Ubisoft: از اشتباهات AC: Unity در AC: Syndicate درس گرفته ایم

Mr. Worldwide

کاربر سایت

ACSyndicate-810x400.png


«یوبی سافت کوبک» توسعه دهنده عنوان AC: Syndicate از اشتباهات استدیو «یوبی سافت مونتریول» در AC: Unity درس گرفته است.

Assassin's Creed Unity عنوانی بود در یک دوره معاصر و تاریخی جدید که سال گذشته منتشر شد، و با مشکلات فنی بسیار زیادی لاچ گردید که این مشکلات در همه پلتفرم ها باعث خشم طرفداران شد. حال این بار Assassin's Creed Syndicate اولین عنوان استدیو یوبی سافت کوبک هست که امسال برخلاف روال همیشه توسط یوبی سافت مونتریول توسعه پیدا نمی کند.

«فرانسوا پولاند» تهیه کننده ارشد این عنوان گفته است که تیم سازنده از اشتباهات عنوان Unity در Syndicate درس گرفته و قصد دارد تمرکز خود را روی مکانیزم های اصلی و لذت بردن طرفداران از بازی قرار دهد. او می گوید یوبی سافت از بازخوردهای طرفداران در اشتباهاتش درس می گیرد و اشتباهات گذشته باعث پولیش شدن بیشتر بازی و هسته اصلی آن و چیزهایی که گیمران می خواهند مثل، اختفا و کشف چیزهای دیگر می شود.

پولاند این طور گفت:
« چیزی که ما به عنوان یک کمپانی یا استدیو انجام می دهیم، چیزی شبیه به یک ماشین یادگیری است. ما چیزهای خیلی زیاد و خوبی می سازیم، ولی ما گاهی اوقات هم اشتباه می کنیم، بنابراین امسال ما تصمیم گرفته ایم که تمرکز خود را فقط روی بازی و درس گرفتن از اشتباهات گذشته قرار بدهیم. یعنی اینکه مخفی کاری، مبارزه و چیزهایی مثل این تجربه ها را ما می خواهیم پولیش کنیم، و قصد داریم که مطمئن شویم هسته اصلی Assassin's Creed پولیش می شود، این چیزی است که گیمران می خواهند و با آن احساس راحتی می کنند، چیزی که ما می خواهیم انجام بدهیم این هست که برروی هسته اصلی بازی تمرکز کنیم و یک بازی عالی و بزرگ را بسازیم.»

برخلاف Unity عنوان AC: Syndicate دارای بخش مولتی پلیر نیست، این کار ممکن است به دلیل تاثیر بر عملکرد بازی از سوی طرفداران انجام شده باشد.

منبع
 
آخرین ویرایش:
نکته‌ی خنده‌دارش این‌جاست که این مشکلات واقعا درس گرفتن نداره. این که از عمد بازی رو ناقص تحویل ملت دادن و حتی تستش هم نکردن چیزی نیست که بشه ازش یاد گرفت و مثلا سازنده اون رو ندونه.
 
خوشحالم که یوبی سافت رسما به غلط کردن افتاده و چند وقته از یوبی سافت متنفر شدم و فقط به خاطر سری Rayman که هنوز دارم با تنفر تحملشون میکنم!:|

منتظر اعتراف بعدی هستیم که بیای بگی اشتباه کردیم که سالی یکی 2 تا اساسین بیرون دادیم و دیگه تکرار نمیشه!:d

اینقدرم دانگرید نکن!!!:punish:
 
دروغ میگه
یوبی سافت شرکت پول پرستیه!
نسخه قبلی اینقدر باعث ضررش شد که اگه بخواد دروغم بگه اصلا به نفعش نیست که اصلا بخواد همچون بازیی رو دوباره با اون وضعیت منتشر کنه در نتیجه این نسخه بنظرم به هیچ وجه مشکلات نسخه قبلی رو نمیگیره.

اکثر کسایی که دیدم دارن از یونیتی بد میگن بخاطر نمره پایینی که گرفته بود بازیش نکردن کلا در صورتی که هر AC Fan ـه قدیمی با مشکلات این نسخه کنار اومده باشه و یونیتی رو تموم کرده باشه راحت میفهمه جز اصیل ترین نسخه های AC بوده که حاظرم شرط ببندم اگه اینجور مشکلات فنیی نمیداشت خیلی راحت متای بالای 85 رو شاخش بود چون واقعا هم از نظر طراحی مراحل و هم شخصیت پردازی و محیط کاملا مثل نسخه های قدیمی ACII و BH و ACI بود.
من خودم به عنوان فنی که همه نسخه ها رو بالای 1-2 بار تموم کردم نسخه آخرو به عنوان یک AC خیلی قبول دارم اما واقعا یوبی سافت گند زد با این بازی ریلیز کردنش.

امیدوارم این اونطوری نباشه :)
 
Unity بعد از انواع و اقسام آپدیت (فکر کنم 8 گیگ آپدیت داشت)، خیلی خوب بود و راحت میشد ازش لذت برد. امیدوارم Syndicate از همون اولش خوب باشه و لازم نباشه چند ماه واسه بازی کردنش صبر کنیم :دی
 
تو دموهایی که از گیم پلی تو e3 پخش شد فریم ریت بازی خیلی بهتر از یونیتی بنظر میومد و یجورایی ملوم بود بازی پولیش شده تر و نرم تره کلا فک کنم چیز خوبی بشه این نسخه و کمه کم حدودا 80 برسه متاش یونیتیم بازی خوبی شد بعد چن ماه:d
 
عرضه سالانه و پشت سر هم بازیهای یوبی سافت اونم به شکلی عجولانه داره به این شرکت ضرر میزنه... مطمعنا اگه این روال عرضه سالانه بازیها با کیفیت پایین و گیم پلی تکراری رو ادامه بده بسمت ورشکستگی خواهد رفت... مثلا بازی اسپلینتر سل رو ببینید... واقعا نسخه های علی ای داده بیرون...همین بازی اگه پشت سر هم هر سال عرضه بشه بعد چند وقت حالتون ازش بهم می خوره... یه استراحت به بازی باید داد...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or