ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
The Last of Us Part II
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="arnino" data-source="post: 4817190" data-attributes="member: 81103"><p>اینکه بگیم ایرادی که وجود دار ایراد محسوسی نیست و بازی رو داغون نکرده غیر منطقیه؟ چه ربطی داره اصلا اینا بهم؟!! </p><p>دیگه فرق فن بوییسم و چیزای دیگه رو بعد از این همه سال میدونم.</p><p></p><p></p><p>فضای جدیتر چه ربطی به فلویید بودنِ گیم پلی داره الان؟! چجور توجیهیه؟ الان یعنی TLOU1 که بخشهای متنوعتری داشت جدی نیست دیگه؟ یا مثلا GoW شوخی داره باهامون که طراحی مراحل و اتفاقات داخل بازی متنوع شده!؟</p><p>آنچارتد 4 اتفاقا فضای خیلی جدیای نسبت به شمارههای قبلی خودش داشت اما با اینحال این مسئله باعث نشده بود تا طراحی مراحلش تکراری باشن. شما به جز مرحلهای که با اسب از وسط آیلند رد میشیم و مراحل داخل ماشینِ اَبی و اِلی مُدل خاص دیگهای دیدی که بخواد گیم پلی رو تهییج کنه و از افتادن به ورطهی تکرار پیش گیری کنه؟! </p><p>از نقطهی A میخوای برسی نقطهی B ولی نقطهی B تعطیله اول باید بری نقطهی C، توی نقطهی C دشمنا رو از بین میبری هدفت رو به دست میاری و برمیگردی نقطهی B و Voila!! در باز میشه!!! جایزهات کات سین! حالا دوباره تکرارش کن! این فرمول به اندازهی تمام Encounterهای بازی تکرار میشه. علاوه بر این تازه گشت و گذار توی بازی به قولی Rewarding هم نیست و نهایت یه بطری آب بهت میده. پارت اول بازی جاهای بیشتری واسه گشت و گذار داره و ایستراگهای بیشتری هم نصیب آدم میکرد که به مرور همین هم محدود شد به محیطهای کوچیکتر که گشت و گذار داخلش هیچ فایدهای نداره و... اصلا واسه چی هست؟! یعنی عملا هرچی به پایان نزدیکتر میشه گیمپلی (و صد البته بخشهای دیگهی بازی) بی حوصلهتر میشه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="arnino, post: 4817190, member: 81103"] اینکه بگیم ایرادی که وجود دار ایراد محسوسی نیست و بازی رو داغون نکرده غیر منطقیه؟ چه ربطی داره اصلا اینا بهم؟!! دیگه فرق فن بوییسم و چیزای دیگه رو بعد از این همه سال میدونم. فضای جدیتر چه ربطی به فلویید بودنِ گیم پلی داره الان؟! چجور توجیهیه؟ الان یعنی TLOU1 که بخشهای متنوعتری داشت جدی نیست دیگه؟ یا مثلا GoW شوخی داره باهامون که طراحی مراحل و اتفاقات داخل بازی متنوع شده!؟ آنچارتد 4 اتفاقا فضای خیلی جدیای نسبت به شمارههای قبلی خودش داشت اما با اینحال این مسئله باعث نشده بود تا طراحی مراحلش تکراری باشن. شما به جز مرحلهای که با اسب از وسط آیلند رد میشیم و مراحل داخل ماشینِ اَبی و اِلی مُدل خاص دیگهای دیدی که بخواد گیم پلی رو تهییج کنه و از افتادن به ورطهی تکرار پیش گیری کنه؟! از نقطهی A میخوای برسی نقطهی B ولی نقطهی B تعطیله اول باید بری نقطهی C، توی نقطهی C دشمنا رو از بین میبری هدفت رو به دست میاری و برمیگردی نقطهی B و Voila!! در باز میشه!!! جایزهات کات سین! حالا دوباره تکرارش کن! این فرمول به اندازهی تمام Encounterهای بازی تکرار میشه. علاوه بر این تازه گشت و گذار توی بازی به قولی Rewarding هم نیست و نهایت یه بطری آب بهت میده. پارت اول بازی جاهای بیشتری واسه گشت و گذار داره و ایستراگهای بیشتری هم نصیب آدم میکرد که به مرور همین هم محدود شد به محیطهای کوچیکتر که گشت و گذار داخلش هیچ فایدهای نداره و... اصلا واسه چی هست؟! یعنی عملا هرچی به پایان نزدیکتر میشه گیمپلی (و صد البته بخشهای دیگهی بازی) بی حوصلهتر میشه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
The Last of Us Part II
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft