ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
The Witness | PC
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="The Sorrow" data-source="post: 3971220" data-attributes="member: 113655"><p>بنظرم در این حد ایراد گرفتن واقعا کم لطفی به زحمت سازندگان و خود بازی هست. اتفاقا برخلاف شما بنظر من پازل های بازی خیلی هوشمندانه طراحی شدن و اصلا و ابدا قابل مقایسه با پازل های بازی های موبایلی نیستن و کلا الگوهایی رو معرفی میکنن که جدید و تازه هستن و بازیکن رو مجبور میکنه تا با یاد گرفتن این الگوها سطح دانش خودش رو بالا ببره و بتونه معماهای سخت بازی رو پشت سر بذاره. این که بازی موسیقی نداشت بنظرم یه ایراد محسوب نمی شد به هر حال توی بازی ما با موجود زنده و یا دنیایی پر از اتفاقات طرف نیستیم و این موسیقی یه جورایی می تونست اون حس تنهایی توی یه دنیای بزرگ رو از بازیکن بگیره و حتی گاهی اوقات روی اعصاب بره. </p><p></p><p>در ضمن حل کردن پازل ها توی بازی اصلا بی هدف نیست هم میتونید سطح دانش منطقی خودتون رو محک بزنید و هم اینکه برای رسیدن به نقاط پایانی بازی نیاز به حل این پازل ها هست، من خودم به شخصه بعد از فعال شدن هر کدوم از اون لیزرها احساس خرسندی خوبی بهم دست می داد. بجز اینا یه سری ویدئوی جالب هم توی بازی میشه پیدا کرد که پیدا کردن و دیدنشون برای من خیلی مهم بود چون چیزای جالبی توشون بیان می شد و تازگی داشتند. بنظر من اصلا این بازی ماجرایی نیست یه بازی اپن ورد پازل هست با یه دیدگاه فلسفی و منطقی و هر بازیکن میتونه از دنیای بازی، از ضبط صوت ها و از فیلم ها و مجسمه هایی که تو بازی هست برداشت متفاوتی داشته باشه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The Sorrow, post: 3971220, member: 113655"] بنظرم در این حد ایراد گرفتن واقعا کم لطفی به زحمت سازندگان و خود بازی هست. اتفاقا برخلاف شما بنظر من پازل های بازی خیلی هوشمندانه طراحی شدن و اصلا و ابدا قابل مقایسه با پازل های بازی های موبایلی نیستن و کلا الگوهایی رو معرفی میکنن که جدید و تازه هستن و بازیکن رو مجبور میکنه تا با یاد گرفتن این الگوها سطح دانش خودش رو بالا ببره و بتونه معماهای سخت بازی رو پشت سر بذاره. این که بازی موسیقی نداشت بنظرم یه ایراد محسوب نمی شد به هر حال توی بازی ما با موجود زنده و یا دنیایی پر از اتفاقات طرف نیستیم و این موسیقی یه جورایی می تونست اون حس تنهایی توی یه دنیای بزرگ رو از بازیکن بگیره و حتی گاهی اوقات روی اعصاب بره. در ضمن حل کردن پازل ها توی بازی اصلا بی هدف نیست هم میتونید سطح دانش منطقی خودتون رو محک بزنید و هم اینکه برای رسیدن به نقاط پایانی بازی نیاز به حل این پازل ها هست، من خودم به شخصه بعد از فعال شدن هر کدوم از اون لیزرها احساس خرسندی خوبی بهم دست می داد. بجز اینا یه سری ویدئوی جالب هم توی بازی میشه پیدا کرد که پیدا کردن و دیدنشون برای من خیلی مهم بود چون چیزای جالبی توشون بیان می شد و تازگی داشتند. بنظر من اصلا این بازی ماجرایی نیست یه بازی اپن ورد پازل هست با یه دیدگاه فلسفی و منطقی و هر بازیکن میتونه از دنیای بازی، از ضبط صوت ها و از فیلم ها و مجسمه هایی که تو بازی هست برداشت متفاوتی داشته باشه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
The Witness | PC
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft