ارسال پاسخ

ببین نمیدونم چجوری منظورم رو بگم ولی میلی کامبت باز اون حس کرانچی و Impact ـی که ضربات  باید میداشتن رو نداشت (چه صوتی چه تصویری). پترن حمله دشمنای معمولی هم واقعا رو اعصاب بود . مثلا مبارزه کردن با یـ گله گرگ یا اون Nekker های پدرسوخته بدون استفاده از بمب Northern Wind که فریزـشون میکرد یا Stun کردنشون با ساین ها واقعا اعصاب بود . استفاده از بمب ها اصلا اون روونی که باید داشته باشه رو نداشت فقط کست کردن ساین ها حال میداد . در کل باید رو اون حس کرانچی بودن میلی کامبت بازی خیلی کار کنن نیاز به Visual Queue بیشتری واسه Impact ضربات دارن . هوش مصنوعی و پترن حمله Type دشمنا رو باید خیلی بهتر کنن .


الان اون زنجیر که نشون دادن میتونه حکم Grappling hook رو داشته باشه یا مثل  تریلر واسه بستن دشمنا ازش استفاده کرد .اگه تنوع این مدلی بدن در کنار سیستم بهبود یافته بمب و ساین و مجیک مبارزات رو هم یکم سرعتی تر کنن عالی میشه . به میکس میتونن کمبو زدن اضافه کنن که با توجه به اینکه انیمیشن مبارزات حالت رقص رزمی سنتی اروپایی داره نمیدونم چقدر شدنی ـه !


امیدوارم سیستم اماده کردن پوشن و روغن کاری شمشیر واسه مبارزات و Alchemy هم Hradcore ترش کنن . یـ چیزی مثل نمایش E3 سال 2014 که کرفتینگ و روغن کاری شمشیر حین مدیتیشن قبل مبارزه انجام میشد مثل یـ ویچر واقعی نه واسط مبارزه داخل Inventory !!!


پایتخت ایران
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or