ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
The Last of Us Part II
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="HIGH DEVS" data-source="post: 4708838" data-attributes="member: 64526"><p>عزیز من خودم تو حوزه کامپیوتر کار میکنم، از آدمای عادی و شرکتا پروژه میگیرم گهگاه. برای شرکت کوچیک و بزرگ کار کردم و کار تو شرکت معمولی و بزرگ و ... دیدم. اتفاقا اینکه کارا و پروژه و فیچر رو به ددلاین برسونیم خودش استرس شدیدی داره. من خودم تو همین یک سال گذشته بگم هر دو هفته اقلا دو سه شب بوده که نخوابیدم و 24یی پای پروژه ها بودم تا به ددلاین برسونم. همین یک ماه پیش من توی یک هفته شاید 20 ساعت نخوابیدم و تک تک ساعات بیداریم پای کد بودم. قطعا هر کسی میفهمه فشار کاری چیه. ولی موقعیت و جوی که موقع این ها پیش میاد قشنگ مسئلست!</p><p>جایی بودم که سر ددلاین به لیدر تیم گفتم عاقا من دوتا پروژه دیگه دارم و یا هرچی نمیتونم این دفه رو باشم. و طرف اوکی بوده و یکی دیگه بجای من روی اون پروژه کار کرده! جایی بودم که تیم بزرگ بوده و برای فیچر های سنگین تر حتی، حجم کاری کمتر میشد! و به طبعش استرس و ترس ددلاین! (ویرایش: اینجا اینو اضافه کنم که موقعی هم بوده که صاحب کارم بقدری الدنگ بوده که صرفا کارمو تحویل دادم و واقعا دعا میکردم طرف کارش به فنا بره. قطعا یک پروژه بزرگ و تمام کار های یک شرکت برای یک عضو کوچیک رزومه نیست. کسی نمیاد برای یک طراح مثلا گیمپلی بگه عه این روی بازی X بوده که داستانش اشغال بود؟ نگیریمش پس + این قضیه شکست پروژه که درمورد بازی ها مطرح میشه، جدای بحث موفقیت نقد ها، میتونه منظورش قسمت فروش هم باشه)</p><p>شما این حالتارو مقایسه کن با وقتی که طرف بگه تا کارتو تموم نکردی، حق نداری از شرکت بری بیرون! با اینکه ترس داشته باشی اخراجت کنن. قراردادتو تمدید نکنن. یا هرچیز دیگه! این حرف هایی که حق نداری از وضعیت توسعه و جو چیزی بگی، و ... (کاری نه به ND دارم و نه به هیچ شرکت دیگه ای مثل Coalition یا 343 یا bioware یا rockstar و ...) این کار واقعا ظالمانست</p><p>همه این شرکتا هم اکثرا اصلا مشکل مالی به نظر نمیاد داشته باشن! ND که بازیاش همتون میدونین چقدر خوب میفروشه! 343 با اسم هیلو قطعا وضع خوبی داره و یا rock star که اصلا نیاز به گفتن نداره!</p><p>همه اینا میتونن این پول رو خرج نیروی انسانی بیشتر کنن که با استرس کمتر و محیط سالم تر تو همین تایم کیفیت خوب تحویل بدن!</p><p></p><p>هیچکس منکر شاهکار بودن تمام کار های ND نمیشه. تو این دوران به نظر من بهترین استدیو نباشه قطعا تو دوتای برتر هست (از نظر خروجی). ولی حرف اصلی من درمورد کرانچ و وضعیت کاریه حالا چه توی 343 و کوآلیشن ما برده داری نوین رو ببینیم یا چه توی ND و چه Rockstar.</p><p></p><p>در مورد p.s شما: شما تا وقتی انتظار داشته باشی دنیا با یک بشکن بهشت بشه، وضع همین میمونه.</p><p>شرمنده اخلاق ورزشیت، من نمیتونم بگم "60 دلارو بگیرین، فلانجای متزلزلتون، بازی منو بدین بازی کنم"...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HIGH DEVS, post: 4708838, member: 64526"] عزیز من خودم تو حوزه کامپیوتر کار میکنم، از آدمای عادی و شرکتا پروژه میگیرم گهگاه. برای شرکت کوچیک و بزرگ کار کردم و کار تو شرکت معمولی و بزرگ و ... دیدم. اتفاقا اینکه کارا و پروژه و فیچر رو به ددلاین برسونیم خودش استرس شدیدی داره. من خودم تو همین یک سال گذشته بگم هر دو هفته اقلا دو سه شب بوده که نخوابیدم و 24یی پای پروژه ها بودم تا به ددلاین برسونم. همین یک ماه پیش من توی یک هفته شاید 20 ساعت نخوابیدم و تک تک ساعات بیداریم پای کد بودم. قطعا هر کسی میفهمه فشار کاری چیه. ولی موقعیت و جوی که موقع این ها پیش میاد قشنگ مسئلست! جایی بودم که سر ددلاین به لیدر تیم گفتم عاقا من دوتا پروژه دیگه دارم و یا هرچی نمیتونم این دفه رو باشم. و طرف اوکی بوده و یکی دیگه بجای من روی اون پروژه کار کرده! جایی بودم که تیم بزرگ بوده و برای فیچر های سنگین تر حتی، حجم کاری کمتر میشد! و به طبعش استرس و ترس ددلاین! (ویرایش: اینجا اینو اضافه کنم که موقعی هم بوده که صاحب کارم بقدری الدنگ بوده که صرفا کارمو تحویل دادم و واقعا دعا میکردم طرف کارش به فنا بره. قطعا یک پروژه بزرگ و تمام کار های یک شرکت برای یک عضو کوچیک رزومه نیست. کسی نمیاد برای یک طراح مثلا گیمپلی بگه عه این روی بازی X بوده که داستانش اشغال بود؟ نگیریمش پس + این قضیه شکست پروژه که درمورد بازی ها مطرح میشه، جدای بحث موفقیت نقد ها، میتونه منظورش قسمت فروش هم باشه) شما این حالتارو مقایسه کن با وقتی که طرف بگه تا کارتو تموم نکردی، حق نداری از شرکت بری بیرون! با اینکه ترس داشته باشی اخراجت کنن. قراردادتو تمدید نکنن. یا هرچیز دیگه! این حرف هایی که حق نداری از وضعیت توسعه و جو چیزی بگی، و ... (کاری نه به ND دارم و نه به هیچ شرکت دیگه ای مثل Coalition یا 343 یا bioware یا rockstar و ...) این کار واقعا ظالمانست همه این شرکتا هم اکثرا اصلا مشکل مالی به نظر نمیاد داشته باشن! ND که بازیاش همتون میدونین چقدر خوب میفروشه! 343 با اسم هیلو قطعا وضع خوبی داره و یا rock star که اصلا نیاز به گفتن نداره! همه اینا میتونن این پول رو خرج نیروی انسانی بیشتر کنن که با استرس کمتر و محیط سالم تر تو همین تایم کیفیت خوب تحویل بدن! هیچکس منکر شاهکار بودن تمام کار های ND نمیشه. تو این دوران به نظر من بهترین استدیو نباشه قطعا تو دوتای برتر هست (از نظر خروجی). ولی حرف اصلی من درمورد کرانچ و وضعیت کاریه حالا چه توی 343 و کوآلیشن ما برده داری نوین رو ببینیم یا چه توی ND و چه Rockstar. در مورد p.s شما: شما تا وقتی انتظار داشته باشی دنیا با یک بشکن بهشت بشه، وضع همین میمونه. شرمنده اخلاق ورزشیت، من نمیتونم بگم "60 دلارو بگیرین، فلانجای متزلزلتون، بازی منو بدین بازی کنم"... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
The Last of Us Part II
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft