The Witcher 3: Wild Hunt فاقد Loading می‌باشد

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
CD Projekt Red تأئید کرده است که عنوان جدید آن‌ها یعنی The Witcher 3: Wild Hunt فاقد Loading می‌باشد.
این خبر توسط طراح Questهای (مأموریت‌ها) این بازی تائید شده است. آقای Pawel Sasko در گفتگویی که داشت، اعلام کرد: "به لطف نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای قوی‌تر، بازیکنان دیگر زمانی برای صرف کردن Loadingها در Witcher 3 نخواهند کرد."
لازم به ذکر است که آقای Adam Badowski هم حرف مشابه‌ای زده بود و گفت: "در Witcher 3 بازیکنان می‌توانند با شخصیت‌های باورپذیرتر، داستان ظریف‌تر و بدون هیچ Loadingـی که در شهر گشت و گذار کنند."
The Witcher 3 در سال آینده بر روی پلتفرم‌های PS4 و PC عرضه خواهد شد و این اولین باری است که نسخه‌ای از این سری بر روی کنسول سونی عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که این بازی بر روی کنسول بعدی مایکروسافت که به احتمال زیاد در ماه April معرفی می‌شود نیز عرضه شود.

1

2

3
 
یعنی مثل بتمن در طول جابه جایی از اینور به اونور شما لودینگی نمیبینی :دی
فکر نمیکنم اینجوری باشه که مثلا از منوی استارت بازی ( دیسکو که میذاری ) continue رو بزنی بدون لودینگ از آخرین سیوت ادامه بده :| دیگه مسخره میشه :دی !
 
خیلی هم عالی.
نقطه ضعف نسخه ی دوم (Loading های طولانی) رو به بهترین شکل برطرف کردن.
مبارزات هم که قراره بهتر بشه.
Witcher هر روز بهتر از دیروز. :دی
 
یعنی مثل بتمن در طول جابه جایی از اینور به اونور شما لودینگی نمیبینی :دی
فکر نمیکنم اینجوری باشه که مثلا از منوی استارت بازی ( دیسکو که میذاری ) continue رو بزنی بدون لودینگ از آخرین سیوت ادامه بده :| دیگه مسخره میشه :دی !
بتمن که لودینگ داشت موقع ورود به ساختمون ها . CDPR منظورش اینه کلاً لودینگ نداره بازی مثل RDR .
 
کلاً لودینگ نداره بازی مثل RDR
RDR هم داشت :-":دی! قبل از شروع یک Mission لودینگ داشت و اسم اون ماموریت رو نوشته بود.
بازی بدون لودینگ نداریم اصلا، داریم؟ GTAـش هم داره.
 
بازی بدون لودینگ نداریم اصلا، داریم؟ GTAـش هم داره.
بازی با محیط های بزرگ که نه ولی اگه یادت باشه Uncharted 3 و Gears 3 به جز اون لودینگ اولیه که میره داخل بازی، دیگه تا آخرش هیچ لودینگی نداره و همه لودینگ ها وسط Cut Scene و اینا رد میشه :دی به جز این دو تا بقیه بازی های خطی هم من فکر کنم همشون لودینگ قبل از هر مرحله داشتن :دی
 
این مساله یکی از 5 تا محور اصلی بود که سونی توی مراسم معرفی PS4 گفت برای کنسول آینده مون مد نظر داریم که بهش برسیم، یعنی همون Immediate بودن. وقتی اون یارو پیرهن چهارخونه هه که مهندس طراح اصلی PS4 بود راجع به مفهوم Immediate بودن کنسول توضیح می داد می گفت وقفه ها و تاخیرهایی مثل زمان شروع به کار کنسول و زمان لود کردن یک Save در کنسول آینده ما به خاطرات دوردست تبدیل خواهند شد!
ddaxnxx3inngj2uhtubo.gif
 
مصاحبه های زیاد اینا منو یاد RE 6 میندازه:d!
ولی خب زیاد چیز بزرگی نیست این قضیه به نظرم.بهتره قبل از اینکه یه تریلر درست و حسابی منتشر کنن کمتر مصاحبه کنن چون اگر ذره ای هم نتونن به حرفاشون عمل کنن خیلی زشت میشه.
 
البته اینجا ایهام(دقت کنید،ابهام نه ها،ایهام) وجود داره:d که این آقای طراح،دقیقا نگفته که منظورش از لودینگ،کدوم لودینگ هست؟!
 
مصاحبه های زیاد اینا منو یاد RE 6 میندازه:d!
ولی خب زیاد چیز بزرگی نیست این قضیه به نظرم.بهتره قبل از اینکه یه تریلر درست و حسابی منتشر کنن کمتر مصاحبه کنن چون اگر ذره ای هم نتونن به حرفاشون عمل کنن خیلی زشت میشه.

اکثر مطالبی که از یه بازی در نت پخش میشه توسط یه سایت تهیه شده و بقیه سایت‌ها اون رو با ذکر منبع منتشر میکنند. این مطلب و چند تا خبر دیگه بیشترش از صحبت های یوروگیمر با Adam Badowski مدیر CDPR هست که سایت‌ها در چند خبر جداگانه منتشر کردن و مسلما اگر از لحاظ تکنیکی مطمئن نبود این حرفُ نمیزد.


البته اینجا ایهام(دقت کنید،ابهام نه ها،ایهام) وجود داره:d که این آقای طراح،دقیقا نگفته که منظورش از لودینگ،کدوم لودینگ هست؟!

Loadingـی که موقع رفتن از یه منطقه به منطقه دیگه اتفاق میفته (مثل اسکایریم)
"For transitions between plains, forest/woods and cities, it will be seamless," confirmed Badowski. "You can travel from one point to another without any loading, and loading is in the background, so there's no difference between woods, plains, castles.

اما گفته در مناطق داخلی ساختمان‌ها و اتاق های پرتراکم و پر جزئیات هنوز در نمونه های اولیه هستن و "احتمالش" هست که برای وارد شدن به این مناطق Loading نیاز باشه. اما جواب قطعی نداده. اگر اینطوری باشه میشه مثل Batman که شهر رو میشد بدون Loading کاملا گشت اما برای وارد شدن به ساختمان‌ها Loading انجام میشد.
"The only difference is if we're going to have very dense internal locations. I'm talking about small, highly detailed rooms, and we are doing some prototypes. But I can't confirm it yet whether everything will be accessible without any loading; probably yes, but let me suspend the final answer."
 
اکثر مطالبی که از یه بازی در نت پخش میشه توسط یه سایت تهیه شده و بقیه سایت‌ها اون رو با ذکر منبع منتشر میکنند. این مطلب و چند تا خبر دیگه بیشترش از صحبت های یوروگیمر با Adam Badowski مدیر CDPR هست که سایت‌ها در چند خبر جداگانه منتشر کردن و مسلما اگر از لحاظ تکنیکی مطمئن نبود این حرفُ نمیزد.




Loadingـی که موقع رفتن از یه منطقه به منطقه دیگه اتفاق میفته (مثل اسکایریم)


اما گفته در مناطق داخلی ساختمان‌ها و اتاق های پرتراکم و پر جزئیات هنوز در نمونه های اولیه هستن و "احتمالش" هست که برای وارد شدن به این مناطق Loading نیاز باشه. اما جواب قطعی نداده. اگر اینطوری باشه میشه مثل Batman که شهر رو میشد بدون Loading کاملا گشت اما برای وارد شدن به ساختمان‌ها Loading انجام میشد.

اگه که فقط جابه جای باشه اسکایریم هم اگه fast travel نمیکردی لودینگی نداشت و فقط موقع ورود به خونه ای چیزی لودینگ داشت.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or