده همون بهتر که کلا نده و POP به خاطرات سپرده بشه. بعد از سه گانه Sands of Time و مخصوصا شماره دومش هنوز POP ـی در خور نام این بازی ندیدیم.
 
pop شکست خورده نیست که سه سال تو بایکوت خبری بوده و تو همین مدت سه تا AC عرضه کردن
POP:TTT


POP:spin-of


POP:TFS


دیگه چه جوری باید شکست بخوره؟؟؟؟؟؟

این که خبری از بازی نیست، دلیل میشه که بازی شکست خورده است؟؟؟ پس الان تکلیف half life چیه؟ یه چیزهایی می گیدها!!
از این نمره های خوشگل هم که گذاشتی، همون AC که می گی باعث شکست خوردن POP شده، داره... اتفاقا نمره های AC هم خیلی به این نمره ها شباهت داره....اگه لازم می بینی برم پرینت اسکرین بگیرم.
پ.ن : pop 2008 ، ریبوت هستش. TFS ، اسپین اف.
پ.ن 2 : ترجیح می دم POP در بایکوت خبری!!! به سر ببره تا اینکه مثل بعضی آی پی ها دوشیده بشه8-|
 
آخرین ویرایش:
بعد از تموم شدن 3گانه، یوبی در وهله اول قشنگ گند زد به گیم پلی بازی و اون سیستم کمبو زنی ترکیبی و مبارزات بازی. در همین هنگام گند دوم رو مستقیم به محیط و جو بازی زد. بازی OW شده بود و بیشتر بازی صرف رفتن به 4تا قسمت بازی و تکرار مکررات میشد. مبارزات به شدت کاهش یافته و بسیار آبکی بودن. مراحل بازی تکراری بودن و اون حس بودن توی یه سرزمین فارس رو به آدم نمیداد. بازی رسما پلتفرمر شده بود. گند سوم رو به داستان بازی زد که اصن جالب نبود.

TFS سعی کرده بود به 3گانه برگرده ولی بازم مبارزاتشو نابود کرده بودن. داستانش بدک نبود ولی با این حال چیز غوغایی هم نبود. ولی محیط بازی جالب بود و همون سرزمین قدیمی رو تداعی میکرد.

در کل بذارین پرنس با آرامش بخوابه. از دیوار بالا رفتن سم فیشر توی SC: B تنها یادگاری از اون عزیز از دست رفته هست. میراث پرنس توی تمام بازی های یوبی دیده میشه:|
 
زاس میکگه اکگه بخواد مثل 4 و 5 بیاد که چرته بابا یهچی در حد 2 و 3 بیازن که حال کنیم تازه اینم که پرنس عربه نه ایرانی انگار فکر میکنن ما عربیم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or