ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
The Outer Worlds | PC
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="saeedonly" data-source="post: 4656742" data-attributes="member: 88794"><p>.فرق رمان با یه بازی که انتخاب شاخه ای داره اینه که انتخاب نمیشه کرد مبارزه کلا نمیشه کرد تو دنیاش نمیشه تاثیر گذاشت.بایوویر بعد بازی dragon age origins تا سطح زیادی همین دیالوگا و نقش افرینی رو کم کرد که بازیاش قشر بیشتری رو جذب کنه وگرنه شما baldurs gate همین بایوویر رو ببینی از این بازیم حتی بیشتر و در حد یه صفحه هر مکالمش دیالوگ داشت.این نظرات شما همش بخاطر سلیقتونه.یکی از اکشن بیشتر لذت میبره یکی از دیالوگ و انتخاب.یکی کلا با سینگل پلیر حال نمیکنه.نمیدونم قشنگ دیالوگای outer worlds رو دقت کردین یا فقط رد دادین ولی انتخابای تاثیر گذار و راه های مختلف مکالمه حتی از مس افکت و ویچرم بیشتره.سری مس افکت و ویچر 3 بین مبارزات و نقش افرینی تعادل بود و منم خیلی دوسشون دارم.ولی ایا تو یه بازی مثل این یکی از پایه های بازی مثل مبارزات ضعیف تر بود ولی دیالوگ نویسی و نقش افرینیش فوق العاده بود ایا نمیپوشونه ضعف گیم پلی رو؟من طبق سلیقم میگم نه تنها میپوشونه حتی بازی بهتری هم هست نسبت به یه بازی که تعادل داره بین مبارزات و نقش افرینی چون دیالوگ و نقش افرینی رو بیشتر میپسندم ولی شما حتما میگین نه و بازی بدرد تقویت زبان میخوره چون معلومه اونقد از شاخه rpg بازی لذت نمیبری و میگی بازی باید تعادل داشته باشه و نگاه بیطرف مثل منتقد میگه این نوع بازی هم در نوع خودش عالیه.نمرشم بخاطر این در حد اون بازیا نشد چون بودجش اصلا در حد اونا نبود.ولی مطمئنم بودجه هم داشته باشن بازم این استودیو منوالش به قول شما دیالوگ مبارزه دیالوگ هست.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="saeedonly, post: 4656742, member: 88794"] .فرق رمان با یه بازی که انتخاب شاخه ای داره اینه که انتخاب نمیشه کرد مبارزه کلا نمیشه کرد تو دنیاش نمیشه تاثیر گذاشت.بایوویر بعد بازی dragon age origins تا سطح زیادی همین دیالوگا و نقش افرینی رو کم کرد که بازیاش قشر بیشتری رو جذب کنه وگرنه شما baldurs gate همین بایوویر رو ببینی از این بازیم حتی بیشتر و در حد یه صفحه هر مکالمش دیالوگ داشت.این نظرات شما همش بخاطر سلیقتونه.یکی از اکشن بیشتر لذت میبره یکی از دیالوگ و انتخاب.یکی کلا با سینگل پلیر حال نمیکنه.نمیدونم قشنگ دیالوگای outer worlds رو دقت کردین یا فقط رد دادین ولی انتخابای تاثیر گذار و راه های مختلف مکالمه حتی از مس افکت و ویچرم بیشتره.سری مس افکت و ویچر 3 بین مبارزات و نقش افرینی تعادل بود و منم خیلی دوسشون دارم.ولی ایا تو یه بازی مثل این یکی از پایه های بازی مثل مبارزات ضعیف تر بود ولی دیالوگ نویسی و نقش افرینیش فوق العاده بود ایا نمیپوشونه ضعف گیم پلی رو؟من طبق سلیقم میگم نه تنها میپوشونه حتی بازی بهتری هم هست نسبت به یه بازی که تعادل داره بین مبارزات و نقش افرینی چون دیالوگ و نقش افرینی رو بیشتر میپسندم ولی شما حتما میگین نه و بازی بدرد تقویت زبان میخوره چون معلومه اونقد از شاخه rpg بازی لذت نمیبری و میگی بازی باید تعادل داشته باشه و نگاه بیطرف مثل منتقد میگه این نوع بازی هم در نوع خودش عالیه.نمرشم بخاطر این در حد اون بازیا نشد چون بودجش اصلا در حد اونا نبود.ولی مطمئنم بودجه هم داشته باشن بازم این استودیو منوالش به قول شما دیالوگ مبارزه دیالوگ هست. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
The Outer Worlds | PC
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft