ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
The Last of Us Part II
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="arnino" data-source="post: 4815854" data-attributes="member: 81103"><p>این رو توی تاپیک امتیازات بازی نوشتم گفتم اینجاهم بذارمش. خوشحال میشم بحث کنیم باهم راجع بهش .</p><p></p><p>من نقد جایی رو نخوندم،منتهی چه موقع بازی کردن و چه بعد از تموم کردنش مدام فکر میکردم که اگه بازی هر کمپانی دیگهای، گیمپلی به این شدت تکرارشونده داشت، قطعا خیلی خیلی خیلی بیشتر مورد سرزنش قرار می گرفت! از طراحی هنری بازی اصلا نمیشه چشم پوشی کرد و همینطور پرفرمنس خوب بازی با توجه به سخت افزار فوق قدیمی PS4 ولی بازی از لحاظ گیمپلی به خصوص در طول زمان و از لحاظ شخصیت پردازی به شدت ضعف داره. پارت اول که با الی همراه هستیم میشه گفت وضعیت مناسبتره ولی هرچی بازی جلوتر میره هم محیطها محدود تر میشدن ( تاکید میکنم مخصوصا پارت دوم ) هم اینکه بسیاری از المانهایی که اصولا باید برای شخصیت سری شخصیسازی باشن (چون جزوی از داستان اون شخصیت هست) برای پارت دوم تکرار میشه که خب خیلی برای من عجیب بود! متوجهم که قصدی در داستان گویی داشتن (که خیلی هم قصد و نیت خوبی بوده، بسیار گل دُرشت،سانتیمانتال اما تاثیرگذار) قصد خوبی بوده و درنهایت هدف وسیله رو توجیه کرده اما دستِ آخر این دوگانگی اتفاقات فقط در نگاه اول جالب بنظر میرسه. بعد که بهش فکر کنیم خیلی سطحی و خام دستانه است. از لحاظ شخصیت پردازی هم که خب خیلی ها ممکنه بگن از قصد ولی چیزی که از قصد باشه رو همهی ما میدونیم که توی هنر چه جور تاثیری میذاره تا چیزی که سهوا بوجود اومده باشه و دیدگاه شخصی و دقیق خالقش نباشه. حدود پنج شش تا از شخصیت های فرعی بازی بنظر به شخصیت های اصلی نزدیکن ولی در نهایت هیچی ازشون نمیدونیم و نمیفهمیم و واقعا به معنای واقعی کلمه در حد تیپ باقی میمونن. شاید بگید که شماره 1 هم همینطوری بود ولی خودتون اگر فکر کنید میبینید که شخصیت های شماره ی اول با اینکه مدت زمان بسیار بسیار کوتاه تری از شخصیتهای فرعی قسمت دوم اشغال میکردند دلایل درست تری برای موجودیت خودشون داشتن نه اینکه فقط به صرف همراهی کردن شخصیت اولِ بازی حضور پیدا کنند و بعد از مدتی هم بخاطر تغییر حال و هوای بازی غیب بشن. بنظرم هم متای بازی و هم یوزر اسکور بازی هر دو غلط هستند و بازی بین بازهی 80 تا 90 ارزش داره نه بیشتر و نه کمتر. چون نه اونقدر فاجعه است که بگیم نمیشه بازی کرد (هرچند که تکراری میشه واقعا و اگه کشش داستانی بخاطر شمارهی 1 وجود نداشت میشه کامل بگیم حوصله سر بر بود) و نه میشه بگیم شاهکار و انقلابیه. TLOU Part II با تمام سمپاتی که برای مخاطب ایجاد میکنه در نهایت یه بازی خوب باقی میمونه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="arnino, post: 4815854, member: 81103"] این رو توی تاپیک امتیازات بازی نوشتم گفتم اینجاهم بذارمش. خوشحال میشم بحث کنیم باهم راجع بهش . من نقد جایی رو نخوندم،منتهی چه موقع بازی کردن و چه بعد از تموم کردنش مدام فکر میکردم که اگه بازی هر کمپانی دیگهای، گیمپلی به این شدت تکرارشونده داشت، قطعا خیلی خیلی خیلی بیشتر مورد سرزنش قرار می گرفت! از طراحی هنری بازی اصلا نمیشه چشم پوشی کرد و همینطور پرفرمنس خوب بازی با توجه به سخت افزار فوق قدیمی PS4 ولی بازی از لحاظ گیمپلی به خصوص در طول زمان و از لحاظ شخصیت پردازی به شدت ضعف داره. پارت اول که با الی همراه هستیم میشه گفت وضعیت مناسبتره ولی هرچی بازی جلوتر میره هم محیطها محدود تر میشدن ( تاکید میکنم مخصوصا پارت دوم ) هم اینکه بسیاری از المانهایی که اصولا باید برای شخصیت سری شخصیسازی باشن (چون جزوی از داستان اون شخصیت هست) برای پارت دوم تکرار میشه که خب خیلی برای من عجیب بود! متوجهم که قصدی در داستان گویی داشتن (که خیلی هم قصد و نیت خوبی بوده، بسیار گل دُرشت،سانتیمانتال اما تاثیرگذار) قصد خوبی بوده و درنهایت هدف وسیله رو توجیه کرده اما دستِ آخر این دوگانگی اتفاقات فقط در نگاه اول جالب بنظر میرسه. بعد که بهش فکر کنیم خیلی سطحی و خام دستانه است. از لحاظ شخصیت پردازی هم که خب خیلی ها ممکنه بگن از قصد ولی چیزی که از قصد باشه رو همهی ما میدونیم که توی هنر چه جور تاثیری میذاره تا چیزی که سهوا بوجود اومده باشه و دیدگاه شخصی و دقیق خالقش نباشه. حدود پنج شش تا از شخصیت های فرعی بازی بنظر به شخصیت های اصلی نزدیکن ولی در نهایت هیچی ازشون نمیدونیم و نمیفهمیم و واقعا به معنای واقعی کلمه در حد تیپ باقی میمونن. شاید بگید که شماره 1 هم همینطوری بود ولی خودتون اگر فکر کنید میبینید که شخصیت های شماره ی اول با اینکه مدت زمان بسیار بسیار کوتاه تری از شخصیتهای فرعی قسمت دوم اشغال میکردند دلایل درست تری برای موجودیت خودشون داشتن نه اینکه فقط به صرف همراهی کردن شخصیت اولِ بازی حضور پیدا کنند و بعد از مدتی هم بخاطر تغییر حال و هوای بازی غیب بشن. بنظرم هم متای بازی و هم یوزر اسکور بازی هر دو غلط هستند و بازی بین بازهی 80 تا 90 ارزش داره نه بیشتر و نه کمتر. چون نه اونقدر فاجعه است که بگیم نمیشه بازی کرد (هرچند که تکراری میشه واقعا و اگه کشش داستانی بخاطر شمارهی 1 وجود نداشت میشه کامل بگیم حوصله سر بر بود) و نه میشه بگیم شاهکار و انقلابیه. TLOU Part II با تمام سمپاتی که برای مخاطب ایجاد میکنه در نهایت یه بازی خوب باقی میمونه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
The Last of Us Part II
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft