ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
The Outer Worlds | PC
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="mobin.hb96" data-source="post: 4658313" data-attributes="member: 143374"><p>خب تاپیک غیرکنسولی بازی رو ندیدم و بحث راجب بازی رو تو تاپیک نمرات نمیخوام ادامه بدم پس همینجا میگم.</p><p>این بازی به نظر من قابل احترام ترین بازی امسال بوده.</p><p>پروداکشن جمع و جور از همه جای بازی مشخصه ولی این پروداکشن باعث نشده ابسیدین برا کار خودش و وقت مخاطب ارزش قائل نشه. کارشو سطح بالا پیش برده.</p><p>تو 1 هفته ای که بازی اومده یه 16 ساعتی پلی دادم که باید بگم تقریبا تو عوامل نقش افرینی بازی فوق العاده عمل کرده. دیالوگ نویسی ها و انتخاب ها نه1 یا 2 پله، بلکه راحت 5 پله از فالوت 4 بالاتره.(تازه من برخلاف خیلی دوستان اتفاقا عاشق فالوت 4 بودم و زندگی کردم باهاش). مسلما تنوع پایین تر سلاح ها و دشمنان به نسبت فالوت، شوتینگ بازی رو به اندازه اون لذت بخش نمیکنه ولی باز هم اصلا به نقطه ضعف تبدیل نمیشه.</p><p>طراحی هنری بازی خلاقیت رو فریاد میزنه. محیط های متنوع با طراحی خاص خودشون و همه هم عالی. شخصیت پردازی پروتی، اولین همراهی که تو بازی پیدا میکنید تا همین جای کار قشنگ چند لول از شخصیت اصلی فالوت 4 بهتر بوده. سایر همراه ه هم همینطور. دیالوگ هاتون باهاشون رو کش بدید تا لذت شخصیت پردازی عالی رو حس کنید.</p><p>سیستم کرفتینگ و سیستم پرک ها هم خیلی خوبه ولی خب به اندازه فاولت متنوع نیست.</p><p>در کل بعد این بازی در مورد این سبک از نقش افرینی معتقدم که:</p><p>ابسیدین با بودجه و امکانات برابر با بتسدا>>>>>>> بتسدا</p><p>از سی دی پراجکت که خیلی عقب اقتاده ولی اگه نجنبه حتی تو سبک بازی هایی که جزو امضاهای خودش بوده هم از ابسیدین عقب میقته. اگه تا الان نیفتاده باشه.</p><p>بحث فن بازی نیست، ینی پیش هر ناشر بزرگی میرفت من همینو میگفتم، ولی پیوستن ابسیدین به مایکرو بهترین خبر ممکن برا این استودیو بوده. با ساپورت مالی مایکرو و حتی همکاری تیم دوم پلی گراند که رو یه نقش افرینی(فیبل احتمالا) دارن کار میکنن، در زمینه مسایل فنی و گرافیکی، با خلاقیتی که من از ابسیدین میبینم، نسل بعد میتونه بازی هایی بسازه که اخر سال برا کسب جوایز راحت رقابت کنن حتی.</p><p></p><p>راستی ممکنه تو 10 ساعت اول اینطور به نظر برسه که بازی بیش از حد اسونه. اینطور نیست. بازی یه دفعه سختیش افزایش داره. من که الان دیگه زورکی دارم رد میکنم خیلی مبارزات رو...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mobin.hb96, post: 4658313, member: 143374"] خب تاپیک غیرکنسولی بازی رو ندیدم و بحث راجب بازی رو تو تاپیک نمرات نمیخوام ادامه بدم پس همینجا میگم. این بازی به نظر من قابل احترام ترین بازی امسال بوده. پروداکشن جمع و جور از همه جای بازی مشخصه ولی این پروداکشن باعث نشده ابسیدین برا کار خودش و وقت مخاطب ارزش قائل نشه. کارشو سطح بالا پیش برده. تو 1 هفته ای که بازی اومده یه 16 ساعتی پلی دادم که باید بگم تقریبا تو عوامل نقش افرینی بازی فوق العاده عمل کرده. دیالوگ نویسی ها و انتخاب ها نه1 یا 2 پله، بلکه راحت 5 پله از فالوت 4 بالاتره.(تازه من برخلاف خیلی دوستان اتفاقا عاشق فالوت 4 بودم و زندگی کردم باهاش). مسلما تنوع پایین تر سلاح ها و دشمنان به نسبت فالوت، شوتینگ بازی رو به اندازه اون لذت بخش نمیکنه ولی باز هم اصلا به نقطه ضعف تبدیل نمیشه. طراحی هنری بازی خلاقیت رو فریاد میزنه. محیط های متنوع با طراحی خاص خودشون و همه هم عالی. شخصیت پردازی پروتی، اولین همراهی که تو بازی پیدا میکنید تا همین جای کار قشنگ چند لول از شخصیت اصلی فالوت 4 بهتر بوده. سایر همراه ه هم همینطور. دیالوگ هاتون باهاشون رو کش بدید تا لذت شخصیت پردازی عالی رو حس کنید. سیستم کرفتینگ و سیستم پرک ها هم خیلی خوبه ولی خب به اندازه فاولت متنوع نیست. در کل بعد این بازی در مورد این سبک از نقش افرینی معتقدم که: ابسیدین با بودجه و امکانات برابر با بتسدا>>>>>>> بتسدا از سی دی پراجکت که خیلی عقب اقتاده ولی اگه نجنبه حتی تو سبک بازی هایی که جزو امضاهای خودش بوده هم از ابسیدین عقب میقته. اگه تا الان نیفتاده باشه. بحث فن بازی نیست، ینی پیش هر ناشر بزرگی میرفت من همینو میگفتم، ولی پیوستن ابسیدین به مایکرو بهترین خبر ممکن برا این استودیو بوده. با ساپورت مالی مایکرو و حتی همکاری تیم دوم پلی گراند که رو یه نقش افرینی(فیبل احتمالا) دارن کار میکنن، در زمینه مسایل فنی و گرافیکی، با خلاقیتی که من از ابسیدین میبینم، نسل بعد میتونه بازی هایی بسازه که اخر سال برا کسب جوایز راحت رقابت کنن حتی. راستی ممکنه تو 10 ساعت اول اینطور به نظر برسه که بازی بیش از حد اسونه. اینطور نیست. بازی یه دفعه سختیش افزایش داره. من که الان دیگه زورکی دارم رد میکنم خیلی مبارزات رو... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
The Outer Worlds | PC
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft